Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2031 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bogusław / 2018-03-19 19:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Posiadam kilka kont w MBANKU co najmniej 7 lat w tym także konto firmowe. W ostatnim czasie za kazdy przelew zaczął MBANK naliczać mi 1,5 PLN mimo, ze wszędzie się reklamują przy działalnościach gospodarczych za 0 PLN przelewy. Zadzwoniłem na infolinię z prośba o o powrót do przelewów za 0 PLN ( robie ich około 10 miesięcznie, ale okazało się ze dla starych klientów nie maja dobrych wieści. Nawet nie pomogło to, ze wypowiedziałem to konto firmowe i kartę kredytową. Musi tam być chyba bardzo źle skoro dla 15 PLN tracą dobrego klienta. Mam jeszcze trzy konta i kredyt hipoteczny i tylko chyba on zostanie bo resztę przeniose gdzie indziej :-)) Niestety MBANK juz nie jest bankiem elastycznym, bo pewnie zapłaciłbym 0,50 PLN za przelew, na infolinii brak kompetentnych ludzi ( znaczy decyzyjnych). Lata świetności są juz za nimi. SZKODA
    WadyBrak elastyczności aby zatrzymać klienta w MBANKU
  • ~Jack / 2018-02-21 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Błędy systemowe mbanku.
    Mbank pomimo usunięcia stałej płatności z systemu przez pół roku płacił z mojego konta dalej odwołane stałe zlecenie. Na dzień dzisiejszy po wezwaniu i złożeniu reklamacji zaprzestał tej płatności, której ja samodzielnie nie mogłem odwołać, ponieważ jej w systemie nie było widocznej.
    Pomimo upływu ponad 14 dni mbank nie wystosował żadnego emaila do mnie, nie poinformował mnie o tym, że wyłączył ostatecznie tą płatność, a Pan w informacji przekazuje mi wieści niech Pan czeka......
    A co się stanie jak to dotyczyć będzie większej ilości osób w Polsce i większych kwot???????
    NIe będziemy mieli na to wpływu???????
    Zaletyprzestaję polecać bank, który znam prawie od jego powstania, człowiek staje się tu nieznaczącą jednostką
  • ~Beata / 2018-02-21 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem mieszkanką Łodzi. Polikwidowano placówki na Piotrkowskiej aby przenieść się do pięknego budynku przy ul. Kilińskiego. Nie mogąc znaleść godzin otwarcia nowej placówki, zadzwoniłam na infolinię. 2 tyg pan mnie poinformował iż ban jest czynny od 8.00, a wczoraj( zadzwoniłam dla pewności),od 8.30. Ale to nic- właśnie „ sterczę” pod bankiem,bo jest od 9.00!!!!!!!!! Po co są infolinie????
  • ~Robert / 2018-02-18 19:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Super. Wszystko przez internet i komórkę. Płatności komórką, blikiem, zero złotych za utrzymanie konta... Jestem zadowolony i polecam. Polecam z czystym sumieniem!
    Zalety0 zł za utrzymanie. Obsługa przez Internet i/lub komórkę
    Wadyczasem kłopoty z wpłacaniem pieniędzy (mało wpłatomatów) - ale jak często wpłaca się na konto gotówkę?
  • ~Mati / 2018-02-10 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Totale zero,wypowiadają konta bez przyczyny,powiedzmy za handel kryptowalutą,
    nie pewny bank ,najlepiej wypłacać pieniądze i zamykać konta...
