strona 89 z 104
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »
-
~klient / 2016-10-25 18:16
Uwaga dla posiadaczy kont w tym banku!
Zanim wypowiesz umowę o prowadzenie rachunku bankowego w mBanku wypłać ze swojego konta wszystkie swoje środki pieniężne. Złośliwy pracownik mBanku może zablokować twe konto i karty pod pretekstem niepoprawnej weryfikacji danych osobowych. -
-
~jajanek97 / 2016-10-20 16:42Ocena: 4.00 / 5
dopiero dwa miesiace temu otworzylem konto w mbanku i loguje sie na nie przez smartofona no maja mega wygodna aplikacje!!! a! i za polecenia dostaje sie teraz kase. na studiach dodatkowa gotowka przyda sie zawsze :P Zaletyaplikacja mobilna -
~sławinioo / 2016-10-20 16:40Ocena: 4.67 / 5
Prowadząc firmę czasem liczy się każda złotówka :) Cieszę się, że mam konto w mBanku, bo nie muszę płacić choćby za przelewy do ZUS. Przydają się też darmowe bankomaty, których jest cała masa! Mają też niezłą obsługę klienta, bo ostatnio z nimi rozmawiałam i pomogli mi odblokować konto w kilka chwil :) Zaletydarmowe przelewy do ZUS, darmowe bankomaty -
~SmutnyBank / 2016-10-04 21:08Ocena: 2.33 / 5
mBank -> umówienie się na wizytę w sprawie kredytu hipotecznego w jednym z warszawskich oddziałów
Chciałem się podzielić moją próbą umówienia wizyty w sprawie kredytu hipotecznego w Warszawie
1. Próbuje umówienie spotkania przez stronę wchodzę i wypełniam wniosek. Nie mogę wybrać tego oddziału trochę zszokowany, ponieważ to duży odział i otwarty bardzo długo.
2. Skontaktowałem się z konsultantem przez czat czy w tym oddziale jest obsługa kredytów hipotecznych. Konsultant potwierdził, że tak to oczywiste.
3. Próbuje się w takim razie dodzwonić do oddziału. Niestety bez skutecznie, więc spróbowałem jeszcze raz po godzinie. Jak można się domyślić nie odebrali.
4. Piszę na czacie do konsultanta czy mogę poprosić ich o to żeby odebrali albo w jakiś sposób na nich wpłynęli. Odpowiedź naprawdę była niesamowita(„Nie możemy wpłynąć na oddział, żeby odebrał telefon”). Stwierdziłem, że może trafiłem na złego konsultanta, ale drugi odpowiedział coś podobnego i zaproponował ten sam wniosek co wypełniałem na samym początku.
5. Kolejny raz próbuje się dodzwonić do oddziału i tym razem bez sukcesów
6. Chciałem załatwić tą sprawę więc dzwonie na infolinię z prośbą żeby mi podali numer do kogoś z tego oddziału(najlepiej doradcę od kredytów hipotecznych), ale nie mogą tego zrobić mimo, że jestem ich klientem, ale dostaje genialną propozycję aby wypełnić wniosek na stronie…
Podsumowując: Straciłem pół dni i nic nie załatwiłem nie ma to jak fachowa obsługa klienta. Pomijam fakt, że chce kupić najdroższy z możliwych produktów…ZaletySzybko odpowiadają w błachy sprawachWadyFatalna obsługa... -
~Prada / 2016-09-27 13:35Ocena: 2.67 / 5
Składając wniosek o otwarcie kantoru i jednocześnie, aby z niego korzystać o otwarcie kont walutowych oczekiwałem w miarę atrakcyjnych ofert walut, a przynajmniej zbliżonych do tych internetowych z innych banków i firm. mBank oferuje zakup waluty po kursie 2 groszy taniej od tego oficjalnego w banku, który przypomnę, że należy do jednego z najwyższych na tle konkurencji. To jakaś pomyłka ! przy 1000 dolarów oszczędzam 100 zł. korzystając z wymiany gotówkowej w tradycyjnych kantorach i wpłacie na konto w kasie - przecież to internetowy kantor mBanku, który miał być tańszą wersją i odpowiedzią na te tradycyjne. ZaletyeKonto plusWadykantor internetowy -
