Witam, jest to najgorszy produkt jaki kiedykolwiek kupiłem. Kredy z tym Bankiem to jak niekończąca się opowieść a koszty jak czarna dziura. Wiele banków przerobiłem i w okresie własnego kryzysu , to co zgotował mi ten bank to "nigdy więcej" piszę ku przestrodze jak pomniki z II wojny światowej.
Zaletyteraz!!!!!!!!
Wadyzła komunikacja i złe podejście do klienta, brak czasu
Bank pozwala na założenie konta przez aplikację. Chwali się hasłem "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )". Jedno wielkie oszustwo. Założenie konta - upierdliwe, aplikacja kilkukrotnie wyrzuca klienta podczas podawania danych czy nagrywania dowodu osobistego, trzeba za każdym razem zaczynać proces od nowa. Od razu widać, że aplikacja niedopracowana i stwarza problemy. Przetworzenie danych, żeby otworzyć konto - 4 dni. Strasznie długi termin (u konkurencji (dowód przesyłany może pół godziny później tego samego dnia, więc okoliczności analogiczne) weryfikacja trwała 5 minut).
Dopiero potem zaczyna się zabawa. Podczas logowania do banku - mBank wyłudza dane w postaci listy urządzeń, które dana osoba posiada - modeli laptopów, smartfonów itp. Do czego miałaby im służyć taka lista, nikt nie uzasadnił.
Kontakt z konsultantem na stronie banku to dramat - konsultant niekompetentny, ale po kolei.
Wysyłam zapytanie o 14 dniowe prawo odstąpienia od umowy, bank je otrzymał, ale idąc za hasłem "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )" taki wniosek można złożyć TYLKO OSOBIŚCIE W PLACÓWCE, ALBO POCZTĄ. Tak wygląda pełna mobilność banku, nie działa już w pierwszym kroku.
Zdalnie można tylko zamknąć konto - w dzień jego otworzenia - co jest według konsultanta darmowe, a to znaczy, że trzeba oczywiście zapłacić za kartę (której się jeszcze nie otrzymało). O innych kosztach konsultant nie mówił, ale nie deklarował, że ich nie ma.
No dobra, wiele deklaracji banku na czacie, to pytanie do konsultanta - w jaki sposób zapisać historię czatu, odstąpię od umowy albo zamknę konto, to warto mieć dowód deklaracji banku. Nie da się (oczywiście), ale przecież historia czatu jest CAŁY CZAS DOSTĘPNA. Kolejne pytanie - w jaki sposób jest dostępna po zamknięciu konta/odstąpieniu od umowy, wtedy CAŁY CZAS DOSTĘPNA OZNACZA OCZYWIŚCIE NIEDOSTĘPNA. Pan zdziwiony, że coś jest nie tak i że chciałabym kopię.
No to prośba o przesłanie tych deklaracji banku na maila, żebym miała historię - Pan nie może wysłać maila, a mail z opisem procesu i kosztów odstąpienia od umowy/zamknięcia konta to USŁUGA DODATKOWO PŁATNA.
Najgorszemu wrogowi takiego banku nie polecam
ZaletyBrak
WadyUkryte koszty, Brak informacji o usługach i opłatach, Niekompetentna obsługa, Nieuczciwe podejście do klienta, Stwierdzenie "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )" jest kłamstwem i oszustwem
~Zawiedziony / 2011-06-20 14:06
Ocena: 1.00 / 5
Jak dlamnie na początku Ok a teraz tragedia Przestrzegam przed tym bankiem zwłaszcza kiedy ma się kilka kont (subkont) W przypadku gdy trafi się wam niedaj boże egzekucja (przykladowo US) to zaczynająsie takie schody że to bajka Blokują wam wszystkie konta na kwote z egzekucji nie można dysponowac środkami czas realizacji niby 5 dni max a co sie okazuje przy tym jak się dzwoni do nich codziennie to może zrealizują po jakiś 14-20 dniach mimo że środki znajdują sie na koncie Rozumiem zablowac sobie raz srodki a reszte zostawic to nie dowala blokade na kazdym z subkont Porażka !!!!!!!!!!
~zawiedziony / 2020-01-03 14:07
Ocena: 1.00 / 5
Na kontakt z konsultantem czeka sie pół godziny. 2 róznych konsultantów i kazdy inaczej tłumaczy np. co to jest kwota wolna od zajęcia. 50 zł mandatu a bank bierze 30 zł za obsługę !!!. Czytajcie całą tabele prowizji i opłat. W mojej opini nie jest to bank przyjazny klientowi a nastawiony na szybki zysk.
