Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 996 opinii

1.82 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dorota / 2023-06-03 13:12
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam konto w tym banku od ponad 20 lat. Wczoraj poszłam z nastoletnim synem z zamiarem otwarcia tam konta dla niego. I E tym momencie bank mnie bardzo rozczarował, bo myślałam, że są mniej biurokratyczni. Otóż ja i mój syn mamy różne nazwiska. Domyślając się, że bank będzie wymagał dokumentu potwierdzającego pokrewieństwo, złożyłam wniosek do USC o przesłanie odpisu aktu urodzenia. Naiwnie myślałam, że wystarczy w formie elektronicznej na skrzynkę ePUAP. Urżad przesłał mi taki dokument w pdf. Jakież było moje zdziwienie, kiedy dowiedziałam się, że bank nie uznaje dokumentu w takiej formie. Musi być w odpis oryginalny, na oryginalnym papierze, itd. Przecież bank ma moje dane, wie, że otrzymuję świadczenie 500plus, składam wnioski o wypłaty za jego pośrednictwem a ten dokument powinien być tylko formalnością. Przecież nastolatek chyba wie, kto jest jego opiekunem prawnym i raczej nie tu ryzyka jakiegoś nadużycia czy oszustwa. W końcu dziecko nie ma możliwości wzięcia kredytu, więc nie okradnie banku. Na szczęście jest inny bank, który biurokrację ograniczył do niezbędnego i absolutnego minimum. Ten bank zajmuje 1 miejsce w rankingu kont dla młodzieży i zyskał kolejnego klienta. Radości dziecka z faktu posiadania juz swojego własnego konta, na którym będzie mógł sobie oszczędzać nie było końca...brawo mBank!
    WadyBrak logicznego myślenia
  • ~Hania / 2020-04-27 13:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Przeciętnie, brsk merytorycznego doradztwa, tylko kombinatoryka na klijencie.
    ZaletyDarmowe bankomaty, sporo ich.
    WadyNie rzetelni doradcy, brak dbałości o klijenta.
  • ~Ja / 2021-03-04 10:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank ktory zamierzam zmienić. We Wrocławiu nie można wypłacić gotówki bo bankomaty non stop zepsute. Oddziały likwiduja kasy i tylko obsługa klienta jest możliwa. Ten Bank ma klienta w du..
  • ~Jarosław / 2020-07-03 12:53
    Ocena: 2.67 / 5
    Badanie zdolności kredytowej w banku do przyjemnych nie należy. Rozmawiałem z 5-cioma osobami (wykonując 3 telefony), usłyszałem 3 różne opinie (2 pozostałe telefony zakończyły się prośbą o zadzwonienie w innym terminie). Nie skupiając się na nieprzychylnych szczegółach napiszę tylko, że podczas pierwszej (przerwanej nie z mojej winy) rozmowy przekazano mi, że umowa zlecenie w moim przypadku nie będzie stanowić problemu, toteż dzwoniłem dalej, żeby po 2 dniach dowiedzieć się, że jednak stanowi :)
    ZaletySzybki kontakt ze strony banku.
    WadyNiezgodność przekazywanych informacji przez konsultantów.
  • ~Klient / 2022-09-26 16:29
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam

    Jestem klientem od wielu lat. Dzisiaj trafiłem do placówki franczyzowej w Zgorzelcu chcąc uaktualnić dane osobowe. Niestety spotkałem się z chamstwem 2 pań które obsługiwały klientów. Najpierw poproszono mnie aby poczekać ponieważ trwa liczenie pieniędzy a później panie dyskutowały sobie na temat wycieczki zagranicznej.
    Po 20 min. Oczekiwania gdzie na sali która ma ok 20 M2 siedziałem sam i upomniałem się o obsługę to zostałem poinformowany że nadal mam czekać, ale na co? Za chwilę do placówki weszła nastęnna klientka która została wysluchana. Zapytałem się a ja.. na to pani odparła że mnie nie widziała.. jedynego klienta który przebywał w placówce...!! Wstała za biurka i zapytała się ,,po co Pan tu przyszedł,, odparłem , gdyby planu nie była tak zajęta rozmową o wycieczce to wiedziała by ... ponieważ już powiedziałem. Na to usłyszałem .. ,,przed panem to trzeba czerwony dywan rozcielić,, Dalej to już tylko była pysk9wka Pań które w tym dniu 26.09.22 były w pracy.

    Reasumując

    Z takim chamstwem i brakiem kompetencji już dawno się nie spotkałem w żadnym banku. Te panie nie powinny pracować w żadnym banku.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa która zasługuje na zwolnienie z pracy.
  • ~Meteor / 2019-09-13 18:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Sposób składania reklamacji w tym banku to powrót do czasów komunizmu coś w stylu nie mam Pana płaszcza i co mi Pan zrobi.
  • ~Natalia / 2021-11-29 13:11
    Ocena: 2.67 / 5
    M A S A K R A. Nie polecam totalnie dla osob, które dostają przelewy w Euro i później chca sobie przewalutować na zł.
    ZaletyProsta obsługa aplikacji
    WadyBardzo niski kurs euro różnica nawet 13gr między Millennium a konkurencja.
  • ~Premek / 2023-01-17 05:57
    Ocena: 2.67 / 5
    1.Brak możliwości wpłaty Blikiem w bankomatach tylko w tym ich XXIw !