~gosc / 2016-09-16 23:06Ocena: 1.00 / 5
Bank nie udziela informacji na temat blokady tak zwanej weryfikacji danych kpina jednym słowem.Wpływy na konto oczywiście nie są blokowane więc można przelewać kase do bólu tylko jest haczyk bo nie można ich w żaden sposób pobrać z konta ani przelać na inne konto.Także pieniążki są na koncie i mozna je tylko podziwiac jako srodki dostepne ale nieosiagalne. Na mlini uslyszycie ze takie maja przepisy wiec jak chcecie miec niby lokate to zaluzcie konto w mbanku. ZaletyBrak zalet po otwarciu kontaWadyChamstwo na mlini i w oddzielenie zakladajcie konta przez neta bo i tak będziecie musieli iść do oddziału -
~Opolanin / 2016-09-05 21:14
Jestem klientem mBanku w Opolu od wielu lat, moja emeryt.wpływa co miesiąc na moje konto.W dniu dzisiejszym chciałem pobrać kredyt na potrzeby własne w wysokości 2 tys.zł i tu mnie oczarowano.Powiadomiono mnie że nie otrzymam takiego kredytu ze względu że przekroczyłem granicę wieku 70 lat.Czy to są jakieś jaja czy dyskryminacja.Postaram się zrezygnować z usług tego banku. -
~Boss / 2016-08-29 16:52Ocena: 1.00 / 5
Wziąłem na raty pewna rzecz przez mBank.
Po spłaceniu kilku pierwszych rat kolejna postanowiłem zaplecic przedwcześnie. Niestety, okazało się że nie można płacić przedwcześnie używając do tego zakładki 'zapłac ratę', tylko bank automatycznie pobiera pieniądze, przez co wmawiano mi iż muszę zapłacić jeszcze raz i nie da się cofnąć pieniądzy które zapłaciłem wcześniej. Zdecydowanie odradzam ten bank, jest wiele innych które nie używają 'haczyków' totalne nieporozumienie.ZaletyBrakWadyUkryte haczyki, na których zarabia bank. -
-
~Mn / 2016-08-26 17:18Ocena: 1.00 / 5
Niekompetentna obsluga, pracownicy w placowkach nie znaja oferty wlasnego banku. W 3 roznych oddzialach dostalem 3 rozne informacje na temat lokaty powitalnej. Dodatkowo od 6 tygodni czekam na karte debetowa, gdyz bank noe potrafi jej dostarczyc w ciagu obiecanych 2 tygodni ZaletyDobra promocja (zwroty 2% wydatkow przez pierwsze 5 miesiecy)WadyObsluga klienta -
~Pan Darek / 2016-08-11 07:37Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna obsługa przez mlinie. Jako właściciel konta, czekam godzine na polaczenie, pozniej niejala pani Ola z Lodzi, dosyc krnąbrnie i od niechcenia po chamsku mnie odbebnila, SKANDAL!!!!!!! WadyPorazka,drogo i chamstwo na mliniOd 5 lat -
~jarojarz / 2016-08-10 11:55
Tragiczna forma zleceń przelewów walutowych. Przed złożeniem nie można ocenić kosztów transakcji (kursu) a po zatwierdzeniu przelewu co prawda widać kurs, ale nie można już odwołać transakcji oczekującej na realizację. SMS potwierdzający anulowanie przychodzi po zaksięgowaniu wpłaty.
Niestety ta wiedza kosztowała mnie kilkaset zł.Zaletydarmowe konto, przelewy i karty (jak się wie jak używać).Wadybrak możliwości oceny kosztów transakcji walutowych przed ich wykonaniem).
