Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~honorynka / 2014-10-24 22:06
    nowa wersja beznadziejna; chętnie przejdę do innego banku
    Zaletyżadne
    Wadysame wady, nieczytelność strony, niejasność, zawiłóść
    parę lat
  • ~Iwona / 2018-01-01 15:51
    Jestem ogromnie zadowolna z uslug , obslugi I strony mbank. Szczegolnie obsluga klienta w placowce Carrefour Wilenska Panie Yulia i Ola jest na bardzo wysokim poziomie. Sama pracuje jako manager dla jednego z zagranicznych oddzialow I bylam bardzo millo zaskoczona wysokim profesjonalizmem obu Pan
    ZaletyRozumieja moje potrzeby bankowe. Latwa strona
    WadyZadne
  • ~jarojarz / 2016-08-10 11:55
    Tragiczna forma zleceń przelewów walutowych. Przed złożeniem nie można ocenić kosztów transakcji (kursu) a po zatwierdzeniu przelewu co prawda widać kurs, ale nie można już odwołać transakcji oczekującej na realizację. SMS potwierdzający anulowanie przychodzi po zaksięgowaniu wpłaty.
    Niestety ta wiedza kosztowała mnie kilkaset zł.
    Zaletydarmowe konto, przelewy i karty (jak się wie jak używać).
    Wadybrak możliwości oceny kosztów transakcji walutowych przed ich wykonaniem).
    Brak mozliwości anulowania takich transakcji (SMS przychodzi o po ich realizacji).
    wiele lat
  • ~Joanna / 2016-08-05 09:51
    Reklamacje w mbanku to jakaś kpina. Czekam już 2,5 tygodnia na rozwiązanie reklamacji z wpłatomatu. Wcześniej zapewniano mnie,że zajmuje to do 7 dni po 1,5 tyg otrzymałam informację, że muszę czekać 30. Dzwoniłam,już na infolinię 4 razy za każdym razem mówią, że mogą dodać notatkę po czym informują,że i tak to nic nie zmieni. Czekać na własne pieniądze tyle czasu,to jakiś żart a nie obsługa. Jak zalogujesz się do portalu i przeglądasz karty kredytowe to odrazu do Ciebie dzwonią ale żeby zająć się reklamacją to nic nie robią. Czekam tylko na rozwiązanie spray i zamykam wszystkie konta, konkurencja na rynku jest duża powinni lepiej dbać o klienta.
  • ~Kaja / 2014-01-24 16:15
    może kiedyś bank był dobry jak ktoś ma kredyt lub kartę kredytową to przekona się jaki ten bank jest naprawdę bierze pieniądze na spłacenie karty czy kredytu z tym że bierze więcej a w historii nie ma nic... niby mieli wziąć 60 zł a z konta zniknęło 100 zł przestrzegam każdego lepiej np kartę kredytową wziąć w dużym sklepie niż w tym banku to już provident przynajmniej ustala kwotę i raty do spłaty i bierze tyle ile musi a ten bank bierze tyle ile chce!!!!
  • ~klient / 2010-02-07 18:24
    od 4 tygodni nie moga mi przysłać karty kredytowej. Sami zapropomowali ofertę . Odesłałem dokumenty na poczcie gdzie maja skrytkę (wiec na pewno w drodze nie zginęły). Minęły trzy tygodnie i zero odzewu. Zgłaszam reklamacje (koszty telefonu dodatkowe) , oni ją przyjmuja i obiecuja wkrótce odpisać. Mija tydzień i nic. Żadnego maila.A dziś na info czacie banku gość znów każe mi dzwonić na infolinię (znów koszty) i mówi, ze na rozpatrzenie reklamacji to mają 30 dni. (tyle ze wtedy to już oferta będzie nieważna). Jakieś głaby tam pracują. Mam tam konto od kilku lat, pierwszy raz coś chcę a tu okazujee się, że są niekompetentni. Spadam tam gdzie klienta szanują.
