Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2067 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2018-12-31 13:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Placówka Gdynia Orłowo centrum handlowe Klif - FATALNA obsługa klienta.Pracownik zwany "dyrektorem" bezcelnie prowadzi prywatną rozmowę na całą przestrzeń słyszalną bez zażenowania załatwiając prywatno-służbowe interesy, tylko to nagrać.A klienci czekają.A niech plebs czeka.Drugi z-ca dyr w wieku poniżej 30 również elementarnego wieczorno-zaocznegokurdu kultury nie przeszedł.Tej placówki tylko i wyłącznie ze wzgledu na ten personel NIE POLECAM.
  • ~Sławomir / 2018-12-31 11:48
    Ocena: 4.33 / 5
    Zdecydowanie polecam. Mimo popełnienia poważnego błędu przeze mnie (przelew własny zamiast na konto złotówkowe poszedł na konto walutowe) mbank bez problemu zgodził się cofnąć operację i zwrócić koszty przewalutowania (spread). W grę wchodziła znaczna suma.
    ZaletyDobre podejście do klienta, uznawanie reklamacji powstałe poprzez pomyłkę z winy klienta.
  • ~arek / 2018-12-29 18:38
    Ocena: 5.00 / 5
    zdecydowanie polecam .mój kredyt samochodowy z którym miałem opóźnienie rok ,bank wypowiedział umowę bo i musiał ,ale dzwonili i zawsze ten sam pan uprzejmy ,pozwolili mi spłacać przez około rok i sprawa nie poszła do sadu ,po roku restrukturyzacja [czyli nowa umowa ] .polecam szczerze ten bank z innymi nie jest tak kolorowo wiem co mowie .
    Zaletypodejście do klienta
    Wadyja ich nie znam
  • ~marek / 2018-12-20 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Silne 0 gwiazdek. Poniżej wszelkiej jakości. Mam rachunki w 3 bankach ten jest najgorszy, tragiczny. Bardzo słaby serwis internetowy, wolny czas realizacji przelewów - zwłaszcza zagranicznych (tobie z konta zabiorą a kontrahent dostanie po tygodniu). Fatalna obsługa klienta, mało punków stacjonarnych, nic nie załatwisz przez internet, opłaty i prowizje, stale jakieś problemy. Dawno zamknął bym tu rachunek ale niestety kiedyś oczarowali nie kredytem we frankach. Tu klient to skarbonka z której trzeba wycisnąć każdy grosik. Naprawdę omijajcie jak tylko możecie.
    Zaletybrak
  • ~Piotr / 2018-12-19 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem otworzyć konto standardowe w mBanku poprzez opcje kurierską a co z tego wynikło....minęło 5 dni roboczych a kuriera nie widać ani nie słychać choć dostałem maila o nadaniu paczki i że kurier się ze mną skontaktuje(czego nie robił przez kolejne 4 dni robocze od nadania paczki przez bank)...postanowiłem pojechać do placówki mBanku( 50km od miejsca zamieszkania) aby otworzyć konto bo ile można czekać na kuriera...oczywiście powiedziałem o całej sytuacji z kurierem i zapytałem czy można to zrobić na miejscu bo potrzebuje tego konta i to szybko...usłyszałem że nie ma problemu..po 10 minutach wypełniania wniosku dowiaduje się że konta nie mogę otworzyć bo umowa którą miał mi przywieźć kurier została anulowana(prawdopodobnie przez brak umowy która nie wróciła do banku podpisana a nie wróciła bo nigdy do mnie nie dotarła)...w placówce banku powiedziano mi abym to JA zadzwonił na infolinie mBanku(głównej siedziby) aby to wyjaśnić..oczywiście podziękowałem bo to jakiś żart i tylko moja strata czasu a konto otworzyłem w innym banku bezproblemowo i szybko....a druga sprawa jak już próbowałem założyć konto w placówce mBanku nie mogłem wybrać opcji bez karty choć na stronie internetowej jest taka możliwość...i znowu usłyszałem że jak już karta przyjdzie to mam na infolinie zadzwonić że rezygnuje...no debilizm...innych doświadczeń z tym bankiem nie mam...
