Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2067 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~riva / 2023-09-05 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    2 mln długu, przez niekompetentną obsługe jak tak można zrobić czlowiekowi
  • ~rob / 2021-01-06 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejne opłaty za kartę Wymuszanie korzystania z aplikacji.Dramat Zmieniam bank.
    Zaletyjuż nie ma
    Wadyciągłe podnoszenie opłat, kombinacje z aplikacjami
  • ~Robar / 2020-10-01 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z najgorszych bankow na rynku, system często nie działa, doładowanie telefonu przez aplikacje zajmuje około 30 min, odstąpienie od umowy kredytowej u mnie zajęło około 2 miesięcy, chociaż powinno trwać 14 dni. Żeby płacić aplikacja, trzeba dodać kartę do Google Pay, NFC nie jest dostępna. Więc kontynuuje korzystać z aplikacji Pekao SA, chociaż mam kredyt hipoteczny w Mbank
  • ~robbinhood / 2013-06-04 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    konto internetowe mbanku nie takie internetowe. zeby zamknac konto emax plus nalezy skontaktowac sie z mlinia, bo w bankowosci elektronicznej nie ma takiej opcji. DNO
    mG****, a nie bank
    Zaletycoraz mniej
    Wadycoraz wiecej
    za dlugo
  • ~Robert / 2019-03-21 00:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie widząc jak i kiedy z konta znikają pieniądze! W trosce o dobre imię BANKU reklamacje trwają 30 dni!!!! Po 30 dniach odkopać Babola to chyba mała przesada , takie luki łata się od razu by nie trafiło na większą ilość klientów. Czysty przypadek,że akurat zaobserwowałem moment zniknięcia gotówki z konta.. boję się tylko czy przez dwa lata nie bywały podobne sytuacje których nie zauważyłem..
    ZaletyZaletą jest to że rezygnuję już z Tak poważnego banku, IKONY MOBILNOŚCI czy jakiś tak...
  • ~Robert / 2020-06-23 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Na sczęście spłaciłem kredyt wcześniej dobrze dla mnie dla banku już nie, stracili prowizję. W tym banku miałem tylko kredyt i aż tylko kredyt. Z tym "BANKIEM" nie chcę mieć więcej nic do czynienia.
    1. Strona przed zmianami była w porządku, po zmianach jedna wielka tragedia, tak jak wspomnieli poprzednicy.
    2. Do momnetu dopóki spłacałem kredyt było wszystko w porzadku.
    3. "DODZWNONIENIE" się na mLinię to istny cud - czytaj nierealne.
    3. Po spłacie kredytu i chęci odzyskania nadpłaconej prowizji ustalić cokolwiek jest ciężko.
    4. Na pytanie kiedy otrzymam zwrot pieniędzy PAN konsultant na czacie powiedział: wysłaliśmy, odpowiedź moja była krótka: to był wasz wewnętrzny przelew, z konta do obsługi kredytu do waszego banku. Pan odpuścił.
    5 Czekałem na czacie słownie 40 minut zanim pojawiła się nastepna osoba i udzieliła mi odpowiedzi: otrzyma Pan zwrot peiniedzy w przeciągu 14 dni.
    6. Dziękuję i więcej nie skorzystam.
    Zaletybrak zalet
    Wady1. Strona nie jest czytelna
    2. Nie można się dodzownić
  • ~Robert / 2021-06-15 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w mBank to farsa. Przez jakiś czas nie korzystałem z konta. Zostało zablokowane a pieniądze przejęte przez mBank. Cały dzień poświęcony na kontakty z infolinią i wizyty w oddziale. I nic. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Totalna porażka
  • ~robert / 2021-12-02 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    niby wszystko za darmo , ale jakos za wszystko trzeba placic.
    otwieraja ci samodzielnie konta za ktore pozniej chca miec oplaty
    WSTYD,
  • ~ROBERT / 2023-02-06 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce! Nie dodzwonisz się tam nigdy, więc radzę unikać!
  • ~Robert / 2024-04-03 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa drogie koszty utrzymania konta nie polecam nikomu
  • ~Robert / 2024-08-23 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam konto firmowe w mbanku. Nikomu nie polecam. Zablokowali mi możliwość wykonywania przelewów jednocześnie paraliżując moją działalność ponieważ nie miałem uzupełnionej informacji o ilości pracowników zatrudnionych w firmie na koncie firmowym ( choć posiadają te informacje w CEIDG ) Czekam na odblokowanie konta drugą dobę. Oczywiście infolinia informuje że pracownik banku musi to zweryfikować osobiście . Wizyta w oddziale..... nie przyniosła skutku. Skandal !!!!! Widać że niemiecki system bankowy jest taki sam po obydwóch stronach granicy.
  • ~Robert / 2025-06-29 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Banksterstwo na dzieciach .
    Konto dla 13 latka. Chciałem żeby dziecko czuło się bezpiecznie i odkładało na cele, to co chce oszczędzać, ale czasami potrzebuje coś kupić za każdy przelew swoich pieniędzy musi zapłacić. Zamiast oszczędzać płaci bankowi za to że dysponuje swoimi pieniędzmi.
    Próbowałem interweniować, ale mnie olali, więc ja zrobię to samo.
    Zabieram wszystkie pieniądze swoje i dziecka z tego banku.
    I wszędzie to opiszę i nikomu ich nie polecę
    ZaletyBrak
    WadyOszukują i naciągają dzieci, które nie zarabiają
  • ~Robi / 2024-01-04 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Instytucja bankowa upolityczniona (cos okropnego i wielki wstyd dla tej instytucj)
    Nie mam slow ..
  • ~Robo / 2019-09-05 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Utknąłem na etapie zakładania i aktywacji kont firmowych. Po przeszło 3 dniach walki z bankiem, kilkukrotnych odwiedzinach w placówkach ( sami nie wiedzą, która placówka ma obsługiwać jakich klientów), bezowocnych kontaktach na czacie oraz mlini potwierdzeniu w placówkach, że konta aktywne, składaniu w związku z tą sytuacją wielokrotnie reklamacji - ikona mobilności z ironią oświadcza, że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji a to jest powiązane z aktywacją konta. Ikono mobilności - złożenie właściwe wniosków przez internet, potwierdzone sms do podpisu we skazanym punkcie przerosło twoje możliwości, 34 dni to całkiem niezły wynik jak na zakładanie kont!!! Gratuluję.
    Poziom niekompetencji w procesie obsługi jest szokujący!!!
  • ~Robur / 2022-04-29 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic, absolutnie nic nei idzie załtwić ciągle kmontrole błędy jakieś blokowania mi konta kiedy tego potrzebuje. Chore systemy weryfkiacji durny bot na infolinie. Najgroszy bank z jakim miałem doczynienia
    Zaletybrak
    Wadywszystyko
  • ~Roger / 2024-02-06 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezsensowne i głupie procedury oraz mało życzliwi konsultanci, kontakt z nimi to czysta tragedia, nigdy więcej nic wspólnego z mBankiem!
  • ~Roman / 2016-10-31 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno chciałem uzyskać kredyt na kwotę 1500 zł -odmowa dwa tygodnie wcześniej otrzymałem maila z banku że mają dla mnie propozycję kredytu na 20000 zł ciekawe co za analitycy tam pracują odradzam ten bank
  • ~Roman / 2024-02-05 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam konto zamkniete za brak aktualizacji danych firmy wysłana raz prosba listownie po tym znikneło konto firmowe wraz z pieniedzmi prez co bardzo duze kłopoty firmynie polecam nigdy wiecej
  • ~Roman / 2024-03-12 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramatyczna obsługa, infolinia nie powinna istnieć tylko strata czasu, w dodatku złośliwa Pani mimo grzecznej prośby że nie chcę drugi raz rozmawiać z botem powiedziała, że przyłączy do osoby która przeprowadzi autoryzację a przełączyła do bota.
    Mam 2 konta w innych bakach firmowe i osobiste nie ma absolutnie porównania
    Likwiduje konto w tym Banku
    ZaletyAbsolutny brak zalet
    WadyBrak kompetentnych pracowników w oddziałach
  • ~Rozczarowana / 2021-03-23 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Opcja podpisania umowy przywiezionej przez kuriera -dramat! Koperta bez adresu a z przodu przezroczysta folia a w niej jest zamieszczona pierwsza strona umowy z kompletnymi danymi (po prostu wszystko!) Kurierzy otwierają umowy przed przyjęciem do klienta. Kompletny dramat.kueierzy nie są poinformowani co mają zrobić z koperta! AWkontakt tylko z mLinia ,który gdzie można zgłosić reklamacje , która zostanie rozpatrzona w ciągu od 15 - 60 dni. Gdzie jest RODO? Brak zabezpieczeń danych oraz brak reakcji na takie sprawy. Zostałam pozostawiona sama sobie.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak zabezpieczeń klienta danych przy podpisywaniu umowy!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1576
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1103
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 955
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172