    ZaletyBrak
    WadyMassa
  • ~Serek / 2018-01-15 08:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja polecam mbank korzystam już od paru lat i nigdy mnie nie zawiódł
    ZaletyBank godny polecenia
    WadyŻadnych
  • ~Janus / 2018-01-09 17:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Najbardziej złodziejski bank jaki do tej pory miałem Konto otworzone z zerowymi opłatami za wszystko Po czym 2 tygodnie później za wszystko trzeba płacić!!! Banda złodzieju i oszustów!!!! Nie polecam nikomu tech zlodzieji
  • ~Iwona / 2018-01-01 15:51
    Jestem ogromnie zadowolna z uslug , obslugi I strony mbank. Szczegolnie obsluga klienta w placowce Carrefour Wilenska Panie Yulia i Ola jest na bardzo wysokim poziomie. Sama pracuje jako manager dla jednego z zagranicznych oddzialow I bylam bardzo millo zaskoczona wysokim profesjonalizmem obu Pan
    ZaletyRozumieja moje potrzeby bankowe. Latwa strona
    WadyZadne
  • ~wolk / 2017-12-22 09:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Złożyłem wniosek o przyznanie mi karty kredytowej miles & more premium wraz z wymaganymi dokumentami. Następnego dnia dostałem negatywną decyzję sms-em, w związku z tym, że nie posiadam zdolności kredytowej. Gdy poszedłem do oddziału to wyjaśnić, pracownicy twierdzili, że analityk wyliczył moje zarobki miesięczne na bardzo niskim poziomie i że moje deklarowane dochody są o wiele niższe od wyliczeń analityka. Według nich wynikało to z dokumentów dostarczonych przeze mnie. Wyglądało to tak, jak bym kłamał w oświadczeniu i chciał wyłudzić kartę.
    Nie dopatrzyli się jednak, a tym bardziej analityk, kilku zer w oświadczeniu o finansach.
    Teraz zastanawia mnie, jacy analitycy pracują w tym banku? Czy dokumenty finansowe przez bank wymagane są w ogóle przeglądane, czy decyzję są podejmowane na podstawie szybkiego obejrzenia oświadczenia o finansach? Czy gdy ma się jakieś zapytania, to nie powinno się najpierw skontaktować ze mną w celu wyjaśnień, a nie odrzucać wnioski od tak, a następnie traktować mnie jak oszusta? Mimo tych doświadczeń, myślałem, jeszcze o tym, że dać bankowi szanse. Jednak po zastanowieniu stwierdziłem, że jeśli takie podejście do klienta jest od samego początku, to boję się co będzie jeśli się z mBankiem zwiąże umową? Niestety, ale moich pieniędzy już nie zobaczycie.
    Mam nadzieje, że czyta to ktoś z mBanku wyżej postawiony i będzie w stanie wyciągnąć jakieś wnioski z tej sytuacji?
  • ~Ola / 2017-12-21 10:46
    Nie polecam tego banku. Przepływ informacji pomiędzy działami żaden!!! "Bicie piany duże"!!! 13 grudnia br. złożyłam w banku polisę z cesję na ten bank. Mam potwierdzenie. Po czym 14 grudnia o godz. 13:12 zostałam mailowo poinformowana, że bank weryfikuje tę polisę. Co ważne, jest to odnowione ubezpieczenie mieszkania do kredytu hipotecznego i od 6 lat jest zawierane przeze mnie na tych samych warunkach. Ponadto bank w ciągu 5 dni roboczych poinformuje mnie o wynikach weryfikacji??? Tego samego dnia została mi pobrana z konta opłata za objęciem ubezpieczenia grupwego- bo bank musi być chroniony. W dniu 18 grudnia br. złożyłam reklamację na te działania banku, wszystko zostało opisane i zarejestrowane pod stosownym numerem. A dalej w dniu 20 grudnia bank znów bezpodstawnie pobrał mi z rachunku kolejną składkę za ubezpieczenie grupowe!!! Dziś pani na infololinii przepraszała, mówiła, że się postara wyjaśnić, przyspieszyć itd.....A na wyjaśnienie reklamacji bank ma zagwarantowane 30 dni. Zatem jest realna szansa, że kolejną składkę za niepotrzebne mi ubezpieczenie grupowe znów mi pobiorą. Aby porozmawiać z panią z infoliniii trzeba podać piny, kody i czort tam wie, co jeszcze. A załatwienie prostej sprawy zajmuje dni, tygodnie i miesiąc!!!
  • ~Dorota / 2017-12-09 02:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa telefoniczna i internetowa, podziękowanie SMS-em za spłatę karty, a 5 godzin później mail, że ta sama karta niespłacona w terminie i naliczą opłaty. Gdyby nie problem ze spłatą całości zobowiązań od razu, zamknęłabym z hukiem konto jak najszybciej. W życiu nie miałam konta w tak beznadziejnie nieuczciwym banku - niestety, przeniesione z dawnego multi.
  • ~monika / 2017-11-29 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie pracujący na mLini są niedoinformowani, wprowadzają klienta w błąd. Jestem w stanie zrozumieć gdyby powiedzieli, że nie wiedzą lub że musza się skonsultować ale nie idą w zaparte że wiedzą po czym człowieka źle informują. Zamknięcie karty kredytowej to u nich dramat. Założyć karte w przeciągu 5 minut można ale żeby zamknąć to już 3 miesiąc walczę. Dla mnie to jest nie poważne. Konto mam od 10 lat a traktują mnie jak śmiecia. Kończę współpracę z tym bankiem i nikomu nie radzę zaczynać. Można oczywiście składać reklamację ale one nic nie znaczą.
    Zaletybyły
    Wadyszkoda słów
  • ~Zygmunt / 2017-11-18 16:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzień dobry

    W Mbanku jestem od 2001 założyłem ekonto, 2015 założyłem firmę, założyłem tez konto firmowe bo było wszystko dobrze, dostałem możliwość korzystania z Lini kredytowej odnawialnej.Wczoraj zerknąłem na wpływy na konto od kontrahentów, ku mojemu zdziwieniu za odnowienie kredytu odnawialnego, za niewykorzystywany limit kredytowy, odsetki, ubezpieczenie 3100 zł.
    Na pewno od nich odejdę, bez zapytania, czy przedłużam współprace z mbankiem, nie polecam nie uczciwy bank.
    NIE POLECAM ICH.!!!!
    Zaletyjuż nie mają!!!
    Wadypracownik w niczym nie pomoże.
  • ~Mariusz / 2017-11-02 20:05
    Szanowni Państwo jeśli macie możliwość omijajcie wielkim łukiem mBank.. Jeśli zaczniecie mieć jakikolwiek problem nie liczcie ze ktokolwiek wam pomoże .. Usłyszycie od pracownika jedynie ze możecie złożyć reklamacje.. Jest ewidentny konflikt pomiędzy pracownikami na pierwszej lini frontu barze działem prawnym który najpierw działa potem myśli.. Bank zablokował mi w ostatnim czasie konto i mimo ze zarzadalrm aktu normatywnego NIKT NIE BYŁ W STANIE MI POMOC i tak jest do teraz.. Infolinia tak naprawdę ma w dupie problemy z jakimi dzwonią ludzie..
    ZaletyBrak
    WadyBrak wiedzy pracownikow
    Kilka lat
  • ~radam / 2017-10-17 09:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Posiadałem pożyczkę z mechanizmem bilansującym. Nadwyżka środków na rachunku zutomatycznie była przelewana na rachunek bilansujący. Miałem do niego dostęp i mogłem środki z rachunku bilansującego przelać na "normalny" rachunek. Pożyczkę spłaciłem,rachunek pożyczki się zamknął ale rachunek bilansujący nie. Obecnie automat przelewa praiwe wszystkie wpływy na rachunek bilansujący do którego NIE MAM DOSTĘPU! Czyli nie mam dostępu do własnych pieniędzy w banku. Złożyłem dyspozycję likwidacji rachunku bilansującego i czekam już piąty dzień, a pieniądze muszę pożyczać posiadając własne w banku.
    Stanowczo nie polecam banku, bo stosuje, śmiało można powiedzieć, złodziejskie sztuczki na klientach. Konsultanci uprzejmi, grzeczni ale niekompetentni.

    Oczekiwanie na rozmowę wideo z konsultantem: Czekam już kilkanaście minut na połączenie mając od tych kilkunastu minut informację, że rozmowa zacznie się za około 30 sekund. Bez komentarza.

    Bank nie docenia swoich klientów. Pożyczkę na dużo korzystniejszych warunkach dostałem w PKO SA, gdzie nie mam z tym bankiem nic wspólnego.
    Wadyopisałem wyżej
    korzystam z banku kilkanaście ( a może powyżej 20 ) lat
  • ~Klientka do czasu / 2017-08-29 21:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Konto faktcyznie za darmo, karta faktycznie 4zł, jeśli nie zrobi się kilku transakcji; co do reszty "produktów" nie wiem, nie korzystałam.
    Obsługa przez Internet - w miarę, choć system jak dla mnie mniej przejrzysty, niż w Ing, w którym mam drugie konto.
    Miałąm problemy z aktywacją aplikacji - na SMS czekałąm dość długo, ale później aplikacja działa OK.

    Brak własnych bankomatów, co wydłuza rozpatrywanie reklamacji, jeśli bankomat nie wyda nam kasy, a transakcja obciąży kont. Konsultanci powtarzają wtedy głównie, że im przykro, ale jest to jedyna wspólna część wypowiedzi kilku konsultantów.
    Dodatkowo są i tacy, któzy przy tej okazji chcą poszkodowanemu klientowi wcisnąć kartę debetową z 1000 zł debetu.

    Niezależnie od tego jak zakończą się w moim przypadku postępowania reklamacyjne, zamknę u nich konto, bo nie zgadzams ię na takie podejście konsultantów do problemów klienta.

    Zaletykonto za darmo
    Wadybrak własnych bankomatów, sposób obsługi na mlinii
    Nie polecam
  • ~Zawiedziona klientka / 2017-08-25 13:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Konto podobało mi się aż do pierwszego problemu. Bankomat nie wypłącił mi kasy - pieniążki zostały zablokowane na tydzień bez możliwoiści przyspieszenia sprawy (reklamacja jeszcze wydłuża czas rozwiazania); banku nie obchodzi, że nie mam teraz z czego żyć...
    Hasła jakie słyszałam to: system i regulamin. Nie doczekałam się odpowiedzi, po co w ogóle tam siedza ludzie, skoro nie moga pomóc w typowo ludzkiej sytuacji. I jeszcze nie mam pewności, że system faktycznie wskaże, że kasa nie została wypłącona
    Zaletydarmowe
    Wadyregulaminy i terminy rozwiazywania problemów
  • ~Krzysztof / 2017-08-15 21:21
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam konto w mBanku od dobrych kilku lat. Wiele się w tym czasie zmieniło, ale w sumie ciągle koszty stosunkowo niskie lub żadne, aplikacja na telefon i strona internetowa całkiem rozsądnie zaprojektowane. Na przykład możliwość ustawienia przelewu seryjnego, do tego samego odbiorcy, ale z dowolną datą, kwotą i tytułem jest bardzo wygodna. Kiedy dostaję rachunki po prostu wprowadzam je kilkoma klikięciami nie musząc pamiętać, że za prąd płacę co miesiąc, za gaz co dwa, a ostatnia płatność w półroczu jest na inną kwotę. Na plus działa również czat z konsultantem i darmowa infolinia przez aplikację mobilną.
    Zaletywłaściwie darmowe konto, wygodna aplikacja i strona, pomocna infolinia i czat
  • ~Norbit / 2017-08-07 20:51
    Ocena: 3.33 / 5
    Założyłem konto dla młodych i przyszła wiadomość o otwarciu konta. Wcześniej otrzymałem wszystkie informacje w pakiecie aktywacyjnym, jednak kody się nie zgadzały. Zadzwoniłem na linię i poprosiłem o nowy zestaw. Dostałem kolejnego sms-a, z kodami, które również się nie zgadzały. Było tak 3 razy.
    ZaletyStarająca się obsługa.
    WadyBłedy w aktywowaniu konta.
  • ~Stachu / 2017-08-05 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zona posiada pelnomocnitwo 90 letniej nesprawnej matki. W zeszlym roku bank nie uznal pelnomocnitwa poniewaz waznosc jej polskiego dowodu osobistego wygasla. Bank nie uznal paszportu innego kraju za dokument tozszamosci. W tym roku zona wrobila nowy dowod ale ten ma inny numer i bank ponownie odmowil uznania nowego dowodu tozszamosci z numerem PESEL (numer PESEL jest na pelnomocnictwie) poniwaz numer dowodu sie zmienil i nie jest taki sam jak na pelnomocnictwie, Pelnomocnictwo jest na osobe a nie na document. Pelnomocnictwo dla osoby legitymujacej sie waznym documentem tozszamosci, jakikolwiek document by to byl powinno bys uznane za wazne. Potwierdzil to notariusz. Samowola banku jest dla mnie niezrozumiala. Zdecydowanie odradzam ten bank klientom ktorzy beda musieli teraz albo w przyszlosci udzielac lub korzystac z pelnomocnictwa to obslugi konta. Gdybym mial mozliwosci skierowalbym ten problem do sadu.
    Gdansk
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4704
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3967
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3036