    Wadypróba zawarcia umowy poprzez kuriera...odsyłanie do infolinii w placówce banku w celu rozwiązania problemu które powinno być załatwione wg. mnie w samej placówce
  • ~Emma / 2018-12-12 14:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragiczny bank. W dniu dzisiejszym o 13,30 wpłaciłam pieniadze we wpłatomacie o 14,30 nadal ich nie było na koncie wiec zadzwoniłam na infolinie i usłyszałam ze środki wpłyną do 4 godzin. W innych bankach pieniądze pojawiają dur na koncie po 15/20 minutach od wpłaty we wpłatomacie. Na dodatek nie bede mogła dzisiaj wysłać żadnego przelewu ponieważ realizują przelewy tylko do 14 a pieniądze pojawia sie około 17/18. To sa chyba jakieś żarty.
    Odradzam korzystanie z tego banku
    ZaletyBrak
    WadyPieniądze sa przetrzymywane i bardzo drogie przelewy firmowe 1,50 zł/szt - najdroższe przelewy na rynku
  • ~gucio67 / 2018-12-11 09:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Okradają klientów,blokują kasę z najniższą krajową
    nie polecam - omijać
  • ~Nick / 2018-12-10 14:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo mili i konkretni konsultanci, przyjazna aplikacja, oferta również bardzo korzystna. Przez 1,5 roku ani razu nie spotkałem się z niczym nieoczekiwanym.
  • ~marian / 2018-12-10 13:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Wniosek o wspólne konto eKonto Plus.
    Kurier zadzwonił tylko raz, ale nie pasowały mu godziny i miał oddzwonić jak coś więcej ustali.
    Po kilku godzinach doszedł sms z inPostu, że kurier się niby nie mógł dodzwonić.
    Inpost stwierdził że dokumenty wracają do Mbanku z ich inicjatywy.
    Kontakt z Mbankiem dwa razy i nic w sprawie się nie wyjaśniło. Umywają ręce że oni nic nie mogą a to oni zamawiają kuriera. Żenada !!! Da się wyczuć że przeczekują czyjeś opowieści i mają to gdzieś.
    Zero zaangażowania w problem. NIE POLECAM !!!
    WadyOlewają klienta
  • ~Agnes / 2018-12-07 19:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Konto ok I aplikacja. Aż do momentu kiedy człowiek chce wziąść kredyt. Zarobki 7000 a na decyzję czeka się baaaardzo długo można liczyć w dniach. Nie polecam szkoda czasu
    ZaletyAplikacja
    WadyDługie oczekiwanie na decyzję o niskim kredycie. Żadnych fajnych ofert
  • ~Adam / 2018-12-07 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    PROPONUJĘ WSZYSTKIM POKRZYWDZONYM PRZYGOTOWAĆ POZEW ZBIOROWY I PODAĆ TEN BANK DO PROKURATURY!!!!! Tak jak poniższe osoby zostałem okradziony przez ten bank. Nie mogę odzyskać swoich własnych pieniędzy z mojego własnego konta. Czekam od miesięcy, żeby wybrać dużą sumę, która się tam znajduje. Przecież to złodziejstwo i to jeszcze w formie legalnie działającego banku.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Zara / 2018-12-07 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM przed korzystaniem z Mbanku. Okradają ludzi. Przy większych wpłatach, które wpływają na konto blokują konto tłumacząc się względami bezpieczeństwa. Ja w ten sposób miałam zablokowane konto przez miesiąc. Ciekawe, kto z pracowników banku w tym czasie założył sobie lokatę i zyskał procent z moich pieniędzy. Nic nie dawały reklamacje. Po miesiącu, gdy powiedziałam, że chcę natychmiast zlikwidować konto, robiono mi problemy i trwało to miesiącami. Omijajcie tych złodziei szerokim łukiem
    ZaletyTotalnie brak zalet
    WadyZłodzieje i jeszcze raz ZŁODZIEJE
  • ~Ania / 2018-12-05 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda kryminalistów i złodziei. Samo zamknięcie konta w mBanku przysporzyło mi kłopotów i kilkukrotnego stawienia się w placówce. Nie dość że naliczyli mi opłaty nie wiadomo za co to po ich spłaceniu podali mnie do zespołu Windykacji. Obsługa nieogarnięta, załatwienie czegoś trwa wieki i zanim to ogarną naliczają opłaty itp co jeszcze wymyślą
    Zaletybrak
  • ~smart / 2018-12-03 15:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Paniom w infolinii mbanku brakuje klasy. Rozmawiają z klientem bardzo arogancko, co druga!. Niech się nauczą od Panów, którzy są zawsze bardzo kulturalni i nie słychać "że mają problemy w domu" jak rozmawiają z klientem. Pozdrawiam!
