Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 987 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nina / 2019-12-10 13:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeśli chodzi o pomoc w placówkach banku nie spotkałam się dotychczas z jakimś negatywnym nastawieniem osób tam pracujących, wręcz miło i pozytywnie zazwyczaj podchodzą do sprawy. Ale jeżeli chodzi już o infolinię to niestety jest to porażka. Właśnie mija 68 minuta na infolinii, a w tym czasie przekierowano mnie już 4 razy, a chciałam tylko hasło sms do konta...
    Zaletyobsługa w placówkach banku
    Wadynieumiejętność załatwienia sprawy przez konsultantów
  • ~Odchodzę z Millennium / 2021-12-14 16:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Klientem tego banku jestem od wielu lat...
    Niestety już jestem w trakcie przeniesienia się do Innego Banku. Po pierwsze stali klienci nie mogą liczyć najwyraźniej na nic jak założenie konta oszczędnościowego (tyle że taka oferta w każdym innym banku jest z pocałowaniem w reke), jeśli STAŁY KLIENT OD LAT Z WYNAGRODZENIEM STAŁYM WPŁYWAJĄCYM NA OWE KONTO nie może liczyć na szybką pożyczkę (po to mi bank przeciez)...rozpatrzenie pożyczki na swieta 1000zl (zbrakło mi na prezenty na Święta hehe) trwa już 2 dzień, raz nawet było tak ze nie chcieli mi dać pożyczki i nikt nie wiedział czemu Nawet dyrektor a nie mam zadłużeń, w moim Nowym banku w ciągu 15 min dostałem szybką pożyczkę i są zawsze pomocni. Bank Millennium proszę omijać szerokim łukiem :))
    ZaletyPracownicy starają się wykazywać dobrą obsługa i wolą pomocy w miarę danych im możliwościom.
    WadyStały Klient nie może liczyć na swój Bank, który nie oferuje żadnych usług w ramach długoletniej współpracy.
  • ~Paweł / 2022-04-12 13:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Godziny słuchania muzyki na infolinii w oczekiwaniu na połączenie. Bank, który kiedyś działał sprawnie w tej chwili sprawia wrażenie całkowicie ignorującego klientów.
    Karta wystawiona z błędem w nazwisku, tydzień oczekiwania na kolejną... której nie da się aktywować !!!
    Omijajcie ten bank z daleka !
    Zaletydobra aplikacja na telefon
    Wadyskandaliczna jakość obsługi
  • ~Renata / 2023-05-13 03:28
    Ocena: 2.33 / 5
    I chcę dodać do mojego poprzedniego wpisu, że odesłano mnie do kasy w celu uregulowania zobowiązania Mamy i tam spędziłam ok. 10-15 minut stojąc ledwo na nogach. Empatia i szanowanie tak wieloletniego klienta banku, mojej Mamy i mnie, bo też jestem klientem tego banku wymagała by przygotowania dokumentów i poproszenia mnie do wpłaty o podpisu.
    ZaletyBank ok, oferta, dostęp internet, infolinia.
    WadyPracownicy i kierownik w Olkuszu , nie polecam łagodnie mówiąc.
  • ~snickers77 / 2023-04-20 12:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Gwiazdki nie mają tu żadnego odniesienia do mojej opinii, bo ta jest w innym kryterium. Co to za bank który najpierw podpisuje umowę kredytową a potem (dwukrotnie) jej nie realizuje??!!!! Straciłam dla nich mnóstwo cennego czasu by, mimo pozytywnej decyzji w kwestii przyznania kredytu po zbadaniu mojej zdolności i podpisania umowy, w końcu nie mieć tej umowy zrealizowanej. Tylko mnie naciągnęli na założenie sobie u nich konta. Nie polecam!!
  • ~Ssemyazaw / 2022-03-12 20:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam proc się trzeba o swoje pieniądze, mroA gotówkę na twoim koncie i trzeba czekać tydzień na wypłatę która musi być zamówiona na daną godzinę...
  • ~Wkurzona 81 / 2023-07-03 14:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorszy bank ever! Wiecznie problemy z aplikacją mobilną. Proste zakupy internetowe realizowałam.... całe 2h! Nie dałam rady ani przelewem, ani mobilna. Opłaty za TFI horrendalnie wysokie. Obsługa klienta - do d. Uciekać jak najdalej od tego dziadostwa!
    Zaletydesign aplikacji mobilnej, dobry PR, nagrody jakie bank otrzymał
    Wadywieczne problemy z płatnościami, drogo.
  • ~Władysław / 2023-02-15 16:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank który współdziała z oszustami zamiast dbać o interes klienta. Zrobią wszystko by oszukać kienta . usuną bariery
    chroniące klienta np, limit dzienny transakcji, stworzą lipne dokumenty , by cię pogrązyć. Uwaga emeryci ten Bank
    żeruje na tzw kredytach na klik, wystarczy ,że klikniesz i spłacasz niechciany kredyt.
    Zaletybrak
    Wadywspólpraca z oszustami
  • ~Zocha / 2020-12-28 16:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Wplatomat I bankomat ciągle nieczynne wpłata na konto swoje własne w oddziale 9 zl
    WadyCiągle awarii systemu
  • ~adr / 2022-06-30 21:42
    Ocena: 2.00 / 5
    7 kwietnia złożyłem wniosek o przejście na stałe oprocentowanie. Czekałem 40 dni na sprawdzenie i okazało się, że wniosek który wypełnił mi pracownik banku był źle wypełniony.
    Po podpisaniu już aneksu dostałem informację, że zmiana pojawi się w systemie za kilka dni. Po tygodniu zadzwoniłem i dowiedziałem się, że czas oczekiwania wynosi 25 dni roboczych.
