Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 987 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aca / 2023-07-24 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam doczynienia.
    Dodzwonić się do tego banku graniczy z cudem. Za samo połączenie/oczekiwanie na konsultanta zapłaciłam 20 zł. Lepiej wybrać się do placówki.
    Pieniądze lepiej wpłacić dużo wcześniej bo kilka dni spóźnienia które zdażyło się tylko raz i już podają cie do Kruka.
    Jeżeli nie pamiętasz swojego id nie licz na to że konsultant pomoże ci w jakiej kolwiek sprawie. Możesz podać wszystkie swoje dane. Nie znasz id nie załatwisz nic.
    Najgorszy bank. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo. Dodzwonić się do tego banku graniczy z cudem. Za samo połączenie/oczekiwanie na konsultanta zapłaciłam 30 zł. Lepiej wybrać się do placówki.
    Pieniądze lepiej wpłacić dużo wcześniej bo kilka dni spóźnienia które zdażyło się tylko raz i już podają cie do Kruka.
    Jeżeli nie pamiętasz swojego id nie licz na to że konsultant pomoże ci w jakiej kolwiek sprawie. Możesz podać wszystkie swoje dane. Nie znasz id nie załatwisz nic.
    Najgorszy bank. Nie polecam.
  • ~Magda / 2023-07-24 17:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Pomagam rodzicom prowadzic rachunki, zmrozilo mnie jak zobaczylam, miesięczną opłatę 70zl za prowadzenie konta! To rozbój w biały dzień!!! W skali roku 840zl masakra piła mechaniczna, zwłaszcza, że co miesiąc są wpływy na konto.
  • ~Bez Millenium / 2023-07-24 12:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Złodzieje z Millenium ostatnio mnie okradli na 150 zł przy wypłacie z bankomatu. Już nawet PKO BP potrafi wziąć 10x mniej - mimo że mamy OBECNIE władzę która nas wszystkich okrada.
    Zaletypuste placówki banku Millenium
    Wadyzłodziejski proceder
  • ~lulu / 2023-07-21 13:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Bankomat z powodu awarii nie wypłacił gotówki, ale bank prowizję zdążył pobrać. Teraz, aby to wyprostować chce ciągać klienta w podeszłym wieku do placówki, albo ma wisieć na telefonie ich pożal się Boże infolinii, albo zmuszają do zakładania konta internetowego, Serio? dla odzyskania 5 zł? Wystarczyło poprosić o nr rachunku z imieniem i nazwiskiem ( to nie są dane wrażliwe) i samodzielnie wyprostować te sprawę. W dobie cyfryzacji to chyba nie jest problem. Ileś set klientów tak potraktowanych i bank ma dodatkowy dochód.
    Zaletynie znam
    Wadybrak profesjonalizmu
  • ~Realista / 2023-07-18 00:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ujmę to to tak każdy bank jest sponsorem polityków. Banksterzy mają w kieszeni polityków dzięki możliwości robienia społeczeństwa w ch.....a i o to chodzi. My będziemy robić prostych ludzi w ch...a a wy dzięki odpaleniu jakiejś sumy zapewnicie nam legalne działanie. Zresztą wielu polityków to banksterzy. Ps. cieszcie się bogactwem bo za nie długo skończycie z ch.... w d....e
    ZaletyNie ma
    WadyDno
  • ~Gotówka to wolność / 2023-07-17 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamykają oddziały trzeba jechać 15 km żeby wypłacić gotówkę kij im w oko
  • ~Monika / 2023-07-17 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank! Aż szkoda wylewać swoje żale bo jest ich aż tyle....
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Robertos_88 / 2023-07-12 14:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Wraz z moją rodziną,jesteśmy klientami tego banku od kilku lat. W mojej ocenie to najlepszy bank na rynku usług finansowych.
    Łatwosć otrzymania pożyczki, bogactwo ofert, wiele konkursów i zachęt pieniężnych dla stałych klientów, szeroki zakres usług dodatkowych z poziomu aplikacji mobilnej oraz bezproblemowa obsługa pracowników banku - to główne atuty tej placówki.
    Z czystym sumieniem mogę polecić ten bank.
    ZaletyJak wyżej.
    WadyBrak.
  • ~Katarzyna Kwiatkowska / 2023-07-12 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką tego banku od wielu lat. Od kilku lat wyskakuje w banku jakiś błąd dotyczący mojej osoby i nie chcą mi udzielić pożyczki nawet w wysokości 1000zl (jest to minimalna możliwość). Pisałam, wyjaśniałam, donosiłam dokumenty, niestety kierownictwo i pracownicy mają mnie gdzieś (chociaż co miesiąc maja stałe źródło przychodów ode mnie) i nawet już nie odpowiadają na reklamacje….. najgorszy bank. Nie polecam! Wieloletniego klienta traktują jak intruza!
    ZaletyBrak
    WadyBrak zaangażowania ze strony pracowników i kierownictwa w pomocy i wyjaśnieniu problemu!!!!
  • ~janek267 / 2023-07-11 14:44
    Ocena: 4.50 / 5
    Byłem na chorwacji i płaciłem karta, po przeliczeniu euro wyszło 6 zł
  • ~Wlodek54 / 2023-07-10 17:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem w Millenium kilkadziesiąt lat najlepszy bank jaki znam.
    ZaletyDobry kontakt telefoniczny.
