Póki nie zmienicie polityki autoryzacji rozmów z konsultantem słabo wasze oferty będą mnie interesowały.
Dzwoni Pani/ Pan z ofertą przedstawiają się i po chwili zapraszają mnie do aplikacji mobilnej w celu zaakceptowania rozmowy.
Nie jest to ani atrakcyjne dla osoby, która wcale nie czeka na kontakt z nową ofertą mBank ani nie buduje poczucia bezpieczeństwa.
POMYSŁ:
Wystarczający był by SMS, lub wysłany z Państwa strony alert po 3 sekundach od rozpoczęcia rozmowy na aplikacje : Dzwoni do Ciebie nasz przedstawiciel, dane identyfikacyjne konsultanta.
W historii aplikacji pozostaje ostanie połączenie.
Ale ja w trakcie rozmowy , nie muszę logować się do aplikacji.
Jak dzwonicie do ludzi w godzinach pracy ...to też nie twórzcie procesy komfortu dla odbiorcy oferty.
Zaletybrak
Wadywysoki poziom frustracji z bankiem
~Patrycja / 2021-04-12 15:02
Ocena: 1.00 / 5
Companynet - leniwy i niekopmetentny doradca. Ponad rok nie można się dodzwonić. Drugi przy rozmowach o kredyt reaguje tak jakby to była dla niego obraza coś zrobić dla firmy. Zamknęli konto firmowe w połowie miesiąca, BEZ ŻADNEGO WCZEŚNIEJSZEGO POWIADOMIENIA.Doradczyni tydzień zajęło zorientowanie się czy można odzyskać konto. Do tej pory brak historii rachunku za zamknięty miesiąc
Zaletypo ok 9 miesiącach użytkowania - ŻADNYCH
Wadyniekompetentni doradcy,pracują jak za karę, brak kontaktu telefonicznego mailowego, zupełna dezinformacja, nieczytelny interface
~Patrycja / 2022-10-05 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia
Wiecznie coś nie działa płatność klikiem karta, wyskakują jakieś błędy w aplikacji
Nie można nic załatwić
Na odpowiedzi konsultantów się czeka bardzo długo
Wprowadzają klienta w błąd przy podpisaniu umowy musiałam kilkukrotnie jeździć na drugi koniec miasta bo ktoś wysłał informacje że dokumenty gotowe do podpisania a ich nie było
~Patrycja / 2023-03-01 19:40
Ocena: 1.00 / 5
Niestety muszę mieć tu konto że względu na szybszą wypłatę z pracy ale ten bank to tragedia najpiew oferują ale nie przyznają i tylko głowę zawracają nie polecam tego banku do niczego
ZaletyNie ma
WadyWszystko
~Patryk / 2022-03-07 09:17
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia zablokowali konto z dnia na dzień jestem w Holandii a oni mi karzą do Polski przyjechać gdzie jestem przez nich bez grosza hahahaha
ZaletyNie ma zalet
WadySame wady wszystko źle
~Paula / 2019-10-18 10:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego banku.
Pani w banku odmówiła mi zamknięcia rachunku, powiedziała, że sama mam to zrobić na aplikacji. Jeśli klient przychodzi do banku, czeka w kolejce, grzecznie prosi o wydanie takiej właśnie dyspozycji to pracownik powinien to wykonac.
Druga sytuacja, skończyła się ważność karty, poszłam do oddziału zamówić nową kartę. Znowu informacja, że mam to zrobić na aplikacji, Zrobiła to Pani z banku na moim telefonie. Czekalam jakieś 10dni. Karta nie przyszła. Znowu straciłam swój czas i poszłam do oddzialu, Pan poinformował mnie, że nie jest możliwe żebym zamówiła sobie kartę na aplikacji ponieważ jestem tylko pełnomocnikiem konta, a nie właścicielem.
Niekompetencja pracowników to mało powiedziane.
WadyObsługa klienta
~Paulina / 2021-06-25 14:08
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki znam. Najbardziej problematyczny personel jaki znam.
