Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2067 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2023-06-14 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaraz po Alior Bank najgorszy bank, słaba oferta, obsługa niekompetentną, wszystkie problemy zwalają na system
  • ~Marek / 2023-06-23 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Obciążyli mnie kwotą 350 zł za kartę kredytową bo nie wykonałem ciagu roku 18000 płatności. Płaciłem tą debetową około 5-6 tys miesięcznie to około 60 tys rocznie moje wpłaty do banku to około 70-80 tys rocznie.ile stracił bank ??? Nic ale straci 3 klientów mnie i moje 2 córki okradli mnie w białych rękawiczkach nikt się nie pofatygował zadzwonić i przypomnieć dla mnie to była żadna różnica karta debetową czy kredytową na koncie zawsze były i są pieniądze
    ZaletyZadnych
    WadyInfolinia katastrofa
  • ~Marek / 2023-07-07 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikać szerokim łukiem ten bank to porażka wynoszę się jeszcze dziś na reklamację czeka się dwa tygodnie zero kontaktu
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Marek / 2023-07-28 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo najwyższej klasy omijać szerokim łukiem
    ZaletyBot mądrzejszy jak doradcy
    WadyZbyt wiele
  • ~Marek / 2023-11-15 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad miesiąc dzwonie i chodzę po placówkach w jednej sprawie. I tak, nadal nic nie załatwiłem, nadal nic nie wiem, w dalszym ciągu nie mogę korzystać z konta, konsultanci się rozłączają. Czas zmienić bank. Pozdrawiam.
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Marek / 2023-12-08 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy system, najgorsze procedury , nie wiem czy jest gorszy bank
  • ~Marek / 2024-03-28 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś jeden z lepszych, dzisiaj jeden z najgorszych banków.Sztuczna inteligencja boty i ułomni niebinarni konsultanci. To powoduje że ludzie odchodzą z tego banku. Radzę każdemu aby dobrze sobie obliczył wpływy i wydatki. Ja byłem oszukiwany przez 3 ostatnie lata. Co miesiąc kilkanaście zł znikało z konta Reklamacje rozpatrywał chyba bot. Trzeba sprawę wyjaśnić w sądzie.
    ZaletyBrak
    WadySystem banku
  • ~Marek Szaryński / 2020-06-06 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    ciągłe przerwy techniczne, co pól roku zmieniają wyglad i ułożenie poszczególnych funkcji przy obsłudze swojego konta, przestawiaja tylko okienka, obsługa infolini do bani, narzucaja z jakiego urzadzenia z których trzeba korzystać, dodzwonić do infolini to mega sukces, oby padli albo ich wykupił ktoś :)))))
    Zaletybrak
    Wadymuzyzka na infolini
  • ~Marek Szaryński / 2021-02-16 03:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie tego banku jak ognia, pracownicy banku wprowadzają w błąd odnośnie procedur bankowych, nie dba o klienta
    Zaletybrak
    Wadyzrobia wszystko aby potracić Ci jakąś prowizje, lokaty beznadziejne dom maklerski prowizorka i drogo
  • ~Maria / 2019-07-24 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilkunastu lat jestem klientką tego banku ale widzę, że o wiele za długo. Zupełnie nie liczy się z klientem i jego potrzebami. Beznadziejna infolinia, bezsilność w załatwieniu sprawy przez pracowników banku.
    Jak widzą,że w systemie poszukujesz jakiegoś produktu np kredytu to zaraz dzwonią i namawiają, jak się już decydujesz to okazuje się że się nie nadajesz i stanowisz ryzyko.

    Nie dbają o swoich stałych klientów. Nigdy już ich nie polecę.
    Zaletybrak
    Wadynapisałam
  • ~maria / 2020-04-01 06:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar,koszmar i jeszcze raz koszmar.W czasie epidemi tępa dzida w obsłudze klienta doradza wizytę w placówce.Nie rozumiem ponieważ aneks o odroczenie spłat kredytu jest online ale nie mam dostępu do własnego konta i pieniędzy bo jest bład w systemie i i tak trzeba pojawić się w placówce co oznacza jazdę 50 km.Kompletna dezorganizacja, na infolinii pani pyta o pesel,adres zameldowania, rozmiar majtek i numer dowodu po czym mówi że nie ma wglądu do konta.TO PO CO NIBY PODAWANIE WRAżLIWYCH DANYCH OSOBOWYCH??????
