Tak czytam i czytam te opinie i zastanawiam sie, ktora to agencja PR podjela sie robienia tego czarnego pr-u. To pewnie ma zwiazek planowana sprzedaza mbanku i zakusami pko w tym wzgledzie...
Zaletydarmowe uslugi, wygodny serwis transakcyjny
Wadydlugi czas oczekiwania na polaczenie z konsultantem na mlinii lub na czacie.
~Krzysztof / 2017-08-15 21:21
Ocena: 4.00 / 5
Mam konto w mBanku od dobrych kilku lat. Wiele się w tym czasie zmieniło, ale w sumie ciągle koszty stosunkowo niskie lub żadne, aplikacja na telefon i strona internetowa całkiem rozsądnie zaprojektowane. Na przykład możliwość ustawienia przelewu seryjnego, do tego samego odbiorcy, ale z dowolną datą, kwotą i tytułem jest bardzo wygodna. Kiedy dostaję rachunki po prostu wprowadzam je kilkoma klikięciami nie musząc pamiętać, że za prąd płacę co miesiąc, za gaz co dwa, a ostatnia płatność w półroczu jest na inną kwotę. Na plus działa również czat z konsultantem i darmowa infolinia przez aplikację mobilną.
Zaletywłaściwie darmowe konto, wygodna aplikacja i strona, pomocna infolinia i czat
~Martin / 2023-07-16 18:44
Ocena: 4.00 / 5
Bardzo fajna ekipa w mbank , Pozdrawiam Pania Asię , Pania Paulę i Pana Michała .
~Miecio / 2014-10-25 13:44
Ocena: 4.00 / 5
Do niedawna zachowanie banku było w miarę poprawne. Wprawdzie oprocentowanie spadało, a ilość telefonów namawiających do "super okazji" rosła, ale dawało się wytrzymać. Mój próg tolerancji przebił nowy serwis internetowy. Nie pozostawiono mi wyboru między wersją którą znam i działała, a wersją nieczytelną, niepotrzebnie przepełnioną nie znaczącymi ozdóbkami. To są nasze (klientów) pieniądze, a nie prywatna strona internetowa, dająca zarobić zaprzyjaźnionemu informatykowi. Planuję przeniesienie konta do innego banku!
ZaletyByło dobrze - logiczny serwis internetowy (stara wersja), poprawna komunikacja z mLinią
WadyNiewysokie oprocentowanie, jednostronne narzucanie istotnych zmian
ponad 5 lat
~MrLazy / 2020-03-23 13:36
Ocena: 4.00 / 5
Od kilku lat korzystam z usług tego banku i jestem zadowolony
Bardzo wygodne konto do samodzielnej obsługi, łatwe otwieranie, korzystanie i zamykanie niepotrzebnych już usług. Warto mieć je w tzw. zapasie. Trochę skoplikowana procedura przy wymianie w ich kantorze, zwłaszcza w wyszukiwaniu par walut. Karta wielowalutowa nie ogranicza się jak u konkurencji do kilku głównych, ale można korzystać np z CZK i innych mniej popularnych
ZaletyKomfort
WadyCena
~robbinhood / 2012-06-29 00:44
Ocena: 4.00 / 5
Bank nie najgorszy. Oplata za karte - 2zl miesiecznie (przy PLATNOSCI karta na kwote 100zl miesiecznie, oplata za karte wynosi 0). Zalosnie niskie oprocentowanie na rachunkach oszczednosciowych (grubo ponizej inflacji i ciagle oprocentowanie spada zamiast rosnac). Na plus sa przelewy miedzy wlasnymi rachunkami realizowane natychmiast (co np w Deutsche Banku jest wykonywane jak zwykly przelew, czyli wysylam kase ze swojego konta na swoje konto oszczednosciowe w piatek, a pieniadze pojawiaja sie na nim dopiero w poniedzialek). Duzo bakomatow bez oplat (np. BZWBK, EURONET), wplatomaty czesto ulegaja awariom (ostatnio jakby mniej). Ani polecam ani odradzam e-konto w mbanku.
Zalety- przelewy miedzy wlasnymi rachunkami ksiegowane od razu
Wady-oplata za karte, -czesto niedzialajace wplatomaty, - bardzo niskie oprocentowanie rachunkow oszczednosciowych
7-8 lat, 0zl
~serwetka22 / 2009-11-17 21:39
Ocena: 4.00 / 5
mysle ze oferta bankowa jest dosc atrakcyjna. bez opłat moge trzymac pieniądze w bezpiecznym miejscu, a takze wplacic je na lokate także bezplatnie. konto internetowe proste w obsludze, latwosc dokonywania przelewow przez internet
Zaletybezpłatność konta, możliwosc zarządzania pieniędzmi w domu
4 miesiące
~smart / 2018-12-03 15:00
Ocena: 4.00 / 5
Paniom w infolinii mbanku brakuje klasy. Rozmawiają z klientem bardzo arogancko, co druga!. Niech się nauczą od Panów, którzy są zawsze bardzo kulturalni i nie słychać "że mają problemy w domu" jak rozmawiają z klientem. Pozdrawiam!
~Stefan / 2019-08-24 15:54
Ocena: 4.00 / 5
Dzisiaj wchodzę sobie na konto, a tam SALDO 0,00 !!! Bank z dnia na dzień, bez jakiejkolwiek wcześniej informacji postanowił zamknąć nam konto !!! 2 tygodnie temu byliśmy uzupełniać informacji, że nie jesteśmy rzekomymi "terrorystami". Pomimo to konto i tak zostało zablokowane. Mam zdefiniowane przelewy na VAT (ciekawe czy wyjdą ?) Nie mogę zapłacić PIT, ZUS oraz klienci nie mogą dokonywać wpłat !!! Procedura reklamacji trwa 30 dni !!! Jesteśmy klientami od ponad 20 lat ale to co teraz się tam dzieje to jakieś jaja !!! Na dzień dzisiejszy NIE POLECAM !!! W tej sprawie będę interweniował gdzie się tylko da, włącznie z instytucjami międzynarodowymi. ŻENADA !!!