    WadyBrak
  • ~Kasia / 2023-07-10 08:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety za każdym razem jakiś problem. Zero otwartości na klienta , brak kompetencji pracowników - niejednokrotnie zdarzało mi się, ze uzyskiwałam na jeden temat różne odpowiedzi ( inna w oddziale , inna na infolinii, inna w odpowiedzi na reklamacje). Posiadam w Millenium kredyt hipoteczny , który może i był na dobrych warunkach, ale przenoszę go do ING ze względu ja jakość obsługi po podpisaniu umowy. Obecnie czekam od prawie 2 tygodni za spłata kredytu - płace odsetki w ING i Millenium bo jak zwykle zostałam blednie poinformowana przez pracownika o procedurze spłaty!!! A w ramach reklamacji bank nie jest nic w stanie zrobić! Nie polecam jeśli ktoś ceni sobie spokoj
    ZaletyBrak
    WadyPowyżej
  • ~Nie klient / 2023-07-09 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Maskara za telefon chcesz zapłacić 50%a resztę na 6 rat taki procent że się nie opłaca wziąłem za gotówkę. Dziękuję za pomoc dajcie lepiej tym co na socjalu żyją ????
    ZaletyBrak
    WadyNie dla Pracujących
  • ~Oli / 2023-07-05 12:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra ! Dodzwonić się na infolinię z krótkim i prostym tematem graniczy z cudem. Millekod- nie każdy ma go przy sobie, odzyskiwanie, logowanie,nadawanie hasła, dramat! To wszystko trwa tydzień, a mogłoby trwać 3 minuty. Po pozyskaniu millekodu i wszystkich niezbędnych haseł, próby dodzwonienia się na infolinię potrafią trwać godzinę. Na prawdę rzadko pisze opinię, szczególnie te negatywne. Ale ile można :o
  • ~Kosmo / 2023-07-04 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Będą Cię straszyć windykacja za 50zł z tytułu odsetek debetowych, które sami generują z nikąd. Jesteś ponad 10 letnim klientem i Cię Janusze windykacja straszą bo nie miałeś wpływu środków przez 33dni, no kurła cyrk. Ten bank trzeba ruch...ć
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie
  • ~Wkurzona 81 / 2023-07-03 14:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorszy bank ever! Wiecznie problemy z aplikacją mobilną. Proste zakupy internetowe realizowałam.... całe 2h! Nie dałam rady ani przelewem, ani mobilna. Opłaty za TFI horrendalnie wysokie. Obsługa klienta - do d. Uciekać jak najdalej od tego dziadostwa!
    Zaletydesign aplikacji mobilnej, dobry PR, nagrody jakie bank otrzymał
    Wadywieczne problemy z płatnościami, drogo.
  • ~Hanna / 2023-06-29 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spodziewałam się takiego braku kompetencji dopóki nie musiałam załatwiać szybszej spłaty kredytu hipotecznego. W placówkach i na infolinii pracownicy wprowadzili nas w błąd. Zero konsekwencji dla pracowników a my musieliśmy jeździć po 100km do banku ponieważ się przeprowadziliśmy i nie mamy oddziału w mieście. Wysyłka zaświadczenia to kolejny dramat -czas 2tyg. Pojechaliśmy do banku a pani nie umiała wydrukować dokumentu. Trzeba było dzwonić na infolinię będąc w banku i instruować pracownika w placówce. Potem pracownik źle wystawił dyspozycję ...zatem znów musimy jechać do banku.
    Dramat.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja pracowników
  • ~Agnieszka / 2023-06-29 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra!! Obsługa na ul Kwiatkowskiego! Wykwalifikowana kadra otwieta kontna klientom przez ok 2g!
    WadyWpłacić euro też problem
  • ~Matylda / 2023-06-26 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam się do negatywnych opinii. 2 lata temu wzięłam kredyt hipoteczny i niestety dwuletnie doświadczenie z tym bankiem to wielkie rozczarowanie brakiem kompetencji, oskarżaniem infolinii o niewiedzę ludzi w placówkach i odwrotnie.
    Każda formalność jak np złożenie wniosku ze zmianą oprocentowania na stałe wymagało trzykrotnej wizyty w oddziale bo Panie nie potrafiły sobie poradzić z wnioskiem, ale to było nic. Od miesiąca próbuje złożyć kosztorys zastępczy….. i dzisiaj czwarty raz jestem w banku i za każdym razem dostaję informację od analityka: zły druk (za każdym razem druki dostaję i wypełniam w banku), a kiedy udało się przebrnąć przez druki…. Okazało się, jest blednie wypełniony (rubryka obok) mimo, że to rownież konsultowala Pani w oddziale…. Za każdym razem poza dokumentami formalnymi bank otrzymywał spisane wyjaśnienie i oświadczenie wiec wystarczyło wykazać się jedynie chęcią do pracy przez analityka i temat zamknąć.
    Utarło się mówić, że koszmarem jest załatwienie czegokolwiek w polskich urzędach? Serio??? Poczta Polska, ZUS mają wyższe standardy niż bank Millennium.
    Jaką ignorancją w stosunku do klienta trzeba się wykazać i bez żadnego przepraszam żądać przyjazdu do placówki po raz czwarty????
  • ~Gesia / 2023-06-24 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z najgorszych bankow I widzę że nie tylko ja tak uważam bo komentarze są negatywne. W aplikacji ustawiona propozycja pożyczki że jest pożyczka czyli jedno i to samo a po uzupełnieniu wniosku odmowa. Spłacę kartę I uciekam z tego banku bo za długo jestem i nic z tego nie mam
    ZaletyŻadne
    WadyMultum
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1007
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4779
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4556
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4000
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098