Brak mozliwości anulowania takich transakcji (SMS przychodzi o po ich realizacji).wiele lat -
~Inka / 2016-08-08 13:45Ocena: 2.00 / 5
Najmniej elastyczny bank z przestarzyłymi i nielogicznymi procedurami. Bank ,który nie szanuje stałych klientów - ciągle coś sie zawiesza albo pracownik prze zpomyłke zamknie konto firmowe - mimo wycofania wypowiedzenia po ustaleniu z konsultantem od utrzymania nowych warunkow cenowych, Awaria za awarią, a szczytem braku kompetencji jest odmowa podwyzszenia limitu mimo bardoz wysokich wpływow na konto z tyt. dzialalnosci i wynajmu mieszkania od 5 lat , gdyz dzialalnosc była zaiweszona na 2 miesiace ( calosc działą 22 iesiace, bo bank liczy firmę wteyd jako start-=up od okreus zaiweszenia. - zenada totalna!!! Kolezanka z wplywem pensji 1500 zł dostałą limit na 8 tys ,a ja z comiesiecznym wplywem 10 tys z 2 zrodel dochodu mam decyzje odmowna. PO 10 LATACH WSPOLPRACY Z BANKIEM I PELNEJ HISTORII RkEDYTOWEJ. Nie polecam!!! Zaletyprzejrzysty system internetowyWadyFatalna obsluga przez analityka= zero logiki!!!, zawieszania sie potwierdzen bankowych przelewow i brak wiedzy u doradcow - kazdy mowi co innego - dot. np. kwestii ksiegowan przelwow w Euro czy przelewow wychodzacych...10 lat -
~slawekwp / 2016-08-05 22:39Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna obsługa przez mlinie. Jako właściciel karty nie mogłem jej zablokować przez mlinie. Dla przykładu pytanie: jaki ma pan numer karty którą właśnie wciągnął bankomat. Wcześniej przez 45 dni szukałem swoich pieniędzy znalazły się po interwencji zagranicznego banku. W tej sprawie bank odrzucił 2 reklamacje. TRAGEDIA MBANK. Na stronie nie ma opcji zablokownia karty z powodu wciągnięcia przez bankomat tylko kradzież lub zniszczenie. Tak więc kartę ukradł mi bankomat. Odradzam ZaletyKiedyś były ale dawno zniknełyWadyObsługa mLiniaok 15 lat korzystałem z mBanku -
~Joanna / 2016-08-05 09:51
Reklamacje w mbanku to jakaś kpina. Czekam już 2,5 tygodnia na rozwiązanie reklamacji z wpłatomatu. Wcześniej zapewniano mnie,że zajmuje to do 7 dni po 1,5 tyg otrzymałam informację, że muszę czekać 30. Dzwoniłam,już na infolinię 4 razy za każdym razem mówią, że mogą dodać notatkę po czym informują,że i tak to nic nie zmieni. Czekać na własne pieniądze tyle czasu,to jakiś żart a nie obsługa. Jak zalogujesz się do portalu i przeglądasz karty kredytowe to odrazu do Ciebie dzwonią ale żeby zająć się reklamacją to nic nie robią. Czekam tylko na rozwiązanie spray i zamykam wszystkie konta, konkurencja na rynku jest duża powinni lepiej dbać o klienta. -
~Ela / 2016-07-25 19:34Ocena: 1.00 / 5
Odradzam płacenie zwykłymi kartami mbanku w zagranicznych sklepach internetowych lub na booking com, pieniądze zchodzą, sklep anuluje zamówienie bo płatność nie może być zeralizowana, mbank 14 dni wraca kase na konto. KURIOZUM WadyNIE POLECAM -
~Tomcav / 2016-07-23 15:40Ocena: 3.33 / 5
Uwazajcje na regularne oszczedzanie w m-banku.
Wplacalem po 300 zl miesiecznie i po nie calych 4 latach uzbieralo sie ok 11 000.
Dodam ze ostatnio wartosc inwestycji byla czasami ponizej wartosci wplat, czyli dla przykladu wplacilem 10 000 a do wyplaty po 4 latach 9 600. Niezla inwestycja prawda? I to w portfelu zrownowazonym.
Wiec gdy to sie w miare wyrownalo postanowilem wyciagnac pieniadze. 10 759 zl.
Ku mojemu zdziwieniu na konto wplynelo 8 791 zl.
Dowiedzialem sie ze oplata za czesciowy badz calkowity wykup wynosi:
2-5 rok - 50% wpłaconej składki regularnej w pierwszym roku ubezpieczenia
Ja myslalem ze to bedzie polowa wplaty miesiecznej czyli ok 150 zeta
a to jest polowa moich pieniedzy wplaconych w calym pierwszym roku !!!!!!
MASAKRA !!!!!
Jestem klijentem M-Banku od kilkunastu lat
uwazalem ze jest przyjazny klijentowi i ufalem ze skoro powierzam im pieniadze,
nawet jesli nie zarobie to przynajmniej potraktuja mnie uczciwie i odzyskam to co wplacilem.
