Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2031 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mm / 2018-09-01 14:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa klienta dramat. Spróbuj coś załatwić na infolinii prędzej się zestarzejesz niż się doczekasz. A oddziały nic nie wiedzą i odsyłają na infolinie:-(
  • ~WW / 2018-08-28 21:02
    Ocena: 2.67 / 5
    Co z tego że są oferty jak nikt w banku ani na infolinii nie potrafi udzielić podstawowych informacji
    Zaletyoferty
    Wadyniekompetencja pracowników placówek w Koninie oraz infolinii
  • ~hyp / 2018-08-28 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujący poziom wiedzy, brak kompetencji do załatwienia podstawowych, nie mówiąc już o bardziej skomplikowanych tematów. Brak lub przekazywanie błędnych informacji, a w konsekwencji naciąganie.

    ODRADZAM - OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
    ZaletyBRAK
    WadyKOMUNIKACJA i WIEDZA MERYTORYCZNA czyli coś bez czego współpraca nie ma sensu
  • ~wnerwiony / 2018-08-25 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank znalazł sobie nowe źródło dochodu. Zaczęły się problemy z hasłami jednorazowymi. Od wielu lat nie było z tym problemu. Ostatnio zaczęły, podobno ginąć listy z hasłami jednorazowymi. Teraz z kolei zamawia się jeden list z hasłami jednorazowymi a z konta znika zamiast 19 zł 38. Ciekawe czy hasła dotrą czy znowu zaginą. Oczywiście przy zamówieniu nowej listy trzeba ponownie zapłacić, albo czekać wieki na rozpatrzenie reklamacji. Niech zgadnę, rozpatrzonej negatywnie.
  • ~Grzegorz / 2018-08-23 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem klientem tego banku. Jednak od kilku miesięcy otrzymuje SMSy z wezwaniem do zapłaty jakiejś raty. Czterokrotnie kontaktowałem się z działem obsługi. Każdorazowo przeprowadzono całą procedurę wyjaśniania z ostatecznym wnioskiem że mają błędnie do jakigos klienta przypisany mój numer telefonu. Przepraszamy i obiecano sprawę załatwić. Efekt, dzisiaj otrzymuję po raz PIĄTY ponaglenie zapłaty.
    ZaletyZero.
    WadyZero kompetencji w biurze obsługi klienta.
  • ~Ula / 2018-08-21 16:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem strasznie zawiedziona. Od 5lat jestem klientem mbanku i nigdy nie mialam problemu- do czasu mojego wyjazdu za granice. Pewnego dnia chcialam wyplacic pieniadze. Bankomat w miejscowosci w ktorej bylam nie mial srodkow ukazala sie odpkwiednia informacja zabralam karte i odeszlam. Jakie bylo moje zdziwienie gdy sprawdzilam stan konta- kwota ktora probowalam wyplacic zniknela mimo ze faktycznie bankomat pieniedzy nie mial! Po reklamacji przez mlinie dzwonilam chyba z 20 razy a melodia sni mi sie po nocach... Uslyszalam ze operacja jest zablomowana i srodki wroca na moje konto do tygodnia. Minely dwa tygodnie a pieniedzy nadal nie mam!! Kiedy dzwonie nikt nie odbieta na czacie nikt nie odpowiada! Bede musiala zmienic bank! Jak to sie mowi jak jest dobrze to jest dobrze ale stan faktyczny danego banku poznajemy w momencie problemow!!!
    ZaletyDarmowe konto
    WadyDodzwonienie sie graniczy z cudem
    Mozolnosc i opieszalosc w rozwiazywaniu spraw
  • ~Ombi2018 / 2018-08-21 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Banku . Niestety mnóstwo czasu i telefonów w sprawie kłamstwa w sprawie oferty kredytowej dla firm i warunków. Inne w ofercie telefoniczne a inne w systemie. Po 2 miesiącach reklamacji i opłatach za telefony nic jeszcze nie załatwiono.
    Jestem zbulwersowana i po wielu latach chcę zlikwidować konto.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu. Niekompetentne, sprzeczne od pracowników pisma w tej samej sprawie. Nie rozpatrywanie spraw w terminie. Nie szanowanie klienta.
