Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2067 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2023-11-27 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank.próbuję odblokować dostęp do konta od 2 godzin, łącznie połączenie z 4 konsultantami i dostępu do konta brak. Nie polecam nikomu tego banku, polecam natomiast zmianę banku
    Zaletybrak
  • ~Morena / 2022-10-25 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Płatność za wakacje została cofnięta na 3 godziny przed wylotem! Transakcję wykonałam w piątek, została zatwierdzona, natomiast w niedzielę otrzymałam zwrot. Po odprawie głównego bagażu przez godzinę próbowałam dodzwonić się na infolinię, gdzie byłam odsyłana od jednego konsultanta do drugiego. Jedyne, co zaproponowała mi Pani to złożenie reklamacji. Tak też zrobiłam licząc na wyjaśnienie sytuacji. Otrzymałam maila, w którym Mbank stwierdził, że błąd nie leży po jego stronie i sama anulowałam transakcję 3 h przed wylotem, co jest absurdem. Ta sytuacja naraziła mnie na duży stres a transakcję musiałam wykonać ponownie. Mbank zbagatelizował problem, który ewidentnie leżał po ich stronie. Nie będę się kopać z koniem dlatego zmieniam bank.
    ZaletyBRAK
    Wady- nieprofesjonalne podejście do klienta
    - ignorowanie problemu
    - brak przyznania się do błędu
    - wadliwy system transakcyjny
    - trudny kontakt z infolinią
  • ~Mors / 2019-04-12 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydupcajcie z tego banku jak najszybciej, tylko nie do santandera.
  • ~mwow / 2021-12-14 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Batalia od roku 2012. Uchylenie zajecia konta bankowego. Informacja wysylana co roku kilkukrotnie a bank twierdzi, ze nic nie otrzymal. Mamy rok 2021. Informacje wysylane elektronicznie. Ta sama historia. Konsultant na czacie twierdzi, ze informacja o uchyleniu pojawila siew w systemie, ale dzial zajmujacy sie tym odrzuca dyspozycje twierdzac, ze nic nie wplynelo. Zlodzieje, ktorym chyba wygodnie operowac czyimis srodkami i udawac, ze nic nie wiedza. Czas na droge sadowa chociaz nie wiem czy ludzi uposledzonych mozna pozywac.
    ZaletyBrak zalet. Firma kogucik.
    WadyCala ta instytucja to wada i pomylka.
  • ~mxxxx / 2012-10-20 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten "Bank" to horror! Non-stop nieczynne bankomaty, nieprofesjonalni konsultanci w infolinii, wpłatomaty "zjadające" gotówkę i brak możliwości jej odzyskania TYGODNIAMI to tylko niektóre "smaczki" korzystania z tego banku.
  • ~mysiapysia / 2014-11-20 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można otworzyć konta przez internet, dwa razy składałam wniosek i dwa razy dostawałam podziękowanie za rezygnację z wniosku. A nie rezygnowałam. Mnie osobie głuchej o czym ich poinformowałam proponowali kontakt telefoniczny lub przyjazd do placówki banku 70 lub 100 km. Konsultanci w odpowiedzi na moje emaile przysyłali mi jakieś wzorcowe odpowiedzi. Szkoda gadać, Niem mam żadnych długów - nigdzie, a klonto chciałam założyć bo nie chcę być w PKOBP który przejął Nordeabank gdzie miałam konto
    Zaletyżadnych zalet
    Wadyarogancja i lekceważenie klienta
    nie kupiłam bo nie potrafili otworzyć konta i nawet nie wyjaśnili dlaczego
  • ~N. / 2023-04-27 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Przeniesienie kredytu do tego banku kosztowało mnie masy nerwów, czasu i pieniędzy. Najgorszy bank z którym miałam do czynienia.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z opiekunem, konieczność jeżdżenia do oddziału macierzystego, a nie najbliższego. Przekazywanie błędnych informacji.
  • ~na szczęście za chwile były nieszczęśli / 2023-10-19 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku nikomu nawet najgorszemu wrogowi. Na pieniądze które są moje mam czekać do 14 dni, bo nawet jak są moje to nie mogę ich wypłacić gdyż są na rachunku technicznym . Dobrze że nie mają jeszcze zapasowego rachunku bo tam to już chyba z miesiąc bym musiała czekać.
