strona 87 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- nastepna »
-
~krystekwolf / 2016-12-09 14:11
Przez długi czas miałem konto w innym banku, ale podnieśli opłaty, więc postanowiłem założyć tu. Po dwóch miesiącach mogę powiedzieć, że nie mam żadnych negatywnych uwag. Nic za konto nie płacę. Aplikacja mobilna śmiga aż miło. Telemarketerzy nie dzwonią ;) A! I dostałem 100 złotych za polecenie konta. -
-
~marekwiadomo / 2016-12-09 13:19
Bardzo dobry bank dla tych, którzy potrzebują świetnej bankowości mobilnej. Fajną opcją jest polecanie, za które można dostawać pieniądze. Konto jak najbardiej na plus. -
~Lucyna / 2016-11-21 18:46
Niech ta wiadomość będzie przestrogą dla tych co wykonują płatny szybki przelew środków na koncie w MBANKU!!! zrobiliśmy przelew płatny z konta firmowego na konto osobiste w kwocie 5 tysięcy złotych .Zapłaciliśmy za przelew 10 zł , niestety nie trafiły pieniądze na konto odbiorcy!!!Pieniądze przeznaczone na zakup towaru a przedstawiciele Mbanku proszą o pisanie reklamacji , która może potrwać ok 14 dni!!!PARANOJA! nikt nie potrafi wytłumaczyć co się stało z pieniędzmi,kilku konsultantów spławia nas ,że może to nasza wina ,że podaliśmy zły numer konta itp ODRADZAM I OSTRZEGAM INNYCH UŻYTKOWNIKÓW TEGO TZW BANKU!ŻENADA ŻENADA I JESZCZE RAZ ŻENADA ZERO PROFESJONALIZMU!!! Jeszcze uzyskaliśmy wiadomość że jeżeli to nasza wina to dostaniemy karę w wysokości 100 zł - ręce opadają... -
~Ewelina / 2016-11-06 16:30
Byłam klientką tego pożal sie banku. Dla mnie nieprzejrzyste konto, brak prostego zobaczenia co jest zablokowane w przyszłości do obciążeń, potem zdziwienie, gdy obciążają konto. Byłam klientką od kilkunastu lat ale to co mnie spotkało przy likwidacji konta porażka! Pani w biurze zamykała konto z kwaśną miną i zapewniała, ze wszystko jest na zero. Wchodze dzisiaj bo mam jeszcze dwa tygodnie wypowiedzenia a tam piękna sumka na minus!!!!! Gdybym nie weszła, miałabym za jakiś czas pewnie komornika. Pani , pomimo, że specjalnie pofatygowałam sie do banku zeby zastrzec kartę debetową nawet nie raczyła zastrzec mojej karty, choc mi mówiła ze to własnie robi....potem raz przecięła nożyczkami i ZOSTAWIŁA U SIEBIE NA BIURKU!! Dzisiaj sama zastrzegłam bo jeszcze moge wejsc na swoje konto. Jutro pożałują ze tak mnie oszukano. Teraz zapłace pewnie jeszcze odsetki.
Nieuczciwe postępowanie, napisze na nich skargę gdzie trzeba.ZaletybrakWadysame wadykilkanaście lat -
~Bogusław / 2016-11-06 00:51
Od kilku lat mam w MBANKU konto walutowe. Przelew na konta walutowe w grupie MBANK są bezpłatne, ale jak robię taki przelew to nie moge go wykonać jeśli nie zostawie na koncie pieniedzy na pobranie prowizji lub nie wskaże innego konta do pobrania prowizji. Najgorsze jest to, ze zawsze konsultanci mówią, że własnie zgłosili problem. I tak juz mija własnie kilka lat. Dla mnie to jest oszukiwanie klienta, bo pobierają prowizje i zawsze musze się przypominać by mi ja zwrócili.Dostaję potem informację od konsultanta ze otrzymał zgode na jednorazowe anulowanie prowizji. To juz jest przesada! Zgoda na zwrot prowizji za bezpłatny przelew :-))
Jak na bank, który chce być innowacyjny to jest. jako klientowi nie podoba mi sie to i szukam innego banku. -
~kachaaa321 / 2016-11-04 10:43
mbank wybrałam bo zalezalo mi na koncie z doskonala aplkacja mobilna. to bylo jakies dwa lata temu. od tamtego czasu aplikacja staje sie tylko lepsza, dzieki niej szybko sprawdzam stan srodkow lub bankomaty blisko mnie. a samo konto tez jest bardzo fajne. nie mam zastrzezen. -
~R / 2016-11-02 15:47
Bank idealny dla klienta ktory nie ma zadnych potrzeb. Cokolwiek nie miesci sie w automatycznych procesach ktore mozna przeklikac samemu jest niemozliwe. Zamykam tam wszystkie konta -
~Roman / 2016-10-31 15:53
Totalne dno chciałem uzyskać kredyt na kwotę 1500 zł -odmowa dwa tygodnie wcześniej otrzymałem maila z banku że mają dla mnie propozycję kredytu na 20000 zł ciekawe co za analitycy tam pracują odradzam ten bank -
-
~klient / 2016-10-25 18:16
Uwaga dla posiadaczy kont w tym banku!
Zanim wypowiesz umowę o prowadzenie rachunku bankowego w mBanku wypłać ze swojego konta wszystkie swoje środki pieniężne. Złośliwy pracownik mBanku może zablokować twe konto i karty pod pretekstem niepoprawnej weryfikacji danych osobowych. -
~jajanek97 / 2016-10-20 16:42
dopiero dwa miesiace temu otworzylem konto w mbanku i loguje sie na nie przez smartofona no maja mega wygodna aplikacje!!! a! i za polecenia dostaje sie teraz kase. na studiach dodatkowa gotowka przyda sie zawsze :P Zaletyaplikacja mobilna -
~sławinioo / 2016-10-20 16:40
Prowadząc firmę czasem liczy się każda złotówka :) Cieszę się, że mam konto w mBanku, bo nie muszę płacić choćby za przelewy do ZUS. Przydają się też darmowe bankomaty, których jest cała masa! Mają też niezłą obsługę klienta, bo ostatnio z nimi rozmawiałam i pomogli mi odblokować konto w kilka chwil :) Zaletydarmowe przelewy do ZUS, darmowe bankomaty -
~SmutnyBank / 2016-10-04 21:08
mBank -> umówienie się na wizytę w sprawie kredytu hipotecznego w jednym z warszawskich oddziałów
Chciałem się podzielić moją próbą umówienia wizyty w sprawie kredytu hipotecznego w Warszawie
1. Próbuje umówienie spotkania przez stronę wchodzę i wypełniam wniosek. Nie mogę wybrać tego oddziału trochę zszokowany, ponieważ to duży odział i otwarty bardzo długo.
2. Skontaktowałem się z konsultantem przez czat czy w tym oddziale jest obsługa kredytów hipotecznych. Konsultant potwierdził, że tak to oczywiste.
3. Próbuje się w takim razie dodzwonić do oddziału. Niestety bez skutecznie, więc spróbowałem jeszcze raz po godzinie. Jak można się domyślić nie odebrali.
4. Piszę na czacie do konsultanta czy mogę poprosić ich o to żeby odebrali albo w jakiś sposób na nich wpłynęli. Odpowiedź naprawdę była niesamowita(„Nie możemy wpłynąć na oddział, żeby odebrał telefon”). Stwierdziłem, że może trafiłem na złego konsultanta, ale drugi odpowiedział coś podobnego i zaproponował ten sam wniosek co wypełniałem na samym początku.
5. Kolejny raz próbuje się dodzwonić do oddziału i tym razem bez sukcesów
6. Chciałem załatwić tą sprawę więc dzwonie na infolinię z prośbą żeby mi podali numer do kogoś z tego oddziału(najlepiej doradcę od kredytów hipotecznych), ale nie mogą tego zrobić mimo, że jestem ich klientem, ale dostaje genialną propozycję aby wypełnić wniosek na stronie…
Podsumowując: Straciłem pół dni i nic nie załatwiłem nie ma to jak fachowa obsługa klienta. Pomijam fakt, że chce kupić najdroższy z możliwych produktów…ZaletySzybko odpowiadają w błachy sprawachWadyFatalna obsługa... -
~Prada / 2016-09-27 13:35
Składając wniosek o otwarcie kantoru i jednocześnie, aby z niego korzystać o otwarcie kont walutowych oczekiwałem w miarę atrakcyjnych ofert walut, a przynajmniej zbliżonych do tych internetowych z innych banków i firm. mBank oferuje zakup waluty po kursie 2 groszy taniej od tego oficjalnego w banku, który przypomnę, że należy do jednego z najwyższych na tle konkurencji. To jakaś pomyłka ! przy 1000 dolarów oszczędzam 100 zł. korzystając z wymiany gotówkowej w tradycyjnych kantorach i wpłacie na konto w kasie - przecież to internetowy kantor mBanku, który miał być tańszą wersją i odpowiedzią na te tradycyjne. ZaletyeKonto plusWadykantor internetowy -
~gosc / 2016-09-16 23:06
Bank nie udziela informacji na temat blokady tak zwanej weryfikacji danych kpina jednym słowem.Wpływy na konto oczywiście nie są blokowane więc można przelewać kase do bólu tylko jest haczyk bo nie można ich w żaden sposób pobrać z konta ani przelać na inne konto.Także pieniążki są na koncie i mozna je tylko podziwiac jako srodki dostepne ale nieosiagalne. Na mlini uslyszycie ze takie maja przepisy wiec jak chcecie miec niby lokate to zaluzcie konto w mbanku. ZaletyBrak zalet po otwarciu kontaWadyChamstwo na mlini i w oddzielenie zakladajcie konta przez neta bo i tak będziecie musieli iść do oddziału -
~Opolanin / 2016-09-05 21:14
Jestem klientem mBanku w Opolu od wielu lat, moja emeryt.wpływa co miesiąc na moje konto.W dniu dzisiejszym chciałem pobrać kredyt na potrzeby własne w wysokości 2 tys.zł i tu mnie oczarowano.Powiadomiono mnie że nie otrzymam takiego kredytu ze względu że przekroczyłem granicę wieku 70 lat.Czy to są jakieś jaja czy dyskryminacja.Postaram się zrezygnować z usług tego banku. -
~Boss / 2016-08-29 16:52
Wziąłem na raty pewna rzecz przez mBank.
Po spłaceniu kilku pierwszych rat kolejna postanowiłem zaplecic przedwcześnie. Niestety, okazało się że nie można płacić przedwcześnie używając do tego zakładki 'zapłac ratę', tylko bank automatycznie pobiera pieniądze, przez co wmawiano mi iż muszę zapłacić jeszcze raz i nie da się cofnąć pieniądzy które zapłaciłem wcześniej. Zdecydowanie odradzam ten bank, jest wiele innych które nie używają 'haczyków' totalne nieporozumienie.ZaletyBrakWadyUkryte haczyki, na których zarabia bank. -
-
~Mn / 2016-08-26 17:18
Niekompetentna obsluga, pracownicy w placowkach nie znaja oferty wlasnego banku. W 3 roznych oddzialach dostalem 3 rozne informacje na temat lokaty powitalnej. Dodatkowo od 6 tygodni czekam na karte debetowa, gdyz bank noe potrafi jej dostarczyc w ciagu obiecanych 2 tygodni ZaletyDobra promocja (zwroty 2% wydatkow przez pierwsze 5 miesiecy)WadyObsluga klienta -
~Pan Darek / 2016-08-11 07:37
Tragiczna obsługa przez mlinie. Jako właściciel konta, czekam godzine na polaczenie, pozniej niejala pani Ola z Lodzi, dosyc krnąbrnie i od niechcenia po chamsku mnie odbebnila, SKANDAL!!!!!!! WadyPorazka,drogo i chamstwo na mliniOd 5 lat -
~jarojarz / 2016-08-10 11:55
Tragiczna forma zleceń przelewów walutowych. Przed złożeniem nie można ocenić kosztów transakcji (kursu) a po zatwierdzeniu przelewu co prawda widać kurs, ale nie można już odwołać transakcji oczekującej na realizację. SMS potwierdzający anulowanie przychodzi po zaksięgowaniu wpłaty.
Niestety ta wiedza kosztowała mnie kilkaset zł.Zaletydarmowe konto, przelewy i karty (jak się wie jak używać).Wadybrak możliwości oceny kosztów transakcji walutowych przed ich wykonaniem).
Brak mozliwości anulowania takich transakcji (SMS przychodzi o po ich realizacji).wiele lat -
~Inka / 2016-08-08 13:45
Najmniej elastyczny bank z przestarzyłymi i nielogicznymi procedurami. Bank ,który nie szanuje stałych klientów - ciągle coś sie zawiesza albo pracownik prze zpomyłke zamknie konto firmowe - mimo wycofania wypowiedzenia po ustaleniu z konsultantem od utrzymania nowych warunkow cenowych, Awaria za awarią, a szczytem braku kompetencji jest odmowa podwyzszenia limitu mimo bardoz wysokich wpływow na konto z tyt. dzialalnosci i wynajmu mieszkania od 5 lat , gdyz dzialalnosc była zaiweszona na 2 miesiace ( calosc działą 22 iesiace, bo bank liczy firmę wteyd jako start-=up od okreus zaiweszenia. - zenada totalna!!! Kolezanka z wplywem pensji 1500 zł dostałą limit na 8 tys ,a ja z comiesiecznym wplywem 10 tys z 2 zrodel dochodu mam decyzje odmowna. PO 10 LATACH WSPOLPRACY Z BANKIEM I PELNEJ HISTORII RkEDYTOWEJ. Nie polecam!!! Zaletyprzejrzysty system internetowyWadyFatalna obsluga przez analityka= zero logiki!!!, zawieszania sie potwierdzen bankowych przelewow i brak wiedzy u doradcow - kazdy mowi co innego - dot. np. kwestii ksiegowan przelwow w Euro czy przelewow wychodzacych...10 lat
strona 87 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- nastepna »