~Wiewióra / 2023-07-04 12:08
Ocena: 4.00 / 5
Niestety nie sprawdzają skąd są pieniądze i przesyłają do komorników przelewy np. 500+ itp moim przypadku był to dodatek pielęgnacyjny na syna.
ZaletyPanie oddziale do którego chodzę bardzo pomocne i miłe.
WadyNie sprawdzają pochodzenia pieniędzy.
~ZonaMozna / 2022-11-22 12:20
Ocena: 4.00 / 5
Irytuje mnie nieusuwalny guzik "pomoc dla Ukrainy" na pulpicie osobistym. Ta "pomoc" wisi już 9 miesięcy, a inne cele wsparcia - w sumie tylko jeden, bo WOŚP - były dostępne tylko przez krótki okres czasu. Czy to nie skandaliczne? W końcu jesteśmy w Polsce. Ale może mBank już się przenosi na Ukrainę, skoro bardziej dba o ukraińską wersję strony ze ślepym przekierowaniem, skąd nie ma powrotu na polską wersję strony (brak guzika z polską flagą). Ostatnio usunęli opcję oceny serwisu transakcyjnego na pulpicie klienta. Niech zgadnę, chyba było dużo negatywów?
Zaletyszeroka oferta
Wadyignorują konstruktywne uwagi klientów, mają bardzo duże opłaty przy płaceniu kartą w innych krajach oraz skrajnie niekorzystny przelicznik przy przerzucaniu kasy między kontami w PL i w walutach obcych, a ostatnio usunęli zapis o konieczności posiadania polskiego obywatelstwa przy kupowaniu doładowań tel. na kartę przez serwis transakcyjny - kolejny uniżony ukłon w stronę ukraińskiej klienteli
~18-tka / 2019-06-19 17:18
Ocena: 3.67 / 5
Właśnie wprowadzono podwyższone opłaty. Po 18 latach pora rozstać się z mBankiem. Szkoda.
ZaletyKlarowne warunki, sprawny system
WadyZrobiło się drogo.
~ALICJA / 2018-05-21 03:06
Ocena: 3.67 / 5
Po najnowszych zmianach wygląd strony jest OKROPNY !!! - TA BIEL AŻ BIJE W OCZY !!! WASZ specjalista od grafiki komputerowej spisał się BARDZO ŹLE !!! MOJA OCENA ZA WYGLĄD STRONY JEST BARDZO NEGATYWNA !!!
~Alojzy / 2023-06-20 22:39
Ocena: 3.67 / 5
Kontakt z mLinią jest gigantyczną stratą czasu. Zwykle minimum 15 minut czekania, około połowa konsultantów zbywa nieprawdziwymi informacjami. Co ciekawe, przy wykonywaniu operacji wymagających weryfikacji tożsamości czeka się podwójnie. Więc w przypadku pilnych kwestii wieczorem trzeba liczyć się z ponad godziną czekania.
~Anna / 2020-05-05 01:00
Ocena: 3.67 / 5
Nie polecam, mimo dobrej oferty i sympatycznej mlinii, nie można się ani dodzwonić, ani skomunikowac na czacie. Jeśli ktoś się np. włamał na konto, liczy się czas, ale nie dla mBanku. Tyle.
ZaletyBardzo dobra oferta
WadyDodzwonienie się do mBanku graniczy z cudem
~Artur / 2019-02-27 08:28
Ocena: 3.67 / 5
Nie polecam brak kompetencji pracowników nie potrafią czytać aktualizacji jaka kolwiek rozmowa kończy się na niczym przez nich straciłem płynność finansowa bez podstawie trzymali moje ciężko zarobione pieniądze szkoda gadać debile nie wstydzę użyć się tego słowa
ZaletyInnowacja
WadyBrak kompetencji
~Daniel / 2014-12-17 16:46
Ocena: 3.67 / 5
Nie polecam mbanku, chyba, że ktoś korzysta tylko z darmowych usług. Prawie 3 miesiące trwa zamknięcie rachunku za który muszę płacić (taki rachunek mam) bo blokuje go karta kredytowa, której zamknięcie trwa parę miesięcy. Z osobą, która zajmuje się moimi reklamacjami nie mogę się skontaktować mailowo, ani telefonicznie. Oni jednak mogą do mnie pisać maile. Jak odpiszę to dostaję autoresponder. Jedynie listy mi pozostały. Już wysłałem 4 i się poddałem i czekam i płacę...
nowy wygląd serwisu wprowadzony 21.05.2018 wygląda jakby coś się popsuło - jest kompletnie nieczytelny
Wadywygląd serwisu
~hoh14 / 2010-12-31 01:27
Ocena: 3.67 / 5
A przetestowałem już kilka banków przez kilka lat i mam porównanie. Ma sporo zalet. Ale jak pamiętam, przynajmniej raz się poczułem zrobiony w konia przez bank, kiedy to z kont eMaxPlus usunięto blokadę (bez poinformowania mnie) wykonywania drugiego (już płatnego 5zl) i kolejnego przelewu w miesiącu, kilka razy( razy 5zł) się pomyliłem zanim przywykłem do nowych zasad ...