    ZaletyDobrze że są inne banki.
    Wadybrak zalet
  • ~nabity w mbank / 2016-01-06 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem tam konto od początku istnienia i było naprawdę tanio i fajnie. Teraz od około 2 lat to tylko mogę powiedzieć jedno: K.....wy i złodzieje. Za wszystko płacisz kupę szmalu, prowizje liczone z kosmosu, potrafią naliczyć nawet dwa razy za jedną operację. Reklamacje - a co to jest? W mbanku tylko oni mają rację i klienta głęboko w dupie, no i czas oczekiwania na rozpatrzenie wniosku, reklamacji masakra. Dodzwonić się? Jak się uda to mają swoje regułki i wychodzi, że jesteś idiotą :) Kredyty na maksymalnym procencie i wmawiają wam, że to super okazja. Non stop telefony z ofertami.... Ja na szczęście już nie jestem ich klientem. Mam konto za free, prostą aplikację mobilną i internetową. Żałuję tylko jednego - że tak późno skończyłem z nimi współpracę
    Zaletykolorowa aplikacja dostepowa
    Wadysame
    od początku
  • ~Nat / 2019-08-02 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientka mBanku od lat.
    Mój partner, obywatel Hiszpanii (UE!) również chciał otworzyć konto w mBanku i kiedy w końcu udało się to konto otworzyć - co również nie jest proste, bo nawet obywatele UE muszą okazać PASZPORT (a nie jest on nawet wymagany w podróży z kraju do kraju w ramach UE!), poza tym muszą posiadać PESEL oraz zaświadczenie o rejestracji pobytu - mój partner zamówił kartę debetowa. Po ponad miesiącu oczekiwania, zadzwoniliśmy na mLinie, gdzie otrzymaliśmy informację, że karta została wysłana na podany adres, ale niewiadomo gdzie zaginęła po drodze. Zmieniliśmy więc adres na adres firmy. Po 15 dniach udaliśmy się do siedziby mBank, ponieważ karty wciąż nie dostarczono. W mBanku obsługa nawet nie mogła otworzyć w serwisie kontaktu mojego partnera, bo nie miał przy sobie paszportu! Nieważne, że miał dowód osobisty, nr PESEL oraz wszystkie maile potwierdzające, że ma konto w tym banku. Obsluga nie mogła go "zidentyfikować" - śmiechu warte!!! Weszliśmy na jego konto przez aplikację mBank, pani z obsługi sprawdziła, że wszystko się zgadza, po czym zaproponowała, że możemy zamówić kartę raz jeszcze (po raz TRZECI) ale tym razem na nasz koszt, bo kurierem.
    JESTEM ZBULWERSOWANA! NAPRAWDĘ SIE ZAWIODLAM na obsłudze klienta w mBanku. Nie polecam, szczególnie obcokrajowcom !!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa obcokrajowcow
  • ~natalia / 2018-11-27 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostal mi zablokowany dostep do konta. Mam tam kilkanascie tysiecy zlotych. Kontaktowalam sie wielokrotnie infolinia i czatem. Dowiedzialam sie ze nie moga mi odblokowac konta i jedyny sposob w jaki moge odzyskac dostep do srodkow jest stawienie sie w placowce. Mieszkam za granica wiec nie jest to mozliwe. Sprobuje zamknac konto listownie. Mam nadzieje, ze odzyskam chociaz czesc moich pieniedzy. Obsluga jest bardzo niedoszkolona. Kazda rozmowa z infolinia byla przerywana na conajmniej kilka minut a tlumaczenia pozostawialy baaardzo wiele do zyczenia (np "zobaczymy co moge z Pania zrobic..." lub "to nie moja wina, ze Pani nie rozumie procedury. Ja nie moge pani odblokowac Internetu")
    Zaletyniskie oplaty
    WadyBardzo miski poziom obslugi klienta
    brak dostepu do wlasnych pieniedzy
    utrudnienia w zamknieciu konta
    Niekompetentna obsluga
  • ~Natalia / 2022-04-26 22:31
    Ocena: 1.00 / 5
    zablokowanego konta internetowego nie można odblokwać on-line, ani przez konsultantów, którzy nie udzielając pomocy przerywają połączenie, likwiduję konto w tym banku i przestrzegam przed. nimii.
    Wadybrak pomocy przez konsultantów
  • ~Natalia / 2023-07-31 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Liczy się dla nich pobranie zgody na przetwarzanie danych osobowych i założenie konta, po tym - nie istniejesz dla nich. Zero pomocy, nie sposób skontaktować się z pracownikiem infolinii, tam pracuje chyba tylko bot Marek, który pomimo swych ograniczeń jest z nich wszystkich najmądrzejszy. Nie polecam, oszuści, wyzyskiwacze i nawet telefonu odebrać nie potrafią. Zachęcam do składania reklamacji i pociągania banku do odpowiedzialności karnej. W obecnych czasach warto walczyć o swoje.
    ZaletyBrak. Nawet konta nie założysz w 100 procentach online.
    WadyCały bank, system i pracownicy.
  • ~Natalia / 2024-04-22 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Pani na infolinii nie potrafiła rozwiązać mojego problemu to się rozłączyła. Kolejny raz zadzwoniłam to Pani mnie przełączy bo u niej tego nie załatwię. Wisiałam na linii 15 minut i już nikt nie odebrał. Porażka
  • ~nejel / 2022-12-01 07:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nakłada wyssane z palca blokady na środki i nie chce rozwiązać sprawy. Nie komunikuje o postępach. Non stop odsyła do stacjonarnych oddziałów. Wymaga wielokretnego składania obszernych, ręcznie pisynach oświadczeń dyktowanych przez pracowników! Przeocza złożone dokumenty i wzywa do ponownego złożenia w oddziale.
    Istna katorga. Stanowczo odradzam!
  • ~NET / 2023-01-27 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe problemy z logowaniem z różnych urządzeń !
    Wady10 zaufanych urządzeń .
  • ~Neta / 2021-01-12 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Po rozmowie z konsultantem miano mężowi zwrócić 3 100 zł za odnowienie kredytu, którego nie chciał, pieniądze ściągnięto 8 listopada i mąż wtedy zadzwonił i rozmawiał, umowa miała działać dopiero od jutra czyli od 9 listopada. Obiecano w ciągu miesiąca zwrócić pieniądze, oczywiście mąż grzecznie czekał, pieniędzy się jednak na koncie nie pojawiły a później kazano mu jeszcze opisać sytuację gdy będzie z banku rezygnować. To chyba powinni oddać pieniądze bo z kredytu nie korzystał. Kredyt tzw. odnawialny, 1. rok bezpłatny, namówili a ten dał się nabrać, ale w ciągu roku nie skorzystał ani razu, a potem automatycznie bez powiadomienia, przypomnienia i mimo, że 1 dzień wcześniej na infolinii zrezygnował z umowy to pieniędzy nie zwrócono, które pobrano dzień wcześniej przed oficjalną datą umowy /niedziel/
    Zaletyżadnych
    Wadyzłodziejstwo
  • ~Nick / 2019-09-18 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Same minusy. Mbank-zenada. Kłamstwa.klamstwa kłamstwa.
    ZaletyNie ma żadnych zalet.
    WadyJakość obsługi
    Dostępność
    Kłamstwa pracowników mbanku oraz tych z infolinii
  • ~Nick / 2022-09-13 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za masakra. Z placówki odsyłają na infolinię, z infolinii odsyłają do placówki. Samodzielnie nie da się odblokować dostępu, próbowałam 16 razy i dostaję info, że z powodu bezpieczeństwa mam się skontaktować z infolinią lub zrobić to w placówce! Przyjechalem specjalnie z zagranicy żeby to załatwić.
  • ~nick / 2023-01-19 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    straszny bank, zero kompetencji, zero podejscia do klienta ( tu raczej petenta) , wszystko problematyczne .
    wieczne szantaże.
    ZaletyZERO
    WadyWSZYSTKO
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1576
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1102
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 955
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172