Tragiczna obsługa klienta, zmiana numeru telefonu trwała aż 3 dni! Nie można tego zrobić przez stronę internetową, przy próbie kontaktu telefonicznego dziesiątki numerów wewnętrznych, a gdy już wybierze się odpowiednia linie, okazuje się że nie ma możliwości połączenia z konsultantem bez wcześniejszego wpisania numeru klienta i telekodu (jakby każdy miał to pod ręką). Długie oczekiwanie. Po kontakcie z konsultantem okazało się że trzeba mieć poprzedni numer aktywny ( dość ciężka sprawa przy utracie telefonu z kartą),w przeciwnym razie mogą wysłać kod poczta który idzie aż 10 dni! Ogólnie żenada
ZaletyBrak
WadyFatalne podejście do klienta, długi czas oczekiwania
~xxx / 2023-11-16 08:41
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejstwo to za mało powiedziane!!! Sami przelewają pieniądze, po usilnych próbach kontaktu w celu uzyskania jakikolwiek informacji, nikt nic nie wiem. Nie wspomnę już o kompetencji pracowników, którzy odpowiadają wyuczonymi regułkami, które nic nie wnoszą do rozmowy. Mimo złożonych dyspozycji i skarg, cisza. Na pewno temat nie zostanie dopuszczony, okradanie ludzi w biały dzień przez bank to poważna sprawa
~xxxxxx / 2023-11-08 18:24
Ocena: 1.00 / 5
totalne dno !!! odradzam głupiego potwierdzenia przelewu nie mozna wygenerować. sztuczna inteligencja mowi ze poczelam 10 min na konsultanta, po 25 min nic!! czas zmienic to dno
~Xyz / 2017-06-17 00:02
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, chcieliśmy wziąć kredyt w tym banku. 2 miesiące składania (zabawy z wnioskami), po drugiej stronie siedzą problemowi "analitycy" którzy szukają durnego brakującego krzyżyka aby tylko spowolnić i utrudnić proces kredytowy. Wzięliśmy kredyt w konkurencyjnym banku który potrzebował 2-3 tygodnie ze wszystkim bezproblemowo. W mBanku pracują ludzie którzy powinni zostać zwolnieni ponieważ psują tylko tą markę.
~Xyz / 2023-10-20 15:56
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia . Baltyk , Poznan. Godzina czekania na kontakt z doradca .czekajac postanowilem zmknac konto. Wszystkie osoby przychodzace po mnie weszly przede mna. Wyglada jak audiencja u krolowej. Nie polecam .
~Yaboni / 2021-12-02 14:58
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem być w porządku. Poinformowałem bank o zmianie adresu z polskiego na zagraniczny. Dostałem wymówienie limitu w koncie i nakaz spłaty całości na cztery dni przed upływem terminu umowy. Bank mógł ale nie musiał tego robić , zwłaszcza że byłem kilkunastoletnim klientem. Spłaciłem ile się dało i mam zamiar spłacić do końca ale oni i tak dali sprawę do windykacji. Nigdy więcej mbank
~yebacmbank / 2022-12-08 12:36
Ocena: 1.00 / 5
Złożyłem wniosek o anulowanie opłat za przelewy itd i dostałem informację, że jakbym był bogatszy, to by mi anulowali, ale mam za małe obroty, więc będą że mnie zrzynać... Co za dno... Na lichwie zarabiają krocie, ale jeszcze muszą zrzynać więcej, świnie...
~Yeloenk / 2023-05-04 12:22
Ocena: 1.00 / 5
Same jedynki a to z powodu braku oddziału banku NA CAŁYM PODHALU, przy czym wszystkie banki mają swoje oddziały. Masakra
ZaletyBrak
WadySame wady
~yeri / 2015-12-08 03:46
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam dziadostwo zebu nie dali kredytu przy dochodzie 3500zl h...j nie bank
Zaletyzadnych
Wadybeznadziejny
za darmo nie chce
~ypsylon / 2024-02-05 12:26
Ocena: 1.00 / 5
Po zablokowaniu aplikacji ,brak dostepu do konta ,tylko osobista wizyta w placówce 40km.Zablokoać konto to umieją ,jednak odblokować już nie .Porażka całkowita .
Odradzam każdemu ten bank najgorszyz możliwych.
