Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 981 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ja / 2023-09-19 09:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Banda oszustów i nic więcej!!! Co innego w ofercie a co innego w oddziale !!! Konto założone wczoraj i...wczoraj zamknięte!!! Ebac oszustów!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie zdarzyłem zapoznać się ze wszystkimi !!
  • ~Gupta / 2023-09-14 18:56
    Ocena: 4.67 / 5
    I am a private money lender that give out fast cash no collateral required. all cash amounts and currencies, if interested TO started no matter your location (WhatsApp) number +918131026914 or email pacificlanding350@gmail.com Pacific landing Services Mr. Gupta Dwyer.
  • ~Katarzyna / 2023-09-14 18:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem z banku Milenium bank nie zadowolona zawsze miałam opłata 5 zł teraz od września 20 zł oszuści i tyle. Nie polecam tego banku
    ZaletyZalet brak
    WadyWysokie opłaty
  • ~Aaa / 2023-09-14 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W kilku miejscach w internecie jest informacja, że bank na Chełmińskiej jest otwarty do 16.30 lub 17.00. Natomiast rzeczywiście jest otwarty tylko do 16.00. Poza tym, jest to jedyny punkt wypłaty gotówki również euro w mieście, a tylko raz w tygodniu jest otwarty do 17.00! Beznadzieja.
    Byłam 16.10, a pracownik mnie ignorował, nawet nie wstał, że chociaż postarać się pomóc. Tragedia.
    Mam godzinę w plecy i nie mogę Wypłacić swoich pieniędzy !!!
  • ~Iza / 2023-09-14 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zajmują pieniądze nie tego czyje jest konto tylko również rentę innych. Złodzieje i krętacze
  • ~Nikt Szczególny / 2023-09-13 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W moim banku w Stargardzie nie mogę wypłacić waluty euro już do samego banku mam ponad 30 kilometrów niestety muszę jechac do Szczecina to kolejne 30 kilometrów,korki muszę tracić czas ponosić koszty paliwa bank upada na psy
    ZaletyBrak zalet w tej chwili
    WadyBrak obsługi gotówkowej w placówce banku w Stargardzie
  • ~Jelena / 2023-09-13 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetentnych pracowników, kontakt z bankiem beznadziejny.
  • ~Nknk / 2023-09-11 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom obsługi klienta a także obsługi kredytu hipotecznego to jakiś żart. Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia.
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2023-09-11 15:07
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo nie miła i chamska obsługa w punkcie Milenium Bank w Bystrzycy Kłodzkiej .Nie polecam zwłaszcza osobom borykającym się z problemami finansowymi .Pani której imienia nie pamiętam w czarnych włosach okazała się bardzo wredna .Poszłam tam żeby o coś zapytać a wyszłam zalana łzami .Taka tam jest obsługa .Nie polecam
  • ~Szymon / 2023-09-11 09:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie można wysłać pieniędzy na moje konto ani blikiem ani zwykłym przelewem. Tak jak państwo czekali 10 na wypłatę tak samo i ja z tą różnicą że ja jej nie dostałem (różne osoby próbowały mi wpłacić w tym mama i brat i nie mogli). Dzwoniłem na infolinię i jedyną odpowiedzią jaką dostałem to nie wiedzą co zrobić natomiast w placówce banku było jeszcze lepiej bo powiedzieli że nie wiedzą co zrobić i dodali że mogę zamknąć konto w banku i zmienić bank. Więc w dużym skrócie mówić bank i pomoc jest do puki nie pojawi się problem. (teraz tylko czekać na taką akcję jak w mbanku)
    ZaletyWszystko dobrze do puki nie pojawi się problem
    WadyNiekompetentny personel
    Brak pomocy ze strony placówki jak i infolini
    Brak zaangażowania w rozwiązaniu problemu
  • ~Beata / 2023-09-08 08:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Ogromne podziekowanie dla pani Ewy Tyrcz za mila obsluge,pomoc I profesjonalizm. Goraco polecam bank Millennium w Galerii Dominikanskiej
  • ~Joanna / 2023-09-07 23:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Ania Mazur - najlepszy specjalista d/s kredytów hipotecznych, rzetelna, pomocna, doradza sama z siebie (nie trzeba o wszystko dopytywać) do tego przemiła osoba. Polecam wszystkim wybrać placówkę w Bytomiu
  • ~B.Ch. / 2023-09-05 12:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła i cierpliwa Pani Dorotą.
    Fachowe i rzetelne podejście do klienta. Moja opinia dot.placówki banku w Wadowicach.
    ZaletyJak wyżej. Umawianie na godzinę-nie ma oczekiwania.
    WadyBrak.
  • ~MarcinSłaboński / 2023-09-04 15:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja niżej podpisany Marcin Słaboński przepraszam Pana Błażeja Niemczyka za publikowanie na forach i stronach Internetowych, a w tym również i w opiniach Google o placówce Banku Millennium szkalujących go treści w których pisałem, że Pan Błażej Niemczyk jest oszustem, złodziejem, naciągaczem, czy fałszuje dokumenty. Oświadczam, że zarzuty te nie były prawdziwe, a opisywane przeze mnie zachowania nigdy nie miały miejsca.
    Marcin Słaboński
  • ~Alicja / 2023-08-30 11:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłam dzisiaj w banku Millennium w Gdańsk ul Jaśkowa Dolin 132 byłam obsługiwana przez panią Ole , która była bardzo miła , cierpliwa i bardzo pomocna , dziękuję pani Olu
    ZaletyCierpliwość , wyrozumiałość i doskonale predyspozycje do pracy w banku
    WadyNie ma
  • ~Aga / 2023-08-29 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział Ursus Skorosze to całkowity dramat. Niekompetentni pracownicy, kolejka wielka, o tym, że w banku nie można wypłacić pieniędzy pracownica informuje po 40 minutach czekania.
  • ~Martyna / 2023-08-22 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, niekompetentni ludzie. Każdy mówi co innego i wieczna chora dyskusja z klientem. Najgorszy Bank z możliwych, al wiem co mówię, bo miałam do czynienia z PKO, ING , Deutsche, Euro bankiem i Santanderem. Nie mogłam uzyskać prostego zaświadczenia o wykreśleniu hipoteki po spłaceniu kredytu, bo jak się okazało bank nie znał numeru księgi wieczystej co do kredytu który przejął kilka lat temu. Przez to osoba kupująca mieszkanie nie mogła do niego wejść , a ja w zasadzie do końca sprzedać, dodatkowo lokator już się wyprowadził. Przez ten bank straciłam pieniądze. Poza tym w każdym oddziale banku każdy mówił co innego. Do tego jeszcze Ukrainka w jednym oddziale, która w ogóle nie rozumiała co się do niej mówi. Bank archaiczny jakich mało. Dodzwonić się nie idzie, nic się nie dowiecie bez jakis mille kodów. Uciekać jak najdalej
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Piotr / 2023-08-22 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Skorzystałem z promocji „1800 zł dla Twojej działalności gospodarczej”.
    Nie dostałem wypłaty premii, pomimo wypełnienia warunków promocji opisanych w Regulaminie promocji.
    Moja reklamacja została rozpatrzona negatywnie, jednak obsługa banku nie jest w stanie wskazać,którego punktu regulaminu nie wypełniłem. Ze względu na brak odpowiedzi na mój wniosek dotyczący uzasadnienia (opartego na Regulaminie promocji) dlaczego nie dostałem wypłaty premii, dziś zgłaszam sprawę do Rzecznika Finansowego.
    WadyNie przestrzegają regulamoinów, które sami tworzą
  • ~Sid / 2023-08-21 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Beware!!!! This bank is fraud and un safe to keep money and use the financial service
    I had very negative experience with Millennium bank, two days before they third party took money from my account seven times with some unknow person and service I never used. I totally un aware about all these transactions and next day i wake up and check my account so there was nothing left in my account and all money taken, When i tried to reprot it and speaking over the phone with one of the rude agent, first he asking me unnecessary question and put me on long hold over the phone, after he jumped into conclusion and blocked my account , online banking, debit card without letting me know, and left me with no money which was very stupid and i took day off from my job and browing money with my manger for food and put fuel in my car and visited to the branch to active my account, all my money was blocked, I tried to contacted bank several time and some again stupid agent asked to to transfer other person to other person with out any solutions , now i asked to wait for next 14 days to answer the claim . In this situation i am feeling very afraid and us safe to trust such banks , how they manipulate my money and taken by some one other from my account without any verification or my permission, customer service is very phatic , they don't allow me to speak or listen to me, they hang up calls and laughing , very un professional , dis respectful agents
  • ~Agata / 2023-08-21 09:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank nie wszedł jeszcze w 21w tylko tkwi w starych czasach. Ciągle coś trzeba załatwiać w oddziale banku - zmiana adresu zamieszkania (choć sam meldunek można załatwić w pięć sekund na stronie internetowej!), Wypłaty kolejnych transz kredytu, rozliczenie się z realizacji budowy domu... Ciągłe chodzenie do okienka. A w samych oddziałach ludzie którzy niekoniecznie mają pojęcie o produktach bankowych. dno. Będę zmieniać i nie polecam!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2027
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 981
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 939
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024