strona 77 z 104
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »
-
~Mariusz / 2022-02-10 08:24Ocena: 1.00 / 5
Uwaga, złodziejska prowizja za limit na karcie, pobierają co roku bez ostrzeżenia, i wmawiają ciemnotę, że nie można jej odzyskać. A można, bo jeśli zrezygnuje się z linii kredytowej, to mają obowiązek zwrócić za niewykorzytany okres. Banksterzy. -
-
~Mariusz / 2023-12-28 12:52Ocena: 1.00 / 5
Dziś tj.28.12.2023 infolinia to jakaś farsa mimo informacji ze czas oczekiwania na połączenie wynosi 15min to i tak po 30minutach nic się nie zmienia i dzwonisz w próżnię,można zadzwonić na infolinię i w międzyczasie przeczytać jakąś 4tomowa księgę a i tak pewnie by się nadal czekało..chyba zrezygnuje z tego śmiesznego banku ZaletyBrakWadyBank może jest ok ale infolinia to farsa, chcesz zadać krótkie pytanie a karzą czekać 30min -
~Markus / 2024-01-06 22:42Ocena: 1.00 / 5
Konto tam 20 lat,ale to szkopski bank i po ostatnich jego Decyzjach pora się Rozstać ! Skarbonka u konkurencji :) Nie będę utrzymywał Rudego Gnoja. ZaletyByłyWadyNiemiecki - Zło w Genach. -
~Maro / 2023-04-11 20:05Ocena: 1.00 / 5
Nie mam karty do konta. Zainstalowałem aplikację bo potrzebowałem pilnie wypłacić 1000 zł w bankomacie blikiem. Zablokowali konto jak tylko chciałem wypłacić. Na infolinii niby odblokowali ale nie mogłem się ponownie Po ponownym telefonie na infolinię dowiedziałem się, że wylogowało mnie z aplikacji i ponownie aktywować mogę tylko w placówce banku. Na infolinii nie mogą zmienić z autoryzacji aplikacją na sms. Bank zablokował mi konto zostawił mnie na lodzie. Zamykam konto tam po 16 latach. ZaletybrakWadysame wady -
~Maro / 2024-01-30 15:02Ocena: 1.00 / 5
własnie otrzymałem nowe warunki i opłaty dla konta Intensiv, powiem tak NARA!!!!! zmieniam bank po 20 latach ZaletybrakWadykrętacze -
~Marta / 2021-07-07 17:23Ocena: 1.00 / 5
Wniosłam o kredyt gotówkowy 2 tysiące 24 czerwca dziś mamy 7 lipca i do dziś nie mam odpowiedzi, pomimo 6 ponagleń telefonicznych z infolinia ZaletyŻenadaWadyŻenada -
~Marta / 2024-02-21 14:23Ocena: 1.00 / 5
Mafia okradajaca bezpodstawnie ludzi z pieniedzy,oszucsi jakich malo. ZaletyBrakWadyBrak -
~martin / 2022-02-14 15:13Ocena: 1.00 / 5
Mam konto już pare dobrych lat. Ale to początek konca, przenoszę się. Szczególnie po cyrkach jakie Pan Prezes Stypułowski robi takie jaja że wywala związkowców. Hańba. Żegnam. -
-
~Martyna / 2023-02-13 11:41Ocena: 1.00 / 5
Nie sposób dodzwonić się na mlinie. Poprzednim razem czekałam 7 minut, teraz czekam już kilkanaście i melodyjka. W zeszłym tygodniu zamknęłam konto, pani potwierdziła zamknięcie, musialam przelać zaległość i miało być konto zamknięte do ostatniej soboty. W poniedziałek dostaję od nich sms, żeby spłacić zaległość na koncie. Ogromny bałagan, a jak dzwonisz żeby wyjaśnić sprawę to nie odbierają. Mieli już nie liczyć odsetek po zamknięciu konta!!!! To jest skandal. Poza tym tracę swój czas wydzwaniając tam. Mam nadzieję że ktoś poniesie odpowiedzialność za takie pomyłki. Nie ufałabym temu bankowi zostawiać tam większych pieniędzy. Zlikwidowałam też konto ze względu na tragiczny customer service ZaletyBrakWadyOpis powyżej, niechlujstwo, niedokładność, bardzo duże trudności z dodzwonieniem się -
