Dramat, niekompetentni ludzie. Każdy mówi co innego i wieczna chora dyskusja z klientem. Najgorszy Bank z możliwych, al wiem co mówię, bo miałam do czynienia z PKO, ING , Deutsche, Euro bankiem i Santanderem. Nie mogłam uzyskać prostego zaświadczenia o wykreśleniu hipoteki po spłaceniu kredytu, bo jak się okazało bank nie znał numeru księgi wieczystej co do kredytu który przejął kilka lat temu. Przez to osoba kupująca mieszkanie nie mogła do niego wejść , a ja w zasadzie do końca sprzedać, dodatkowo lokator już się wyprowadził. Przez ten bank straciłam pieniądze. Poza tym w każdym oddziale banku każdy mówił co innego. Do tego jeszcze Ukrainka w jednym oddziale, która w ogóle nie rozumiała co się do niej mówi. Bank archaiczny jakich mało. Dodzwonić się nie idzie, nic się nie dowiecie bez jakis mille kodów. Uciekać jak najdalej
ZaletyBrak
WadySame wady
~Piotr / 2023-08-22 10:55
Ocena: 1.00 / 5
Skorzystałem z promocji „1800 zł dla Twojej działalności gospodarczej”.
Nie dostałem wypłaty premii, pomimo wypełnienia warunków promocji opisanych w Regulaminie promocji.
Moja reklamacja została rozpatrzona negatywnie, jednak obsługa banku nie jest w stanie wskazać,którego punktu regulaminu nie wypełniłem. Ze względu na brak odpowiedzi na mój wniosek dotyczący uzasadnienia (opartego na Regulaminie promocji) dlaczego nie dostałem wypłaty premii, dziś zgłaszam sprawę do Rzecznika Finansowego.
WadyNie przestrzegają regulamoinów, które sami tworzą
~Sid / 2023-08-21 13:12
Ocena: 1.00 / 5
Beware!!!! This bank is fraud and un safe to keep money and use the financial service
I had very negative experience with Millennium bank, two days before they third party took money from my account seven times with some unknow person and service I never used. I totally un aware about all these transactions and next day i wake up and check my account so there was nothing left in my account and all money taken, When i tried to reprot it and speaking over the phone with one of the rude agent, first he asking me unnecessary question and put me on long hold over the phone, after he jumped into conclusion and blocked my account , online banking, debit card without letting me know, and left me with no money which was very stupid and i took day off from my job and browing money with my manger for food and put fuel in my car and visited to the branch to active my account, all my money was blocked, I tried to contacted bank several time and some again stupid agent asked to to transfer other person to other person with out any solutions , now i asked to wait for next 14 days to answer the claim . In this situation i am feeling very afraid and us safe to trust such banks , how they manipulate my money and taken by some one other from my account without any verification or my permission, customer service is very phatic , they don't allow me to speak or listen to me, they hang up calls and laughing , very un professional , dis respectful agents
~Agata / 2023-08-21 09:39
Ocena: 2.33 / 5
Bank nie wszedł jeszcze w 21w tylko tkwi w starych czasach. Ciągle coś trzeba załatwiać w oddziale banku - zmiana adresu zamieszkania (choć sam meldunek można załatwić w pięć sekund na stronie internetowej!), Wypłaty kolejnych transz kredytu, rozliczenie się z realizacji budowy domu... Ciągłe chodzenie do okienka. A w samych oddziałach ludzie którzy niekoniecznie mają pojęcie o produktach bankowych. dno. Będę zmieniać i nie polecam!
~Waldemar Lademan / 2023-08-18 20:11
Ocena: 5.00 / 5
Dziś byłem w banku millennium w Olsztynie Al .M .J. Piłsudzkiego 11/17.Tuż po wejściu zostałem mile zaskoczony ,ponieważ obsługa natychmiast zareagowała na moją obecność .Po podejściu do okienka Pani z wielkim zaangażowaniem zajęła się moją sprawą .A sprawa nie była łatwa. Bardzo mi się podobało jak Pani w wątpliwych sprawach konsultowała się z innymi pracownikami. Ponieważ sprawa była naprawdę trudna ,zaangażowała się również Pani Dyrektor. Przyjemnie było patrzeć na zaangażowanie wszystkich pracowników .Ale prawdopodobnie tak jest ,że jaki kierownik tacy pracownicy. Wielkie podziękowanie dla Pani Dyrektor i jej podwładnych za zaangażowanie.
