WadyBrak informacji o zamówieniu po czym anulacja.
strona 12 z 90
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Zaneta / 2018-03-12 14:19
Koszmarrrrrr . Nikomu nie życzę zakupów tam . Dwa podejścia. Dwa różne produkty . Za każdym razem to samo . Czekanie czekanie czekanie . Po tygodniu odpowiedz ze produktów jednak nie ma . -
-
~Kasia / 2017-12-20 08:51
NIE POLECAM!!!
Zamówienie złożone 14.12. Wyznaczony termin wysyłki zamówienia - 18.12. 19.12 w godzinach wieczornych otrzymuję informację, że zamówienie zostało anulowane. Chyba trochę późno, jak na informację, czy mają dany produkt czy nie.
Poprzednie zamówienie: wyznaczony termin wysyłki zamówienia - 13.09. 14.09 otrzymuję informację o przesunięciu planowanego terminu wysyłki zamówienia na 18.09.
Przyznanie rabatu czy bonu na zakupy (i to z wyznaczonym terminem ważności) mija się z celem i w żaden sposób nie rekompensuje straconego czasu. Teraz produkt trzeba zamówić w innym sklepie, poczekać na skompletowanie i wysłanie - czyli istnieje duża szansa, jeśli nie pewność, że nie uda się otrzymać produktu na czas. -
~Dawid / 2017-12-19 17:28
Dołączam do negatywnych komentatorów sklepu merlin.pl! Zamówienie złożyłem 09.12. i do dziś czekam na JAKĄKOLWIEK informację na temat swojej paczki! Nie polecam, straciłem mnóstwo nerwów i czasu bezskutecznie próbując wyjaśnić tę sytuację! NIGDY WIĘCEJ ZAKUPÓW W MERLIN.PL!! -
~Basia / 2017-12-15 14:46
NIE POLECAM!!! Zamówienie złożyłam 04.12.2017 dostałam informację, że paczka zostanie wysłana 05.12.2017 i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zamówienia! Na infolinie nie można się dodzwonić, wysłałam 2 wiadomości mailem ale brak odpowiedzi... NIE POLECAM!!! -
~1mario / 2017-12-05 19:07
Kupujesz 19.11.2017 dzisiaj jest 5.12.2017 a towaru ani pieniędzy nie ma. Przy zamówieniu towar był później przez przypadek po wysłaniu maila dowiedziałem się, że zamówienie anulowano. Powód nie ma towaru za dwa dni towar sie pojawił ale oczywiście do mnie nie trafił. Dzwoniłem 2 razy - totalne lekceważenie, poprosiłem o kontakt telefoniczny kierownika - rzekomo napisał maila - którego nie otrzymałem. Pieniądze zostały przelane z konta bankowego a tu podobno nagle chcą ode mnie potwierdzenie numeru rachunku. Totalna próba oszustwa. Uważajcie na sklep merlin.pl WadyBrak kompetencji pracowników. -
~Daniel / 2017-12-01 14:19
Wielkie rozczarowanie obsługą sprzedażową Black Friday 2017 - zamówienie z 24.11.17 dziś zostało anulowane. A tłumaczenie sklepu wprost kuriozalne - "Niestety dostawa, u którego zamówiliśmy produkt, nie był w stanie zrealizować Pana zamówienia, dlatego też zmuszeni byliśmy anulować zamówienie. U dostawy alternatywnego pojawił się ten produkt w katalogu, w związku z tym pojawił się on ponownie w naszej ofercie jako produktu dostępny. Niestety nie mieliśmy możliwości technicznej, aby powiązać ten produkt z Pana zamówieniem. " Po prostu żenujące i do tego kpina z klienta. NIE POLECAM! -
~rafi / 2017-11-04 19:49
Po bankructwie poprzedniego właściciela merlin.pl do dzisiaj nowy nie zwrócił mi ok. 500 zł za zamówione produkty - nauczka - zamawiać -zawsze za pobraniem, bo można trafić na model biznesowy zakładający oszukiwanie klientów - (pod koniec życia merlin.pl były dostępne zamówienia tylko z przedpłatą - a tacy kiedyś byli fajni.)
