Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 974 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Justyna / 2023-04-29 10:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Apka tragiczna wiecznie się wszystko wiesza. Kredyty wysoko oprocentowanie.
    ZaletyPrzejrzysta ale ci z tego jak się zacina
  • ~Kamil / 2023-03-16 05:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Odział w Bydgoszczy, niby mili ludzie ale nie potrafią przekazać konkretnych informacji i wprowadzają w błąd, ile razy można jeździć 50 km do miasta w sprawach kredytu. Jednego dnia niby wszystko jest ok, następnego już nie. Zero pomocy, ogólnie bank nie informuje o następnych krokach, za wszystkim musisz latać samemu . Zero zrozumienia i logicznego podejścia do problemu. Nie polecam.
  • ~Klient / 2021-11-24 01:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Konto w Millennium mam od X lat. Nigdy nie chciałam kredytu wiec w tej kwestii sie nie wypowiem, ale w kwestii obsługi klienta chciałabym sie dowiedzieć czy tylko ja tak mam czy o co chodzi. Wiele razy byłam zmuszona dzwonic na infolinie, bo nie mogłam transakcji przez internet zrobić, czy karta mi z byle powodu nie działała itp, nigdy nie mialam żadnych problemów dosłownie żadnych. Od kilku miesięcy NOTORYCZNIE mam problem z dodzwonieniem sie do konsultanta, rekord czekania na połączenie 1h 43min i sie rozłączyłam bo mi głowa wysiadła od tej melodyjki. Połączenie z chatem to „sekunda” ale to tylko czysto informacyjny profil przez który nie da sie nic załatwić związanego z np „usunięciem urządzenia z konta” itp. Nie wszystko działa na stronie stad w takich sprawach telefony. I czy naprawde tylko ja mam takiego pecha ze połączenia które trwały 10min Max, trwają godziny a państwo na chatach nie udzielając odpowiedzi sie poprostu rozłącza? Rozumiem ze dla pracowników pewne kwestie sa jasne, ale nie wszystko jasne jest dla klientow ktorzy polegają tylko na opisach ze stron. Dzis poraz kolejny (wybrałam specjalnie pozna porę bo w dzien jest „armagedon”) próbowałam przez chat sie dowiedzieć czy dziecko mające konto junior i aplikacje w telefonie bedzie ze swojego konta miało wgląd do mojego (bo skoro ja mam do wszystkich to skąd mam wiedziec czy on nie bedzie miał tez). Nie mam jak sprawdzić bo jestem za granica a on jest z babcią w Polsce ktora nie ogarnia „smartfonów” wiec tez mi tego nie sprawdzi i Pani Konsultant Monika S. Była tak uprzejma ze mi odpisała bardzo wyczerpująca odpowiedz „Dziecko moze miec aplikacje w telefonie” SUPER- DZIEKI ZA INFO. Nie zdążyłam osobiscie bo po tym sie od razu rozłączyła ???? Albo mi sie wydaje albo Bank który myslalam ze jest na jakims poziomie zjechał do piwnicy..
    ZaletyNie dostrzegam.
    WadyGromadzą się.
  • ~Kradyt / 2023-02-06 14:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem banku od chwile przejęcie Eurobanku. Nie polecam tej organizacji przestępczej, robią co chcą i mają wszystko gdzieś! Niestety jestem związany z nimi produktem ( KH ) dlatego nie mogę nigdzie emigrować.
    - podwyższają marżę niezgodnie z zawartą umowę KH, po kilkunastu wiadomościach przywrócili prawidłowe oprocentowanie RKH. Bez zwrotu skradzionych pieniędzy.
    - księgowanie raty dopiero w wygodnym momencie tak by nie nadpłacić KH bez zbędnych odsetek! ( spłata opóźniona )
    - jak dla mnie jest to organizacja przestępcza
    ZaletyOferowane produkty za stałym oprocentowaniem
    WadyBrak rzetelnej informacji, brak kompetentnych ( umiejących rozwiązać trudności ) pracowników IL, brak poszanowania dla prawa konsumentów, brak empatii, szablony do przestępstw ( wyłudzania pieniędzy )
  • ~Kuba / 2024-02-02 21:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Dobry wieczór,
    zalecam ostrożność – anomalia aplikacji na iPhone – dwukrotna spłata całkowitej kwoty z poprzedniego wyciągu nie powinna być możliwa, a jednak. Na infolinii nie mogą z tym nic zrobić, nawet złożyć reklamacji. Każą czekać do następnego dnia – to chyba przywłaszczenie cudzej własności?
    Wadybłędy aplikacji jw.
  • ~Lukste / 2019-12-09 16:41
    Ocena: 2.00 / 5
    4 dzień próbuje się dodzwonić...
    36 połączeń po kilka/kilkanaście minut i ciągle "Wszystkie linie są zajęte.Prosimy o dalsze oczekiwanie"
    Tyle w temacie
    WadyBrak kontaktu!
  • ~lulu / 2023-07-21 13:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Bankomat z powodu awarii nie wypłacił gotówki, ale bank prowizję zdążył pobrać. Teraz, aby to wyprostować chce ciągać klienta w podeszłym wieku do placówki, albo ma wisieć na telefonie ich pożal się Boże infolinii, albo zmuszają do zakładania konta internetowego, Serio? dla odzyskania 5 zł? Wystarczyło poprosić o nr rachunku z imieniem i nazwiskiem ( to nie są dane wrażliwe) i samodzielnie wyprostować te sprawę. W dobie cyfryzacji to chyba nie jest problem. Ileś set klientów tak potraktowanych i bank ma dodatkowy dochód.
    Zaletynie znam
    Wadybrak profesjonalizmu
  • ~Madi85 / 2024-03-25 17:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Osoba leżąca z nowym dowodem osobistym,nie posługuje się internetem,nie posiada millenetu ma ogromny problem z aktualizacją dowodu w banku,ma stawić się w placówce nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych osobiście,syn nie może podać dowodu ojca do aktualizacji...Przecież to tylko do wiadomości banku a taki problem.Pożyczki przez telefon tak,aktualizacja dowodu osobistego nie.Bez komentarza.
  • ~Magda 73 / 2024-02-28 15:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Fatalna obsługa w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 14
    Osoby tam pracujące mają problem z liczeniem.
    ZaletyZero
    WadyBardzo dużo
  • ~Manga1234 / 2020-07-27 15:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank wcisnął mi ofertę wygodny portwel inwestycjny zachwalał jego zalety o wadach kosztak utracie pieniędzy nie powiedzial nirawie straciłam wszystkie pieniądze... Konsultanci na linii zero wiedzy o czymkolwiek nie polecam ... Robią co chcą żenujące oszukanie klienta pod pozorem wzrostu jego zysków ...
    ZaletyBrak
    WadyOferta obsługa
  • ~Marek / 2024-10-30 09:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank katastrofa, nie polecam.
    Chciałem zamknąć konto, na koncie posiadałem ok 45zł, przypomnę że mieszkam za granicą i zależalo mi na tej sprawie. Pani za biurkiem powiedziała że nie można od razu zamknąć konta i mogę przyjść za kolejną podróżą do Polski, a tymczasem zrobi mi konto techniczne tymczasowe , oczywiście bezpłatne, potem zauważyła że mam środki na koncie , powiedziałem że wypłacę w okienku na co ona że nie mają możliwości wypłat, i poleciła wysłac komukolwiek, zaznaczając że nie będzie to za 50gr tylko za 7 zł bo to konto techniczne. Minęło kilka dni a teraz pobrano mi 4 zł za bezpieczną karte kredytową, nawet nie mogę nic na konto wysłac aby spłacic poza tym miało być wszystko za darmo.
    Banda złodzieji.
  • ~Marry / 2021-03-02 12:01
    Ocena: 2.00 / 5
    " Bangsterzy założyłem lokatę na 2 % i 3 m-ce a po upływie tego czasu okazało się że mam na 2 m-ce i 0,5%
    Pani uprzejmie szuka 15 min w komputerze aby to złodziejstwo ujawnić. Rozumie złodziei bankowców ale tych zwykłych pracowników z okienka nie rozumie.Przecież wiedziała przy zakładaniu konta jakie warunki wpisuje do systemu a o jakich warunkach mówi do mnie."
    Potwierdzam, jak patrzyłam w internecie było 2,5. w banku dokładnie nie wiedziały ale raczej 2% a po 4 m-cach powiedziały mi że od ok roku jest już 0,5 %. Poza drobnym faktem że ani nie wspomniała że trzeba przelać na inne konto nie 360 co sugeruje że to z lokatą. Jeszcze w życiu nie widziałam takiego braku profesjonalizmu i świadomego nabijania klienta w butelkę. Nie wspomnę że jak byłam w międzyczasie to powiedziano że konto jest 3 m-ce bezpłatne, a skasowali mnie po 30 zł za konto i kartę od 3-go m-ca, natomiast na infolinii po wpisaniu swojego mille kodu (kilka razy) informacja że za krótki. A innego nie ma. Słowem totalna masakra, zamknęłam konto bo szkoda nerwów...
