Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 996 opinii

1.82 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~B.M. / 2023-06-14 13:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam w tym banku konto złotówkowe i eurowe.
    Karty do konta euro używam tylko za granicą. Zwykle znajduje się w sejfie.
    Jakiś czas temu zaczęły przychodzić do mnie sms-y, że ktoś płaci kartą w USA. Natychmiast zadzwoniłam do banku (połączenie trochę trwa) i zastrzegłam kartę.
    Okazało się, że ktoś zapłaciła za 4 abonamenty za chat GPT ....
    Zgłosiłam reklamację ale bank jej nie uznał!
    Podobno wszystko było zgodne z procedurami! To po co te sms-y?
    Cześto słyszy się, że wyciekły bankom dane klientów. Pewnie byłam wśród nich bo jak karty i kodów bardzo pilnuję.
    Tym razem to tylko 100 dolarów. A jak będzie 1000? 10 000? to samo odpowiedzą?
    Niewiarygodny bank!
    Likwiduję konto!
  • ~Bez Millenium / 2023-07-24 12:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Złodzieje z Millenium ostatnio mnie okradli na 150 zł przy wypłacie z bankomatu. Już nawet PKO BP potrafi wziąć 10x mniej - mimo że mamy OBECNIE władzę która nas wszystkich okrada.
    Zaletypuste placówki banku Millenium
    Wadyzłodziejski proceder
  • ~Grzegorz / 2023-03-27 11:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank jak inne.Natomiast aplikacja mobilna to nieporozumienie.Po każdym restarcie telefonu nie można się zalogować na telefon ze względu na limit 5 urządzeń z zainstalowaną aplikacją.Z poziomu telefonu nic nie można zrobić bo woła o potwierdzenie usunięcia urządzenia na telefonie którego już nie posiadam.Za każdym razem konieczna wizyta w oddziale.Porażka.
  • ~Ilia / 2021-10-01 13:23
    Ocena: 2.00 / 5
    POrazka naciaganie telefonu dzwoniłam dzis godzine i nikt nie odebrał... To są jakies jaja
    Zaletybrak
    Wadycała masa
  • ~jaca / 2022-08-20 10:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Informacja na stronie banku o wcześniejszej spłacie kredytu hipotecznego jest kłamliwa. W dniu 19.08.2022 zalogowałem się do aplikacji mobilnej, lecz po wybraniu opcji "wcześniejsza spłata kredytu" nie mogłem przeprowadzić operacji. Wyświetliła się informacja, że mam ją przeprowadzić logując się w Millenecie. Zalogowałem się, jednak jedyną możliwą opcją był wniosek o wakacje kredytowe. To jest jakaś farsa.
  • ~Jan / 2021-02-23 06:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Bankstetzy założyłem lokatę na 2 % i 3 m-ce a po upływie tego czasu okazało się że mam na 2 m-ce i 0,5%
    Pani uprzejmie szuka 15 min w komputerze aby to złodziejstwo ujawnić. Rozumie złodziei bankowców ale tych zwykłych pracowników z okienka nie rozumie
    Przecież wiedziała przy zakładaniu konta jakie warunki wpisuje do systemu a o jakich warunkach mówi do mnie.
    ZaletyKamienna twarz
    WadyOszustwo zawsze wyda się
  • ~Joanna Kirsz / 2022-09-11 12:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie da się dodzwonić do banku. Nawet po zalogowaniu nikt nie odpowiada na infolinii, która niby jest czynna 24/7 .
    Pozostaje rozmowa na czacie - z botem.
    Bank słabo chroni transakcje klientów skoro zglaszam nieautoryzowana transakcję sklepu Google apo i otrzymuję odpowiedź, że bank beż problemu prześlę pieniądze złodziejowi i nie zamierza wstrzymać przelewu. Ja mogę tylko iść na policję, a prokuratura sprawę umorzy. Bank nie chroni klientów a sprzyja zlidziejom.
    WadyBank sprzyja złodziejom
  • ~Justyna / 2023-04-29 10:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Apka tragiczna wiecznie się wszystko wiesza. Kredyty wysoko oprocentowanie.
    ZaletyPrzejrzysta ale ci z tego jak się zacina
  • ~Kamil / 2023-03-16 05:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Odział w Bydgoszczy, niby mili ludzie ale nie potrafią przekazać konkretnych informacji i wprowadzają w błąd, ile razy można jeździć 50 km do miasta w sprawach kredytu. Jednego dnia niby wszystko jest ok, następnego już nie. Zero pomocy, ogólnie bank nie informuje o następnych krokach, za wszystkim musisz latać samemu . Zero zrozumienia i logicznego podejścia do problemu. Nie polecam.
  • ~Klient / 2021-11-24 01:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Konto w Millennium mam od X lat. Nigdy nie chciałam kredytu wiec w tej kwestii sie nie wypowiem, ale w kwestii obsługi klienta chciałabym sie dowiedzieć czy tylko ja tak mam czy o co chodzi. Wiele razy byłam zmuszona dzwonic na infolinie, bo nie mogłam transakcji przez internet zrobić, czy karta mi z byle powodu nie działała itp, nigdy nie mialam żadnych problemów dosłownie żadnych. Od kilku miesięcy NOTORYCZNIE mam problem z dodzwonieniem sie do konsultanta, rekord czekania na połączenie 1h 43min i sie rozłączyłam bo mi głowa wysiadła od tej melodyjki. Połączenie z chatem to „sekunda” ale to tylko czysto informacyjny profil przez który nie da sie nic załatwić związanego z np „usunięciem urządzenia z konta” itp. Nie wszystko działa na stronie stad w takich sprawach telefony. I czy naprawde tylko ja mam takiego pecha ze połączenia które trwały 10min Max, trwają godziny a państwo na chatach nie udzielając odpowiedzi sie poprostu rozłącza? Rozumiem ze dla pracowników pewne kwestie sa jasne, ale nie wszystko jasne jest dla klientow ktorzy polegają tylko na opisach ze stron. Dzis poraz kolejny (wybrałam specjalnie pozna porę bo w dzien jest „armagedon”) próbowałam przez chat sie dowiedzieć czy dziecko mające konto junior i aplikacje w telefonie bedzie ze swojego konta miało wgląd do mojego (bo skoro ja mam do wszystkich to skąd mam wiedziec czy on nie bedzie miał tez). Nie mam jak sprawdzić bo jestem za granica a on jest z babcią w Polsce ktora nie ogarnia „smartfonów” wiec tez mi tego nie sprawdzi i Pani Konsultant Monika S. Była tak uprzejma ze mi odpisała bardzo wyczerpująca odpowiedz „Dziecko moze miec aplikacje w telefonie” SUPER- DZIEKI ZA INFO. Nie zdążyłam osobiscie bo po tym sie od razu rozłączyła ???? Albo mi sie wydaje albo Bank który myslalam ze jest na jakims poziomie zjechał do piwnicy..
    ZaletyNie dostrzegam.
    WadyGromadzą się.
  • ~Kradyt / 2023-02-06 14:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem banku od chwile przejęcie Eurobanku. Nie polecam tej organizacji przestępczej, robią co chcą i mają wszystko gdzieś! Niestety jestem związany z nimi produktem ( KH ) dlatego nie mogę nigdzie emigrować.
    - podwyższają marżę niezgodnie z zawartą umowę KH, po kilkunastu wiadomościach przywrócili prawidłowe oprocentowanie RKH. Bez zwrotu skradzionych pieniędzy.
    - księgowanie raty dopiero w wygodnym momencie tak by nie nadpłacić KH bez zbędnych odsetek! ( spłata opóźniona )
    - jak dla mnie jest to organizacja przestępcza
    ZaletyOferowane produkty za stałym oprocentowaniem
    WadyBrak rzetelnej informacji, brak kompetentnych ( umiejących rozwiązać trudności ) pracowników IL, brak poszanowania dla prawa konsumentów, brak empatii, szablony do przestępstw ( wyłudzania pieniędzy )
  • ~Kuba / 2024-02-02 21:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Dobry wieczór,
    zalecam ostrożność – anomalia aplikacji na iPhone – dwukrotna spłata całkowitej kwoty z poprzedniego wyciągu nie powinna być możliwa, a jednak. Na infolinii nie mogą z tym nic zrobić, nawet złożyć reklamacji. Każą czekać do następnego dnia – to chyba przywłaszczenie cudzej własności?
    Wadybłędy aplikacji jw.
  • ~Lukste / 2019-12-09 16:41
    Ocena: 2.00 / 5
    4 dzień próbuje się dodzwonić...
    36 połączeń po kilka/kilkanaście minut i ciągle "Wszystkie linie są zajęte.Prosimy o dalsze oczekiwanie"
    Tyle w temacie
    WadyBrak kontaktu!
  • ~lulu / 2023-07-21 13:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Bankomat z powodu awarii nie wypłacił gotówki, ale bank prowizję zdążył pobrać. Teraz, aby to wyprostować chce ciągać klienta w podeszłym wieku do placówki, albo ma wisieć na telefonie ich pożal się Boże infolinii, albo zmuszają do zakładania konta internetowego, Serio? dla odzyskania 5 zł? Wystarczyło poprosić o nr rachunku z imieniem i nazwiskiem ( to nie są dane wrażliwe) i samodzielnie wyprostować te sprawę. W dobie cyfryzacji to chyba nie jest problem. Ileś set klientów tak potraktowanych i bank ma dodatkowy dochód.
    Zaletynie znam
    Wadybrak profesjonalizmu
  • ~Madi85 / 2024-03-25 17:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Osoba leżąca z nowym dowodem osobistym,nie posługuje się internetem,nie posiada millenetu ma ogromny problem z aktualizacją dowodu w banku,ma stawić się w placówce nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych osobiście,syn nie może podać dowodu ojca do aktualizacji...Przecież to tylko do wiadomości banku a taki problem.Pożyczki przez telefon tak,aktualizacja dowodu osobistego nie.Bez komentarza.
  • ~Magda 73 / 2024-02-28 15:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Fatalna obsługa w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 14
    Osoby tam pracujące mają problem z liczeniem.
    ZaletyZero
    WadyBardzo dużo
  • ~Manga1234 / 2020-07-27 15:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank wcisnął mi ofertę wygodny portwel inwestycjny zachwalał jego zalety o wadach kosztak utracie pieniędzy nie powiedzial nirawie straciłam wszystkie pieniądze... Konsultanci na linii zero wiedzy o czymkolwiek nie polecam ... Robią co chcą żenujące oszukanie klienta pod pozorem wzrostu jego zysków ...
    ZaletyBrak
    WadyOferta obsługa
  • ~Marek / 2024-10-30 09:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank katastrofa, nie polecam.
    Chciałem zamknąć konto, na koncie posiadałem ok 45zł, przypomnę że mieszkam za granicą i zależalo mi na tej sprawie. Pani za biurkiem powiedziała że nie można od razu zamknąć konta i mogę przyjść za kolejną podróżą do Polski, a tymczasem zrobi mi konto techniczne tymczasowe , oczywiście bezpłatne, potem zauważyła że mam środki na koncie , powiedziałem że wypłacę w okienku na co ona że nie mają możliwości wypłat, i poleciła wysłac komukolwiek, zaznaczając że nie będzie to za 50gr tylko za 7 zł bo to konto techniczne. Minęło kilka dni a teraz pobrano mi 4 zł za bezpieczną karte kredytową, nawet nie mogę nic na konto wysłac aby spłacic poza tym miało być wszystko za darmo.
    Banda złodzieji.
  • ~Marry / 2021-03-02 12:01
    Ocena: 2.00 / 5
    " Bangsterzy założyłem lokatę na 2 % i 3 m-ce a po upływie tego czasu okazało się że mam na 2 m-ce i 0,5%
    Pani uprzejmie szuka 15 min w komputerze aby to złodziejstwo ujawnić. Rozumie złodziei bankowców ale tych zwykłych pracowników z okienka nie rozumie.Przecież wiedziała przy zakładaniu konta jakie warunki wpisuje do systemu a o jakich warunkach mówi do mnie."
    Potwierdzam, jak patrzyłam w internecie było 2,5. w banku dokładnie nie wiedziały ale raczej 2% a po 4 m-cach powiedziały mi że od ok roku jest już 0,5 %. Poza drobnym faktem że ani nie wspomniała że trzeba przelać na inne konto nie 360 co sugeruje że to z lokatą. Jeszcze w życiu nie widziałam takiego braku profesjonalizmu i świadomego nabijania klienta w butelkę. Nie wspomnę że jak byłam w międzyczasie to powiedziano że konto jest 3 m-ce bezpłatne, a skasowali mnie po 30 zł za konto i kartę od 3-go m-ca, natomiast na infolinii po wpisaniu swojego mille kodu (kilka razy) informacja że za krótki. A innego nie ma. Słowem totalna masakra, zamknęłam konto bo szkoda nerwów...
    Zaletybrak
    Wadyjak powyżej- jawne oszustwo i brak zadbania o interesy klienta, co się z pewnością raz się uda, ale potem tylko traci. Do tego jeszcze widać nie doszli. Może za małe płacą podatki, bo inaczej takich na rynku by poprostu nie było...
  • ~Mlody / 2021-12-31 17:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem banku millenium od ponad 4 lat , a jak przyszło dostać pożyczkę mimo tego że nigdy nie miałem problemów w spłacie to już nagle problemy się pojawiły. Poszedłem do innego banku w którym nie mam nawet konta i dostałem ile chciałem w 1 dzień. NIE POLECAM TEGO BANKU OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
    ZaletyŻadnych
    WadySzukają dziury w całym
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1568
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1233
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1059
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 996
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 940
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4874
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148