  • ~pap / 2018-08-11 15:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Czekam miesiąc na kartę walutową €, z czego powinna dotrzeć do 10 dni od złożenia wniosku. Zamówiłam również kartę £ po zapytaniu konsultantki, czy mam gwarancję tego, że karta dotrze do zeszłego tygodnia, usłyszałam: „Nie mogę dać takiej gwarancji”
  • ~Anna / 2018-08-08 09:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam w mBanku konto od 8 lat. Korzystam z rachunku bieżącego, oszczędnościowego. Mam kredyt konsumencki. Na co dzień bank spełnia moje oczekiwania. Korzystam z ich aplikacji mobilnej, która się nie zacina, nie wiesza, jest intuicyjna, pozwala na wykonywanie przelewów etc. Bank nie wysyła do mnie żadnych powiadomień na e-mail poza zmianami w cenniku czy regulaminie - jest tego mało. Nigdy do mnie nie dzwonią. Moje ogólne wrażenie z korzystania z ich usług jest bardzo pozytywne - mam, czego potrzebuję bez zbędnego kontaktu z działem obsługi.
    Zaletybez awarii aplikacji mobilnej, intuicyjna aplikacja mobilna
  • ~Tomasz / 2018-08-06 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA!
    Wydaje mi się, że mBank stosuje nielegalną praktykę wyłudzania danych za pomocą dołączania się do internetowych aukcji - RATY za "0%".
    Podczas licytacji czy zakupów przegrywamy wszystko i tracimy dokonane wybory a to za sprawą 3 dniowego rozpatrywania wniosku ratalnego. Oczywiście potrzeba wzięcia z banku pieniążków a raczej nieudana próba "nagradzana" jest nagabywaniem telefonicznym bankowców i wciskanie 10% kredytu.

    Unikajmy tego banku podczas brania kredytów za "0 %" np. w allegro.
    Pozdrawiam Tomasz
    WadyNaciągacze, wyłudzacze danych.
  • ~Szczera / 2018-08-02 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez ponad 20 minut pani EKSPERT nie raczyła mi odpisać nie informując nawet że mam czekać. Czekałam pół godziny i nic się nie dowiedziałam. Możecie być pewni że Was nie polecę nikomu. A konto zamknę w najbliższym czasie bo z waszą ubezpieczalnią AXA też są same problemy i nigdy nie można się skontaktować. Nie jesteście warci pieniędzy waszych klientów!
  • ~Monika / 2018-08-02 10:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank fatalny - odradzam. Brałam kredyt na niską kwotę i anulowali wniosek z uwagi na Rejestr Dowodów Osobistych. Sprawdziłam u mnie w Urzędzie Gminy i wszystko się zgadzało. Na moje pytanie, jakie przeszkody widzi Bank konsultantka odpowiedziała, że mogę złożyć reklamację.
    Totalna porażka !!!!!
  • ~Teresa2018 / 2018-07-29 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką mBanku 9 lat i do tej pory byłam zadowolona , ale teraz myślę o zmianie banku. Powód-nowa szata graficzna stron internetowych. Do tej pory było jasno i przejrzyście. Teraz miałam kłopot z wykonaniem przelewu, bo jest mała czcionka i nawet wpisując kod z sms trzeba bardzo uważać.Ciężko zwłaszcza dla ludzi starszych.
    Zaletyopłaty bez prowizji
    Wadyzmiana na niekorzyść
  • ~hardhet / 2018-07-24 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia nie może kompletnie nic. Jeśli jestem ich klientem w takim sensie, że wziąłem sprzęt na raty w ich banku, odsyłają mnie tylko do oddziału abym jakkolwiek mógł skontrolować co się z tą pożyczką dzieje. W oddziale róg ulic Emilii Plater i Nowogrodzkiej w Warszawie - totalna olewka. Nikt mnie o nic nie pyta, a jak przychodzą ich lepsi chyba klienci, nadskakują do nich od razu. 15 minut czekałem na jakikolwiek kontakt z ich strony, a 6 (słownie: sześciu doradców) na środku oddziału oddawało się w najlepsze pogaduszkom. Są banki gdzie jest o wiele lepsza obsługa zarówno w oddziale jak i online. W tym przypadku, jest to żenujące i poniżające.