    Zaletybrak
    Wadyjak powyżej- jawne oszustwo i brak zadbania o interesy klienta, co się z pewnością raz się uda, ale potem tylko traci. Do tego jeszcze widać nie doszli. Może za małe płacą podatki, bo inaczej takich na rynku by poprostu nie było...
  • ~Mlody / 2021-12-31 17:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem banku millenium od ponad 4 lat , a jak przyszło dostać pożyczkę mimo tego że nigdy nie miałem problemów w spłacie to już nagle problemy się pojawiły. Poszedłem do innego banku w którym nie mam nawet konta i dostałem ile chciałem w 1 dzień. NIE POLECAM TEGO BANKU OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
    ZaletyŻadnych
    WadySzukają dziury w całym
  • ~Nibyland / 2021-03-17 15:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta zależy w której placówce i na kogo się trafi lub na czyjś humor. Rozumiem RODo ale niestety uważajcie przy kradzieży pieniędzy z konta wypinają się nie chcą udzielić danych właściciela konta który Cię okrada i może to zrobić ponownie przez to że nie chcą podać danych policji bez nakazu a wiadomo jak działają inne instytucje że to dalej trwa. rzekomo był podejrzany przelew dla nich nie zablokowali go wcale tylko puścili. Człowiek traci pieniądze których nigdy nie odzyska po części z winy banku jakby szybciej działali blokowali przelewy na duże kwoty do momentu potwierdzenia przez właściciela konta telefonicznie że przelew prawidłowy. Człowiek daje się oszukać a oni nie pomagają wcale. Nie polecam.
    WadyBrak blokady przelewanych środków na duże kwoty
  • ~olany / 2019-04-16 18:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałem wziąć w Millenium kredyt hipoteczny po przedstawieniu symulacji przez pracownika banku zapłaciłem zadatek na mieszkanie kilkadziesiąt tyś.zł gdy przyszło co do czego zostałem poinformowany o braku zdolności kredytowej ponieważ podobno wg. analityka tegoż banku “jestem w zmowie z kierownikiem zakładu w którym pracuję (budżetówka) by uzyskać kredyt” – nadmieniam że podwyżkę dostali wszyscy pracownicy zakładu- i teraz zostałem na lodzie -straciłem cały zadatek a sprzedający też jest zirytowany i takie oto jest traktowanie klienta który od wielu lat korzysta z usług banku Millenium- jest to ostrzeżenie dla potencjalnych klientów tego indywiduum
  • ~Paulina / 2020-04-23 09:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy bank jaki mogłam spotkać.
    Wszystko ładnie wygląda w Telewizji .
    Chciałam zawiesić rat kredytu bank odrzuca wniosek .
    Tak byłam zadowolona do tej pory .
    Ale od jakiegoś czasu jestem zaazenowana tym bankiem .
    Nie polecam
    WadyUtrudrnienia dla klientów
  • ~Pola / 2022-06-10 11:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Ten bank to jakiś żart. Wczoraj zrobiłam przelew natychmiastowy a dopiero dziś po 11.30 doszedł. Oczywiście w żaden sposób nie dało się skontaktować z obsługą klienta.
  • ~Raul / 2022-03-16 17:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Konto 360 jak kazde inne konto. O ile placisz i operujesz w kraju to może byc.
    ABSOLUTNIE nie nadaje sie do przelewów zagranicznych oraz płatności kartą poza granicami kraju! Przewalutowania są na poziomie lichwiarskim średnio doliczaja 10%. Przyklad z października kurs euro 4.41, płatność revoltem 4.40 w tym samym dniu karta milenium (rozliczana w euro) 4.84 :)
    ZaletyChyba brak oplat w krajowych bankomatach
    WadyNIEOPŁACALNE kozystanie z kart platniczych poza granicami kraju bez znaczenia czy płatność bezgotowkowa czy bankomat
  • ~Rica / 2019-11-01 12:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam!
    Bank Millenium posiada chyba najdroższą infolinię 8O1331331. Za 3min. rozmowy zapłaciłam 27.O8zł.
  • ~rozczarowany_klient / 2024-03-02 19:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Odnośnie promocyjnych lokat czy kont, to trzeba bardzo uważnie czytać regulaminy, bo bank celowo wprowadza w błąd klientów, tj., nie informuje, że nowy klient nie spełnia warunków promocji.
    A wprost przeciwnie - bank będzie wysyłał informacje potwierdzające, że klient już niedługo otrzyma dodatkowy bonus, aby po miesiącach odmówić wypłaty premii, ponieważ któryś z wielu warunków nie został spełniony.
    Wady- nieetyczne chwyty marketingowe
    - nieprzejrzyste warunki i umowy
    - wysokie opłaty za konto i karty
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1531
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 837
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4591
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4450
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2972