Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~peroksysom / 2021-06-04 17:10
    Ocena: 4.33 / 5
    W razie jakichkolwiek problemów zawsze uzyskuję konkretną i rzeczową pomoc przez mLinię. Aplikacja jest bardzo użyteczna i prosta w obsłudze - mankamentem jest to, że nie można przez nią wykonać wszystkich operacji. Jeśli chodzi o ofertę kredytową - nie zawsze propozycje są korzystne, pomimo tego, że mam w mBanku dwa konta od wielu lat. I nie pobierają opłat za kartę czy korzystanie z konta.
    Zaletybardzo dobra obsługa telefoniczna, brak opłat za korzystanie z konta i karty, przystępna i łatwa w obsłudze aplikacja
    Wadymało atrakcyjna oferta kredytowa dla stałych klientów, nie zawsze do końca jasne opłaty za kredyt odnawialny i inne produkty
  • ~pola / 2020-03-01 22:16
    Ocena: 4.33 / 5
    ja jestem zadowolona z konta w mbank, aplikacja w porządku, obsługa w banku również, wszystko działa sprawnie, jedyny minus kiedyś konto było za zero zł teraz zliczam transakcje żeby przekroczyć płatności pow. 350,00 zł z dwóch kart do konta (moja i męża), trochę to uciążliwe, ale poza tym wszystko ok
    Zaletyprofesjonalna obsługa w banku, opłaty a raczej ich brak, przyjazna w obsłudze aplikacja
    Wadyliczenie transakcji aby nie było opłat
  • ~Sławomir / 2018-12-31 11:48
    Ocena: 4.33 / 5
    Zdecydowanie polecam. Mimo popełnienia poważnego błędu przeze mnie (przelew własny zamiast na konto złotówkowe poszedł na konto walutowe) mbank bez problemu zgodził się cofnąć operację i zwrócić koszty przewalutowania (spread). W grę wchodziła znaczna suma.
    ZaletyDobre podejście do klienta, uznawanie reklamacji powstałe poprzez pomyłkę z winy klienta.
  • ~Woyteck / 2015-07-26 12:51
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem zdziwiony tak krytycznymi opiniami. Chyba mam wyjątkowe szczęście.Mam dwa konta w mbanku , jedno prywatne , drugie firmowe.Żadnych problemów.Wprost przeciwnie , bardzo kompetentni pracownicy w oddziale w Bydgoszczy,błyskawiczna reakcja na reklamacje w związku z wydaniem przez bankomat nie całej gotówki.Sprawna infolinia gdzie nie muszę godzinami czekać na połączenie jak w innych bankach.Niskie oprocentowanie lokat i rachunków ale to chyba związane z deflacją. Szczerze polecam ten bank.
    Zaletykompetencja,
    Wadyniskie oprocentowanie
    4 lata
  • SZMIT / 2009-11-11 21:33
    Ocena: 4.33 / 5
    Lubie mBank i jestem z nim od samego początku. Niestety przez te ponad 7 lat składalem kilka reklamacji. Np. zwracajcie uwagę na księgowanie odsetek do rachunków eMAX. Raz zdarzyło mi się, że naliczyli odsetki a później je zabrali !! Kilka razy dwa razy pobrali opłatę za polecenie zapłaty. Ogólnie trzeba uważać, bo dla nas to 1 grosz, ale taki grosz od kilkuset tysiecy klientow to juz niezła kasa.

    No i jeszcze jeden przebój (z ostatniego czasu). Czekałem na przelew w EUR z Francji. Miał iść 3 dni, a do dzisiaj nie doszedł bo mBank już 2 razy go odrzucił. dlaczego? Bo w nazwie odbiorcy przelewu nie zmieściło się moje pełne imię i nazwisko. Nikt z mBanku nie zadzwonił, że taki przelew gdzieś tam wisi i przez ponad miesiąc jestem bez pieniędzy.

    Poprzednio przelewy w EUR przychodziły do BZWBK. Tam nigdy nie było takich problemów... Jednak za jakość obsługi trzeba placić.
    Zaletydobra oferta
    Wadyobsługa klienta i podejście do problemowych sytuacji
    7 lat
  • ~Andrzej / 2020-10-23 21:56
    Ocena: 4.00 / 5
    Niestety mBank ma swoje wpadki, u mnie zdarzało się ze ginęły z listy obligacje jednego z emitentów za 2tysPLN, oraz źle się naliczało saldo skumulowane, np. po wpłacie pensji saldo wzrastało o 10% wartości pensji, a na historii widać było wpłatę w pełnej wysokości, tylko saldo nie rosło o tą wpłatę, więc bądźcie czujni! Wszystko udawało się wyjaśnić po złożeniu reklamacji lub kontakcie telefonicznym z infolinią, ale nie tak to powinno działać! Jak zrezygnowałem z karty kredytowej to parę miesięcy trwało jej usunięcie z listy kart, dopiero jak drugi raz zadzwoniłem to po paru tygodniach usunęli, zdążyły się w międzyczasie naliczyć opłaty za kartę
  • ~AndrzejO / 2014-03-07 14:48
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem długoletnim klientem mBanku, ok. 10 lat. W sumie zadowolonym. Ostatnio wprowadzone opłaty nie dotyczą mnie. Kryteria pozwalające je uniknąć są dla większości klientów łatwe do spełnienia. Brakowało mi bezpłatnej możliwości wypłaty pieniędzy ze wszystkich bankomatów w Polsce, ale zdaje się, że wprowadzono taką możliwość (dziś sprawdzę w oddziale). Doceniam możliwość sprawdzania moich wypłąt i przelewów od wielu lat i często z tego korzystam. Kiedyś korzystałem z lokat, dziś nie są one w mBanku interesujące. Nowy interfejs podoba mi się, ale na razie z niego nie korzystam - siła przyzwyczajenia. Obsługa telefoniczna... cóż wymaga cierpliwości, ale nie mam negatywnych uwag. W sumie, solidny, wieloletni bank internetowy, który niczym specjalnych nie zaskakuje, zarówno w pozytywnym jak i negatywnym sensie. Pojawiają sie atrakcyjni konkurenci, np. Alior Sync, ale zobaczymy jaka będzie ich oferta za 1-2 lata.
    Zaletysolidny, wygodny, kompleksowa usługa (ubezpieczenia)
    Wadysłabe lokaty
    10 lat
  • ~Blondyna / 2010-05-28 12:12
    Ocena: 4.00 / 5
    Jeszcze nie dostałam karty (dziś ja wysłali), ale obsługa telefoniczna była przewspaniała. Minusem jest tylko to, że w życiu nie wpadłabym, aby wybrać akurat "0". Instrukcje bota na mlinii są beznadziejne.
    Zalety+Miła obsługa
    +Precyzyjna obsługa!
    +Szybkość załatwiania
    +Wszystko przez telefon
    Wady-Beznadziejna instrukcja na Mlinii
    6 lat izzy konto - teraz przemieniam je na zwykłe
  • ~buli / 2014-01-12 13:30
    Ocena: 4.00 / 5
    Moim zdaniem przyzwoite i przyjazne konto, które pozwala bardzo dobrze zarządzać własynmi pieniędzmi, szczególnie od czasu wdrożenia nowego serwisu transakcyjnego. Finansowo oferta zwykle nie przoduje w rankingach, ale myślę że jest uczciwie przedstawiana i bank nie próbuje łapać klientów na haczyki ani ukrywać opłat.

    Przed zrażeniem się komentarzami innych, proszę sprawdzić opinie o innych bankach w tym serwisie, np. państwa ulubionym banku - z jakiejś przyczyny oceny chyba wszystkich są bardzo słabe.
    Zaletyświetny serwis transakcyjny, jasna oferta, szeroki wachlarz możliwości
    Wadyczęste (choć zwykle drobne) zmiany tabeli opłat, niskie oprocentowanie lokat
    7 lat
  • ~Czesław / 2022-02-24 22:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Ogólnie jestem bardzo zadowolony jako użytkownik indywidualny.
    ZaletyŚwietna aplikacja mobilna, pozostawia inne banki w tyle (mam konto w 4 bankach, łącznie z firmowymi), świetna opcja płatności poprzez skanowanie telefonem, zamiata wszystkie inne banki.
    WadyOdmówiono mi założenia konta firmowego ?! Na infolinii owszem zapraszamy, w oddziale na wstępie ok, ostatecznie kierownik oddziału odmówił - cóż obok była konkurencja i skorzystałem.
  • ~Darq / 2019-01-31 16:57
    Ocena: 4.00 / 5
    Czytając opinie innych klientów dotyczących mbanku postanowiłem podzielić się własnymi spostrzeżeniami. Jestem klientem mbanku od bardzo dawna, myślę że łącznie będzie to już grubo ponad 10 lat. Mam 2 firmy i wobec tego kilka rachunków firmowych oraz rachunek jako osoba prywatna.
    Podstawowym argumentem już w czasach kiedy podejmowałem decyzję o założeniu rachunku było to, że był to już wówczas bank internetowy, który prezentował szeroką gamę usług dostępnych przez internet. Wydaje mi się od tamtego czasu bank nadal przoduje jeżeli chodzi o ilość i rodzaj dostępnych usług bankowych, ale nie tylko ściśle bankowych. Nie jestem specjalistą w zakresie bankowości więc trudno mi się wypowiedzieć jak to wygląda gdy chodzi o stawki prowizyjne, oprocentowanie rachunków itp. Naprawdę nie wiem, czy są one korzystne na tle konkurencji lub nie oraz czy bank pobiera jakiekolwiek opłaty dodatkowe pod stołem.
    Jeżeli chodzi natomiast o codzienne funkcjonowanie to wszystko oceniam na całkiem wysokim poziomie. Nie mogę sobie przypomnieć sytuacji, w której nie byłbym w stanie zalogować się do serwisu transakcyjnego bo on nie działał lub zostałbym obsłużony przez pracownika mbanku w sposób nieprzyjazny lub niekulturalny. Ciekawą opcją, już od dawna funkcjonującą jest możliwość nawiązania wideokonferencji z pracownikiem mbanku przez serwis transakcyjny. Wydaje mi się, że pomimo upływu lat wiele innych banków nadal tego nie ma. Również sposób zawierania umów oraz przedstawiania dokumentów przez serwis transakcyjny jest zaawansowany technologicznie. Nie jest potrzebne przesyłanie umów papierowych, przy rozmowie video z konsultantem zapisy umowy mogą być akceptowane przez klienta w trakcie konferencji.

    Do czego mógłbym się przyczepić to np. to, że przelewy nie są realizowane w weekendy i wychodzą stosunkowo wolno. Aplikacja mobilna czasem potrafi być problematyczna i nie daje się odpalić. Po kilku próbach jednak zazwyczaj się to udaje. Jednej rzeczy też na pewno mi trochę żal: kiedyś był to polski bank... Dziś większościowym udziałowcem jest kapitał zagraniczny, jak niestety w większości banków...
    Zaletyjak wyżej
    Wadyokresowo problemy z aplikacją mobilną, stosunkowo wolny czas realizacji przelewów wychodzących na zewnętrzne rachunki (przelewy wewnątrz mbanku są obsługiwane od ręki).
  • ~Demetriusz / 2013-01-26 12:47
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie zaznałem żadnych problemów z mBankiem. Wszytko szybko i łatwo.
    Mam tylko nadzieję że w pogoni za konkurencją wdrożą jakieś nowości jak płatności telefonem itp.. Czekam na nowy mBank.
    Zaletyszybko i łatwo
    Wadyinterfejs użytkownika trochę przestarzały
    8 lat
  • ~Dorota / 2016-06-03 22:19
    Ocena: 4.00 / 5
    Po kilku latach przyszło mi zrezygnować z tego banku i nikomu go nie polecam, jest bardzo kosztowny, płaci się za wszystko, nawet jak przelewam z własnego konta firmowego na prywatne i na odwrót 1,50, za niewykorzystany limit 15 zł co za zdzierstwo, mam już tego złodziejstwa bankowego po dziurki w nosie. Jeśli chodzi o mbank mobilny jest nie zły, ale lepszy jest w ING.
  • ~Edek / 2019-11-14 12:59
    Ocena: 4.00 / 5
    Chciałbym uświadomić klientom banku, że za sprawdzenie salda kartą bankomatową w bankomacie bank jako jedyny mi znany pobiera opłatę! Moim zdaniem kosmicznie dużą w wysokości 5zł. Za co się pytam???
  • ~Fazi / 2020-01-03 13:40
    Ocena: 4.00 / 5
    Od wielu lat posiadam dwa konta, eKonto i mBiznes. W zasadzie wszystko byłoby OK, gdyby nie cholerne serduszka WOŚP na każdej stronie i podstronie serwisu, panelu, do tego przyciski "Przelej na WOŚP". Brrrr!. Aż strach klikać, aby Owsiak nie wyskoczył z monitora !
    Uważam, że WOŚP nie jest żadnym dobrem narodowym, a prywatną fundacją Owsiaka. Abstrahując od tego, czy ktoś ich popiera, czy nie, ja nie zgadzam się na nachalne reklamowanie prywatnych inicjatyw w panelu banku, który bierze przecież kasę za prowadzenie moich kont. Ciekawe kiedy mBank zacznie reklamować indywidualne poglądy, partie polityczne czy inne fundacje. Dopiero byłby śmietnik !
    Zapytałem czy można tą reklamę wyłączyć - nie. OK.
