Najgorszy bank z jakim miałam doczynienia.
Dodzwonić się do tego banku graniczy z cudem. Za samo połączenie/oczekiwanie na konsultanta zapłaciłam 20 zł. Lepiej wybrać się do placówki.
Pieniądze lepiej wpłacić dużo wcześniej bo kilka dni spóźnienia które zdażyło się tylko raz i już podają cie do Kruka.
Jeżeli nie pamiętasz swojego id nie licz na to że konsultant pomoże ci w jakiej kolwiek sprawie. Możesz podać wszystkie swoje dane. Nie znasz id nie załatwisz nic.
Najgorszy bank. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo. Dodzwonić się do tego banku graniczy z cudem. Za samo połączenie/oczekiwanie na konsultanta zapłaciłam 30 zł. Lepiej wybrać się do placówki.
Pieniądze lepiej wpłacić dużo wcześniej bo kilka dni spóźnienia które zdażyło się tylko raz i już podają cie do Kruka.
Jeżeli nie pamiętasz swojego id nie licz na to że konsultant pomoże ci w jakiej kolwiek sprawie. Możesz podać wszystkie swoje dane. Nie znasz id nie załatwisz nic.
Najgorszy bank. Nie polecam.
~Magda / 2023-07-24 17:08
Ocena: 1.67 / 5
Pomagam rodzicom prowadzic rachunki, zmrozilo mnie jak zobaczylam, miesięczną opłatę 70zl za prowadzenie konta! To rozbój w biały dzień!!! W skali roku 840zl masakra piła mechaniczna, zwłaszcza, że co miesiąc są wpływy na konto.
~Bez Millenium / 2023-07-24 12:23
Ocena: 2.00 / 5
Złodzieje z Millenium ostatnio mnie okradli na 150 zł przy wypłacie z bankomatu. Już nawet PKO BP potrafi wziąć 10x mniej - mimo że mamy OBECNIE władzę która nas wszystkich okrada.
Zaletypuste placówki banku Millenium
Wadyzłodziejski proceder
~lulu / 2023-07-21 13:27
Ocena: 2.00 / 5
Bankomat z powodu awarii nie wypłacił gotówki, ale bank prowizję zdążył pobrać. Teraz, aby to wyprostować chce ciągać klienta w podeszłym wieku do placówki, albo ma wisieć na telefonie ich pożal się Boże infolinii, albo zmuszają do zakładania konta internetowego, Serio? dla odzyskania 5 zł? Wystarczyło poprosić o nr rachunku z imieniem i nazwiskiem ( to nie są dane wrażliwe) i samodzielnie wyprostować te sprawę. W dobie cyfryzacji to chyba nie jest problem. Ileś set klientów tak potraktowanych i bank ma dodatkowy dochód.
Zaletynie znam
Wadybrak profesjonalizmu
~Realista / 2023-07-18 00:24
Ocena: 1.00 / 5
Ujmę to to tak każdy bank jest sponsorem polityków. Banksterzy mają w kieszeni polityków dzięki możliwości robienia społeczeństwa w ch.....a i o to chodzi. My będziemy robić prostych ludzi w ch...a a wy dzięki odpaleniu jakiejś sumy zapewnicie nam legalne działanie. Zresztą wielu polityków to banksterzy. Ps. cieszcie się bogactwem bo za nie długo skończycie z ch.... w d....e
ZaletyNie ma
WadyDno
~Gotówka to wolność / 2023-07-17 16:48
Ocena: 1.00 / 5
Zamykają oddziały trzeba jechać 15 km żeby wypłacić gotówkę kij im w oko
~Monika / 2023-07-17 10:23
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy Bank! Aż szkoda wylewać swoje żale bo jest ich aż tyle....
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Robertos_88 / 2023-07-12 14:05
Ocena: 5.00 / 5
Wraz z moją rodziną,jesteśmy klientami tego banku od kilku lat. W mojej ocenie to najlepszy bank na rynku usług finansowych.
Łatwosć otrzymania pożyczki, bogactwo ofert, wiele konkursów i zachęt pieniężnych dla stałych klientów, szeroki zakres usług dodatkowych z poziomu aplikacji mobilnej oraz bezproblemowa obsługa pracowników banku - to główne atuty tej placówki.
Z czystym sumieniem mogę polecić ten bank.
ZaletyJak wyżej.
WadyBrak.
~Katarzyna Kwiatkowska / 2023-07-12 09:23
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientką tego banku od wielu lat. Od kilku lat wyskakuje w banku jakiś błąd dotyczący mojej osoby i nie chcą mi udzielić pożyczki nawet w wysokości 1000zl (jest to minimalna możliwość). Pisałam, wyjaśniałam, donosiłam dokumenty, niestety kierownictwo i pracownicy mają mnie gdzieś (chociaż co miesiąc maja stałe źródło przychodów ode mnie) i nawet już nie odpowiadają na reklamacje….. najgorszy bank. Nie polecam! Wieloletniego klienta traktują jak intruza!
ZaletyBrak
WadyBrak zaangażowania ze strony pracowników i kierownictwa w pomocy i wyjaśnieniu problemu!!!!
~janek267 / 2023-07-11 14:44
Ocena: 4.50 / 5
Byłem na chorwacji i płaciłem karta, po przeliczeniu euro wyszło 6 zł
~Wlodek54 / 2023-07-10 17:57
Ocena: 5.00 / 5
Jestem w Millenium kilkadziesiąt lat najlepszy bank jaki znam.
ZaletyDobry kontakt telefoniczny.