Nie bylo by mi nawet zal gdybym stracil te pieniadze w wyniku ich nieudanej inwestycji,
ale czuje wscieklosc ze moja strata jest wynikiem sprytnie skonstruowanego regulaminu.
Zastanawiam sie tylko kiedy w koncu zrozumieja ze zaufanie klijenta jest wiecej warte
niz te kilka, wychamranych od niego zlotowek.
Pozdrawiam
-
-
~Krzysztof / 2016-07-17 21:02Ocena: 1.00 / 5
Niesłusznie naliczyli mi opłaty, nasyłali firmy windykacyjne po czym pozwali mnie do sądu!
Oczywiście sprawę wygrałem, ale jestem już prawie 4 lata w BIK i nie mogę dostać kredytu!!!
straszny bank ! OSTRZEGAM !Zaletyzwrócili symboliczne koszty mojego adwokata, jakie zasądził sądWadykrętacze, brak kontaktu - wszystko trzeba załatwiać w sądzie -
~login / 2016-06-20 18:44Ocena: 1.67 / 5
Konto w mbank polecam wyłącznie dla pięknych, bogatych i zdrowych, jak moja matka w chwili zakładania konta w mbank. Nie daj boże jednak zostać niepełnosprawnym klientem mbank.
Mbank zablokował matce dostęp do konta w trakcie trwania rozmowy telefonicznej z infolinią bo odpowiadała nieskładnie na pytania "systemu". W sumie zgodnie z regulaminem. Wbrew regulaminowi jednak zablokowali jej środki na koncie a co gorsza - wstrzymali polecenie stałe spłaty kredytu, mimo wystarczających środków na koncie.
Prosta rzecz - jak twierdził pracownik infolinii - niech przyjdzie do banku i wyprostuje sprawy. Niestety matka jest po udarze i do tego sparaliżowana. Stąd jej problemy z komunikacją. Mimo tego stawiła się pod bankiem jak Jurand pod murami zamku w Szczytnie - i stoi, a raczej siedzi w wózku - bo tam schody.
Wspólnie z pracownikiem wtachaliśmy matkę z wózkiem na poziom obsługi klienta. Tam przyjęto reklamację - termin rozpatrzenia 30 dni. Guwno kogo obchodzi że w tym czasie klient bez dostępu do środków może zdechnąć z głodu oraz wylądować w rejestrze dłużników za niespłacanie kredytu.
Ludzie, wszystko jest pięknie dopóki jesteście zdrowi, sprawni i bogaci - tak jak moja matka była w chwili zakładania konta w mbank. Nie daj boże zostać niepełnosprawnym w tym kraju, a być niepełnosprawnym klientem mbank to już przesrane po całości.Zalety+ przy zajściu odpowiednich okoliczności istnieje możliwość posiadania konta wraz z kartą bankomatową za 0 złWady- ZERO wygody dla niepełnosprawnych - schody, niepotrzebne wizyty
- mnóstwo straconego czasu przez powtarzanie tych samych procedur
- 30 dni na rozpatrzenie reklamacji (blokada konta, karty, środków)
- niezgodne z regulaminem blokowanie środków na koncie i nieinformowanie o zablokowaniu zleceń stałych
- ignorancja i zasłanianie się "procedurami", ogólna niemoc -
~klient / 2016-06-17 08:47Ocena: 1.00 / 5
Proszę Państwa posiadacze konta w owym banku Mbanku - czy wiecie że wydanie jakiegokolwiek pisma kosztuje u tych złodziei 70 PLN ??? !!! to jest szczyt !!! za wydanie byle świstka kasują jak by to było 1000 stronnicowe pismo!!!! żenada !!!! jak dla mnie to jest czyste złodziejstwo !!!! Łachy nie robia chcą mieć mase klientów , wydaja kase na kampanie a potem nas okradaja za głupie wydanie jednej karteczki !!! Zaletynie mam zdaniaWadyżenadaponad 11 lat -
~mbank do dupy / 2016-06-08 20:09Ocena: 1.00 / 5
Nie zmienilam zdania. mBank to zlodzieje ktorym powinnam wytoczyc sprawe za polisookaty ale jestem zbyt zapracowana zeby zawracac sobie tym glowe ....
strona 89 z 104
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »
