ZaletyBrak
strona 12 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Marzena / 2021-07-25 09:32
W oddziale, okolice Morskiego Oka, siedzą 4 osoby, pusto, ani jednego klienta, pierdza w stołki i grają na telefonach a do przyjęcia wpłaty odsylaja do wplatomatu. Skandal! -
-
~Nickname / 2020-04-24 15:19
Ciekawe czy istnieje bardziej nie intuicyjna i powalona strona banku. Dodatykowo co jakiś czas problemy przy płatności kartą w internecie. Zaletyprawie jak darmoweWadybeznadzieje wykonany interfejs stron
osobna strona do logowania osobna banku
hasło do logowania tylko z cyfr (8)
dużo reklam i nawalonych informacji w tym reklam i dymków dającyuch po oczach po zalogowaniu -
~nigrylod / 2024-10-19 11:55
Bank który nie ufam swoim klientom!!!
W żadnym wypadku nie polecam tego banku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZaletyDobra obslugaWadyNiema zaufania do tego banku!!!!!! -
~Nikol / 2020-04-13 19:17
Oszukują ludzi. Dokonalam w kwietniu wcześniejszej spłaty Dogodnych Rat a po zalogowaniu w dniu dzisiejszym w dalszym ciągu widnieje zadłużenie. Do tej pory byłam bardzo zadowolona z tego banku a teraz coś źle się zaczęło dziać.... WadyOszustwo -
~nina / 2019-12-10 13:09
Jeśli chodzi o pomoc w placówkach banku nie spotkałam się dotychczas z jakimś negatywnym nastawieniem osób tam pracujących, wręcz miło i pozytywnie zazwyczaj podchodzą do sprawy. Ale jeżeli chodzi już o infolinię to niestety jest to porażka. Właśnie mija 68 minuta na infolinii, a w tym czasie przekierowano mnie już 4 razy, a chciałam tylko hasło sms do konta... Zaletyobsługa w placówkach bankuWadynieumiejętność załatwienia sprawy przez konsultantów -
~Odchodzę z Millennium / 2021-12-14 16:46
Klientem tego banku jestem od wielu lat...
Niestety już jestem w trakcie przeniesienia się do Innego Banku. Po pierwsze stali klienci nie mogą liczyć najwyraźniej na nic jak założenie konta oszczędnościowego (tyle że taka oferta w każdym innym banku jest z pocałowaniem w reke), jeśli STAŁY KLIENT OD LAT Z WYNAGRODZENIEM STAŁYM WPŁYWAJĄCYM NA OWE KONTO nie może liczyć na szybką pożyczkę (po to mi bank przeciez)...rozpatrzenie pożyczki na swieta 1000zl (zbrakło mi na prezenty na Święta hehe) trwa już 2 dzień, raz nawet było tak ze nie chcieli mi dać pożyczki i nikt nie wiedział czemu Nawet dyrektor a nie mam zadłużeń, w moim Nowym banku w ciągu 15 min dostałem szybką pożyczkę i są zawsze pomocni. Bank Millennium proszę omijać szerokim łukiem :))ZaletyPracownicy starają się wykazywać dobrą obsługa i wolą pomocy w miarę danych im możliwościom.WadyStały Klient nie może liczyć na swój Bank, który nie oferuje żadnych usług w ramach długoletniej współpracy. -
~Paweł / 2022-04-12 13:48
Godziny słuchania muzyki na infolinii w oczekiwaniu na połączenie. Bank, który kiedyś działał sprawnie w tej chwili sprawia wrażenie całkowicie ignorującego klientów.
Karta wystawiona z błędem w nazwisku, tydzień oczekiwania na kolejną... której nie da się aktywować !!!