WadyBrak
~Kasia / 2023-07-10 08:38
Ocena: 1.67 / 5
Niestety za każdym razem jakiś problem. Zero otwartości na klienta , brak kompetencji pracowników - niejednokrotnie zdarzało mi się, ze uzyskiwałam na jeden temat różne odpowiedzi ( inna w oddziale , inna na infolinii, inna w odpowiedzi na reklamacje). Posiadam w Millenium kredyt hipoteczny , który może i był na dobrych warunkach, ale przenoszę go do ING ze względu ja jakość obsługi po podpisaniu umowy. Obecnie czekam od prawie 2 tygodni za spłata kredytu - płace odsetki w ING i Millenium bo jak zwykle zostałam blednie poinformowana przez pracownika o procedurze spłaty!!! A w ramach reklamacji bank nie jest nic w stanie zrobić! Nie polecam jeśli ktoś ceni sobie spokoj
ZaletyBrak
WadyPowyżej
~Nie klient / 2023-07-09 19:22
Ocena: 1.00 / 5
Maskara za telefon chcesz zapłacić 50%a resztę na 6 rat taki procent że się nie opłaca wziąłem za gotówkę. Dziękuję za pomoc dajcie lepiej tym co na socjalu żyją ????
ZaletyBrak
WadyNie dla Pracujących
~Oli / 2023-07-05 12:23
Ocena: 1.67 / 5
Masakra ! Dodzwonić się na infolinię z krótkim i prostym tematem graniczy z cudem. Millekod- nie każdy ma go przy sobie, odzyskiwanie, logowanie,nadawanie hasła, dramat! To wszystko trwa tydzień, a mogłoby trwać 3 minuty. Po pozyskaniu millekodu i wszystkich niezbędnych haseł, próby dodzwonienia się na infolinię potrafią trwać godzinę. Na prawdę rzadko pisze opinię, szczególnie te negatywne. Ale ile można :o
~Kosmo / 2023-07-04 10:10
Ocena: 1.00 / 5
Będą Cię straszyć windykacja za 50zł z tytułu odsetek debetowych, które sami generują z nikąd. Jesteś ponad 10 letnim klientem i Cię Janusze windykacja straszą bo nie miałeś wpływu środków przez 33dni, no kurła cyrk. Ten bank trzeba ruch...ć
ZaletyBrak
WadyWyłącznie
~Wkurzona 81 / 2023-07-03 14:36
Ocena: 2.33 / 5
Najgorszy bank ever! Wiecznie problemy z aplikacją mobilną. Proste zakupy internetowe realizowałam.... całe 2h! Nie dałam rady ani przelewem, ani mobilna. Opłaty za TFI horrendalnie wysokie. Obsługa klienta - do d. Uciekać jak najdalej od tego dziadostwa!
Zaletydesign aplikacji mobilnej, dobry PR, nagrody jakie bank otrzymał
Wadywieczne problemy z płatnościami, drogo.
~Hanna / 2023-06-29 20:48
Ocena: 1.00 / 5
Nie spodziewałam się takiego braku kompetencji dopóki nie musiałam załatwiać szybszej spłaty kredytu hipotecznego. W placówkach i na infolinii pracownicy wprowadzili nas w błąd. Zero konsekwencji dla pracowników a my musieliśmy jeździć po 100km do banku ponieważ się przeprowadziliśmy i nie mamy oddziału w mieście. Wysyłka zaświadczenia to kolejny dramat -czas 2tyg. Pojechaliśmy do banku a pani nie umiała wydrukować dokumentu. Trzeba było dzwonić na infolinię będąc w banku i instruować pracownika w placówce. Potem pracownik źle wystawił dyspozycję ...zatem znów musimy jechać do banku.
Dramat.
ZaletyBrak
WadyNiekompetencja pracowników
~Agnieszka / 2023-06-29 15:27
Ocena: 1.00 / 5
Masakra!! Obsługa na ul Kwiatkowskiego! Wykwalifikowana kadra otwieta kontna klientom przez ok 2g!
WadyWpłacić euro też problem
~Matylda / 2023-06-26 16:27
Ocena: 1.00 / 5
Dołączam się do negatywnych opinii. 2 lata temu wzięłam kredyt hipoteczny i niestety dwuletnie doświadczenie z tym bankiem to wielkie rozczarowanie brakiem kompetencji, oskarżaniem infolinii o niewiedzę ludzi w placówkach i odwrotnie.
Każda formalność jak np złożenie wniosku ze zmianą oprocentowania na stałe wymagało trzykrotnej wizyty w oddziale bo Panie nie potrafiły sobie poradzić z wnioskiem, ale to było nic. Od miesiąca próbuje złożyć kosztorys zastępczy….. i dzisiaj czwarty raz jestem w banku i za każdym razem dostaję informację od analityka: zły druk (za każdym razem druki dostaję i wypełniam w banku), a kiedy udało się przebrnąć przez druki…. Okazało się, jest blednie wypełniony (rubryka obok) mimo, że to rownież konsultowala Pani w oddziale…. Za każdym razem poza dokumentami formalnymi bank otrzymywał spisane wyjaśnienie i oświadczenie wiec wystarczyło wykazać się jedynie chęcią do pracy przez analityka i temat zamknąć.
Utarło się mówić, że koszmarem jest załatwienie czegokolwiek w polskich urzędach? Serio??? Poczta Polska, ZUS mają wyższe standardy niż bank Millennium.
Jaką ignorancją w stosunku do klienta trzeba się wykazać i bez żadnego przepraszam żądać przyjazdu do placówki po raz czwarty????
~Gesia / 2023-06-24 09:13
Ocena: 1.00 / 5
Jeden z najgorszych bankow I widzę że nie tylko ja tak uważam bo komentarze są negatywne. W aplikacji ustawiona propozycja pożyczki że jest pożyczka czyli jedno i to samo a po uzupełnieniu wniosku odmowa. Spłacę kartę I uciekam z tego banku bo za długo jestem i nic z tego nie mam