Pozdrawiam.
Waldemar Lademan.
~Elma / 2023-08-18 11:40
Ocena: 1.00 / 5
Bank zablokował środki płatnicze Kasy Zapomogowo Pożyczkowej bez pisemnej korespondencji. Rozmowy telefoniczne tylko połączenia z banku, brak możliwości dodzwonienia się. Pracownik oddziału żąda dokumentów, które są dostarczane a potem giną i trwa to już 20 dni. Ciągle żądają uzupełnienia treści dokumentów, nie mogą określić się jednoznacznie. Jest okres urlopowy, ludzie czekają na pożyczki. Członkowie Zarządu KZP na urlopach więc nie ma możliwości dostarczenia wymaganych przez bank uchwał ile to będzie trwało. Czy bank obraca naszymi oszczędnościami????
~koko / 2023-08-16 13:01
Ocena: 1.00 / 5
Dno. Obsługa niekompetentna, trzeba wracać kilkakrotnie żeby załatwić sprawę. Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia.
Zaletyżadnych
Wadysame wady
~Ola / 2023-08-15 21:44
Ocena: 1.00 / 5
Coś strasznego obsługa klienta, doradcy nie zrobią nic zeby pomóc albo zrobią żle, pół roku czekam na najprostsze dokumenty do kredytu hipotecznego i ciągle zle wystawione zle przysłane. Na reklamacje brak odpowiedzi reklamacje nie czytane rozpatrywane tylko pod kontem banku, odpowiedzi nie na temat, coś strasznego. Klient który 15 lat spłaca kredyt frankowy z wielkimi odsetkami traktowany jak totalne g....nie polecam nikomu zadnego produktu w tym banku i korzystania z usług. Nie polecam
Zaletybrak
Wadywszystkie jakie moze mieć bank od obsługi zaczynając
~Joanna / 2023-08-15 14:06
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jeśli chodzi o kredyty.
Pobierają opłaty z konta bez wiedzy klienta czy wcześniejszym poinformowaniu.
Uciekamy z tego banku i przenosimy kredyt.
Pracownicy niekompetentni.
Kredyt uruchamiał się pół roku.
3 lata po wzięciu kredytu dalej problemy.
Nie polecam!
~Maciej / 2023-08-14 12:49
Ocena: 1.00 / 5
Mamy konto firmowe . Największe gowno na rynku . W dupie mają klienta. . Zenujaca obsługa konta o leasingu nie wspomnę. Nie polecam nikomu !!! My się żegnamy
ZaletyBrak
WadySame wady
~ArturD / 2023-08-13 18:04
Ocena: 2.00 / 5
Zawiłe przepisy. Należał mi się kupon do empiku, dostałem go, ale konto w trakcie zamykania więc kod nie działa.
Kartę zastrzegłem, ale nadal mam za nią płacić.
I inne nowinki, których się człowiek nie domyśli.
WadyZawiłe przepisy
~Angelika / 2023-08-11 15:08
Ocena: 5.00 / 5
Najlepszy bank Milenium w Cieszynie panie przyjemne uprzejme wszystkooo co trzeba załatwisz i we wszystkim pomogą , naprawdę z całego serca polecam!!!!
ZaletyPozytywne
WadyBrak
~Jacek / 2023-08-09 13:09
Ocena: 3.67 / 5
Witam, 09.08.2023. placówka na ul. Włodka w Grudziądzu
godzina ok. 12:00, kolejka do okienek kasowych ok 15 osób otwarte dwa okienka. W Grudziądzu zamyka się oddziały ul. Chełmińska 68 i dzisiaj podobno nieczynny oddział na ul. Sienkiewicza. Brawa dla zarządu banku. Szkoda tylko tych przemiłych pracowników grudziądzkich oddziałów którzy muszą znosić te wszystkie uwagi petentów a niejednokrotnie obelgi bogu ducha winnych pracowników. Brawa oczywiście za informacje na zamkniętym oddziale przy ulicy Chełmińskiej starsze osoby chodzą co dziennie i całują klamkę bo brak informacji co się tam dzieje.
~Pavulon / 2023-08-08 06:34
Ocena: 1.00 / 5
Kompletne dno złodzieje nic więcej za przelewy między swoimi kontami kradną po 7.50 zł unikać szerokim łukiem oszuści i złodzieje
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Urszula / 2023-08-07 10:42
Ocena: 1.00 / 5
Moje pieniądze w banku Milenium przepadły. Wysłałam przelew na inne konto i przelew przepadł. Złożyłam reklamacje bank ignoruje. Za rozpatrzenie reklamacji bank chce pieniądze w złotówkach i w euro. Środki moje na życie które Przelałam do innego banku przepadły.
ZaletyŻadne
WadyWe wszystkim
Ingnorowanie klienta
~Hubs / 2023-08-05 05:43
Ocena: 1.00 / 5
Z calwgo serca nie polecam
Pobierają oplaty nie wiadomo za co jakies pakiety "bardzo pomocne" ktore nie dzialaja i inne ukryte rzeczy
Jawni naciągacze
Slaba obsluga i wieczne problemy
Slaba oferta na kazdym kroku
Nawet bankomaty nie dzialaja
WadyUkryre koszta
Niejasne zasady
Naciągacze
Problemy
~Klient / 2023-08-01 12:01
Ocena: 1.00 / 5
bank wprowadza pseudo promocje, z ktorych sie nie wywiazuje. Nie wirzcie w zadne 400zl, oni nic nie dadza. To oszusci.
Zaletybrak
Wadynie dotrzymuja slowa
~niezadowolony / 2023-07-27 10:40
Ocena: 1.33 / 5
Zacznę od początku, otóż oferta jaką oferował ten bank skusiła mnie na założenie konta jako nowy klient bo promocja dawała możliwość uzyskania dodatkowych pieniędzy. Po spełnieniu wielu warunków, między innymi płatność za pomocą karty, stałe wpływy itp nie otrzymałem ani złotówki. Tłumaczyli, że pula się wyczerpała (nigdy w żadnym innym banku nie było takiej sytuacji). Nie zamknąłem konta bo jak już używałem to trzymam, lecz nadszedł dzień w którym policzyli 11zł za prowadzenie konta, oburzony zleciłem internetowo dyspozycję zamknięcia konta. Zadzwonił konsultant z prośbą o wycofanie dyspozycji, a w ramach prezentu dadzą mi pół roku bezpłatnego korzystania z konta bez dodatkowych warunków. Zgodziłem się i co się stało, nagle po miesiącu konto zostało automatycznie zamknięte. Szok, miałem mieć dalej a tu bez przygotowania zostało zamknięte. Nie polecam tego banku, a miałem już wszystkie. Obsługa tragedia, ustalenia tragedia. Nie wierzcie w promocje bo nie wywiązują się z nich.
Zaletybez zalet
Wady-zamykają konto bez uprzedzenia, po mimo ustaleń o kontunuacji
-promocja z bonusami nie działa
-niejasny interfejs w aplikacji
-drogie utrzymanie darmowego konta, opłata 11zł za prowadzenie konta
~Aca / 2023-07-24 18:22
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałam doczynienia.
Dodzwonić się do tego banku graniczy z cudem. Za samo połączenie/oczekiwanie na konsultanta zapłaciłam 20 zł. Lepiej wybrać się do placówki.
Pieniądze lepiej wpłacić dużo wcześniej bo kilka dni spóźnienia które zdażyło się tylko raz i już podają cie do Kruka.
Jeżeli nie pamiętasz swojego id nie licz na to że konsultant pomoże ci w jakiej kolwiek sprawie. Możesz podać wszystkie swoje dane. Nie znasz id nie załatwisz nic.
Najgorszy bank. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo. Dodzwonić się do tego banku graniczy z cudem. Za samo połączenie/oczekiwanie na konsultanta zapłaciłam 30 zł. Lepiej wybrać się do placówki.
Pieniądze lepiej wpłacić dużo wcześniej bo kilka dni spóźnienia które zdażyło się tylko raz i już podają cie do Kruka.
Jeżeli nie pamiętasz swojego id nie licz na to że konsultant pomoże ci w jakiej kolwiek sprawie. Możesz podać wszystkie swoje dane. Nie znasz id nie załatwisz nic.
Najgorszy bank. Nie polecam.
~Magda / 2023-07-24 17:08
Ocena: 1.67 / 5
Pomagam rodzicom prowadzic rachunki, zmrozilo mnie jak zobaczylam, miesięczną opłatę 70zl za prowadzenie konta! To rozbój w biały dzień!!! W skali roku 840zl masakra piła mechaniczna, zwłaszcza, że co miesiąc są wpływy na konto.