Omijajcie ten bank z daleka !Zaletydobra aplikacja na telefonWadyskandaliczna jakość obsługi -
~Renata / 2023-05-13 03:28
I chcę dodać do mojego poprzedniego wpisu, że odesłano mnie do kasy w celu uregulowania zobowiązania Mamy i tam spędziłam ok. 10-15 minut stojąc ledwo na nogach. Empatia i szanowanie tak wieloletniego klienta banku, mojej Mamy i mnie, bo też jestem klientem tego banku wymagała by przygotowania dokumentów i poproszenia mnie do wpłaty o podpisu. ZaletyBank ok, oferta, dostęp internet, infolinia.WadyPracownicy i kierownik w Olkuszu , nie polecam łagodnie mówiąc. -
-
~snickers77 / 2023-04-20 12:41
Gwiazdki nie mają tu żadnego odniesienia do mojej opinii, bo ta jest w innym kryterium. Co to za bank który najpierw podpisuje umowę kredytową a potem (dwukrotnie) jej nie realizuje??!!!! Straciłam dla nich mnóstwo cennego czasu by, mimo pozytywnej decyzji w kwestii przyznania kredytu po zbadaniu mojej zdolności i podpisania umowy, w końcu nie mieć tej umowy zrealizowanej. Tylko mnie naciągnęli na założenie sobie u nich konta. Nie polecam!! -
~Ssemyazaw / 2022-03-12 20:16
Nie polecam proc się trzeba o swoje pieniądze, mroA gotówkę na twoim koncie i trzeba czekać tydzień na wypłatę która musi być zamówiona na daną godzinę... -
~Wkurzona 81 / 2023-07-03 14:36
Najgorszy bank ever! Wiecznie problemy z aplikacją mobilną. Proste zakupy internetowe realizowałam.... całe 2h! Nie dałam rady ani przelewem, ani mobilna. Opłaty za TFI horrendalnie wysokie. Obsługa klienta - do d. Uciekać jak najdalej od tego dziadostwa! Zaletydesign aplikacji mobilnej, dobry PR, nagrody jakie bank otrzymałWadywieczne problemy z płatnościami, drogo. -
~Władysław / 2023-02-15 16:25
Bank który współdziała z oszustami zamiast dbać o interes klienta. Zrobią wszystko by oszukać kienta . usuną bariery
chroniące klienta np, limit dzienny transakcji, stworzą lipne dokumenty , by cię pogrązyć. Uwaga emeryci ten Bank
żeruje na tzw kredytach na klik, wystarczy ,że klikniesz i spłacasz niechciany kredyt.ZaletybrakWadywspólpraca z oszustami -
~Zocha / 2020-12-28 16:53
Wplatomat I bankomat ciągle nieczynne wpłata na konto swoje własne w oddziale 9 zl WadyCiągle awarii systemu -
~adr / 2022-06-30 21:42
7 kwietnia złożyłem wniosek o przejście na stałe oprocentowanie. Czekałem 40 dni na sprawdzenie i okazało się, że wniosek który wypełnił mi pracownik banku był źle wypełniony.
Po podpisaniu już aneksu dostałem informację, że zmiana pojawi się w systemie za kilka dni. Po tygodniu zadzwoniłem i dowiedziałem się, że czas oczekiwania wynosi 25 dni roboczych.
Szkoda, że w między czasie mam 10 lipca zapłacić kolejną ratę (aneks podpisałem 21 czerwca) która miała być na nowym oprocentowaniu. Niestety będzie na wyższym o 1,6%.
Jak rata rosła to jakoś system z automatu działał. Zmianę na niższej musi zrobić pracownik. Pewnie ich niewielu mają żeby więcej jeszcze ściągnąć z klientów.ZaletybrakWadyopieszałość, długie załatwianie spraw -
~Agnieszka / 2022-02-28 22:07
Bardzo długi czas na udzielenie pożyczki hipotecznej. Pomimo niezwłocznego składania przez klienta dokumentów brak informacji o terminie przelania środków. Nie można wogóle zaplanować jakichkolwiek dalszych kroków związanych z kredytem a jakiekolwiek próby ustalenia z bankiem o terminie przelania środków, nie przynosiły rezultatu. Kontakt z infolinią kończył się brakiem konkretnych informacji i za każdym razem rozmową z innym pracownikiem, który odczytywał w systemie te same dane co poprzedni pracownik bez udzielenia konkretnych informacji. Brak przejrzystych procedur. ZaletybrakWadybrak terminów załatwiania przez bank poszczególnych etapów udzielenia kredytu -
~Alan / 2020-07-31 12:37
Marna oferta, wysokie spready, bardzo negatywne podejście do klienta. Bank nieprzyjazny starym klientom. Nikomu nie polecam. Byle wziąć kasę. Jedynie bankowość elektroniczna na dobrym poziomie. Zaletybankowość elektroniczna i aplikacjaWadysłaba oferta
bezduszne podejście do klienta -
-
~Andreas / 2023-05-15 17:18
Patologia.
Beznadziejna obsługa klienta. Brak personelu przy większej ilości klientów.
Nie można się umówić na konkretną godzinę w celu załatwienia sprawy.
Przy wpłacie gotówki wymuszają wpłacanie do bankomatów, bo im się nie chce liczyć.
W kilku oddziałach banku przy liczeniu gotówki w bilonach i w małych nominałach 10,20 zł. tak się ślimaczą i przedłużają, aby wkur....ć klienta. Ponadto przy potwierdzeniu płaconej kwoty kolejne wymuszanie używania aplikacji, mimo możliwości potwierdzenia pisemnego. -
~Andrzej / 2022-07-25 13:47
W tym banku są zatrudniani chyba pracownicy z przypadku, chodzi mi o infolinię. Od ponad dwóch miesięcy nie mogą zamknąć jednego z kont a opłaty są pobierane oczywiście podczas wypłaty środków z konta poprosiłem o zamknięcie i oczywiście pracownik poinformował, że po ok tygodniu konto zostanie zamknięte, ten tydzień trwa trzeci miesiąc ZaletybrakWadysame -
~Anna / 2021-07-21 08:11
Kiepski Bank, dzisiajchcialam zapłacić na stacji paliw 150zl karta odmowa, znalazłam się w sytuacji bez wyjścia. Brak możliwości połączenia się z Millennium, nie profesjonalnie się zachowali -
~ArturD / 2023-08-13 18:04
Zawiłe przepisy. Należał mi się kupon do empiku, dostałem go, ale konto w trakcie zamykania więc kod nie działa.
Kartę zastrzegłem, ale nadal mam za nią płacić.
I inne nowinki, których się człowiek nie domyśli.WadyZawiłe przepisy
strona 12 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »