strona 79 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- nastepna »
-
~Niestetyklientka / 2019-04-21 13:57
Odradzam z całego serca! Zmiana numeru telefonu do autoryzacji to kompletna porazka, aplikacja to dno, a traktowanie klientów posiadających stare umowy kredytowe we frankach, wola o pomstę do nieba. Mam nadzieję, ze bank niebawem ogłosi upadłość i zniknie z rynku. -
-
~syl / 2019-04-16 17:55
Ten bank zatrudnia totalnie niekompetentnych rzeczoznawcow. Dwa razy zanizyli diametralnie wartosc naszego domu jak i auta uniemozliwiajac wziecie kredytu. Odwolalismy sie do innego banku i tamci wycenili prawidlowo i transakcja kredytu przeszla tak jak powinna. Mowia, ze do 3 razy sztuka ale ja na pewno nie dam juz 3 szansy mbankowi. -
~Slawomir / 2019-04-16 17:50
Katastrofa zatrudnili niekompeteny staf
Najprostszej rzeczy nie potrafią załatwić
Wyginam gdzieś indziej -
~maro / 2019-04-15 12:23
Wyłączyli aplikację mobilną na windowsphone. Słabo oprocentowane lokaty. ZaletybrakWadywiele -
~AJ / 2019-04-15 09:47
Nie polecam, pieniądze giną mimo udokumentowania screenami stanu rachunku i poszczególnych transakcji po kolei! W odpowiedzi, że prawidłowo księgowane.
Istna bzdura. Tak się pechowo składa, że obserwowane szczegółowo były robione operacje i stan wychodzących z banku środków oraz wpływów. PRZESTRZEGAM !!! -
~Mors / 2019-04-12 12:40
Wydupcajcie z tego banku jak najszybciej, tylko nie do santandera. -
~kubus28a / 2019-04-08 08:53
katastrofa, brak checi wspolpracy , pracownicy...
...niekompetentni , chcac zlozyc reklamacje w siedzibie banku odsylaja na mlinie ,jedym slowem porazkaZaletybrak -
~Prada / 2019-04-07 09:20
Bardzo wygodne konto do samodzielnej obsługi, łatwe otwieranie, korzystanie i zamykanie niepotrzebnych już usług. Warto mieć je w tzw. zapasie. Trochę skoplikowana procedura przy wymianie w ich kantorze, zwłaszcza w wyszukiwaniu par walut. Karta wielowalutowa nie ogranicza się jak u konkurencji do kilku głównych, ale można korzystać np z CZK i innych mniej popularnych ZaletyKomfortWadyCena -
-
~Norbert / 2019-04-05 18:55
30 minut czekałem na infolinii :) system weryfikacji to jakiś żart xD podaje wszystkie dane z dowodu osobistego pomyliłem się przy jednym numerze na karcie płatniczej i znowu zabawa od nowa 15 minut na konsultanta XDDD Wady30 minut czekałem na infolinii :) -
~marek / 2019-04-05 13:49
Korzystam z banku do przelewów internetowych, wpłaty/wypłaty gotówki w różnych walutach. Nigdy nie miałem problemu z usługami - pomoc z czatu online zawsze trafna. Polecam ten bank każdemu ZaletyŁatwość w obsłudze, pomoc onlineWadybrak -
~ktoś / 2019-04-05 11:11
Serdecznie nie polecam zakładania konta u pana aplikanta z centrum Riviera w Gdyni.Niedawno zakładałam u Pana konto w banku z promocją 140zł. Czekałam na wypłatę tych pieniędzy, po spełnieniu wszystkich warunków o których pan raczył poinformować. Mimo podania Panu informacji, że nie pracuję i że posiadam konto w innym banku nie poinformował Pan o bardzo istotnej informacji - że jednorazowy przelew nie może być z konta, którego jestem posiadaczem. Uważam, że takie zachowanie to zatajenie najistotniejszej z tego wszystkiego informacji, zachowanie bardzo nierzetelne i nieuczciwe z Pana strony jako reprezentanta banku. Po prostu brak słów. ZaletybrakWadyopisane wyżej -
~Damar / 2019-04-04 17:07
Mbank w reklamie oferuje darmowe wyplaty ze wszystkich bankomatów jednak to kompletne kłamstwo ponieważ mi nadal potrącają 5 zł za tą usługę okazuje się że bezpłatne wypłaty z bankomatów są tylko dla nowych klientow czyli będąc 20 lat klientem Mbanku jestem gorszy od nowych powinno być chyba odwrotnie. Czas podziękować za współpracę. -
~tomek / 2019-04-04 00:59
W lutym 2019 roku chciałem założyć lokatę i wpłacić chciałem dużą kwotę rozmowa z doradza klijenta na ul.Długiej w krakowie był mało zachęcający mnie do założenia konta ZaletySkutecznie pracownik tego banku umie zniechęcić klijentaWadyBrak profesjonalizmu -
~Kasia / 2019-03-31 20:31
Nie polecam zakładać konta w tym banku blokują środki konta na kilkanaście dni z powodów weryfikacji bez żadnej informacji człowiek jest odcięty od swoich pieniędzy trzeba latać do banku przedstawiać dokumenty potwierdzające tożsamość chore skandal!!! Żałuję że się tu przeniosłam w banku ani na infolini nikt nie pomoże tylko internetowa weryfikacja z deparlamentem chore od czego oni są?!?!?! Nic tylko poruszyć to w telewizji!!! -
~JOŁ / 2019-03-29 08:25
Od wtorku tj. 26.03.2019r nie potrafią usunąć usterki technicznej - tak to nazwali, odnośnie weryfikacji mPożyczki. Dochodzisz do punktu 4 i nic nie można dalej zrobić!!! Mijają kolejne dni i nic w tej sprawie się nie dzieje!!! W innych bankach takie rzeczy załatwia się od reki !!! Jak dla mnie dramat. A co mi pozostało - po prostu rezygnuje z usług tego banku!!! ZaletybrakWadyobsługa techniczna -
~Paweł89 / 2019-03-25 15:46
Dziadostwo! mLinia ściąja kasę zeta za minutę, siedzisz i słuchasz w tym czasie melodyjki, zamykałem pare lat temu konto a do dzis dostaje maila, że przygotowany dla mnie wyciąg, nie mogę się zalogować, bo nie pamiętam identyfikatora, a na mLinię nie da się dodzwonić! ZaletyzadnychWadysame wady -
-
~Kazimierzno / 2019-03-21 12:33
Nie polecam M-Bank, kłamią w tej c chwili jest reklama że proponują darmowy rachunek bzdura ja tam byłem 20 lat i też niby darmowy rachunek bo obroty były duże jak się okazało przez 10 lat zabierali mi kwotę za prowadzenie rachunku, nigdy więcej M-bank, jak tylko się dowiedziałem, że zabierają natychmiast rezygnacja i przejście do innego banku -
~Robert / 2019-03-21 00:56
Nie widząc jak i kiedy z konta znikają pieniądze! W trosce o dobre imię BANKU reklamacje trwają 30 dni!!!! Po 30 dniach odkopać Babola to chyba mała przesada , takie luki łata się od razu by nie trafiło na większą ilość klientów. Czysty przypadek,że akurat zaobserwowałem moment zniknięcia gotówki z konta.. boję się tylko czy przez dwa lata nie bywały podobne sytuacje których nie zauważyłem.. ZaletyZaletą jest to że rezygnuję już z Tak poważnego banku, IKONY MOBILNOŚCI czy jakiś tak... -
~kubus28a / 2019-03-12 09:11
katastrofa, brak checi wspolpracy , pracownicy niekompetentni , chcac zlozyc reklamacje w siedzibie banku odsylaja na mlinie ,jedym slowem porazka -
~Jakub / 2019-03-11 19:20
No normalnie szlak człowieka trafia. Dzwonię od godziny do tych ''konsultantów'' i nic. Udało mi się przy pierwszym połączeniu porozmawiać z konsultantką, która mi wytłumaczyła jak mam zlikwidować swój problem(brak możliwości zalogowania się do serwisu transakcyjnego), ale to nie zadziałało. Teraz dzwonię do nich od pół godziny non stop, i nie raczą odebrać. Ludzie, gdzie ja mogę to zgłosić. Muszę natychmiast dostać się do swojego serwisu transakcyjnego.
Od paru lat mam konto u nich, i nie było do tej pory takiego problemu, a tu nagle taka wpadka.ZaletyBRAKWadySŁABA OBSŁUGA KLIENTA TELEFONICZNA
strona 79 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- nastepna »