  • ~Piotr / 2018-07-17 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwsza transakcja pieniądze zablokowane do czasu rozpatrzenia reklamacji tj. 30 dni ch....j im w d.....e pierwsza i ostatnia transakcja w tym banku.
    Zaletyładne dziewczyny w zamościu
    Wadyzalety ładne dziewczyny reszta wady
  • ~Gaga / 2018-07-17 11:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa klijeta beznadziejna. W dniu 17.07.2018.odwiedzilam mBank , który mieści się w Nowym budynku "Baltyk"w Poznaniu. Dotarłam tam o godz.10:15.Chcialam rozmawiać z konsultantem konta osobistego. Czekałam 15min. po czym pani mi powiedziała o godz.10:33 że wszyscy konsultanci są na szkoleniu do godz. 11tej.Jak można dopuścić do takiej sytuacji żeby wszyscy konsultanci byli na szkoleniu.
    ZaletyDo tej pory nie miałam zastrzeżeń co do obsługi klienta .Na Świetnym Marcinie byłam obsługiwana z europejską klasą.
    WadyNie liczenie się z cudzym czasem.Olewanie klientów.
  • ~Rumburak / 2018-07-09 15:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Wpłata w kasie. Czas oczekiwania 25min, bo maszyna się zaciela i trzeba czekać, bo pracownik ręcznie 2k liczyc nie może. Witamy w XXI wieku :)
  • ~Zdegustowany / 2018-06-25 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jedna wielka żenada a poziom obsługi jest wyższy w szalecie miejskim niż w mbanku. Usiłowaliśmy otrzymać pożyczkę odroczone raty 0% na Allegro wypełniliśmy wniosek i wszystko pięknie tylko że w mailu potwierdzającym brak jest linków ponieważ zostały usunięte przez systemy bezpieczeństwa w firmie. Kontaktując się z "ekspertami" kazano nam usunąć pliki cooki i zmienić przeglądarkę, faktycznie tylko "ekspert" mógł udzielić takiej rady. Niestety nie zadziałało i mieliśmy się kontaktować z infolinią. Na infolinii jedyna rada jaka jest to wypełnienie wniosku od nowa. Cóż poszedł nowy wniosek w piątek a w poniedziałek po południu zero informacji. Po dwukrotnej interwencji jest decyzja dla odmiany odmowna ponieważ był problem z przelewem weryfikacyjnym którego nie potrafili odszukać. Czyli jak rozumiem wspaniały bank na ten sam wniosek(drugi wniosek był przekopiowany z pierwszego) daje dwie różne decyzje BRAWO. NA PEWNO NIGDY NIE SKORZYSTAM Z OFERTY TEGO BANKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    Wadyniekompetencja, bałagan, brak procedur awaryjnych, brak dbałości o klienta
  • ~Monika / 2018-06-25 12:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank żenada - dopóki nie potrzebujesz od nich pomocy jest OK. W weekend chciałam zablokować kartę, przez 3 godz. nikt na infolinii nie odbierał, także w przypadku kradzieży zapomnijcie, że uda Wam się szybko zablokować kartę, ale oczywiście w słuchawce usłyszycie:"...jeśli chcesz szybko zablokować kartę wybierz 3..." A dwa - dzisiaj przy ustalaniu nowego telekodu (tak w dużym skrócie) poproszono mnie na infolinii o milion różnych danych. Jakiś chamski gościo coś źle zapisał i niestety usłyszałam, że podałam złe dane i nie jest w stanie mi pomóc. Chyba czas się rozstać.
    Zaletyoferta niezła, ale bardzo zbliżoną mają również inne banki
    Wadypo co im infolinia jak nie można z niej skorzystać w pilnych sprawach
  • ~Mariusz / 2018-06-22 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    od ponad miesiąca próbuje otworzyć drugie konto w mbanku. do tej pory sprawa jest nie załatwiona. powód? kurier nie może do mnie dotrzeć bo nie pasują mu godziny kiedy mogę się z nim spotkać. na stronie mbanku napisane że konto można otworzyć w dwa dni. składałem reklamację wielokrotnie. dzwoni do mnie kurier i nie chce przyjechać do mnie w takich godzinach jakie mi odpowiadają. niewiarygodne. mbank nie potrafi ogarnąc jednego normalnego kuriera ktory dostarczy mi w koncu umowę.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4703
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3967
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3036