Wadysłaby kontakt, opłaty
~zawiedziony klient / 2024-02-15 15:33
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam kartę kredytową wypłata kasy z bankomatu to jakaś porażka. Nie dość że bankomat nie wypłaca całej kwoty to jeszcze prowizja jakaś porażka
~Zażenowany / 2012-10-03 14:15
Ocena: 1.00 / 5
Mbank to zło. Spłacona karta kredytowa, wypowiedzenie umowy, a po 4 miesiącach, gdy chcę wziąć kredyt w innym banku dowiaduję się, że... mam kartę kredytową! W mbanku czeka mnie info, że po wypowiedzeniu umowy drukują się 3 PUSTE raporty o tym, że już nie korzystam z karty! PO CO?? Karta zablokowana, spłacona! BLOKOWANIE KLIENTA I OSZUKIWANIE!
~Zażenowany użytkownik / 2022-03-02 10:35
Ocena: 1.00 / 5
dodzwonić się na infolinie byłoby cudem. Żal
brak informacji którą osobą jestem w kolejce na linii, są sytuacje kiedy człowiek potrzebuje człowieka a nie bota czy FAQ
Wadyniemożność dodzwonienia się
~zbig / 2023-08-10 16:37
Ocena: 1.00 / 5
Jak wiadomo każdy bank walczy o klienta. W wypadku mbank-u to chyba nie jest priorytet. Chciałem założyć konto w oddziale w Warszawie na Rondzie Wiatraczna. Z sali obsługi po dłuższym oczekiwaniu zostałem przerzucony na piętro bo ponoć miało być szybciej. Po ok 0,5 godz oczekiwania zrezygnowałem. Dobry przykład jak się zdobywa klientów.
Zaletybrak
Wadysame
~zbigniew / 2018-10-31 21:08
Ocena: 1.00 / 5
Absolutne badziewie. wpłatomat zapełniony, bankomat pusty, wysyłają cie "po wsi" by wpłacić albo wypłacić pieniądze. burdel w papierach, problemy z zamknięciem rachunku, problem ze spłaceniem kredytu. dno dna! takiego syfu nie widziałem w żadnym innym banku.
Zaletynie widzę.
~Zbigniew / 2020-04-11 08:48
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, nikomu. Uważajcie na większe kwoty przelewów, blokują środki, a jak zadzwonią aby potwierdzić czy to ja robię przelew a w tym czasie prowadzicie inna rozmowę, blokują konto, pytam jakim prawem. Rozumiem gdybym nie odebrał tel, ale to też nie jest podstawą do blokady konta, dostępu do środków, a jak nie pamiętacie telekodu to koniec, podałem na infolinii wszystkie dane wrażliwe jakie chcieli i nic, najważniejszy jest telekodu. To jest celowe działanie, bo ban k zarabia na blokowanych przelewach zarabia na połączeniach z ifolini, to skandal, omijajcie szerokim łukiem, przede mna walka z nimi, bo robiłem przelew na lokatę w innym banku dlatego zablokowali, ale nie odpuszczę bo ważność opłacenia lokaty wygasła i odsetki nie naliczają się
~Zbigniew / 2024-01-04 14:04
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam,fatalna. Żle dobrana w prowadzająca w błąd obsługa banku
ZaletyBrak
WadyWiele
~Zbigniew Kucharski / 2024-04-05 20:00
Ocena: 1.00 / 5
Co chwilę zbędne przerwy w banku uniemożliwiające transakcje. (Nie zakładajcie tam konta bankowego????
ZaletyBrak
WadyCały bank
~Zbulwersowana / 2020-10-28 16:06
Ocena: 1.00 / 5
Zawiodłam się, bank popiera zabijanie dzieci, przestanę korzystać z ich usług, odradze każdemu. Domagam się przeprosin w imieniu ludzi niepełnosprawnych.
~Zdegustowany / 2018-06-25 16:47
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to jedna wielka żenada a poziom obsługi jest wyższy w szalecie miejskim niż w mbanku. Usiłowaliśmy otrzymać pożyczkę odroczone raty 0% na Allegro wypełniliśmy wniosek i wszystko pięknie tylko że w mailu potwierdzającym brak jest linków ponieważ zostały usunięte przez systemy bezpieczeństwa w firmie. Kontaktując się z "ekspertami" kazano nam usunąć pliki cooki i zmienić przeglądarkę, faktycznie tylko "ekspert" mógł udzielić takiej rady. Niestety nie zadziałało i mieliśmy się kontaktować z infolinią. Na infolinii jedyna rada jaka jest to wypełnienie wniosku od nowa. Cóż poszedł nowy wniosek w piątek a w poniedziałek po południu zero informacji. Po dwukrotnej interwencji jest decyzja dla odmiany odmowna ponieważ był problem z przelewem weryfikacyjnym którego nie potrafili odszukać. Czyli jak rozumiem wspaniały bank na ten sam wniosek(drugi wniosek był przekopiowany z pierwszego) daje dwie różne decyzje BRAWO. NA PEWNO NIGDY NIE SKORZYSTAM Z OFERTY TEGO BANKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyBRAK
Wadyniekompetencja, bałagan, brak procedur awaryjnych, brak dbałości o klienta
~zdegustowany / 2019-11-06 10:54
Ocena: 1.00 / 5
Żenada pod każdym względem. Omijajcie z daleka, tym bardziej, iż w przyszłym roku zostanie sprzedany przez właściciela (Commerzbank AG).
Zaletybrak
WadyWszystkie możliwe w zakresie prowadzonej działalności.
~Zdrojek / 2019-09-12 10:21
Ocena: 1.00 / 5
Konsultanci wprowadzają klienta w błąd (zatajając koszty), nie dotrzymują terminów
~Zdzisio / 2019-04-21 14:31
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna obsługa klientów mbanku ,,nic w tej sprawie nie mogę zrobić, proszę zadzwonić na mlinię''- to cykliczne odpowiedzi pracowników mBank. Mlinia to płatne, nieustanne oczekiwanie na konsultanta, takie jedno połączenie może cię kosztować od 30 zł w górę. W kredytach natomiast zawsze mają haczyk na klienta, dużo by pisać. Nie polecam mbanku.
ZaletyBrak
WadyGłównie kiepska obsługa,że względu na czas oczekiwania droga mlinia,reklamację rozpatrywane 30-60 dni, mało atrakcyjne promocje na kredyty.
~Zdziwiona / 2022-07-15 18:57
Ocena: 1.00 / 5
Nawet jak chcesz zostać klientem tego banku, to nic z tego. Boot Marek Ci nie pomoże, a konsultanci nie odbierają. Żadna placówka nie ma podanego numeru kontaktowego, a jeśli już coś się trafi, to i tak nikt nie odbiera. Oddział stacjonarny również zamknięty, mimo iż podana informacja na drzwiach w jakich godzinach pracują. Dla mnie porażka.
~Zgda / 2016-06-08 11:19
Ocena: 1.00 / 5
właśnie odrzucili mi kredyt na zakup terenu inwestycyjnego określonego w wypisie gruntów jako B1-INNE TERENY ZABUDOWANE bo "zaliczyli" teren jako grunty rolne.
Kupuje funkconujące przedsiębiorstwo usługowo-produkcyjne a oni -jest ustawa nowa rolna i musisz być rolnikiem, żeby prowadzić samochód.Wpłaciłem zadatek!!!
LUDZIE CO CHCECIE KREDYTY JAKIE KOLWIEK-BUDOWA DOMU, ZAKUP FIRMY CO MA GRUNT TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA.
ZaletyBRAK
Wadygłupota opisana wyżej,mniej czasu zajmuje przystawienie pieczątki niż przeczytanie przepisów.Idą na łatwiznę kosztem naszym-vide kredyty denominowane we frankach.
~Zibi / 2021-12-02 18:33
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to po prostu pomyłka. Nie wiem dlaczego niektórzy uważają ten bank za dobry. Może kiedyś był na jakimś przyzwoitym poziomie ale teraz to kompletne dno.Tych co otwierają rachunek firmowy przestrzegam że wszytko w MBanku jest naciągane a jak tylko będą mogli to ci skroją.Wiem co mówie bo jestem jego klientem już parenaście lat.
ZaletyBrak
WadyMam wrażenie ,że wszystko nakierowane na naciąganie klienta. Do tego stopnia że każdy klient czuje siębezbronny.Sugerują ,że wszystko załatwisz online a to czyste kłamstwo. Jeżeli nie masz placówki w banku nie daleko miejsca zamieszkania to nie jeden raz będzie musiał do niego jechać choć obiecywano co innego.