Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nejel / 2022-12-01 07:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nakłada wyssane z palca blokady na środki i nie chce rozwiązać sprawy. Nie komunikuje o postępach. Non stop odsyła do stacjonarnych oddziałów. Wymaga wielokretnego składania obszernych, ręcznie pisynach oświadczeń dyktowanych przez pracowników! Przeocza złożone dokumenty i wzywa do ponownego złożenia w oddziale.
    Istna katorga. Stanowczo odradzam!
  • ~NET / 2023-01-27 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe problemy z logowaniem z różnych urządzeń !
    Wady10 zaufanych urządzeń .
  • ~Neta / 2021-01-12 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Po rozmowie z konsultantem miano mężowi zwrócić 3 100 zł za odnowienie kredytu, którego nie chciał, pieniądze ściągnięto 8 listopada i mąż wtedy zadzwonił i rozmawiał, umowa miała działać dopiero od jutra czyli od 9 listopada. Obiecano w ciągu miesiąca zwrócić pieniądze, oczywiście mąż grzecznie czekał, pieniędzy się jednak na koncie nie pojawiły a później kazano mu jeszcze opisać sytuację gdy będzie z banku rezygnować. To chyba powinni oddać pieniądze bo z kredytu nie korzystał. Kredyt tzw. odnawialny, 1. rok bezpłatny, namówili a ten dał się nabrać, ale w ciągu roku nie skorzystał ani razu, a potem automatycznie bez powiadomienia, przypomnienia i mimo, że 1 dzień wcześniej na infolinii zrezygnował z umowy to pieniędzy nie zwrócono, które pobrano dzień wcześniej przed oficjalną datą umowy /niedziel/
    Zaletyżadnych
    Wadyzłodziejstwo
  • ~Nick / 2019-09-18 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Same minusy. Mbank-zenada. Kłamstwa.klamstwa kłamstwa.
    ZaletyNie ma żadnych zalet.
    WadyJakość obsługi
    Dostępność
    Kłamstwa pracowników mbanku oraz tych z infolinii
  • ~Nick / 2022-09-13 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za masakra. Z placówki odsyłają na infolinię, z infolinii odsyłają do placówki. Samodzielnie nie da się odblokować dostępu, próbowałam 16 razy i dostaję info, że z powodu bezpieczeństwa mam się skontaktować z infolinią lub zrobić to w placówce! Przyjechalem specjalnie z zagranicy żeby to załatwić.
  • ~nick / 2023-01-19 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    straszny bank, zero kompetencji, zero podejscia do klienta ( tu raczej petenta) , wszystko problematyczne .
    wieczne szantaże.
    ZaletyZERO
    WadyWSZYSTKO
  • ~Nicola / 2022-12-27 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Niemiecki złodziejski bank.Z daleka!!!Panie niemiłe.Trudno uzyskać jakichkolwiek informacji.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Nicola Mol****i / 2014-12-12 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Hello mBank. I have been your customer for nearly 6 years. In that time I have been using both my PLN and my EUR account with you. I also have my own company in Poland since over 6 months. After many advertising phone calls about your products from your agents, yesterday I decided to ask for a consumer credit for just 2,000 PLN. Even thought I have 3 times that amount in my EUR account with you, my request was....denied. Should I look for another bank where I keep my money, after so many years of being a loyal customer? You can contact my on my e-mail or phone (you have both). A loyal customer (still)
    Zaletynie ma
    WadyOni przeszkadza ci od lat z połączeń telefonicznych o kredyty. Poprosiłem ich niewielką kwotę (2000 zł) i nie chcieli nawet jeśli mam 3 razy, że kwota na moim koncie bankowym.
    6 lat mam konto. Nie Polecam
  • ~Nie zadowolony klient / 2024-04-11 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem mBanku od 2010 r. Kiedyś najlepszy bank. Teraz najgorszy z predyspozycjami lichwiarskimi. Nadszedł czas by podziękować za współpracę.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie koszty utrzymania konta
    Brak dostępnych bankomatów. Żeby w 21W jechać specjalnie do bankomatu w placówce banku żeby wpłacić lub wypłacić swoje ciężko zarobione pieniądze. Tragedia
  • ~nielubiembanku / 2020-09-15 07:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam styczność. Naliczają odsetki od każdej operacji- dosłownie każdej. Domyslam się, że niebawem za wypowiedzenie ich nazwy trzeba będzie zapłacić prowizję. Informacja leci do Biku, o ich zdaniem opóźnieniach w spłacie, których nie ma.Uciekam do Ing, nigdy więcej mBanku.......
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta leży, system nalicza odsetki karne za brak środków na koncie i o razu ślą informacje do Biku, chociaż środki na koncie był. Chory cennik opłat, prowizji oraz marż. Ban zdecydwanie na nie!
  • ~Niepocieszony klient / 2015-10-20 01:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta, z jaką się w życiu spotkałam! Niedoszkolona kadra, niedostępni dla klientów ich przełożeni. Horror, to mało powiedziane. Owszem, może powinnam przechowywać w bezpiecznym miejscu swój numer identyfikacyjny klienta przez ponad 10 lat, żeby w razie migracji systemu być w stanie sie bezpiecznie zalogować do nowego systemu, ale po prawie trzech tygodniach i nieudolnych próbach uzyskania pomocy poprzez infolinię NADAL NIE MAM DOSTĘPU DO SWOICH środków, a jedyne, co mogę zrobić, jeżeli pilnie go potrzebuję to...uwaga stawić się w pacówce banku! Co się mi przydarzyło? Zablowołam dostęp do internetowego systemu transakcyjnego ok trzy tygodnie temu. Przebywam za granicą, nie mam identyfikatora klienta. Zadzwoniłam więc na infolinię, grzecznie poprosiłam o przesłanie pakietu aktywacyjnego z tymczasowymi danymi na adres korespondencyjny w Polsce. Trudno, trzeba czekać, ale sama jestem sobie winna, myślę i nie robię z tego tytułu większych problemów. Dotarł! Zaufany członek rodziny odebrał list i przekazał mi jego zawartość i uwaga, co się zadziało dalej? Kompletnie nic, nie mogłam się zalować przy jego użyciu, nie działa. Moja frustracja narasta, jako, że wiem, że muszę wykonać pilne przelewy na niemałe kwoty a jest to jedyne konto, które zostawiliśmy aktywne w Polsce. Jest piątek 16/10/2015 dzwonię ponownie, żaden z trzech konstulantów nie jest w stanie mi pomóc, bo nie rozumieją dlaczego ten pakiet nie działa, w kółko słyszę "proszę się stawić w placówce banku, lub zaczekać do poniedziałku, po zakończeniu migracji systemu będziemy w stanie pomóc." Jest poniedziałek, zadzwoniłam ponownie i co słyszę? Tym razem słyszę, że pakiet aktywacyjny, który został mi wysłany niestety jest nie do tego konta, tylko innego, o którego istnieniu nie miałam pojęcia i hmmm i tak nie działa!!!!!!!!! Ponadto, żeby aktywować dostęp do swojego konta, muszę się stawić w placówce banku. Normalnie nie robię takich rzeczy, jak wypisywanie negatywnych postów w internecie, ale ta sytuacja jest po prostu przesycona brakiem kompetencji, rzetelności i zdrowego rozsądku ze strony instytucji, która ewidentnie ma w nosie swoich klientów. I owszem, stawię się w placówce banku, zamknę konto i bedę przekonywała wszystkich znajomych do zrobienia tego samego i odradzała tym, którzy zamierzają je tam otworzyć.
  • ~Niepolecam mBanku / 2015-06-25 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Odkąd posiadam konto to obsługę i wszelkie opłaty z nim związane można określić równią pochyłą... W maksymalnym skrócie: bezczelni naciągacze...
    Zaletycoraz mniej
    Wadycoraz więcej
    12 lat
  • ~Niestetyklientka / 2019-04-21 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam z całego serca! Zmiana numeru telefonu do autoryzacji to kompletna porazka, aplikacja to dno, a traktowanie klientów posiadających stare umowy kredytowe we frankach, wola o pomstę do nieba. Mam nadzieję, ze bank niebawem ogłosi upadłość i zniknie z rynku.
  • ~Niezadowolona / 2021-08-24 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką banku od bardzo dawna. Jak nie było trzeba, to dzwonili jak z piórem w tyłku, że specjalnie dla mnie oferta, że na dowód 20 000 PLN, że niskie raty, gotówka na koncie od zaraz. A gdy faktycznie przyszedł moment, w którym potrzebowałam pożyczyć kwotę rzędu 1000 - 1500 PLN, to co? Okazało się, że nie mam zdolności kredytowej pracując na umowę o pracę od 5 lat, a dochód przekracza spokojnie 3500 PLN na osobę. ŻENADA!
    ZaletyWygodna aplikacja
    WadyBrak indywidualnego podejścia do klienta
  • ~Niezadowolona / 2023-09-05 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi tydzień proszę Mbank o wystawienie jednego głupiego świstka o wysokości hipoteki . To jest jakaś kpina,wszystkie dokumenty w różnych instytucjach niezbędne do altu notarialnego załatwiłam od ręki,tylko ten fatalny bank zwleka i zasłania się tym,ze „informują ze maja na to 14 dni roboczych”. Nijak się można doprosić realizacji,mam wrażenie ze to jest celowe działania i celowe opóźnianie wydania dokumentu . Patrzcie jakie to skomplikowane. Jednak kiedy trzeba klientowi wcisnąć gotówkę to zrobią to „od ręki”. Żenada .
    Mam nadzieje szybko się pożegnać raz na zawsze z usługami tego pseudo banku.
    WadyWysokie marże, kontakt na infolinii za pośrednictwem wstrętnego bota , wszyscy cię zbywają i grają na zwloke
  • ~Niezadowolona klientka / 2021-12-06 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to dno. Obsługa klienta na najniższym z możliwych poziomów. Robią błędy nawet przy zakładaniu konta a potem nie potrafią ich naprawić. Okłamują ludzi, mają chamskich przedstawicieli w oddziałach. Po prostu żenada.
    ZaletyZero
    WadySame wady. Najgorsza jest obsługa klienta.
  • ~NIEZADOWOLONA KLIENTKA / 2022-03-23 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank jaki istnieje; pracownicy to jakieś ameby, nic nie potrafią załatwić, odpowiedzieć na proste pytania, OSZUKUJĄ ludzi mówiąc, że coś będzie załatwione max do 3 dni roboczych po czym mają wszystko w swoich bezmózgich 4 literach i ROZŁĄCZAJĄ się podczas próby uzyskania informacji. Jak można tak się zachowywać w ogóle.
    OSZUŚCI

    DNO I KILOMETR MUŁU!!!!!!!!!
    ZaletyZERO
    WadySAME WADY
  • ~Niezadowolona Niedoszła klientka / 2021-06-02 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Absurdu!
    Założyłam z narzeczonym wspólne konto bankowe, jako że on już jest klientem banku zrobiliśmy to za pośrednictwem jego aplikacji. Po wypełnieniu moich danych, nie dość że wszystkie smsy o dostarczeniu DLA MNIE umowy przychodziły do mojego narzeczonego, to gdy zadzwoniłam na infolinie żeby się dowiedzieć gdzie jest MOJA umowa (dostaliśmy awizo z inpost) to powiedziano mi, że nie mogą mi udzielić informacji bo nie ja jestem wnioskodawca. Wspolwnioskodawca jest nie ważny i nie ważne jest to że dzwoni w sprawie swojej umowy a nie umowy drugiej osoby. Więc mi nie powiedział gdzie jest moja umowa, ale już mojemu narzeczonemu powiedzą o MOJEJ umowie wszystko... Co to za konto wspólne gdy nie mogę uzyskać podstawowych informacji dotyczących tego, chyba tylko z nazwy, wspólnego konta?!?!
    ZaletyBrak
    WadyMam wrażenie że wszystko, od obsługi klienta, po ofertę banku
  • ~niezadowolony / 2015-03-23 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wdrożeniu nowej platformy - najgorszy bank. Wszystko jest nieczytelne, nieintuicyjne. Ważne funkcje poukrywane, trzeba klikać i klikać. Kolorki, mrugające obrazki, pasaże handlowe itp - to chyba dla dzieci. Nie da się normalnie pracować - przy większej ilości operacji można dostać oczopląsu... horror. Gratuluję osobie która pozwoliła na wdrożenie takiego systemu !!
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady
    Od momentu przymusowego przejścia ze starej wersji.
  • ~Niezadowolony klient / 2020-12-30 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    zalatwianie spraw to jakas porazka. zablokowali mi wszystkie rachunki i nie moga wyjasnic przyczyne. zeby odblokowac to trzeba wiecznosc czekac i robic jakies glupie weryfikacje. konto mam kilka lat i nagle bez podawanie przyczyny zostalo zablokowane
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1531
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 836
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4584
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971