~Paulina / 2021-12-07 16:55
Ocena: 1.00 / 5
Masakra infolinia ,nic nie można załatwić , weryfikacja z czapy bez sensu ...Nie polecam w ogóle
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Paulina / 2022-09-30 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Moja karta straciła ważność 01.09.2022. Nowa karta, która wysłana została do mnie automatycznie nie dotarła. Po kilku nieudanych interwencjach do pracowników obsługi klienta, zdecydowałam się zamówić kartę ponownie. Po ok 2tyg (15-20.09.22) zdecydowałam się na kolejna interwencje, ktora okazała się totalnym olanie
sprawy przez pracowników banku. Stara kartę (z której i tak nie mogłam korzystać) zastrzezylam i zamówiłam nowa ponownie. Karta miała być NAJPÓŹNIEJ 29.09 włącznie, mamy 30.09. Nie mogę wpłacić pieniędzy na konto, przez co nie mogę zapłacić rachunków, przez co są mi naliczane odsetki karne. NIGDY NIE ZOSTAŁAM NIGDZIE JAKO KLIENT TAK POTRAKTOWANA
WadyObsługa klienta
~PaulinanSzabat / 2024-05-11 19:12
Ocena: 1.00 / 5
Nie uczciwa gierka w postaci kredytu odnawialnego gdzie przy podpisaniu umowy były informacje, że każdy przelew na numerkonta spłaca taki kredyt brak informacji o terminach spłaty a później działy windykaacji , bo klient nie płaci w terminie tyle ile bank chce
~PAWEL / 2019-10-31 14:57
Ocena: 1.00 / 5
fatalny bank. na infomację/ zaświadczenie o zamknięciu karty kredytowej czeka sie ponad 3msc. nie ma możliwości uzyskania poświadczenia o zamknięciu karty kredytowej wczesśniej.
ODRADZAM I NIE POLECAM TEGO BANKU
Zalety----
WadyZA WSZYSTKO TRZEBA IM PŁACIĆ
~Pawel / 2021-07-12 14:47
Ocena: 1.00 / 5
Po 17 latach wspolpracy bank sciagnal ze mnie za oblsuge karty kredytowej. Po reklamacji i odwolaniu dostalem takiego maila: Dzień dobry,
miło nam poinformować, że zrealizowaliśmy Pana dyspozycję Wniosek o zwrot opłaty/prowizji kredytowej.
Z pozdrowieniami,
zespół mBanku
Okazalo sie ze milo im ze jednak nie zwroca mi tych 600zl.... Nie polecam nikomu
~Pawel / 2021-11-13 15:50
Ocena: 1.00 / 5
Dramat!! 1.5h, 9 konsultantów, i 50zl za infolinię 0 800 efekt dalej zablokowany serwis transakcyjny po 5 próbach zmiany hasła. Przeniosłem środki do innego banku.
ZaletyBrak
WadyInfolinia
~Pawel / 2023-10-31 15:18
Ocena: 1.00 / 5
Niestety skusiłem się na otwarcie konta w promocji. Od września nie otrzymałem nagrody,bo informowano mnie, że nastąpi to za miesiąc... Konto otwarte w sierpniu podczas kilku kontaktów z bankiem zapewniano mnie, że wszystkie warunki spełniłem i jestem uczestnikiem promocji. Dziś 31.10.23r dowiedziałem się,że nie otrzymam nagrody, bo nie spełniłem warunków. Wszystko jest zapisane w historii kontaktów,ale każdy pisze coś innego i każdy zwala winę na poprzednika. Sprawę zgłoszę do rzecznika finansowego.
ZaletyBrak
WadyKłamstwa i całkowity brak kompetencji pracowników, którzy notorycznie wprowadzają w błąd.
~Pawel / 2025-10-14 13:39
Ocena: 1.00 / 5
Nie mozna od tygodnia zalogowac sie na konto firmowe a MBANK nic z tego sobie nie robi, moze prokurator wreszcie sie tym zajmie. Moze Policja sie tym zajmie jak moze w Europie w 21 wieku nie móc dostac sie do konta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletybrak
Wadysame wady
~Pawelep2 / 2022-01-16 09:45
Ocena: 1.00 / 5
Bank to coś okropnego na infolinii nie można dowiedzieć się jaka jest rata za swój kredyt wszystko musi przyjść listownie a za rozmowy słonko płacimy bo infolinia jest płatna ale nikt ani słowa o tym nie wspomina. Jest bardzo źle
ZaletyŻadne
WadyBrak kompetencji w każdym zakresie
~Paweł / 2018-05-23 16:48
Ocena: 1.00 / 5
Dlatego mBank jest najbardziej nieprofesjonalnym bankiem w Polsce, który w trosce o swój czas i nerwy radzę omijać z daleka.
Mam ww. banku firmowe konto KOMFORT, za które notabene płacę 25 zł miesięcznie, od ponad 2 lat. Nigdy nic od nich nie chciałem, tylko płaciłem należną miesięczną daninę i standardowo z niego korzystałem. Aż do początku kwietnia, kiedy przestała działać karta tzn. raz działała raz nie, wtedy poszedłem do oddziału (wyspa w jednej z galerii) tam się okazało, że zgłosić wymianę karty mogę tylko telefonicznie. Zadzwoniłem opisałem sytuację: usłyszałem: „wymiana karty kosztuje”, ale ja jej nie uszkodziłem wygląda idealnie, żadnych zarysowań. Nic nie szkodzi płać i płacz. Na drugi dzień zadzwoniłem na tą samą infolinię usłyszałem: „Sprawdzimy w systemie czy karta wysyła sygnał z bankomatu, że jest uszkodzona. Wysyła, karta będzie za darmo do 2 tygodni”. Czekałem miesiąc. Wczoraj udałem się do oddziału mBanku z prawdziwego zdarzenia, z dyrektorem itp. po opinię dot. rachunku, usłyszałem: „oczywiście wydajemy takie opinie: koszt 80 zł” zapłaciłem, Pani Dyrektor wypełniła wniosek i dzisiaj opinia była gotowa. No prawie, otrzymałem brudną kartkę z plamami tuszu z drukarki ciągnącymi się przez całą lewą stronę dokumentu, no nie powiem czytelny był, ale jak wyglądał – bez komentarza. Zauważyłem również, że adres spółki jest nieaktualny, usłyszałem: „było trzeba zgłosić zmianę, nic z tym nie zrobimy, chyba, że Pan znowu zapłaci 80 zł”. Wyszedłem z oddziału, dzwonię na infolinię słyszę: „oczywiście wymienimy wniosek o opinię dot. rachunku, jeszcze raz pobierzemy 80 zł a po rozpatrzeniu reklamacji na pierwszy wniosek oddamy pierwsze z dwóch pobranych 8 dych” Ok – odpowiedziałem. Patrzę na skrzynkę e-mail: „złożono wniosek o opinię dot. klienta”. Na miłość Boską, składałem o opinię dot. rachunku, nie klienta (2 różne opinie) – wykrzyczałem. Dzwonię na infolinię i od razu do uprzejmiej Pani: „Proszę mnie skontaktować z kierownikiem/dyrektorem odpowiedzialnym za dział obsługi klienta” po krótkiej rozmowie otrzymałem informację: „kierownik się z Panem skontaktuje dzisiaj do godziny 16” jest godzina 16.36 telefonu brak. Jutro znowu zadzwonię do mBanku tym razem z wnioskiem o zamknięcie konta. Szczerze Wam radzę to jedyny wniosek jaki powinno się w nim składać.
~Paweł / 2021-07-01 19:23
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Jeszcze rok temu było ok, teraz nie można się dodzwonić, na maile odpowiadają po 2 tygodniach. Jak chce się coś załatwić na cito to po staremu osobiście a ilość oddziałów bardzo się zmniejszyła. Reasumując powrót do XX wieku.
ZaletyNie widzę
WadyUwsteczniają się
~Paweł / 2021-08-27 15:09
Ocena: 1.00 / 5
Żenada i wstyd dla tej instytucji. Juz parę razy zostałem oszukany przez ta placówkę jak nie zaksiegowane podwójne transakcje to znowu ktoś blikiem wypłaca moje pieniądze,a jak się odwolujesz i składasz reklamacje to wciskają ci kit ze to twoja wina! Jakie można mieć zabezpieczenia żeby ktoś wyplacal sobie środki z czyjegoś konta wstyd i żenada a o traktowaniu swoich klientów podmiotowo to już brak słów żeby to określić. Odradzam każdemu z osobna ludzie nie pchajcie się w to gówno!!!!!!!!
~Paweł / 2022-02-20 21:46
Ocena: 1.00 / 5
Po prostu dno i wodorosty. Mam 2 konta i z tego musze zrezygnować. Logowania, transakcje, aplikacja-wszystko nie czytelne, skomplikowane. Wciąż trzeba jakieś autoryzacje robić. Raz nie umiałem w sklepie zapłacić za zakupy. Cała taśma w towarze a płatność nie przechodziła. Okazało się że bank wykrył rzekome niebezpieczne transakcje na koncie i zablokował mi przelewy i płatności kartą nie informując mnie o tym. Dobrze że miałem kartę z drugiego konta w innym banku bo nie wiem co bym zrobił.. Odkręcenie tej blokady to jakieś pół godziny gadania i przedstawiania się, posyłania na maila jakichś zaszyfrowanych kodów, potem to trzeba wbijać w aplikacji potem jeszcze gdzieś potwierdzać-no pół dnia w d.... Nigdy więcej
Zaletyzero zalet
Wadynic nie działa a jak chcesz żeby działało to pół dnia nie twoje na dzikie autoryzacje przez telefon, miała być promocja że za otwarcie konta bonusy itp, na żaden bonus się nie załapałem bo blik w tym całym okresie w którym miałem go robić nie działał, resztę operacji robiłem i tak nic mi z tego nie przyszło.... żenada