  • ~natalia / 2018-11-27 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostal mi zablokowany dostep do konta. Mam tam kilkanascie tysiecy zlotych. Kontaktowalam sie wielokrotnie infolinia i czatem. Dowiedzialam sie ze nie moga mi odblokowac konta i jedyny sposob w jaki moge odzyskac dostep do srodkow jest stawienie sie w placowce. Mieszkam za granica wiec nie jest to mozliwe. Sprobuje zamknac konto listownie. Mam nadzieje, ze odzyskam chociaz czesc moich pieniedzy. Obsluga jest bardzo niedoszkolona. Kazda rozmowa z infolinia byla przerywana na conajmniej kilka minut a tlumaczenia pozostawialy baaardzo wiele do zyczenia (np "zobaczymy co moge z Pania zrobic..." lub "to nie moja wina, ze Pani nie rozumie procedury. Ja nie moge pani odblokowac Internetu")
    Zaletyniskie oplaty
    WadyBardzo miski poziom obslugi klienta
    brak dostepu do wlasnych pieniedzy
    utrudnienia w zamknieciu konta
    Niekompetentna obsluga
  • ~Anna / 2018-11-25 13:57
    Ocena: 3.33 / 5
    Czy wiecie, że nie można swobodnie zarządzać swoimi pieniędzmi ?

    MOŻNA WYKONAĆ TYLKO 2 PRZELEWY EKSPRESOWE DO 5 tys. dziennie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Chciałam komuś pomóc spłacić komornika i tutaj każdy dzień się liczy !!! Niestety bank ma to gdzieś.
  • ~Krakuska / 2018-11-20 21:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Po podpisaniu umowy o kredyt hipoteczny opiekunka przestała odpowiadaćna moje maile i telefony. Trzy lata z rzędu był problem z zaakceptowaniem mojej polisy ubezpieczeniowej, nigdy nie podano przyczyny, przez 3-4 miesiące pobierane mi z konta składki na ubezpieczenie. Zwracają dopiero po interwencji u dyrektora placówki. Pani z banku nadal nie odpowiada na żadną formę komunikacji, zażądałam zmiany opiekuna ale precedura trwa w nieskończoność. Unikajcie. 20 zł niższa rata kredytu nie jest tego warta.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta, totalna ignorancja, operują bezprawnie pobranymi pieniędzmi
  • ~Krzysztof Koszalin / 2018-11-20 09:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Po wyjściu z placówki, gdzie byłem wcelu aktualizacji nr pesel zablokowali konto. Bez podania uzasadnienia. Piątek wieczorem. Pan na mLinii powiedział, że nie wiadomo dlaczego zablokowali, pewnie jakiś algorytm zadziałał i mam się stawić w placówce z aktualnym dowodem tożsamości. W poniedziałek stawiłem się i potwierdziłem. Czwarta doba z zablokowanym kontem, nikt żadnej informacji dlaczego jest zablokowane ani kiedy będzie odblokowane podać nie potrafi. Żenada
  • ~HB Lahme / 2018-11-19 12:57
    Ocena: 1.33 / 5
    mBank to bank tylko dla mieszkanców duzych miast z odzialami banku. Przez internet nic nie mozna zalatwic. Nawet nr tel. komórkowego nie mozna zwmienic przez internet!
    Zaletybrak
    Wadybrak profesionalizmu
  • ~konstruktor / 2018-11-14 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Przecież ten mBank, to jakiś ściek, jeśli chodzi o zasoby kadrowe.
    Robią łaskę żeby rozpatrzyć wniosek - piszesz kiedy, to ciągle odpisują jak automaty, że mają 48h.
    Mija 48h, cisza - decyzji brak.

    Proponuję zacząć prowadzić selekcję podczas rekrutacji, bo aktualnie zatrudniacie dzbanów totalnych.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1576
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1100
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 955
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171