Dziwne, że sprawie nie przyjrzała się prokuratura. Przecież osoby zarządzające firmą musiały mieć świadomość nadciągającego bankructwa, a mimo to wyłudzali pieniądze od klientów. Teraz zamawiam gdzie indziej, bo ten adres nazwa kojarzy mi się z oszustami.Pozdrawiam. -
~Karolineczka / 2017-10-10 19:11
Wybrałam ten sklep internetowy ze względu na odbiór za pobraniem w kiosku RUCHU,zamówienie spełniło moje oczekiwania. Zaletyliczne promocje.Wadybrakod 10 października za ponad 30 złotych. -
-
~Krystyna / 2017-09-29 09:31
Jestem mile zaskoczona, nie ma do czego się "przyczepić", książki które zamówiłam tydzień wcześniej(była zaznaczona dostawa późniejsza) dostałam w ciągu 24 godzin od terminu wysłania.Super, dziękuję. ZaletyŁatwe zamawianie,szybka dostawaWadyNa razie nie zaobserwowałam -
~Joanna / 2017-09-28 22:59
Bardzo długo się czeka na zamówienie, chociaż od razu jest przelew. Nie zawsze paczki są solidnie zapakowane. Często brakuje informacji, czy okładka książki jest twarda czy miękka. ZaletySzybka odpowiedź na pytanie w godzinach pracy. -
~Rafal / 2017-09-16 01:30
Obsługa klienta spędza większość dnia na odpowiadaniu na negatywne opinie więc nie ma czasu dbać o klienta :-)
"Wysyłamy w 24 godziny" to kłamstwo w żywe oczy. Na informacje co się dzieje z zamówionym i zapłaconym towarem nie ma co liczyć jeśli się nie zadzwoni lub napisze do nich samemu. a i wtedy to problem z wyciągnięciem informacji. A u konkurencji taniej, szybciej i często darmowa dostawa. Tak więc to był mój ostatni raz z Merlinem.pl. Innym radzę tez nie tracić czasu i nerwów.ZaletyTest na cierpliwość możeWadyZa mało miejsca - kłamcy i fatalna obsługa klienta z tych największychwielokrotnie, -
~Eryk / 2017-09-13 18:44
Najgorszy sklep z jakim miałem styczność. Sprzedają ksiązki których nie mają na stanie, po 3 dniach od zamówienia dostałem info że wysyłka się opóźni i będzie za 4 dni!!! W sumie 7 dni od zamówienia. No ok mówię dobrze poczekam. Po 7 dniach nie ma odzewu... więc dzwonię. Pani mówi mi że dalej czekają na zamówienie brakującej książki od dostawcy i wysylka będzie pod koniec tygodnia. Więc zrezygnowałem z tej pozycji żeby mi wysłali chociaż 2 pozycje które mieli na stanie. I dalej nic... mija 3 dzień ( w sumie 12 dnień!!!!) i dalej żadnego info,,, a tym bardziej książek... może do świąt dojdą.... ODRADZAM!!!!!! Totalne dno i brak profesjonalizmu. Teraz już wiem dlaczego są w UPADŁOŚCI!!!! ZaletyBRAKWadySame wady!!! -
~Maja / 2017-05-25 13:37
Niestety nie mogę powiedzieć wiele dobrego o tym sklepie. Jako, że sama pracuję w handlu, naprawdę mam wiele zrozumienia dla różnych sytuacji z tym związanych. Ale ta sytuacja jest na tyle absurdalna, że choć nigdy tego nie robię, tym razem napisze negatywny komentarz. W ich przypadku zdarzyło się opóźnienie towaru. OK. Bywa. Musiałam zrezygnować z zamówienia i zwrócić towar. Jesteśmy na ostatnim etapie, czyli na wystawieniu korekty do faktury. Wysłałam do nich 6 (!!!) maili w odstępach jedno tygodniowych z prośbą o wystawienie korekty faktury. Za każdym razem ta sama odpowiedź " Szanowna Pani, dziękuję za odpowiedź.
Korektę faktury może wystawić jedynie Dział Księgowości. W dniu dzisiejszym prześlę taką informację ponownie z prośbą o pilne przesłanie dokumentu."
Serio? Półtora miesiąca to musi trwać i 6 maili z prośba o korektę? To nie są opóźnienia w dostawie czy brak towaru. To są 2 minuty pracy!