    2.Płatność karta trzeba trzymać 3 sek zanim zaskoczy

    3 Nie można się zalogować na profil zaufany trzeba wypełniać jakieś formularze

    4. Wypełniając formularz o kredyt przecież wszystko jest napisane to jeszcze dzwonią po 5 razy tak jakby nie docierało

    Ogolnie bank taki bardziej na pokaz do reklam używam konta niecały rok i uważam ze jest to kiepski bank nie polecam
    ZaletyDobra aplikacja przejrzysta
    WadyOpisane wyżej
  • ~Renata / 2023-05-13 02:54
    Ocena: 2.67 / 5
    Byłam załatwić sprawy spadkowe po mojej mamie w oddziale w Olkuszu. Miałam wiedzę z infolinii o potrzebnej dokumentacji, a panie w oddziale tzwn.rybka, chciały się mnie pozbyć i odesłać na kilka dni, zero empatii dla córki w żałobie. Nic się nie dało załatwić w tym dniu, jak im powiedziałam, że mam wiedzę od kierownika infolinii, bardzo empatycznego i kompetentnego, że z wymaganych dokumentów mam wszystkie i nie wyjdę z oddziału bez rozmowy z dyrektorem banku jak będzie konieczność, udało się sprawy załatwić zgodnie z moimi oczekiwaniami. Całość sprawy trwała ponad 3 godziny i mój chory ojciec na wydechach tlenowych musiał to wytrzymać. Olkusz odradzam zdecydowanie. Millenium ogólnie ok
    ZaletyBank ok
    WadyLudzie dobrani w Olkuszu masakra, bez wiedzy i bez empatii.
  • ~Robert / 2019-12-22 15:23
    Ocena: 2.67 / 5
    W EuroBanku to był szacunek profesjonalizm, a Millennium to kpina z kobietą. Pobrali mi z mojego konta bezpodstawnie 400 PLN (ubezpieczenie na życie). Najpierw 02.12.2019 według umowy i 05.12.2019 znów 400 PLN, bo już mieli taki kaprys. Telefonu nie odbierali przez 14 minut i drugi raz przez 5 minut. Dałem sobie spokój (w Euro Banku max 3 minuty). Napisałem reklamację przez aplikację - przyjęli i kazali czekać 15 dni roboczych!!! Napisałem raz jeszcze, że to prosta sprawa, dołączyłem pliki wygenerowane przez bank Millennium (pobory kwot). Pani z obsługi odpisała atakując mnie, iż mam grzecznie sobie czekać 15 dni roboczych i że już mi to mówili. Po prostu śmiałem upomnieć się o swoje pieniądze i przeszkadzam im w pracy! KPINA nie bank
    ZaletyBRAK!W tym banku nie znają takiego słowa...
    WadyPobieranie sobie pieniędzy klientów bez ich zgody! Pobierają co i ile chcą, a na rozpatrzenie reklamacji / zwrot każą czekać 15 dni roboczych.
  • ~SN / 2023-02-11 14:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo byłam zadowolona z Eurobanku. Millenium po ich połączenie beznadziejnie wypada distałam kredyt 64 000 - miesięcznie spłacam (po podwyżkach stóp procentowych ) po 1000zł i przez 15 miesięcy spłaciłam 400 zł
  • ~SYLWESTER / 2022-05-23 23:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Jest tak Milenium Bank fajny był, byłem w kilku placówkach obsługa super wszystko tip top
    ALE ZMIEŃCIE COŚ ALBO SYSTEM ALBO SZKOLENIE LUDZI. Spłacałem kredyt gotówkowy prawie 160tys. Chciałem spłacić pozostałość zamknąć kredy. Pani w placówce ojejku nie mogę zamknąć muszę zostawić panu zadłużenie 14.70zł. to zejdzie za miesiąc i będzie wszystko zamknięte super pomyślałem. Minoł m-c a z 14zł zrobiło mi się 2800zł. Tak podobno urosło zadłużenie a same odsetki ponad 1800. Więc co tu nawaliło. Obsługa klienta czy system.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyBrak wyszkolenia
    Wadliwy system
    Zero przyznania się do winy nwm jak to nazwać
  • ~szwojtyla / 2023-05-02 12:37
    Ocena: 2.67 / 5
    Większość, nawet prostych rzeczy trzeba załatwiać w oddziale. Niestety wiążę się to ze staniem w kolejkach. Ilość formalności przytłacza, zmiana ubezpieczenia wymaga nie tylko cesji, ale i osobnego wypowiedzenia, o którym bank nie mówi, ale opłaty za kolejne miesiące ubezpieczenia (nawet po cesji) nadal pobiera. Wcześniejsza spłata kredytu? Niby się da, ale jak? Nie wiadomo. Wszystkie działania tego banku sprowadzają się do tego by maksymalnie utrudnić działania klientowi by ten jak najdłużej płacił jak najwyższe raty, ubezpieczenie itd. W porównani do mBanku Millenium to średniowiecze. Zdecydowanie nie polecam. A i aplikacja na komórkę jest tak nieczytelna i niejasna, że korzystanie z niej to jakaś tortura.
  • ~Tomasz / 2024-01-15 18:01
    Ocena: 2.67 / 5