    Zaletydarmowe konto (ale nie firmowe)
    Wadyniekompetencja
  • ~klient / 2016-10-25 18:16
    Uwaga dla posiadaczy kont w tym banku!
    Zanim wypowiesz umowę o prowadzenie rachunku bankowego w mBanku wypłać ze swojego konta wszystkie swoje środki pieniężne. Złośliwy pracownik mBanku może zablokować twe konto i karty pod pretekstem niepoprawnej weryfikacji danych osobowych.
  • ~Krzysiek / 2014-11-28 20:41
    Nowa strona internetowa jest do niczego jeżeli wyłączą starą to rezygnuję z mBanku nie potrafię w niej pracować.Powinniśmy mieć wybór z której chcemy korzystać. Dla mnie przesądzi o pozostaniu w mBanku.
    ZaletyBrak
    WadyNieczytelna, nieintuicyjna pełna reklam.
  • ~leon / 2012-02-02 08:07
    mBank chyba szykuje większy szwidel ze znikaniem pieniudzy z konta.Dlatego tak mocno zniera klientów. Mnie oszukali 2 razy jak znikało z konta po 400 zł. Program komputerowu nie zawsze pokazjue włąsciwue salda - czyli totalny bałagan.
  • ~Lucyna / 2016-11-21 18:46
    Niech ta wiadomość będzie przestrogą dla tych co wykonują płatny szybki przelew środków na koncie w MBANKU!!! zrobiliśmy przelew płatny z konta firmowego na konto osobiste w kwocie 5 tysięcy złotych .Zapłaciliśmy za przelew 10 zł , niestety nie trafiły pieniądze na konto odbiorcy!!!Pieniądze przeznaczone na zakup towaru a przedstawiciele Mbanku proszą o pisanie reklamacji , która może potrwać ok 14 dni!!!PARANOJA! nikt nie potrafi wytłumaczyć co się stało z pieniędzmi,kilku konsultantów spławia nas ,że może to nasza wina ,że podaliśmy zły numer konta itp ODRADZAM I OSTRZEGAM INNYCH UŻYTKOWNIKÓW TEGO TZW BANKU!ŻENADA ŻENADA I JESZCZE RAZ ŻENADA ZERO PROFESJONALIZMU!!! Jeszcze uzyskaliśmy wiadomość że jeżeli to nasza wina to dostaniemy karę w wysokości 100 zł - ręce opadają...
  • ~malgolakiwic / 2014-03-26 22:20
    Tydzien temu bankomat z ing nie wyplacil mi kasy kazano mi zlozyc reklamacje( jedna pani na telefoniadzie) druga kazala czekac tydzien i nic kasy jak nie ma tak chyba nie bedzie.Ja nie mam z czego zrobic oplat a ich to nie interesuje,przeciez to nimoja wina tylko mowia trzeba bylo zaoszczedzic.Przeciez to sa moje pieniadze ale chyba ktos sie za nie dobrze zyje.Inne banki w takich sytuacjach pomagaja ale nie m-bank.Uciekajcie z niego jak najszybciej!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK!!!!!!!!!
    WadyOGROM!!!!!!!!
  • ~Marcy / 2016-04-04 21:25
    Ten bank to totalna porażka, obsługa poprzez infolinie to jak kopanie się z koniem. Nowy serwis transakcyjny to jeden wielki baner reklamowy łatwiej tam kupić nieświadomie jakiś podejrzany instrument finansowy niż zrobić zwykły przelew. Ogólnie bank od kilku lat stacza się po równi pochyłej w dół. DNO I KUPA MUŁU !
    WadyDNO I KUPA MUŁU !
