Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2031 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zig / 2019-07-02 21:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Pazerność tego banku jest obrzydliwa. Co jakiś czas tylko podwyżki "aby żyło się lepiej". Wstydzilibyście się ciągłego przykręcania śruby swoim klientom. Wydatki w miesiącu kartą na 350 zł jest trudne do zrealizowania ale przecież o to chodzi, aby haracz od ludzi ściągnąć za używanie ich karty bankomatowej.
  • ~Iwona / 2019-07-02 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny.Żegnam się z nim bez żalu.Drobnego klienta mają w głębokim poważaniu.Najpierw dzwoni jakaś konsultantka namawiając do pożyczki a potem jak chce kredyt w rachunku to zdolności nie mam,bo w biku nie jestem.Jak mam być,kiedy kredytu nie miałam nigdy..rada od noblistki????????za tel.proszę wziąć coś na kredyt????????w sklepie.Koniec płacenia wysokich prowizji i użerania się z info linią..by
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~Gość / 2019-07-02 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam mam nie miłe odczucia co do banku Mbank gdy się dzwoni na infolinie trzeba czekać po 30 minut na połączenie gdy się wreszcie uda dodzwonić to przełączają od jednego do drugiego pracownika. Obsługa klienta DRAMAT.
  • ~Piotr / 2019-07-02 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem wypowiedzenie do konta firmowego, jak się dowiedziałem w kontakcie z infolinią. Trzeba podpisać jakieś dodatkowe oświadczenia czy coś w związku z kontrolą KNF, to już mnie wkurzyło że w taki chamski sposób bank zmusza minie do kontaktu. A teraz jak pojechałem do oddziału banku który pracuje w takich samych godzinach jak ja, czyli muszę się urwać z pracy bo w punktach które są dłużej otwarte (w marketach nie można tego załatwić, co też jest dziwne), okazało się że teraz system nie działa i nie możemy nic załatwić. Jestem klientem banku od początku istnienia Multibanku (teraz Mbank) zawsze byłem zadowolony, ale teraz bardzo poważnie rozważam zmianę banku (jak już dostałem wypowiedzenie). Zacząłem już się tym interesować i widzę że takie konta w innych bankach są darmowe a ja płacę 40zł . Może trzeba w końcu otworzyć oczy i coś zmienić. Bank oczywiście będzie miał gdzieś takiego małego klienta, nie spodziewam się reakcji na ten komentarz, ale może mnie ktoś mile zaskoczy.
    Zaletyprosty system transakcyjny
  • ~halo / 2019-07-02 10:50
    Ocena: 3.00 / 5
    często nieintuicyjnie i bez sensu. Wiele rzeczy trzeba załatwiać osobiście. Żart w XXI wieku.
  • ~sudka / 2019-07-01 15:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem klientem od 2003. Wypowiedzieli umowę prowadzenia rachunku bo nie zweryfikowałam danych. Dzwonii w tej sprawie raz, gdy byłam przed operacją. Tłumaczę, że prosiłam o ponowny kontakt a obecnie nie mogę się ruszyć z domu więc nie przyjadę do oddziału uzupełnić dane. Najpierw proponują że ktoś od nich podjedzie, potem okazuje się, że podjeżdżają do klienta tylko w przypadku zawarcia umów kredytowych. W innej sytuacji nie, dostałam numer do oddziału mam się osobiście próbować dogadywać. Mam trzy konta w tym banku, problem dotyczy jednego. Argument, że jestem długoletnim klientem i jak od nich odejdę to z wszystkimi kontami najwyraźniej nie działa. szukam po 16 latach innego banku.
    Zaletyłatwość samodzielnego zarządzania kontami on -line
    Wadyobsługa 'ludzka" on-line. beznadziejna i niekompetentna
  • ~antoni / 2019-07-01 07:30
    Ocena: 1.00 / 5
    katastrofa, brak checi wspolpracy , pracownicy niekompetentni , chcac zlozyc reklamacje w siedzibie banku odsylaja na mlinie ,jedym slowem porazka
    Zaletybrak
    Wadyzero kontaktu z klientem
  • ~Jan / 2019-06-28 13:56
    Ocena: 3.33 / 5
    Bank jak bank .Do czasu wprowadzenia opłat za karty można było wytrzymać ale limit 350zł zakupów na kartę żeby uzyskać darmową kartę uważam za mocno przesadzony.Dlatego też będę rezygnował z tego banku.Inne banki są pod tym względem dużo bardziej konkurencyjne.
  • ~Tadeusz / 2019-06-27 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto osobiste posiadam parę lat właśnie zdecydowałem całkowicie zamknąć - nie polecam zdecydowanie tego banku. Zdarzyło się raz przelać pomyłkowo blikiem na niewłaściwy telefoniczny numer. Zgłosiłem następnego dnia
    do dzisiaj nie odzyskałem !!
    WadyPokrętne pisma bez sensu !!
  • ~polecam / 2019-06-25 21:00
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo polecam sprawdzić ofertę E-konto w promocji mBank. Darmowe otwarcie i prowadzenie rachunku, więc warto spróbować. Dodatkowo możliwość dużej premii -> http://poprostubiznes.oferty-kredytowe.pl/o/salechannel.php?idSaleChannel=1498&idDistributor=327148
  • ~zawiedziony tom / 2019-06-20 19:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank wyłącznie na dobre czasy i to tylko pod warunkiem że się nie ma do nich sprawy. Po kilkunastu latach grzecznego płacenia wszystkiego na czas, straciłem pracę, a co za tym idzie, regularne dochody. Bank, zamiast zaoferować mi jakiś program "naprawczy", na moją zresztą prośbę o pomoc reaguje wysyłaniem mi gróźb i żądaniami natychmiastowych spłaty. Super, jestem wzruszony waszą troską o klienta. I żeby dodać pikanterii, cały czas dzwonią do mnie konsultanci usiłujący wcisnąć mi kolejny kredyt o niejasnych zasadach. Nie muszę chyba dodawać, że nie wyraziłem zgody na kontakty telefoniczne :/ Moje następne zarobki już do was nie wpłyną, adieu!
    ZaletyKiedyś mieli najlepszą aplikację mobilną, dziś już każdy bank to ma
    WadyKrętactwo, wmanewrowywanie klientów w produkty, których nie potrzebują i na które ich nie stać, brak kompetencji konsultantów infolinii i mkiosków, coraz wyższe opłaty, ukrywanie opłat, mógłbym tak jeszcze długo
  • ~forrest / 2019-06-20 07:10
    Ocena: 1.67 / 5
    podwyższają opłaty , niestety zmiana banku konkurencja oferuje darmowe konto osobiste
  • ~18-tka / 2019-06-19 17:18
    Ocena: 3.67 / 5
    Właśnie wprowadzono podwyższone opłaty. Po 18 latach pora rozstać się z mBankiem. Szkoda.
    ZaletyKlarowne warunki, sprawny system
    WadyZrobiło się drogo.
  • ~Joanna / 2019-06-13 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    mamy konto firmowe w mBank. Warunki są tragiczne, zła obsługa klienta w oddziale, wszystko odsyłają na infolinię. W bankomacie są opłaty za sprawdzenie salda, za wyciąg dla księgowej trzeba miesięcznie płacić 50zł, nie da się zrobić potwierdzenia przelewu! Przelew między kontem mBank i mBank trwa wiecznie a niby ma być natychmiast...tylko nigdy nie jest. Masakra.
  • ~Bartosz / 2019-06-06 17:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Super ofertę znalazłem na stronie M Banku. Taką żebym otworzył rachunek - zasilił w pierwszym miesiącu konto zrobił kilka płatności kartą i otrzymam 100 zł premii, a w następnym miesiącu przy podobnym działaniu 50 zł premii. Wszytko napisane na jak byk, tak więc dokładnie zrobiłem , żeby niczego nie pomylić zanotowałem sobie na tablicy przy komputerze jakie warunki muszę spełnić no i po dwóch miesiącach pytam bank co z ta promocją bo żadnej premii nie widzę. Okazało się, że w regulaminie w punkcie 2 pisze, że jeszcze trzeba zgłosić się do promocji. Czyli takie otworzenie konta z promocją nie wszystkich objęło. Także dziękuję za współpracę jest jeszcze kilka innych banków.
    ZaletyPo dwóch miesiącach poznałem główną wadę.
    WadyNieprzejrzyste zasady promocji.
  • ~Anna zawiedziona klientka z nastoletnim / 2019-06-04 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja! Nie zapewnia bezpieczeństwa. W moim przypadku bank udzielił dostępu do mojego indywidualnego limitu kredytowego innej osobie. Ta osoba może korzystać z mojego limitu, gdzie ja jestem jedynym właścicielem tego limitu = za spłatę odpowiadam tylko ja. Nic nie mogą z tym zrobić od ręki, reklamacje 30 dni z możliwością wydłużenia do 60 dni!!! MASAKRA
    ZaletyJuż teraz nie ma, wszystko, co kiedyś było zaletą, teraz o wiele lepiej spełniają inne banki
    WadyBrak podstawowych zabezpieczeń!!! Dostęp osób trzecich do moich pieniędzy
    Opieszałość w realizacji wniosków
    Niekompetencja obsługi klienta, podają rozbieżne informacje
  • ~Rena / 2019-06-04 10:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Przed wypłatą z Euronetu szukam informacji o pobieraniu prowizji. Wyraznie napisane,że z ekonta nie pobiera prowizji. Wypłacam 50,- i ....otrzymuje sms z banku z informacją o pobranej prowizji, bo kwota jest poniżej 100 zl. Jak dla mnie to jest ukrywanie faktów i zwyczajne golenie klienta.
    ZaletyŻadnych
    WadyZbyt dużo ukrytych ważnych informacji
  • ~Pit / 2019-06-03 23:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Ogólnie ok. Ale to co zrobili ostatnio z przerwą techniczną to przegięcie. Zero informacji na emailu że zamierzają wyłączyć wszystkie serwisy razem z kartami na 4-5 godzin w nocy w sobotę. Przez nich nie zapłaciłem w klubie za drinka. Chodzi o to że przy takiej awaryjnej sytuacji - całkowity brak dostępu powinni wysłać smsa z alertem jak to robią w innych bankach. Jescze jakby chociaż serwis mobilny działał czyli blik rozumiem że nie jest to krytyczna sytuacja. A oni wyłączają wszytko i nie poinformuje Cię przed tak duża przerwą. W koło mnie ludzie też narzekali a widzę ludzi na stacjach paliw czy zagranicą jak byli poirytowani. Tak wyslali komunikat w ich wewnętrznym systemie 2 dni wcześniej. Ale tylko wewnątrz jak ktoś tam nie zagląda to miał duży problem. Tak że jak na tak duzy ebank to strasznie u mnie podupadli przez tą decyzję. Mam wylaczony marketing u nich czyżby zrobili to specjalnie ?
    ZaletyOgólnie ok.
  • ~Ares / 2019-05-30 07:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Blokuja konto nie mozna wyplacac pieniedzy a zato mozna wplacac,nie podoba mi sie to
  • ~Andrzej / 2019-05-25 10:23
    Ocena: 2.67 / 5
    @~Częstochowa z 2019-05-21 18:40 - Potwierdzam. Po przejściu na uwierzytelnianie aplikacją mobilną (używana przez kilka tygodni), nagle - przy próbie potwierdzenia przelewu - została zablokowana... lista kodów (do tego skandaliczna cena: 19PLN za 49+1 numerów!). I ani aktywować uwierzytelniania przez sms się nie da (brak kodu do potwierdzenia), ani uwierzytelnić aplikacją... (brak opcji w menu; nb. aplikacja ponoć w ogóle powinna nie działać przy kodach, ale mimo to blik działał). A na infolinii też się nie dało otworzyć jakiegoś kanału uwierzytelniania operacji.

    Używam banku od ponad 10 lat. Wady i zalety niżej.

    Zalety- w zasadzie bez awarii w dostępie
    - wiele sposobów płatności (visa online, paypal, blik, przelewy natychmiastowe itd.)
    Wady- oprocentowania właściwie brak (0,5%)
    - konieczność używania karty dla uniknięcia opłaty za kartę,
    - brak kontaktu e-mail,
    - zbyt długie oczekiwanie na konsultanta na czacie,
    - reklama "świętej fundacji" (która odmówiła sądowi wyjaśnień finansowych - i nadal jest nietykalna!)
    - chyba najbardziej atakowany bank przez złodziei
    - dawna strona www OK, nowa jest znacznie gorsza,
    - nie można korzystać z wielu opcji bez kodów sms
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4703
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3967
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3035