Wady30 minut czekałem na infolinii :)
strona 80 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- nastepna »
-
~Norbert / 2019-04-05 18:55
30 minut czekałem na infolinii :) system weryfikacji to jakiś żart xD podaje wszystkie dane z dowodu osobistego pomyliłem się przy jednym numerze na karcie płatniczej i znowu zabawa od nowa 15 minut na konsultanta XDDD -
-
~marek / 2019-04-05 13:49
Korzystam z banku do przelewów internetowych, wpłaty/wypłaty gotówki w różnych walutach. Nigdy nie miałem problemu z usługami - pomoc z czatu online zawsze trafna. Polecam ten bank każdemu ZaletyŁatwość w obsłudze, pomoc onlineWadybrak -
~ktoś / 2019-04-05 11:11
Serdecznie nie polecam zakładania konta u pana aplikanta z centrum Riviera w Gdyni.Niedawno zakładałam u Pana konto w banku z promocją 140zł. Czekałam na wypłatę tych pieniędzy, po spełnieniu wszystkich warunków o których pan raczył poinformować. Mimo podania Panu informacji, że nie pracuję i że posiadam konto w innym banku nie poinformował Pan o bardzo istotnej informacji - że jednorazowy przelew nie może być z konta, którego jestem posiadaczem. Uważam, że takie zachowanie to zatajenie najistotniejszej z tego wszystkiego informacji, zachowanie bardzo nierzetelne i nieuczciwe z Pana strony jako reprezentanta banku. Po prostu brak słów. ZaletybrakWadyopisane wyżej -
~Damar / 2019-04-04 17:07
Mbank w reklamie oferuje darmowe wyplaty ze wszystkich bankomatów jednak to kompletne kłamstwo ponieważ mi nadal potrącają 5 zł za tą usługę okazuje się że bezpłatne wypłaty z bankomatów są tylko dla nowych klientow czyli będąc 20 lat klientem Mbanku jestem gorszy od nowych powinno być chyba odwrotnie. Czas podziękować za współpracę. -
~tomek / 2019-04-04 00:59
W lutym 2019 roku chciałem założyć lokatę i wpłacić chciałem dużą kwotę rozmowa z doradza klijenta na ul.Długiej w krakowie był mało zachęcający mnie do założenia konta ZaletySkutecznie pracownik tego banku umie zniechęcić klijentaWadyBrak profesjonalizmu -
~Kasia / 2019-03-31 20:31
Nie polecam zakładać konta w tym banku blokują środki konta na kilkanaście dni z powodów weryfikacji bez żadnej informacji człowiek jest odcięty od swoich pieniędzy trzeba latać do banku przedstawiać dokumenty potwierdzające tożsamość chore skandal!!! Żałuję że się tu przeniosłam w banku ani na infolini nikt nie pomoże tylko internetowa weryfikacja z deparlamentem chore od czego oni są?!?!?! Nic tylko poruszyć to w telewizji!!! -
~JOŁ / 2019-03-29 08:25
Od wtorku tj. 26.03.2019r nie potrafią usunąć usterki technicznej - tak to nazwali, odnośnie weryfikacji mPożyczki. Dochodzisz do punktu 4 i nic nie można dalej zrobić!!! Mijają kolejne dni i nic w tej sprawie się nie dzieje!!! W innych bankach takie rzeczy załatwia się od reki !!! Jak dla mnie dramat. A co mi pozostało - po prostu rezygnuje z usług tego banku!!! ZaletybrakWadyobsługa techniczna -
~Paweł89 / 2019-03-25 15:46
Dziadostwo! mLinia ściąja kasę zeta za minutę, siedzisz i słuchasz w tym czasie melodyjki, zamykałem pare lat temu konto a do dzis dostaje maila, że przygotowany dla mnie wyciąg, nie mogę się zalogować, bo nie pamiętam identyfikatora, a na mLinię nie da się dodzwonić! ZaletyzadnychWadysame wady -
-
~Kazimierzno / 2019-03-21 12:33
Nie polecam M-Bank, kłamią w tej c chwili jest reklama że proponują darmowy rachunek bzdura ja tam byłem 20 lat i też niby darmowy rachunek bo obroty były duże jak się okazało przez 10 lat zabierali mi kwotę za prowadzenie rachunku, nigdy więcej M-bank, jak tylko się dowiedziałem, że zabierają natychmiast rezygnacja i przejście do innego banku -
~Robert / 2019-03-21 00:56
Nie widząc jak i kiedy z konta znikają pieniądze! W trosce o dobre imię BANKU reklamacje trwają 30 dni!!!! Po 30 dniach odkopać Babola to chyba mała przesada , takie luki łata się od razu by nie trafiło na większą ilość klientów. Czysty przypadek,że akurat zaobserwowałem moment zniknięcia gotówki z konta.. boję się tylko czy przez dwa lata nie bywały podobne sytuacje których nie zauważyłem.. ZaletyZaletą jest to że rezygnuję już z Tak poważnego banku, IKONY MOBILNOŚCI czy jakiś tak... -
~kubus28a / 2019-03-12 09:11
katastrofa, brak checi wspolpracy , pracownicy niekompetentni , chcac zlozyc reklamacje w siedzibie banku odsylaja na mlinie ,jedym slowem porazka -
~Jakub / 2019-03-11 19:20
No normalnie szlak człowieka trafia. Dzwonię od godziny do tych ''konsultantów'' i nic. Udało mi się przy pierwszym połączeniu porozmawiać z konsultantką, która mi wytłumaczyła jak mam zlikwidować swój problem(brak możliwości zalogowania się do serwisu transakcyjnego), ale to nie zadziałało. Teraz dzwonię do nich od pół godziny non stop, i nie raczą odebrać. Ludzie, gdzie ja mogę to zgłosić. Muszę natychmiast dostać się do swojego serwisu transakcyjnego.
Od paru lat mam konto u nich, i nie było do tej pory takiego problemu, a tu nagle taka wpadka.ZaletyBRAKWadySŁABA OBSŁUGA KLIENTA TELEFONICZNA -
~Maciej / 2019-02-28 15:40
Zdecydowanie nie polecam. Stosują "haczyki" które w obecnych czasach są niedopuszczalne. Należy bardzo uważać przy zawieraniu umowy, a informacji od konsultantów nie należy się spodziewać wyczerpujących. Straciłem cały dzień na ten bank i po jednym dniu wypisuje się z tego "cyrku".
NIE POLECAM!ZaletyBRAKWadyBrak kompetencji -
~Artur / 2019-02-27 08:28
Nie polecam brak kompetencji pracowników nie potrafią czytać aktualizacji jaka kolwiek rozmowa kończy się na niczym przez nich straciłem płynność finansowa bez podstawie trzymali moje ciężko zarobione pieniądze szkoda gadać debile nie wstydzę użyć się tego słowa ZaletyInnowacjaWadyBrak kompetencji -
~Kasia / 2019-02-25 21:21
Bardzo wysokie przewalutowania, fatalna obsługa klienta, darmowa wypłata z bankomatów tylko przy kwotach wyższych niż 100 zł, dodatkowo uwaga jeśli ktoś chce rozwiązac umowę z bankiem - bank niezgodnie z regulaminem przedwcześnie blokuje karte i zamyka rachunek, odcinając klienta od jego pieniędzy. Pracownicy infolinii sa bezradni i nie moga udzieliś żadnej informacji, można jedynie złozyć reklamację, a na odpowiedź czeka się do 35 dni - czyli odpowiedź przychodzi, jak nie jest się już klientem banku. A co się dzieje ze środkami na koncie czy pieniądze zostana przez bank oddane to jedna wielka niewiadoma. Stanowczo odradzam!!! ZaletyBrakWadyObługa klienta, dodatkowe opłaty, wysokie przewalutowanie przy płatnościach karta za granicą, wysokie opłaty za korzystanie z bankomatów za granicą. -
~An / 2019-02-12 10:39
Bardzo wysoka prowizja za przewalutowanie euro na złoty i bardzo nie korzystny kurs euro zloty. Przewalutowanie 168 euro kosztowało ponat 20 euro. -