    Szkoda, że w między czasie mam 10 lipca zapłacić kolejną ratę (aneks podpisałem 21 czerwca) która miała być na nowym oprocentowaniu. Niestety będzie na wyższym o 1,6%.
    Jak rata rosła to jakoś system z automatu działał. Zmianę na niższej musi zrobić pracownik. Pewnie ich niewielu mają żeby więcej jeszcze ściągnąć z klientów.
    Zaletybrak
    Wadyopieszałość, długie załatwianie spraw
  • ~Agnieszka / 2022-02-28 22:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo długi czas na udzielenie pożyczki hipotecznej. Pomimo niezwłocznego składania przez klienta dokumentów brak informacji o terminie przelania środków. Nie można wogóle zaplanować jakichkolwiek dalszych kroków związanych z kredytem a jakiekolwiek próby ustalenia z bankiem o terminie przelania środków, nie przynosiły rezultatu. Kontakt z infolinią kończył się brakiem konkretnych informacji i za każdym razem rozmową z innym pracownikiem, który odczytywał w systemie te same dane co poprzedni pracownik bez udzielenia konkretnych informacji. Brak przejrzystych procedur.
    Zaletybrak
    Wadybrak terminów załatwiania przez bank poszczególnych etapów udzielenia kredytu
  • ~Alan / 2020-07-31 12:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Marna oferta, wysokie spready, bardzo negatywne podejście do klienta. Bank nieprzyjazny starym klientom. Nikomu nie polecam. Byle wziąć kasę. Jedynie bankowość elektroniczna na dobrym poziomie.
    Zaletybankowość elektroniczna i aplikacja
    Wadysłaba oferta
    bezduszne podejście do klienta
  • ~Andreas / 2023-05-15 17:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Patologia.
    Beznadziejna obsługa klienta. Brak personelu przy większej ilości klientów.
    Nie można się umówić na konkretną godzinę w celu załatwienia sprawy.
    Przy wpłacie gotówki wymuszają wpłacanie do bankomatów, bo im się nie chce liczyć.
    W kilku oddziałach banku przy liczeniu gotówki w bilonach i w małych nominałach 10,20 zł. tak się ślimaczą i przedłużają, aby wkur....ć klienta. Ponadto przy potwierdzeniu płaconej kwoty kolejne wymuszanie używania aplikacji, mimo możliwości potwierdzenia pisemnego.
  • ~Andrzej / 2022-07-25 13:47
    Ocena: 2.00 / 5
    W tym banku są zatrudniani chyba pracownicy z przypadku, chodzi mi o infolinię. Od ponad dwóch miesięcy nie mogą zamknąć jednego z kont a opłaty są pobierane oczywiście podczas wypłaty środków z konta poprosiłem o zamknięcie i oczywiście pracownik poinformował, że po ok tygodniu konto zostanie zamknięte, ten tydzień trwa trzeci miesiąc
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Anna / 2021-07-21 08:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiepski Bank, dzisiajchcialam zapłacić na stacji paliw 150zl karta odmowa, znalazłam się w sytuacji bez wyjścia. Brak możliwości połączenia się z Millennium, nie profesjonalnie się zachowali
  • ~ArturD / 2023-08-13 18:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Zawiłe przepisy. Należał mi się kupon do empiku, dostałem go, ale konto w trakcie zamykania więc kod nie działa.
    Kartę zastrzegłem, ale nadal mam za nią płacić.
    I inne nowinki, których się człowiek nie domyśli.
    WadyZawiłe przepisy
  • ~B.M. / 2023-06-14 13:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam w tym banku konto złotówkowe i eurowe.
    Karty do konta euro używam tylko za granicą. Zwykle znajduje się w sejfie.
    Jakiś czas temu zaczęły przychodzić do mnie sms-y, że ktoś płaci kartą w USA. Natychmiast zadzwoniłam do banku (połączenie trochę trwa) i zastrzegłam kartę.
    Okazało się, że ktoś zapłaciła za 4 abonamenty za chat GPT ....
    Zgłosiłam reklamację ale bank jej nie uznał!
    Podobno wszystko było zgodne z procedurami! To po co te sms-y?
    Cześto słyszy się, że wyciekły bankom dane klientów. Pewnie byłam wśród nich bo jak karty i kodów bardzo pilnuję.
    Tym razem to tylko 100 dolarów. A jak będzie 1000? 10 000? to samo odpowiedzą?
    Niewiarygodny bank!
    Likwiduję konto!
  • ~Bez Millenium / 2023-07-24 12:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Złodzieje z Millenium ostatnio mnie okradli na 150 zł przy wypłacie z bankomatu. Już nawet PKO BP potrafi wziąć 10x mniej - mimo że mamy OBECNIE władzę która nas wszystkich okrada.
    Zaletypuste placówki banku Millenium
    Wadyzłodziejski proceder
  • ~Grzegorz / 2023-03-27 11:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank jak inne.Natomiast aplikacja mobilna to nieporozumienie.Po każdym restarcie telefonu nie można się zalogować na telefon ze względu na limit 5 urządzeń z zainstalowaną aplikacją.Z poziomu telefonu nic nie można zrobić bo woła o potwierdzenie usunięcia urządzenia na telefonie którego już nie posiadam.Za każdym razem konieczna wizyta w oddziale.Porażka.
  • ~Ilia / 2021-10-01 13:23
    Ocena: 2.00 / 5
    POrazka naciaganie telefonu dzwoniłam dzis godzine i nikt nie odebrał... To są jakies jaja
    Zaletybrak
    Wadycała masa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1007
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4779
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4001
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098