    Dziś złożyłem dyspozycje rezygnacji z dwóch kont: WYB184584042, WYB140910872.
    PS
    Wyraziłem swój osobisty pogląd. Jeżeli się z nim nie zgadzasz, masz takie prawo, szanuję to.
    Zaletyczytelny panel, stabilność, miła obsługa, dobry kontakt
    WadyWszechobecne serduszka wośp, nachalne reklamy i przycisk "Przelej na wośp" obok głównego przycisku PRZELEW. Obłęd !
  • ~gość / 2012-09-17 07:13
    Ocena: 4.00 / 5
    Bank dobry dla młodych ludzi, którzy radzą sobie ze swoimi finansami i potrafią korzystać z Tabeli Opłat i Prowizji. Każdy, kto ma choć odrobinę chęci by spojrzeć w tabelę nie będzie zaskoczony opłatami, gdyż wszystko tam jest. Ja osobiście polecam, zmieniłam Bank na mBank i nie narzekam. Jestem bardzo zadowolona z oferty, bardzo podoba mi się mSaver.
    ZaletyTanie, możliwość obsługi w (przwie) pełnym zakresie przez Internet, bardzo bogata oferta
    Wadymlinia, niestety bardzo trudno się tam dodzwonić
    2 lata, nie płacę nic
  • ~Grzegorz / 2018-11-07 21:25
    Ocena: 4.00 / 5
    Jesteście poważnym i zdyscyplinowanym bankiem. Kultura i sympatia na infolini zdecydowanie przewyższa inne banki a z nie jednym miałem styczność . Jesteście godni polecenia .
    ZaletyWysoka kultura bankowości
  • ~iFX / 2016-12-28 13:18
    Ocena: 4.00 / 5
    eKonto w mBanku to mój pierwszy rachunek i mam go od 12 lat i jestem bardzo zadowolony. W tym czasie zmieniano regulaminy dziesiątki razy, na początku były nawet opłaty za przelew, co później zniesiono ale jest to normalne w stosunku do warunków rynkowych. eKonto nie kosztuje mnie nic, nie ponoszę żadnych kosztów obsługi, sesje przelewowe działają bardzo sprawnie, nigdy nic nie opóźnia, wszelkie usługi z reguły są dostępne i całość działa sprawnie. Największą wadą tego banku jedynie jest nie docenianie stałych klientów, bank cały czas prezentuje atrakcyjne oferty dla nowych klientów, natomiast dla wieloletnich stałych klientów nie ma nic do zaproponowania, nie można też liczyć na żaden konkurencyjny depozyt. Oprocentowanie lokat i kont oszczędnościowych w tym banku nie jest warte uwagi. Podsumowując mimo wszystko z mojego doświadczenia bank oferuje standardy, których próżno szukać u większości konkurencji, dlatego posiadając również rachunki w innych bankach z tego powodu również nie zmieniłem jeszcze swojego rachunku głównego.
    Zaletybardzo dopracowana i szybko działająca aplikacja mobilna, innowacyjność, w pewnym sensie pewność jakość produktu, jako klient nie muszę o niczym myśleć, wszystko działa bardzo sprawnie od wielu lat
    Wadybrak atrakcyjnych ofert i promocji dla stałych klientów, na chwilę obecną brak wsparcia dla płatności HCE i opóźnienia w tym temacie, nie wszystkie pojawiające się promocje są przeznaczone dla wszystkich klientów mBanku (np. Payback, tej usługi nie włączy klient posiadający ekonto z darmowymi bankomatami).
    12 lat
  • ~jajanek97 / 2016-10-20 16:42
    Ocena: 4.00 / 5
    dopiero dwa miesiace temu otworzylem konto w mbanku i loguje sie na nie przez smartofona no maja mega wygodna aplikacje!!! a! i za polecenia dostaje sie teraz kase. na studiach dodatkowa gotowka przyda sie zawsze :P
    Zaletyaplikacja mobilna
  • ~Kitka / 2019-11-06 08:11
    Ocena: 4.00 / 5
    Bank ok, może dlatego że nie biorę kredytów itp tylko korzystam z dodatkowego konta oszczędnościowego i zwykłego. Dokonuję przelewy z rachunku podstawowego na zewnątrz i z oszczędności na własne konto. Jedyny minus to opłata bardzo wysoka za pobranie z konta oszczędnościowego własnych pieniędzy jak dla mnie to kradzież,bo to nie konto lokata tylko zwykłe dodatkowe konto. Jakbym miała w tzw skarpecie te oszczędności to bralabym za darmo swoje własne pieniądze.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960