~marzena / 2015-02-20 23:37Ocena: 1.00 / 5
Konto założyłam kilka lat temu generalnie po to by obsługiwało moją polisę OC. Po roku okazało się, że mam zapłacić za kartę kredytową, o którą nigdy nie wnioskowałam, ani też nigdy nie otrzymałam. Próbowałam telefonicznie wyjaśnić sprawę, bezskutecznie, udało się zrezygnować przez telefon z karty ale reklamacja wymagała złożenia pisma, wiec odpuściłam i zapłaciłam. Potem zabrakło informacji o kończącej się polisie OC i znów porażka. Miesiąc temu postanowiłam zamknąć rachunek. Dyspozycja złożona telefonicznie. W trakcie wypowiedzenia umowy (okres 30 dni) podałam jeszcze nr rachunku na który należy przelać środki po zrealizowaniu dyspozycji. Dziś otrzymałam potwierdzenie (mailem i sms-em), że rachunek zamknięty. A za chwilę, że środki pozostawione na rachunku trafiają na nieoprocentowane konto (zamiast na podany przeze mnie rachunek!). Wysłałam maila z prośbą o wyjaśnienie. Uwaga, jest odpowiedź, że korespondencja w formie mailowej ma jedynie charakter informacyjny. Udzielając odpowiedzi na przesłaną wiadomość nie posiadają wglądu w moje dane i posiadane produkty, co skutkuje brakiem możliwości merytorycznego odniesienia się do jej treści. W celu wyjaśnienia kwestii związanej z realizacją przelewu proszą o kontakt z konsultantem mLinii pod numerem: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800. Proszę przygotować identyfikator klienta i telekod. Identyfikator klienta i telekod przygotowane więc dzwonię. Rachunek zamknięty ale identyfikator i telekod działają (?) super! Pani przepytuje mnie na tę okoliczność: imię i nazwisko, pesel, adres, nazwisko panieńskie matki... jest! widzi wniosek zamknięcia! ale sory, nic nie może zrobić... już mnie mdliło od tego ciągłego przepraszania za to, że konsultant nie wpisał we wniosku numeru konta, że nr rachunku umieszczony w komentarzu nie ma mocy prawnej, że konsultant nie powiedział... dość! nie chcę przeprosin, oczekuję realizacji dyspozycji, którą złożyłam przecież prawidłowo przed zamknięciem konta. ok, no to składam reklamację, nie!!!nie mogę, bo właśnie mój identyfikator i telekod zostały zablokowane. Panienka z drugiej strony nie może nic (a może nie chce?)... nie mogę rozmawiać z nikim kto merytorycznie ogarnąłby sprawę, panienka nie przekaże sama też jej nikomu (bo przecież nie mogę już składać reklamacji), przelewu nie może wykonać... Masakra! Rozwiązanie? a i owszem jest! jedno jedyne... PROSZĘ NAPISAĆ PISMO do mBANKU. Paranoja jakaś! To pytam się po co maile z banku wprowadzające w błąd, po co zatrudnieni konsultanci (pierwszy zapomniał powiedzieć, drugi powiedział ale źle, a trzeci był tylko od przepraszania - ot taką miał wąską specjalizację!)??? I co? ano kasę w majestacie prawa zabrali, jak napiszę pismo jest szansa, że przeleją wreszcie na podany rachunek... chociaż w tej sytuacji to wcale już nie mam takiej pewności. Od wojny, głodu i MBANKU uchroń nas Panie! Amen ZaletybrakWadycałe mnóstwo, szczegóły powyżej4 lata, bezpłatnie (na więcej zresztą nie zasługuje!) -
~Marzena / 2022-03-18 11:51Ocena: 1.00 / 5
Kontakt w ostatnim czasie bardzo utrudniony,bardzo długo czeka się na infolinii, ponad 20 minut, a kontakt przez czat praktycznie stale zablokowany. Myślę, że są to działania celowe banku wobec nerwowej sytuacji na rynku finansowym. Maja za zadanie ograniczenie osobom, firmom dostęp do środków i operowanie nimi. O wszelkich nieprawidłowościach, które mogą Ciebie uchronić cżłowieku informują lakonicznie mailowo. Gdy ktoś zrobi dużo przelewów jednego dnia dostaniesz maila a nie telefon sprawdzający czyli nie zareagujesz gdyby ktoś włamał się do Twojego konta bo sprawdzisz skrzynkę mailową za kilka godzin a może dni. ALE ALE gdy trzeba zaatakować Ciebie ofertami handlowymi numer telefonu jest im świetnie znany o każdej porze dnia i nocy !!!! -
~Maskara co się dzieje! / 2023-09-04 16:15Ocena: 1.00 / 5
Zadłużenie przypadkowej osoby na 2 miliony złotych, brak pomocy ze strony banku. ZaletyBrakWadyMoże prowadzić do więzienia, depresji a nawet samobójstwa -
~Mateusz / 2021-05-11 19:05Ocena: 1.00 / 5
Próbuje sie skontaktować od 30 minut , nie moge sie zalogować do banku naliczane mam opłaty 6 zł za posiadanie Karty , plus aplikacja mobilna to dno co chwile musze potweirdzać urządzenia i dodawać do zaufanych wystarczy jedna aktualizacja i juz trzeba wszystko od nowa NIE POLECAM - ciągle sa jakies problemy - gdy próbuje sie zalogować za każdym razem musze dodawać urządenie do zaufanych ( jedno i to samo ) a i tak sie nie moge zalogować bo nie otrzymuje wiadomośći głoswoej z kodem i tak stoje od 5h i próbuje to ogarnac nie polecam zmieńcie Bank !!! ZaletyżadneWadyopłaty za wszystko
brak pomocy na czas
tragiczne podejśćie do klienta
Ogromne kolejki na MLINI -
~Mateusz / 2021-10-01 11:38Ocena: 1.00 / 5
Zostały wysłane przez firmę pieniądze wczoraj o godz 10.50 i do tej pory ich nie ma -
~mateusz / 2022-03-01 10:38Ocena: 1.00 / 5
Od piatku zeby dodzwonic sie na infolinie czas oczekiwania ok 40 min po czym konsultanci z reguly nie maja mozliwosci pomocy lub w ogole nie wiedza o czym sie do nich mowi. Dramat!!! -
~Mateusz / 2023-02-24 14:16Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Każda zmiana na gorsze. Z aplikacją, dostępami, procedurami. -
-
~Mateusz / 2024-02-10 15:23Ocena: 1.00 / 5
Wiecznie rosnące koszty przerzucanie na klienta detalicznego. Zawiłe zapisy ofert aby naciąć się na niekorzystne warunki. Z jednego z najlepszych banków stał się jednym z najgorszych. -
~Mateusz z którego robicie frajera / 2020-02-24 15:34Ocena: 1.00 / 5
Dwukrotnie zajęli mi pieniądze w tej samej sprawie, na dwie inne kwoty, to już drugi raz ten sam proceder, nie polecam i przestrzegam. ZaletyBrakWadyWiele -
~Mati / 2018-02-10 15:17Ocena: 1.00 / 5
Totale zero,wypowiadają konta bez przyczyny,powiedzmy za handel kryptowalutą,
nie pewny bank ,najlepiej wypłacać pieniądze i zamykać konta...ZaletyBrakWadyMassa -
~Mati / 2021-06-03 13:22Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś to był bank teraz to są banksterzy.
Zalegalizowana lichwa horrendalne opłaty za wszystko od wszystkiego masakra uciekajcie stąd jak najszybciej.ZaletyBrakWadyCałokształt
strona 77 z 104
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »
