Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2031 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~marek / 2016-02-23 00:25
    przez 5 godzin próbowałem aktywować nowy nr telefonu dla potwierdzeń przelewów sms i ...się nie udało straciłem czas i pieniądze , konsultanci czy eksperci do zwolnienia niekompetentni , mbank pozwę do sadu za moje straty ja też rejestrowałem rozmowy.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    za długo
  • ~magdalena / 2016-02-19 14:10
    Ocena: 5.00 / 5
    również nie rozumiem negatywnych opinii, w moich oczach to dobry bank z ciekawymi ofertami a zdziwienie naliczoną opłatą wynika w wypowiedziach kompletnym brakiem wiedzy o produkcie/cenniku, to jak iść do restauracji najeść się do syta a później bycie zaskoczonym że trzeba zapłacić rachunek.. korzystam aktywnie z większości produktów i nigdy nie spotkała mnie niemiła niespodzianka, rzadko kontaktuje się z mLinią ewentualnie z ekspertem online - czat aby zapoznać się z ofertami.
    Zaletymobilność, prostota, nowoczesność
    Wadybrak
  • ~StudentKA / 2016-02-18 17:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem, czego wy oczekujecie od zwykłego darmowego konta, ale ja uważam, że mKonto jets po prostu świetne: mnóstwo bankomatów, wpłatomaty, przelewy za darmo, fajna apka na telefon, nic się nie wiesz, wiec od 3 lat nigdy nie musiałam się z żadną mLinią kontaktować. Nie mam lokat, ale odkładam sobie złociszki na eMaxie i to jest też fajny produkt, a że druga i kolejne wypłaty w miesiącu są płatne to tylko motywuje, żeby nie przewalić całej pensi i stypendium razem.
    Zaletymobilny, internetowy, wszystko pod ręką, dużo bankomatów
  • ~Floreo / 2016-02-18 10:50
    Ocena: 4.67 / 5
    Od kilku lat korzystam z usług mBanku i jestem bardzo zadowolona. Bank bardzo rzadko dzwoni do mnie z ofertą.
    Zaletyintuicyjny i prosty w obsłudze interfejs serwisu, podział wydatków na kategorie, łatwy dostęp do historii, możliwość łączenia/udostępniania kont np. między małżonkami, stabilna aplikacja mobilna,
    Wadysortowanie historii konta, brak jednego guzika z opcją opłaty za konto,
    od 6 lat
  • ~trump / 2016-02-17 11:09
    Ocena: 5.00 / 5
    jestem klientem już dobrych kilka lat i do tej pory żadna sytuacja mnie nie zaskoczyła w kwestii opłat. Kontakt z bankiem oceniam jako szybki i sprawny szczególnie w kanale chat z którego najczęściej korzystam jak muszę, choć rachunek obsługuje samodzielnie w necie.
    Zaletysamodzielna obsługa
  • ~Były klient / 2016-02-09 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    byłem klientem tego "banku" przez 10+ lat. Uważałem go za najlepszy bank. Niestety od kilku lat mBank zmienia się w potwora, a wprowadzenie tzw. nowego serwisu przepełniło kielich goryczy.
    Mam tam kredyt hipoteczny pełen niedozwolonych klauzul. Przez ostatnie kilka lat od mBanku otrzymałem tyle arogancji, hipokryzji i obłudy, że zabrakło mi siły aby dalej usprawiedliwiać dalszą moją obecność w tej instytucji.
    Zaletyna tę chwilę ZERO
    WadyJedna wielka pomyłka od początku do końca
    10 lat
  • ~Bartek / 2016-02-06 09:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank przyjazny dla nowych klientów. Gorzej jest jak już masz konto kilka lat, ciągle podnoszą opłaty - częste zmiany regulaminów.
    ZaletyProfity przy otwarciu, i tylko tyle.
    Wadyproblemy z zamknięciem konta, kart kredytowych, itp. Słaba infolinia - 30min rozmowy, kasa wydana a sprawa nie załatwiona!! Mało placówek
    6 lat
  • ~snow / 2016-01-28 09:52
    w którym kanale komunikacji mają najlepszy poziom obsługi?
  • ~Marcin / 2016-01-22 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra nie polecam
    Wadykolejki i wolna obsługa oferta przeciętna
  • ~klient / 2016-01-16 23:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Usługa klienta leci na twarz.
    ZaletySkończyły się ze starym systemem i multibankiem
    WadyNowy system robili informatycy sami dla siebie. Chyba nikt nie pytał o opinię klientów.
  • ~jaworsort / 2016-01-11 17:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalny bank nie wykonuje polecenia przelewu firma jaworsort straciła przez mbank 25000 złotych a spłata kredytu jest niemożliwa.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~nabity w mbank / 2016-01-06 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem tam konto od początku istnienia i było naprawdę tanio i fajnie. Teraz od około 2 lat to tylko mogę powiedzieć jedno: K.....wy i złodzieje. Za wszystko płacisz kupę szmalu, prowizje liczone z kosmosu, potrafią naliczyć nawet dwa razy za jedną operację. Reklamacje - a co to jest? W mbanku tylko oni mają rację i klienta głęboko w dupie, no i czas oczekiwania na rozpatrzenie wniosku, reklamacji masakra. Dodzwonić się? Jak się uda to mają swoje regułki i wychodzi, że jesteś idiotą :) Kredyty na maksymalnym procencie i wmawiają wam, że to super okazja. Non stop telefony z ofertami.... Ja na szczęście już nie jestem ich klientem. Mam konto za free, prostą aplikację mobilną i internetową. Żałuję tylko jednego - że tak późno skończyłem z nimi współpracę
    Zaletykolorowa aplikacja dostepowa
    Wadysame
    od początku
  • ~denon73 / 2015-12-23 12:04
    Ocena: 2.00 / 5
    na infolinii w tym banku chyba siedzą ludzie po SPZ dzwoniąc tam dziennie każdy mówi co chce!!!!!
    Zaletynie ma
    Wadymiało byc konto darmowe teraz biorą kase
  • ~yeri / 2015-12-08 03:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam dziadostwo zebu nie dali kredytu przy dochodzie 3500zl h...j nie bank
    Zaletyzadnych
    Wadybeznadziejny
    za darmo nie chce
  • ~golas / 2015-12-07 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dajcie spokój z tym bankiem od czasu zmiany, strona banku nieczytelna, żeby coś znaleźć trzeba się naszukać a nie o to w tym chodzi !!! Kiedyś za pośrednictwem m-banku grałem na giełdzie, teraz nawet nie wiem gdzie to znaleźć :( tragedia, Co za Debil pozwolił na wprowadzenie takich zmian, nie wiem jak Wy ale ja opuszczam taki zakichany bank, choć dawniej to mój ulubiony.
    Zaletyobecnie brak
    Wadyskomplikowaność strony internetowej
    od 10 lat
  • ~Konsument / 2015-12-01 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Radze Państwu trzymać się od tego banku z daleka a mianowicie od Kart Kredytowych w tym Banku
    Totalna porażka opłaty są po prostu z kosmosu, naliczanie opłat prowizji i wymyślonych przez Bank swoich opłat nie ma końca. Naliczają odsetki od odsetek a do tego dokładają powiadomienia o spłacie które przewyższają je 1000% i człowiek ma wrażenie że spłat o opłat nie ma końca.
    Podam jeden z przykładów: Zlikwidowałem kartę kredytową i tego samego dnia spłaciłem całe zadłużenie saldo na rachunku wynosiło 0,00zł.
    Po miesiącu zaczęły przychodzić wyciągi z kolejnym zadłużeniem na karcie i kolejnymi odsetkami do spłaty. Wpłaciłem bo w biurze poinformowano mnie że to stara opłata którą przegapiłem i jak to wpłacę to już żadnych opłat nie będzie.
    BŁĄD !!! bo za kilka tygodni dostałem kolejny wyciąg który poinformował mnie o kolejnym zadłużeniu na karcie (PRZYPOMINAM ! że wypowiedzenie umowy karty Kredytowej złożyłem 6 tyg. temu) tym razem wciskano mi że to opłata za powiadomienie mnie o nieterminowej spłacie karty (PRZYPOMINAM !!! że kartę spłaciłem do 0zł przy wypowiedzeniu umowy)
    To jest chory system Bankowy a przynajmniej w tym Banku.
    To nie pierwsza taka sytuacja która mnie spotkała ze strony tego Banku i ich obowiązujących opłat, naliczania prowizji i innych.

    Radzę TRZYMAĆ SIE Z DALA OD TEGO BANKU

    Dzwoniąc na infolinie bądź idąc do placówki załatwiając takie sprawy polecam nagrywanie rozmów bo za kilka dni wyprą się wszystkiego !!! i będą wmawiać że to oni maja racje a klient jest GŁUPI i ma płacić !
    Mnie za każdym razem informowano ŻE JAK TERAZ ZAPŁACĘ TO JUZ WSZYSTKO BĘDZIE DOBRZE I NIE BĘDZIE DODATOWYCH OPŁAT. BZDURA !!! PROSZĘ mieć bardzo ograniczone zaufanie do tego banku.
  • ~ANNA / 2015-11-30 13:56
    TERAZ ZEBY SIE ZALOGOWAC MUSZE UZYC LUPY TAK MALO WYRAZISTA A WRECZ BLADA JEST TA STRONA CHODZI WAM O TO ZEBY NAM UTRUDNIC ZYCIE ZROBCIE Z TYM COS ZEBY W KONCU KLIENT BYL WAZNY DO CHOLORY
    ZaletyNIE MA
  • ~Ania / 2015-11-27 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzejna strona, co chwlę zmieniają panel,po cholere zlikwidowali multibank. przeniesli na sile ludzi do mbanku, a ta ich strona to koszmar, nic nie mozna zmalezc w tym nowym panelu, nie nie widac, tylko jakies kolorowe zdjatka, po co mi to się pytam? nie zrobie dzieki temu szybciej pzrelewu, a dzis uwaga zlikwidowali opcje drukuj historie, załamka!!!!
    ZaletyZadnych
    WadySame
    5 lat multibank od roku mbank
  • ~Ala / 2015-11-26 21:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam ten bank, a zwłaszcza totalnie NIEKOMPETENTNYCH pracowników infolini. Mam tam rachunek od początku jego istnienia i za chwilę go zamykam. Zrobiłam przelew zagraniczny, ale zdziwiłam się bo nie zostały ściągniete za niego środki ani przelew nie widniał w żadnej zakładce typu historia przelewów, czy histroia przelewów walutowch itd w związku z czym skontaktowałam się z mlinią. Pani ,,specjalistka" poinformowała mnie, że przelew nie został wykonany bo nie zostały ściągniete środki i również nie widnieje w systemie, który ona właśnie ogląda, kazała ponownie zrobić przelew i jednocześnie poinstruowała mnie, w której zakładce w przyszłości szukać takich przelewów. Po wykonaniu po raz kolejny przelewu walutowego, okazało się, że jednocześnie zostały wykonane dwa - ten, który właśnie zrobiłam i ten zrobiony dzień wcześniej. Skontaktowałam się ponownie z mlinią i od drugiej pani dowiedziałam się, że ten pierwszy przelew był w trakcie realizacji ( dostęp do podglądu ma TYLKO pracownik a użytkownik konta nie - mądre i logiczne!) i ,,specjalistka", z którą wcześniej rozmawiałam sprawdzała nie tam gdzie trzeba i błędnie poinformowała mnie gdzie szukać przelewów walutowych, usłyszałam, że wina leży po stronie ,,specjalistki". Złożyłam reklamację, na której rozpatrzenie bank ma bagatela 30 dni i niestety nikogo nie obchodzi, że zdublowana kwota była przeznaczona właśnie na miesiąc życia mojej rodziny, poinformowano mnie, że skoro mam problemy finansowe z tego tytułu to zawsze mogę poprosić odbiorcę o przelanie nadpłaty a to, że stracę pieniądze za 2 przelewy i podwójne przewalutowanie to już nie ich problem. Farsa nie bank.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentni pracownicy, beznadziejna strona konta
    10 lat
  • ~Ola / 2015-11-09 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam z multibankiem od początku jego istnienia. Prosta obsługa przez internet, grzeczni pracownicy na infolinii, negocjowalne lokaty, jednym słowem klasa. Po połączeniu wszystko się zmieniło. Pracownicy na infolinii (zwłaszcza chłopcy - bo ich styl rozmowy nie wskazuje, że to ktoś dojrzały) to, nie zawaham się użyć stwierdzenia chamy. Klient to dla nich idiota, który nie wie do czego służy komputer. Są w czasie rozmowy zniecierpliwieni i robią wszystko, żeby jak najszybciej pozbyć się namolnego klienta. Oferty na stronach internetowych są nieaktualne a nowy interfejs wygląda jak gra dla małolatów. Nie wiem w jaki target celuje obecny mbank, ale mam wrażenie, że chce podebrać BPH tych z siłki (co to bez napinki wyciskają), bo ja się tam czuję jak intruz i nie zamierzam zostać dłużej niż załatwienie formalności w innym banku.
    Zalety1 miła Pani w oddziale we Wrocławiu (z dawnego multibanku oczywiście)
    Wadynie zmieszczą się w tej rubryce
    od początku istnienia multibanku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4704
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3968
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3038