Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2067 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ladi / 2015-02-23 14:30
    Ocena: 1.67 / 5
    TOTALNE ROZCZAROWANIE! jestem klientem mbnaku od 14 lat, ale poza bardzą wygodna paltformą do 2014 r. nie korzystalem z ich tak mocno na sile wciskanych uslug.Obecnie zmineili platforme na totalnie bezsensowna, nielogiczna i "nieoblusgiwalna" . Teraz korzystajac z kilku produktow widze ze pracpwnicy mlinii sa totalnie NIEKOMPETENTNI (wina organizacji i procedur banku nie tych ludzi!). przy probie zalatwienia czegokolwiek odsylaja od Annasza do Kajfasza i wprowadzaja w blad a potem twierdza ze to klient nie dopelnil formlanosci
    ZaletyJUZ BRAK
    WadyNIRKOMPETENCJA, BRAK SZACUNKU, brak jakiejkolwiek checie zalatwienia spraw
    14 lat
  • ~marzena / 2015-02-20 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto założyłam kilka lat temu generalnie po to by obsługiwało moją polisę OC. Po roku okazało się, że mam zapłacić za kartę kredytową, o którą nigdy nie wnioskowałam, ani też nigdy nie otrzymałam. Próbowałam telefonicznie wyjaśnić sprawę, bezskutecznie, udało się zrezygnować przez telefon z karty ale reklamacja wymagała złożenia pisma, wiec odpuściłam i zapłaciłam. Potem zabrakło informacji o kończącej się polisie OC i znów porażka. Miesiąc temu postanowiłam zamknąć rachunek. Dyspozycja złożona telefonicznie. W trakcie wypowiedzenia umowy (okres 30 dni) podałam jeszcze nr rachunku na który należy przelać środki po zrealizowaniu dyspozycji. Dziś otrzymałam potwierdzenie (mailem i sms-em), że rachunek zamknięty. A za chwilę, że środki pozostawione na rachunku trafiają na nieoprocentowane konto (zamiast na podany przeze mnie rachunek!). Wysłałam maila z prośbą o wyjaśnienie. Uwaga, jest odpowiedź, że korespondencja w formie mailowej ma jedynie charakter informacyjny. Udzielając odpowiedzi na przesłaną wiadomość nie posiadają wglądu w moje dane i posiadane produkty, co skutkuje brakiem możliwości merytorycznego odniesienia się do jej treści. W celu wyjaśnienia kwestii związanej z realizacją przelewu proszą o kontakt z konsultantem mLinii pod numerem: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800. Proszę przygotować identyfikator klienta i telekod. Identyfikator klienta i telekod przygotowane więc dzwonię. Rachunek zamknięty ale identyfikator i telekod działają (?) super! Pani przepytuje mnie na tę okoliczność: imię i nazwisko, pesel, adres, nazwisko panieńskie matki... jest! widzi wniosek zamknięcia! ale sory, nic nie może zrobić... już mnie mdliło od tego ciągłego przepraszania za to, że konsultant nie wpisał we wniosku numeru konta, że nr rachunku umieszczony w komentarzu nie ma mocy prawnej, że konsultant nie powiedział... dość! nie chcę przeprosin, oczekuję realizacji dyspozycji, którą złożyłam przecież prawidłowo przed zamknięciem konta. ok, no to składam reklamację, nie!!!nie mogę, bo właśnie mój identyfikator i telekod zostały zablokowane. Panienka z drugiej strony nie może nic (a może nie chce?)... nie mogę rozmawiać z nikim kto merytorycznie ogarnąłby sprawę, panienka nie przekaże sama też jej nikomu (bo przecież nie mogę już składać reklamacji), przelewu nie może wykonać... Masakra! Rozwiązanie? a i owszem jest! jedno jedyne... PROSZĘ NAPISAĆ PISMO do mBANKU. Paranoja jakaś! To pytam się po co maile z banku wprowadzające w błąd, po co zatrudnieni konsultanci (pierwszy zapomniał powiedzieć, drugi powiedział ale źle, a trzeci był tylko od przepraszania - ot taką miał wąską specjalizację!)??? I co? ano kasę w majestacie prawa zabrali, jak napiszę pismo jest szansa, że przeleją wreszcie na podany rachunek... chociaż w tej sytuacji to wcale już nie mam takiej pewności. Od wojny, głodu i MBANKU uchroń nas Panie! Amen
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo, szczegóły powyżej
    4 lata, bezpłatnie (na więcej zresztą nie zasługuje!)
  • ~prawda / 2015-02-14 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank, który sprzedaje produkty i nie bierze za nie odpowiedzialności np. ubezpieczenia, które nie są ubezpieczeniami, bo nie pokrywają szkód a są tworem mbanku breubezpieczenia
    Wadyoszustwo i nabijanie kasy dla banku
  • ~zuza / 2015-02-10 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank jaki widziałam masakra
    Zaletyzero
    Wadywszystko złe długo sprawy załatwiane przelewy długo idą
  • ~Franken / 2015-02-04 16:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Obecnie bardzo kiepska i tandetna obsługa internetowa. Dawna była najlepsza w PL a po zmianie na nową jest mozolnie i napaćkane gadzetami. Wolniej chodzi i wplątany cały bezużyteczny system kategorii. Obrazki fejsbooki i tym podobne dyrdymały. Nie polecam. Obecnie najlepsza jest obsługa w Meritum bank.
    ZaletyKilka opcji obsługi przez Net jest ciekawych i użytecznych - reszta to śmietnik i bajzel
    Wadymnóstwo
    byłem w mBanku 20 lat
  • ~axp100 / 2015-01-30 18:33
    jeszcze jestem klientem mbanku ale już na etapie likwidacji konta, nie chodzi o nową strone na ktorej nic nie można znaleźć ale o to że bank oczywiście da kredyt odnawialny bez problemu tylko jak się poprosi o zmianę tego kredytu na normalny ratalny z mniejszymi odsetkami to się wtedy schody zaczynają.
    Wtedy niema się zdolności kredytowej, jest się notowanym w BIK, decyzja komisji kredytowej i jeszcze kilka innych wymówek słyszałem co się okazuje idę do innego banku z zaświadczeniem o zarobkach a bank ten drogi daje mi kredyt na pokrycie zadłużenia w mbanku i to jeszcze z nawiązką,
    zdolność kredytowa jest, nie jestem notowany w BIK i wszystkie wymówki mbanku są bezpodstawne jako konto osobiste oczywiście bezplatne przelewy bezplatne ale broń panie boże brać tam jakiś krdyt :(
    Zaletykonto osobiste ok
    Wadynie brać zadnych krdytow bardzo skomplikowana procedura likwidacji konta
    9 lat
  • ~Jacek / 2015-01-27 20:28
    Ocena: 2.67 / 5
    Nowa wersja strony internetowej to jakaś kpina. Po co było zmieniać starą, jak była dobra? Dlaczego nie zostawiono wyboru - jak ktoś nie chce nowej, niech ma starą.
    Dlaczego muszę zmieniać hasło, bo nowa strona niektórych znaków nie dopuszcza?
    Poza tym nowa strona jest nieczytelna i coś, co było w starej do odnalezienia w sekundę tutaj trzeba szukać długo i zastanawiać się "co autor miał na myśli".
    ZaletyPopularny bank, szybkie przelewy
    WadyTragiczna nowa strona internetowa (interfejs użytkownika)
    10 lat
  • ~asdfg / 2015-01-17 08:21
    Ocena: 2.00 / 5
    nowa wersja platformy internetowej to dramat.
    nic nie można znaleźć.
    poszukajcie harmonogramu spłat kredytu mieszkaniowego.
    w porównaniu do starszej wersji dramat. kończę spłacać kredyt mieszkaniowy i kończę z mbankiem

    cena kredytu i tego co trzeba robić z kontem, by było za 0 zł to już inna historia.

    proponuję trzymać się z daleka
    Zaletybardzo kolorowy, mojemu dziecku się podoba
    Wadytylko wady
    4 i 14 lat
  • ~maniek / 2015-01-15 15:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Proszę nie wierzyć we wszelkie promocje w mbanku, które dostaje się przy zakładaniu rachunku. Czy to że dają 100zł, czy np. zyski od płatności kartą. Coś zawsze wymyślą że to nie dla takiego rachunku miało być itp. Ja nie otrzymałem gdyż napisali że dotyczyło kont dla wspólnych, a kumpel w tym samym czasie zakładał wraz z małżonką i dostał odpowiedź że tylko dla kont indywidualnych. No to w końcu jak hehe. A pisanie reklamacji nie skutkuje, bo odpisują w kółko to samo że regulamin itp. Nie wspomnę że inny kolega co zrobiliśmy polecenie od niego też nic nie otrzymał, a powinien. Jeden wielki bajer.
    Zaletybrak
    Wadykłamstwa przy podpisywaniu umowy
    6 miesięcy
  • ~szulc / 2015-01-10 09:20
    nie polecam tego banku nikomu,w tym banku praktycznie NIKT nie ma zdolnosci kredytowej ,poprostu wielka sciema ,a udzielenie kredytu na samochod to graniczy z cudem ,ponadto poszedłem do innego banku i dostałem kredyt ,oczywiscie po sprawdzeniu,ja bym tego nie nazwał bankiem ,to jest poprostu para bank i tyle ,odradzam ...dla naiwnych powodzenia
  • ~oszukany / 2015-01-06 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    mbank to naciągacze. za spłatę kredytu wcześniej jesteś ukarany dodatkowymi dopłatami aniżeli płaciłbyś raty pojedynczo co m-c.
  • ~PK / 2014-12-22 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem wygodny i prosty serwis transakcyjny. Wszystko było przejrzyste i działało idealnie. Teraz cały interfejs jest tak pomieszany, że bardzo prosto zrobić coś nie tak. W poprzednim serwisie miałem podefiniowane płatności prywatne i firmowe oddzielnie. Teraz wszystko jest pomieszane i nie wiadomo co się dzieje.
    Zalety- teraz brak
    Wady- pomieszany interfejs
    15 lat
  • ~Daniel / 2014-12-17 16:46
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie polecam mbanku, chyba, że ktoś korzysta tylko z darmowych usług.
    Prawie 3 miesiące trwa zamknięcie rachunku za który muszę płacić (taki rachunek mam) bo blokuje go karta kredytowa, której zamknięcie trwa parę miesięcy. Z osobą, która zajmuje się moimi reklamacjami nie mogę się skontaktować mailowo, ani telefonicznie. Oni jednak mogą do mnie pisać maile. Jak odpiszę to dostaję autoresponder. Jedynie listy mi pozostały. Już wysłałem 4 i się poddałem i czekam i płacę...
    ZaletyPrzyjazna obsługa konta, fajne karty kredytowe
    WadyRozwiązanie umowy to jakaś masakra
    5 lub 6 lat
  • ~Nicola Mol****i / 2014-12-12 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Hello mBank. I have been your customer for nearly 6 years. In that time I have been using both my PLN and my EUR account with you. I also have my own company in Poland since over 6 months. After many advertising phone calls about your products from your agents, yesterday I decided to ask for a consumer credit for just 2,000 PLN. Even thought I have 3 times that amount in my EUR account with you, my request was....denied. Should I look for another bank where I keep my money, after so many years of being a loyal customer? You can contact my on my e-mail or phone (you have both). A loyal customer (still)
    Zaletynie ma
    WadyOni przeszkadza ci od lat z połączeń telefonicznych o kredyty. Poprosiłem ich niewielką kwotę (2000 zł) i nie chcieli nawet jeśli mam 3 razy, że kwota na moim koncie bankowym.
    6 lat mam konto. Nie Polecam
  • ~Michal / 2014-12-11 16:28
    Ocena: 2.67 / 5
    Mowy mBank - świetny przykład jak eksperci od marketingu potrafią wysadzić user experience. Błyszczy to, skacze to, ale używać się nie da.
    WadyInterfejs!
    10
  • ~mit / 2014-12-04 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank przetrzymuje pieniądze wysłane z firmy. Przelew zrobiony przed południem tego samego dnia dociera dopiero na następny dzień. Przypominam że jest to wysyłka Elixir
    Zaletybrak
  • ~Małgorzata / 2014-12-02 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa strona internetowa w "Internetowym"Banku jest NIEFUNKCJONALNA, KOSZMARNA.Są trudności,żeby sie zalogowac do nowego serwisu, nie widać moich kont,nie wiem ile kasy jest na mioch kontach.. trzeba sie przełaczac z profilu indywidalnegi na firmowy..itd,itp.
    Kto zaakceptował ten bubel inetrnetowy?!,
    Zaliczam się też do klientów,którzy rezygnuja z mBanku ze wzglęgu na nieczytelną i co to mówić bublową stronę internetową
    Ile już osób zrezygnowało z usług mBanku ze względu na "jak ją nazywają w mBanku najnowocześniejszą stronę internetową"
    Ale czy tak jest??
    Jest wiele innych banków do wyboru
    Dziekuje za współpracę przez 10lat,ale teraz.... korzystanie ze strony internetowej mBanku jest za skopmlikowane!!!
  • ~Krzysiek / 2014-11-28 20:41
    Nowa strona internetowa jest do niczego jeżeli wyłączą starą to rezygnuję z mBanku nie potrafię w niej pracować.Powinniśmy mieć wybór z której chcemy korzystać. Dla mnie przesądzi o pozostaniu w mBanku.
    ZaletyBrak
    WadyNieczytelna, nieintuicyjna pełna reklam.
  • ~mysiapysia / 2014-11-20 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można otworzyć konta przez internet, dwa razy składałam wniosek i dwa razy dostawałam podziękowanie za rezygnację z wniosku. A nie rezygnowałam. Mnie osobie głuchej o czym ich poinformowałam proponowali kontakt telefoniczny lub przyjazd do placówki banku 70 lub 100 km. Konsultanci w odpowiedzi na moje emaile przysyłali mi jakieś wzorcowe odpowiedzi. Szkoda gadać, Niem mam żadnych długów - nigdzie, a klonto chciałam założyć bo nie chcę być w PKOBP który przejął Nordeabank gdzie miałam konto
    Zaletyżadnych zalet
    Wadyarogancja i lekceważenie klienta
    nie kupiłam bo nie potrafili otworzyć konta i nawet nie wyjaśnili dlaczego
  • ~Renata / 2014-11-11 19:07
    Witam,
    W dalszym ciągu uważam, że nowy układ strony mbanku to jeden wielki koszmar - jest niewyraźny, skomplikowany, zawiły. Każdej funkcji szukam; ktoś wziął pieniądze za coś z czego ludzie nie są zadowoleni a mowi sie, że to dla dobra klienta - no chyba ktos pozamienial role.
    Zaletyzadnych
    Wadywszystko koszmar
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1576
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1100
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 955
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4934
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171