Złodzieje z Millenium ostatnio mnie okradli na 150 zł przy wypłacie z bankomatu. Już nawet PKO BP potrafi wziąć 10x mniej - mimo że mamy OBECNIE władzę która nas wszystkich okrada.
Zaletypuste placówki banku Millenium
Wadyzłodziejski proceder
~lulu / 2023-07-21 13:27
Ocena: 2.00 / 5
Bankomat z powodu awarii nie wypłacił gotówki, ale bank prowizję zdążył pobrać. Teraz, aby to wyprostować chce ciągać klienta w podeszłym wieku do placówki, albo ma wisieć na telefonie ich pożal się Boże infolinii, albo zmuszają do zakładania konta internetowego, Serio? dla odzyskania 5 zł? Wystarczyło poprosić o nr rachunku z imieniem i nazwiskiem ( to nie są dane wrażliwe) i samodzielnie wyprostować te sprawę. W dobie cyfryzacji to chyba nie jest problem. Ileś set klientów tak potraktowanych i bank ma dodatkowy dochód.
Zaletynie znam
Wadybrak profesjonalizmu
~Realista / 2023-07-18 00:24
Ocena: 1.00 / 5
Ujmę to to tak każdy bank jest sponsorem polityków. Banksterzy mają w kieszeni polityków dzięki możliwości robienia społeczeństwa w ch.....a i o to chodzi. My będziemy robić prostych ludzi w ch...a a wy dzięki odpaleniu jakiejś sumy zapewnicie nam legalne działanie. Zresztą wielu polityków to banksterzy. Ps. cieszcie się bogactwem bo za nie długo skończycie z ch.... w d....e
ZaletyNie ma
WadyDno
~Gotówka to wolność / 2023-07-17 16:48
Ocena: 1.00 / 5
Zamykają oddziały trzeba jechać 15 km żeby wypłacić gotówkę kij im w oko
~Monika / 2023-07-17 10:23
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy Bank! Aż szkoda wylewać swoje żale bo jest ich aż tyle....
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Robertos_88 / 2023-07-12 14:05
Ocena: 5.00 / 5
Wraz z moją rodziną,jesteśmy klientami tego banku od kilku lat. W mojej ocenie to najlepszy bank na rynku usług finansowych.
Łatwosć otrzymania pożyczki, bogactwo ofert, wiele konkursów i zachęt pieniężnych dla stałych klientów, szeroki zakres usług dodatkowych z poziomu aplikacji mobilnej oraz bezproblemowa obsługa pracowników banku - to główne atuty tej placówki.
Z czystym sumieniem mogę polecić ten bank.
ZaletyJak wyżej.
WadyBrak.
~Katarzyna Kwiatkowska / 2023-07-12 09:23
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientką tego banku od wielu lat. Od kilku lat wyskakuje w banku jakiś błąd dotyczący mojej osoby i nie chcą mi udzielić pożyczki nawet w wysokości 1000zl (jest to minimalna możliwość). Pisałam, wyjaśniałam, donosiłam dokumenty, niestety kierownictwo i pracownicy mają mnie gdzieś (chociaż co miesiąc maja stałe źródło przychodów ode mnie) i nawet już nie odpowiadają na reklamacje….. najgorszy bank. Nie polecam! Wieloletniego klienta traktują jak intruza!
ZaletyBrak
WadyBrak zaangażowania ze strony pracowników i kierownictwa w pomocy i wyjaśnieniu problemu!!!!
~janek267 / 2023-07-11 14:44
Ocena: 4.50 / 5
Byłem na chorwacji i płaciłem karta, po przeliczeniu euro wyszło 6 zł
~Wlodek54 / 2023-07-10 17:57
Ocena: 5.00 / 5
Jestem w Millenium kilkadziesiąt lat najlepszy bank jaki znam.
ZaletyDobry kontakt telefoniczny.
WadyBrak
~Kasia / 2023-07-10 08:38
Ocena: 1.67 / 5
Niestety za każdym razem jakiś problem. Zero otwartości na klienta , brak kompetencji pracowników - niejednokrotnie zdarzało mi się, ze uzyskiwałam na jeden temat różne odpowiedzi ( inna w oddziale , inna na infolinii, inna w odpowiedzi na reklamacje). Posiadam w Millenium kredyt hipoteczny , który może i był na dobrych warunkach, ale przenoszę go do ING ze względu ja jakość obsługi po podpisaniu umowy. Obecnie czekam od prawie 2 tygodni za spłata kredytu - płace odsetki w ING i Millenium bo jak zwykle zostałam blednie poinformowana przez pracownika o procedurze spłaty!!! A w ramach reklamacji bank nie jest nic w stanie zrobić! Nie polecam jeśli ktoś ceni sobie spokoj
ZaletyBrak
WadyPowyżej
~Nie klient / 2023-07-09 19:22
Ocena: 1.00 / 5
Maskara za telefon chcesz zapłacić 50%a resztę na 6 rat taki procent że się nie opłaca wziąłem za gotówkę. Dziękuję za pomoc dajcie lepiej tym co na socjalu żyją ????
ZaletyBrak
WadyNie dla Pracujących
~Oli / 2023-07-05 12:23
Ocena: 1.67 / 5
Masakra ! Dodzwonić się na infolinię z krótkim i prostym tematem graniczy z cudem. Millekod- nie każdy ma go przy sobie, odzyskiwanie, logowanie,nadawanie hasła, dramat! To wszystko trwa tydzień, a mogłoby trwać 3 minuty. Po pozyskaniu millekodu i wszystkich niezbędnych haseł, próby dodzwonienia się na infolinię potrafią trwać godzinę. Na prawdę rzadko pisze opinię, szczególnie te negatywne. Ale ile można :o
~Kosmo / 2023-07-04 10:10
Ocena: 1.00 / 5
Będą Cię straszyć windykacja za 50zł z tytułu odsetek debetowych, które sami generują z nikąd. Jesteś ponad 10 letnim klientem i Cię Janusze windykacja straszą bo nie miałeś wpływu środków przez 33dni, no kurła cyrk. Ten bank trzeba ruch...ć
ZaletyBrak
WadyWyłącznie
~Wkurzona 81 / 2023-07-03 14:36
Ocena: 2.33 / 5
Najgorszy bank ever! Wiecznie problemy z aplikacją mobilną. Proste zakupy internetowe realizowałam.... całe 2h! Nie dałam rady ani przelewem, ani mobilna. Opłaty za TFI horrendalnie wysokie. Obsługa klienta - do d. Uciekać jak najdalej od tego dziadostwa!
Zaletydesign aplikacji mobilnej, dobry PR, nagrody jakie bank otrzymał
Wadywieczne problemy z płatnościami, drogo.
~Hanna / 2023-06-29 20:48
Ocena: 1.00 / 5
Nie spodziewałam się takiego braku kompetencji dopóki nie musiałam załatwiać szybszej spłaty kredytu hipotecznego. W placówkach i na infolinii pracownicy wprowadzili nas w błąd. Zero konsekwencji dla pracowników a my musieliśmy jeździć po 100km do banku ponieważ się przeprowadziliśmy i nie mamy oddziału w mieście. Wysyłka zaświadczenia to kolejny dramat -czas 2tyg. Pojechaliśmy do banku a pani nie umiała wydrukować dokumentu. Trzeba było dzwonić na infolinię będąc w banku i instruować pracownika w placówce. Potem pracownik źle wystawił dyspozycję ...zatem znów musimy jechać do banku.
Dramat.
ZaletyBrak
WadyNiekompetencja pracowników
~Agnieszka / 2023-06-29 15:27
Ocena: 1.00 / 5
Masakra!! Obsługa na ul Kwiatkowskiego! Wykwalifikowana kadra otwieta kontna klientom przez ok 2g!
WadyWpłacić euro też problem
~Matylda / 2023-06-26 16:27
Ocena: 1.00 / 5
Dołączam się do negatywnych opinii. 2 lata temu wzięłam kredyt hipoteczny i niestety dwuletnie doświadczenie z tym bankiem to wielkie rozczarowanie brakiem kompetencji, oskarżaniem infolinii o niewiedzę ludzi w placówkach i odwrotnie.
Każda formalność jak np złożenie wniosku ze zmianą oprocentowania na stałe wymagało trzykrotnej wizyty w oddziale bo Panie nie potrafiły sobie poradzić z wnioskiem, ale to było nic. Od miesiąca próbuje złożyć kosztorys zastępczy….. i dzisiaj czwarty raz jestem w banku i za każdym razem dostaję informację od analityka: zły druk (za każdym razem druki dostaję i wypełniam w banku), a kiedy udało się przebrnąć przez druki…. Okazało się, jest blednie wypełniony (rubryka obok) mimo, że to rownież konsultowala Pani w oddziale…. Za każdym razem poza dokumentami formalnymi bank otrzymywał spisane wyjaśnienie i oświadczenie wiec wystarczyło wykazać się jedynie chęcią do pracy przez analityka i temat zamknąć.
Utarło się mówić, że koszmarem jest załatwienie czegokolwiek w polskich urzędach? Serio??? Poczta Polska, ZUS mają wyższe standardy niż bank Millennium.
Jaką ignorancją w stosunku do klienta trzeba się wykazać i bez żadnego przepraszam żądać przyjazdu do placówki po raz czwarty????
~Gesia / 2023-06-24 09:13
Ocena: 1.00 / 5
Jeden z najgorszych bankow I widzę że nie tylko ja tak uważam bo komentarze są negatywne. W aplikacji ustawiona propozycja pożyczki że jest pożyczka czyli jedno i to samo a po uzupełnieniu wniosku odmowa. Spłacę kartę I uciekam z tego banku bo za długo jestem i nic z tego nie mam
ZaletyŻadne
WadyMultum
~Rafał / 2023-06-21 18:28
Ocena: 3.67 / 5
Bardzo dziękujemy Pani Katarzynie Samerdak z oddziału w Czeladzi za pomoc zwiazaną z aplikacją. Po 3 tygodniach czekania na działania z centrali gdzie kontakt pozostawia wiele do życzenia, Pani Kasia uratowała klienta, bo przyjechalismy do oddziału zamknąć konto. Fachowa pomoc, wiedza ale co jest najważniejsze to to że nie zbyła postarała się, sprobowała była przedewszystkim zainteresowana. Jeszcze raz dziękujemy i życzymy sukcesów
~Tadeusz / 2023-06-21 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Oni nie potrzebują klientów którzy otwierają i zamykają konto