-
~Krystyna123 / 2019-02-08 08:41
Wszystko jest idealnie jestem w mBanku 13 lat to najlepszy bank.wspaniałe oferty i konsultanci są bardzo sympatyczni -
~iNEK / 2019-02-07 21:47
Im dłużej ten bank jest na rynku tym gorzej ... same błedy systemowe albo pracownikow... zenada po prostu... dzis chcialam zrobic przelew z jdnego konta na drugie w tym banku i CYRK!!! data realizacji przeskakuje na dzien nastepny tak jakbym wysyłała przelew do innego banku- konsultant na to,ze mam 3 systemy - oddzilenie teraz zrobili dla duzych korpo czyli hak chc4esz splacic rate kredytu majac konto w tym samym banu to o godz 22 dowiadujesz sie,ze nie zaplacisz w terminie bo oni wszystkie prelewy realizuja jak do banku zewnetrznego ... i to ma byc MOBILNY BANK Z NAGRODAMI ZA SYSTEM???? ZENADA!!!!!!!!!!!! -
~Krystyna / 2019-02-05 12:11
Pani nie chciala mnie przyjac , odeslala do strony internetowej. -
~Darq / 2019-01-31 16:57
Czytając opinie innych klientów dotyczących mbanku postanowiłem podzielić się własnymi spostrzeżeniami. Jestem klientem mbanku od bardzo dawna, myślę że łącznie będzie to już grubo ponad 10 lat. Mam 2 firmy i wobec tego kilka rachunków firmowych oraz rachunek jako osoba prywatna.
Podstawowym argumentem już w czasach kiedy podejmowałem decyzję o założeniu rachunku było to, że był to już wówczas bank internetowy, który prezentował szeroką gamę usług dostępnych przez internet. Wydaje mi się od tamtego czasu bank nadal przoduje jeżeli chodzi o ilość i rodzaj dostępnych usług bankowych, ale nie tylko ściśle bankowych. Nie jestem specjalistą w zakresie bankowości więc trudno mi się wypowiedzieć jak to wygląda gdy chodzi o stawki prowizyjne, oprocentowanie rachunków itp. Naprawdę nie wiem, czy są one korzystne na tle konkurencji lub nie oraz czy bank pobiera jakiekolwiek opłaty dodatkowe pod stołem.
Jeżeli chodzi natomiast o codzienne funkcjonowanie to wszystko oceniam na całkiem wysokim poziomie. Nie mogę sobie przypomnieć sytuacji, w której nie byłbym w stanie zalogować się do serwisu transakcyjnego bo on nie działał lub zostałbym obsłużony przez pracownika mbanku w sposób nieprzyjazny lub niekulturalny. Ciekawą opcją, już od dawna funkcjonującą jest możliwość nawiązania wideokonferencji z pracownikiem mbanku przez serwis transakcyjny. Wydaje mi się, że pomimo upływu lat wiele innych banków nadal tego nie ma. Również sposób zawierania umów oraz przedstawiania dokumentów przez serwis transakcyjny jest zaawansowany technologicznie. Nie jest potrzebne przesyłanie umów papierowych, przy rozmowie video z konsultantem zapisy umowy mogą być akceptowane przez klienta w trakcie konferencji.
Do czego mógłbym się przyczepić to np. to, że przelewy nie są realizowane w weekendy i wychodzą stosunkowo wolno. Aplikacja mobilna czasem potrafi być problematyczna i nie daje się odpalić. Po kilku próbach jednak zazwyczaj się to udaje. Jednej rzeczy też na pewno mi trochę żal: kiedyś był to polski bank... Dziś większościowym udziałowcem jest kapitał zagraniczny, jak niestety w większości banków...Zaletyjak wyżejWadyokresowo problemy z aplikacją mobilną, stosunkowo wolny czas realizacji przelewów wychodzących na zewnętrzne rachunki (przelewy wewnątrz mbanku są obsługiwane od ręki).
strona 80 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- nastepna »