  • ~marek / 2016-02-23 00:25
    przez 5 godzin próbowałem aktywować nowy nr telefonu dla potwierdzeń przelewów sms i ...się nie udało straciłem czas i pieniądze , konsultanci czy eksperci do zwolnienia niekompetentni , mbank pozwę do sadu za moje straty ja też rejestrowałem rozmowy.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    za długo
  • ~Mariusz / 2017-11-02 20:05
    Szanowni Państwo jeśli macie możliwość omijajcie wielkim łukiem mBank.. Jeśli zaczniecie mieć jakikolwiek problem nie liczcie ze ktokolwiek wam pomoże .. Usłyszycie od pracownika jedynie ze możecie złożyć reklamacje.. Jest ewidentny konflikt pomiędzy pracownikami na pierwszej lini frontu barze działem prawnym który najpierw działa potem myśli.. Bank zablokował mi w ostatnim czasie konto i mimo ze zarzadalrm aktu normatywnego NIKT NIE BYŁ W STANIE MI POMOC i tak jest do teraz.. Infolinia tak naprawdę ma w dupie problemy z jakimi dzwonią ludzie..
    ZaletyBrak
    WadyBrak wiedzy pracownikow
    Kilka lat
  • ~MATI / 2010-06-14 20:13
    Witam założyłem konto w mbanku zgubiłem podany numer tel czy można go zmienić jakoś
  • ~mbank / 2011-04-27 12:38
    witam..
    chce zalozyc konto bankowe a jestem "noga" jeszcze zlamana:) w tych sprawach...
    tak na przykladzie moze ktos mi powiedziec ile bede mial na koncie po miesiacu i po roku jesli wplace np 100zl... konto powiedzmy "ekonto" w mbanku..
    dzieki za dpowiedzi
  • ~Miro / 2016-04-04 18:50
    U mnie było tak :6 reklamacji, 3 godz połączeń z mlinią i 2 osobiste wizyty w oddziałach. Sprawa została załatwiona dopiero gdy zapytałem podczas już chyba dwudziestej rozmowy z konsultantem o procedurę likwidacji konta ! TEN BANK TO ŻENADA I PORAŻKA !!!
    ZaletyBrak
    WadyOszuści i złodzieje
  • ~Monia / 2017-06-15 13:53
    Ukradli mi pieniądze jakie mialam na koncie,zrobili sobie przelew wlasny za mnie! Podpisujac się moim nazwiskiem przelali moja kase na rachunek mbanku! Nie zostawiajac mi ani zlotowki!
    ZaletyŻadnych
    WadyOgromne poczaszy od kosztow, ktora sa coraz wieksze do zlodziejstwa!
  • ~nipi / 2012-08-09 12:27
    Ten bank to lichwa i naciągactwo.W najbliższym czasie zmieniam bank.Nie polecam.
    Zaletykiedyś były
    Wadydziałania ba szkode klienta
  • ~Ola / 2017-12-21 10:46
    Nie polecam tego banku. Przepływ informacji pomiędzy działami żaden!!! "Bicie piany duże"!!! 13 grudnia br. złożyłam w banku polisę z cesję na ten bank. Mam potwierdzenie. Po czym 14 grudnia o godz. 13:12 zostałam mailowo poinformowana, że bank weryfikuje tę polisę. Co ważne, jest to odnowione ubezpieczenie mieszkania do kredytu hipotecznego i od 6 lat jest zawierane przeze mnie na tych samych warunkach. Ponadto bank w ciągu 5 dni roboczych poinformuje mnie o wynikach weryfikacji??? Tego samego dnia została mi pobrana z konta opłata za objęciem ubezpieczenia grupwego- bo bank musi być chroniony. W dniu 18 grudnia br. złożyłam reklamację na te działania banku, wszystko zostało opisane i zarejestrowane pod stosownym numerem. A dalej w dniu 20 grudnia bank znów bezpodstawnie pobrał mi z rachunku kolejną składkę za ubezpieczenie grupowe!!! Dziś pani na infololinii przepraszała, mówiła, że się postara wyjaśnić, przyspieszyć itd.....A na wyjaśnienie reklamacji bank ma zagwarantowane 30 dni. Zatem jest realna szansa, że kolejną składkę za niepotrzebne mi ubezpieczenie grupowe znów mi pobiorą. Aby porozmawiać z panią z infoliniii trzeba podać piny, kody i czort tam wie, co jeszcze. A załatwienie prostej sprawy zajmuje dni, tygodnie i miesiąc!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976