    Jako przedsiębiorca byłem klientem banku przez 11 lat. Problemy zaczęły się w chwili zamknięcia rachunku. Przez internet nie ma takiej możliwości. Zamknięcie tylko w oddziale, w którym otworzyłem rachunek, bądź listownie na podstawie formularza. Kosmiczne opłaty za zamknięcie jak i przelew reszty środków na konto. 100 zł za zamknięcie i 30 zł za przelew. Nie polecam. Niby wszystko jest w cennikach, ale wydaje mi się, że podczas rozmowy telefonicznej powinienem zostać poinformowany o wysokości opłat - w każdym razie, byłoby miło. Szukajcie alternatyw, bo pozostaniecie z niesmakiem jak ja.
    WadyWysokie opłaty za zamknięcie rachunku, problemy z zamknięciem rachunku w innych oddziałach.
  • ~Włąśnie od 10 minut czekam, aż ktoś odb / 2022-10-07 14:04
    Ocena: 2.67 / 5
    Infolinia tego banku to coś potwornego - czekanie po 20-30 minut aż ktoś odbierze to już od dawna standard. W oddziałach nie jest lepiej, nawet jak czekają 2 osoby, to do stanowiska nie przyjmują szybciej niż po 15-20 minutach.
    ZaletyOferta niezła, ale w sumie niczym się nie wyróżnia
    WadyStraszna obsługa na infolinii
  • ~Anna / 2023-09-11 15:07
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo nie miła i chamska obsługa w punkcie Milenium Bank w Bystrzycy Kłodzkiej .Nie polecam zwłaszcza osobom borykającym się z problemami finansowymi .Pani której imienia nie pamiętam w czarnych włosach okazała się bardzo wredna .Poszłam tam żeby o coś zapytać a wyszłam zalana łzami .Taka tam jest obsługa .Nie polecam
  • ~Kolec / 2024-03-13 16:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Klient wieloletni banku dorobił się kłopotów finansowych i mający zablokowaną aplikację już nie zrobi nic a w oddziałach życzą sobie oplaty za pobranie pokwitowań gdzie mógłbym to zrobić sam przy odblokowanej aplikacji ale po co kiedy można jeszcze dobić niewygodnego klienta
    ZaletyBrak
    WadyOlewka klienta z kłopotami
  • ~Agata / 2023-08-21 09:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank nie wszedł jeszcze w 21w tylko tkwi w starych czasach. Ciągle coś trzeba załatwiać w oddziale banku - zmiana adresu zamieszkania (choć sam meldunek można załatwić w pięć sekund na stronie internetowej!), Wypłaty kolejnych transz kredytu, rozliczenie się z realizacji budowy domu... Ciągłe chodzenie do okienka. A w samych oddziałach ludzie którzy niekoniecznie mają pojęcie o produktach bankowych. dno. Będę zmieniać i nie polecam!
  • ~agnieszka / 2021-08-30 16:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Posiadam konto w millenium od 20 lat.
    Ostatnimi czasy z racji prowadzonej działalności mam konta w innych bankach.
    Po pierwsze kontakt telefoniczny z bankiem zerowy.
    Problemy w uzyskaniu linii czy leasingu utrudniony.
    W innych Bankach połączenia telefoniczne bez problemu.
    Jesli w millenium ciezko uzyskac leasing inny bank da od ręki.
    Procedury utrudnione.
    Nie polecam.
    Czas zakonczyc współpracę.
  • ~Andrzej / 2022-01-12 18:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Kompletnie niekompetentna obsługa. Byłem 4 razy załatwić sprawę wypłaty środków po postanowieniu sądu w sprawie spadkowej. Za każdym razem zbywano mnie. Obsługa za każdą wizytą kserowała dokumenty (min. akt zgonu, postanowienie sądu, wystąpienie sądu do banku itp.) i obiecywała, że może coś się dowiedzą. Teraz (po miesiącu), Obsługa w Oddziale w Głogowie (bo tam wszystko się odbywało) mogłaby wypełnić wniosek, ale Pani powiedziała, że nie zdąży w 30min (przed zamknięciem banku), bo wypełnienie wniosku zajmuje 40min i nikt jej nie zapłaci za nadgodziny. Obsługa dała mi adres gdzie mam złożyć pismo z zapytaniem, bo oni nie przyjmują żadnych pism. Nie korzystajcie z tego banku, bo jak umrzecie Bank Millennium nie wypłaci spadkobiercom przyznanych przez sądy pieniędzy, ani nikt nie dowie się co się stało z tymi pieniędzmi.
    ZaletyBardzo ładne biuro obsługi.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2060
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1568
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1233
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1059
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 996
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 940
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4873
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148