Nie polecam tego sklepu.ZaletyBrak zaletWadyBrak towaru na magazynie; brak obsługi posprzedażowej -
~Marzena / 2017-05-14 07:56
Tragedia. Ogłaszają się że dostawa do 2 dni, ja czekam już 7 nie wiem czy spodziewać się paczki jutro. Dwukrotnie pisali mi maila, że wskazany przeze mnie kiosk ruchu jednak już nie jest aktualny (na stronie nie ma takiej informacji). I teraz będę jechać na koniec miasta po zamowienie. Skusiła mnie niższa cena ale absolutnie nie jest warta takiego czekania i nerow. ZaletyBrakWadyDługa dostawa, ciężki kontakt, brak aktualności na stronie. -
~Ewa / 2017-04-21 20:28
Po dość długim czasie skusiłam się na zakupy w Merinie... 30. 09. o 11.32 zamówiłam płytę This Is Where I Live (CD - William Bella), obok której widniała informacja o realizacji w ciągu 24 godzin. Zamówienie zostało potwierdzone natychmiast. 4.10. - po kontakcie telefonicznym z mojej strony - otrzymałam mail następującej treści: "Informujemy, że realizacja Twojego zamówienia uległa wydłużeniu ze względu na brak dostępności produktu u dostawcy, za co bardzo przepraszamy. Brakujący towar zamówiliśmy u innego dostawcy, dokładając wszelkich starań, by zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej. Twoje zamówienie planujemy wysłać: 2016-10-06" Niestety, w piątek, 7.10. o 15:30 moje zamówienie #62288726, bez jakichkolwiek wyjaśnień czy przeprosin, zostało po prostu anulowane. Obiecałam sobie - podobnie jak kilka lat (chyba dwa) temu w analogicznej sytuacji - że już więcej nie skorzystam ze sklepu Merlin.pl, ponieważ uważam za wysoce nieprofesjonalne proponowanie zakupu czegokolwiek, co tak naprawdę nie znajduje się w ofercie sklepu. ZaletyBrakWadyBrak kompetencji, niepoważne traktowanie Klientów -
~Sylwia / 2017-04-13 13:46
Fatalna realizacja zamówinia- 1 płyta. W dniu 4 kwietnia br. zamówiłam płytę na merlin.pl. Otrzymałam maila zwrotnego, że towar zostanie wysłany w dniu 5 kwietnia br.
dzsiaj mamy 13 kwietnia i nic się nie ruszyło.
W dniu 12.04 interweniowałam i otrzymałam informację, że towar zostanie wysłany po godzinie 19.00.
Niestety nic się nie zadziało.
Kiedy zadzwoniłam w dniu dzisiejszym, tj. 13.04 usłyszałam od konsultantki, że ona nie odpowiada za magazyn i nie pójdzie na magazyn pakować mi towar. Ona jest od udzielania informacji o statusie zamówienia.
Żenada.
Brak kompetencji.ZaletyNie widzę żadnychWadyBrak kompetencji, nie realizowanie zamówień, brak jakiejkolwiek reakcji na interwencję, brak odpowiedzialności -
-
~Justyna / 2016-12-22 07:14
Pisali na stronie, że zamówienia złożone do 21 grudnia zrealizują do świąt. Najpierw napisali, że jednej z zamówionych rzeczy nie ma i oddali kasę. Zapewniali, że reszta będzie jak najszybciej wysłana. A dzisiaj dostaję maila, że nie mają wszystkich pozycji i wysyłka planowana jest na 27 grudnia. A wtedy to ja już nie potrzebuję tych rzeczy. Więc zbieram manele i idę po prezenty, bo te zamówione i opłacone przyślą ale chyba na święta wielkanocne. Więcej u nich nie zamówię. A to co przyślą dostaną z powrotem. -
~Nitas / 2016-12-20 09:43
Beznadzieja. Złożyłem zamówienie i je opłaciłem. Na stronie była informacja, że towar wysyłają w ciągu 48 godzin.
Po trzech dniach zamiast książki dostałem maila, że "względu na brak dostępności produktu u dostawcy" planują wysłać przesyłkę za cztery dodatkowe dni. Nie wysłali jej, a zamiast tego przyszedł mail "zamówienie zostało już skompletowane i przygotowane do odebrania przez przewoźnika." Minęły kolejne trzy dni, przez które nic się nie działo więc zadzwoniłem. Pani potwierdziła, że status zamówienia jest taki, jak w mailu ale ona sprawdzi w magazynie i do mnie oddzwoni. Nie oddzwoniła. Dzwonię więc sam na drugi dzień (minęły już prawie dwa tygodnie od opłacenia towaru.) - kolejna panienka odbiera po pół godzinie wydzwaniania i mówi to samo, co wczorajsza: sprawdzi w magazynie i oddzwoni. Kiedy pani oddzwoni? Pytam. "Jak dostanę odpowiedź z magazynu" pada odpowiedź. Aha, więc to może być i w przyszłym roku? Dopytuję się. "Jest taka możliwość" odpowiada.
Po wpisach widzę, że nie jestem wyjątkiem. Tą firmą powinien zainteresować się prokurator. -
~TB / 2016-12-06 14:08
Sprzedają towar, którego nie mają jako dostępny. Najpierw przedłużają termin wysyłki, a po tygodniu anulują zamówienie.
Nie odpisują na emaile. Wciąż czekam na zwrot przedpłaty.Wadydziady65zl -
~Micky96 / 2016-04-24 15:38
Nie polecam zakupów w tej księgarni!! Zamówiłam tam dwie książki w listopadzie, ponieważ na stronie była informacja, że są na stanie. Wysłałam pieniądze, po czym dostałam wiadomość że książki nie są dostępne. Starałam się o zwrot pieniędzy,dzwoniłam- nikt nie odbierał telefonu, pisałam e-maile, niestety bez odzewu. Klienci nie zasługują na takie traktowanie...
strona 12 z 90
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »