Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia. Pierwszy problem jaki napotkałam to kiedy ograniczono mi dostęp do konta z uwagi na wygaśnięcie ważności dowodu osobistego. Z uwagi na fakt, iż mieszkam zagranicą związane to było z dwukrotną wizytą w PL. Bank odmówił mi potwierdzenia moich danych na podstawie paszportu, tak jakby to nie był dokument tożsamości! Kolejny problem kiedy przestały na czas przychodzić kody smsowe autoryzujące transakcję. Zgłaszałam to do banku, ale oczywiście szanowna obsługa klienta nie widziała żadnego problemu. I stwierdzono, że problem napewno nie leży po ich stronie.Po czasie zablokowano mi całkowicie możliwość autoryzacji przelewów i jedyna możliwość ich odblokowania był kontakt telefoniczny. Brak mi słów. Za każdym odpowiedzialność za jakiekolwiek niedogodności czy błędy przerzucana jest na klienta. Absolutnie nic nie można rozwiązać w cywilizowany sposób a zasady banku sięgają średniowiecza!Napisałam skargę, ale pomimo tego, że minęło kilka dni nikt nie raczył się ze mną skontaktować! Obsługa klienta na skandalicznym poziomie!ZaletyNie widzę absolutnie żadnych zalet
WadySkandaliczny poziom obsługi klienta, nic nie można rozwiązać w uproszczony sposób online, zasady banku nie mają nic wspólnego z bezpieczeństwem co jedynie utrudniają życie klientowi. Niestety większość zasad jest przestarzała i nie pasuje do obecnego stylu życia co jest bardzo i to bardzo irytujące.