ZaletyTanio- już było
WadyKontak jest do bani ,nic nie pomogą ,nic nie poradzą ,tylko wizyta osobista w banku ):
Brakk dostępu do swoich środków
Mam wrażenie ,że się zatrzymał z 20 lat temu
~Zagorzały Fan mBank / 2021-04-01 01:09
Ocena: 1.00 / 5
Szczerze ludzie, potencjalni klienci za żadne skarby nie zakładajcie konta w tym banku i uciekajcie czym prędzej z tego banku. Nawet nie chce się rozpisywać na temat tej placówki bo po prostu szkoda słów na ten temat - oni nie są nawet w 1% po stronie klienta czyli Was. Bank złodziejski, nie kompetentny, nadziany, mnóstwem prowizji, infolinia jest dobra na rozmowy nocą po 0,5 litra będziecie mniej więcej w stanie zrozumieć ich niedorzeczności. Naprawdę uciekajcie nie zakładajcie za żadne skarby tam konta.
Ilość sytuacji kuriozalnych jaka mnie spotkała w tym banku przechodzi ludzkie pojęcie od sytuacji frankowych, przecież wyrok sądu na moją korzyść mają w nosie a spłatę mandatu w wysokości 200 zł rozłożyli na raty tak że wysokość ich prowizji była wyższa - żenada to słowa bardzo delikatne. Ale już przynajmniej wiem dlaczego w odziale Kraków, koło wstarego miasta jako kluczowy pracownik siedzi ochroniarz.
Mają dobre oferty dla Was ja miałem obroty kilka set tysięcy złotych i bach już mi pożyczka się kłaniała na 20 tys złotych - he he.
Naprawdę każdy kolejny dzień z tym bankiem, to kolejny strzał w kolano...............
Zaletyhe he uśmieję się na słowo zalety
Wady............................
~załamany / 2019-10-28 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Mbank zlikwidował listy haseł jednorazowych w połowie września do dziś nie mam zwrotu pieniędzy za niewykorzystane listy haseł jednorazowe normalne złodziejstwo w biały dzień , 19 złoty pobrali a zwrotów nie ma . Polecam omijać mbank szerokim łukiem bo zrobiło się tam straszne dziadostwo.
ZaletyObecnie brak
WadyMasz konto a nie możesz w żaden sposób z niego korzystać. Produkt typowo wirtualny. Pozdrawiam
~Zara / 2018-12-07 16:03
Ocena: 1.00 / 5
OSTRZEGAM przed korzystaniem z Mbanku. Okradają ludzi. Przy większych wpłatach, które wpływają na konto blokują konto tłumacząc się względami bezpieczeństwa. Ja w ten sposób miałam zablokowane konto przez miesiąc. Ciekawe, kto z pracowników banku w tym czasie założył sobie lokatę i zyskał procent z moich pieniędzy. Nic nie dawały reklamacje. Po miesiącu, gdy powiedziałam, że chcę natychmiast zlikwidować konto, robiono mi problemy i trwało to miesiącami. Omijajcie tych złodziei szerokim łukiem
ZaletyTotalnie brak zalet
WadyZłodzieje i jeszcze raz ZŁODZIEJE
~Zawiedziny / 2015-04-22 15:52
Ocena: 1.00 / 5
Witam, jest to najgorszy produkt jaki kiedykolwiek kupiłem. Kredy z tym Bankiem to jak niekończąca się opowieść a koszty jak czarna dziura. Wiele banków przerobiłem i w okresie własnego kryzysu , to co zgotował mi ten bank to "nigdy więcej" piszę ku przestrodze jak pomniki z II wojny światowej.
Zaletyteraz!!!!!!!!
Wadyzła komunikacja i złe podejście do klienta, brak czasu
Bank pozwala na założenie konta przez aplikację. Chwali się hasłem "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )". Jedno wielkie oszustwo. Założenie konta - upierdliwe, aplikacja kilkukrotnie wyrzuca klienta podczas podawania danych czy nagrywania dowodu osobistego, trzeba za każdym razem zaczynać proces od nowa. Od razu widać, że aplikacja niedopracowana i stwarza problemy. Przetworzenie danych, żeby otworzyć konto - 4 dni. Strasznie długi termin (u konkurencji (dowód przesyłany może pół godziny później tego samego dnia, więc okoliczności analogiczne) weryfikacja trwała 5 minut).
Dopiero potem zaczyna się zabawa. Podczas logowania do banku - mBank wyłudza dane w postaci listy urządzeń, które dana osoba posiada - modeli laptopów, smartfonów itp. Do czego miałaby im służyć taka lista, nikt nie uzasadnił.
Kontakt z konsultantem na stronie banku to dramat - konsultant niekompetentny, ale po kolei.
Wysyłam zapytanie o 14 dniowe prawo odstąpienia od umowy, bank je otrzymał, ale idąc za hasłem "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )" taki wniosek można złożyć TYLKO OSOBIŚCIE W PLACÓWCE, ALBO POCZTĄ. Tak wygląda pełna mobilność banku, nie działa już w pierwszym kroku.
Zdalnie można tylko zamknąć konto - w dzień jego otworzenia - co jest według konsultanta darmowe, a to znaczy, że trzeba oczywiście zapłacić za kartę (której się jeszcze nie otrzymało). O innych kosztach konsultant nie mówił, ale nie deklarował, że ich nie ma.
No dobra, wiele deklaracji banku na czacie, to pytanie do konsultanta - w jaki sposób zapisać historię czatu, odstąpię od umowy albo zamknę konto, to warto mieć dowód deklaracji banku. Nie da się (oczywiście), ale przecież historia czatu jest CAŁY CZAS DOSTĘPNA. Kolejne pytanie - w jaki sposób jest dostępna po zamknięciu konta/odstąpieniu od umowy, wtedy CAŁY CZAS DOSTĘPNA OZNACZA OCZYWIŚCIE NIEDOSTĘPNA. Pan zdziwiony, że coś jest nie tak i że chciałabym kopię.
No to prośba o przesłanie tych deklaracji banku na maila, żebym miała historię - Pan nie może wysłać maila, a mail z opisem procesu i kosztów odstąpienia od umowy/zamknięcia konta to USŁUGA DODATKOWO PŁATNA.
Najgorszemu wrogowi takiego banku nie polecam
ZaletyBrak
WadyUkryte koszty, Brak informacji o usługach i opłatach, Niekompetentna obsługa, Nieuczciwe podejście do klienta, Stwierdzenie "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )" jest kłamstwem i oszustwem
~Zawiedziony / 2011-06-20 14:06
Ocena: 1.00 / 5
Jak dlamnie na początku Ok a teraz tragedia Przestrzegam przed tym bankiem zwłaszcza kiedy ma się kilka kont (subkont) W przypadku gdy trafi się wam niedaj boże egzekucja (przykladowo US) to zaczynająsie takie schody że to bajka Blokują wam wszystkie konta na kwote z egzekucji nie można dysponowac środkami czas realizacji niby 5 dni max a co sie okazuje przy tym jak się dzwoni do nich codziennie to może zrealizują po jakiś 14-20 dniach mimo że środki znajdują sie na koncie Rozumiem zablowac sobie raz srodki a reszte zostawic to nie dowala blokade na kazdym z subkont Porażka !!!!!!!!!!
~zawiedziony / 2020-01-03 14:07
Ocena: 1.00 / 5
Na kontakt z konsultantem czeka sie pół godziny. 2 róznych konsultantów i kazdy inaczej tłumaczy np. co to jest kwota wolna od zajęcia. 50 zł mandatu a bank bierze 30 zł za obsługę !!!. Czytajcie całą tabele prowizji i opłat. W mojej opini nie jest to bank przyjazny klientowi a nastawiony na szybki zysk.
Wadysłaby kontakt, opłaty
~zawiedziony klient / 2024-02-15 15:33
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam kartę kredytową wypłata kasy z bankomatu to jakaś porażka. Nie dość że bankomat nie wypłaca całej kwoty to jeszcze prowizja jakaś porażka
~Zażenowany / 2012-10-03 14:15
Ocena: 1.00 / 5
Mbank to zło. Spłacona karta kredytowa, wypowiedzenie umowy, a po 4 miesiącach, gdy chcę wziąć kredyt w innym banku dowiaduję się, że... mam kartę kredytową! W mbanku czeka mnie info, że po wypowiedzeniu umowy drukują się 3 PUSTE raporty o tym, że już nie korzystam z karty! PO CO?? Karta zablokowana, spłacona! BLOKOWANIE KLIENTA I OSZUKIWANIE!
~Zażenowany użytkownik / 2022-03-02 10:35
Ocena: 1.00 / 5
dodzwonić się na infolinie byłoby cudem. Żal
brak informacji którą osobą jestem w kolejce na linii, są sytuacje kiedy człowiek potrzebuje człowieka a nie bota czy FAQ