    Przez bankowość telefoniczną NIE MOŻNA NIC ZAŁATWIĆ.Nie wiem jaki jest jej sens skoro i tak trzeba iść do placówki.W moim starym banku gdzie pracuje Pani Gienia więcej rzeczy można załatwić przez telefon niż tutaj.Pomyłka i ostrzegam przed tym bankiem.
    ZaletyZero
    WadyBrak dostępu do własnych pieniędzy, sprzeczne informacje ze strony obsługi klienta, bankowość online nie działa i zawiesza się cały czas,
  • ~Maria / 2023-11-16 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Parę alt temu dałam się naciągnąć na założenie bezpłatnego konta. Nie chciałam tego robić, ale konsultant uprosił mnie twierdząc, że pomogę mu zdobyć niezbędny dla niego obrót.
    Po paru latach okazało się, ze darmowe konto przestało być darmowe i powstał na nim ponad 200 zł dug który to mBank sprzedał.
    Pisałam reklamację, ale zgodnie z paragrafami i ustępami - mieli taką możliwość...
    Dziękuję za współpracę i przestrzegam przed założeniem konta w tym Banku!!!
    ZaletyBrak
    WadyNaciągacze
  • ~Mario / 2020-01-30 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    chciałem kupić na Allegro komputer na raty z mBank, wykonałem wszystkie czynności, podałem swoje dane, przelałem 1 zł w celu weryfikacji i zwrócono go na konto, zaakceptowałem warunki umowy a tu po 3 dniach email z banku ,,Dzień dobry,
    anulowaliśmy Twój wniosek o pożyczkę, ponieważ nie mogliśmy poprawnie go zweryfikować.
    Pozdrawiamy, Zespół mBanku
    Kpina z ludzi, teraz muszę się udać do oddziału mBank o potwierdzenie na piśmie, że nie zawarłem pożyczki, bo nie chcę się dowiedzieć np. za pół roku, że spłacam pożyczkę, której mi mBank nie udzielił. W takim bałaganie jest wszystko możliwe. Omijajcie z daleka mBank.
    Zaletymiły głos konsultantki
    Wadyniekompetencja i lekceważenie klientów
  • ~Mario / 2021-01-20 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto firmowe. Bank Trzęsac gaciami utrudnia w każdy możliwy sposób odblokowanie możliwości korzystania z konta internetowego. Nie mam dostępu nawet ponwizycie w oddziale. Infolinia zmusza do korzystania zdodatkowych kodów i automatycznych panów a niekończące potwierdzanie danych doprowadza do białej gorączki. Zdecydowanie odradzam komukolwiek .Zakładam konto w innym banku bo m bank na pewno nie jest dla mikro przedsiębiorców ani przychylny ani pomocny. To bogaty bank i może sobie pozwolić na lekceważenie małych klientów...
    ZaletyJuz brak zalet.
    WadyBrak szacunku i prostych zasad dla jakichkolwiek problemów na końcu.
  • ~Mario / 2023-04-29 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, nie wiem co napisać bo wszystko to dno chyba że chcą cię przejąć jako klienta to dadzą ci super ofertę , problem z otwarciem pliku pdf od nich na komputerze i laptopie gdzie wszystkie pliki zawsze otwierałem czy to z innych banków czy z firm i nie było problemu , pani na infolini nie potrafiła mi pomóc kolejna też i tak mnie zbywali , do tego ten bot -totalna porażka, żeby wcisnąć mi kartę kredytową to nie było potrzebne nic ale gdy chcesz złożyć reklamację lub potrzebujesz pomocy to nagle potrzebują wszystkiego , złodzieje ,mafia itp, ja osobiście rezygnuje z rachunku w mbanku ,mam dość
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje i oszuści , nie pomogą swoim klientą
  • ~Mario / 2024-08-02 07:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali mi konto bo mieli niby nieautoryzowany przelew na 1 zł bez potwierdzenia sms. Albo to ich metody żeby zablokować komuś konto na 30-60 dni albo mają taki wspaniały system. Dla mnie oni są skompromitowani do spodu. Przyszedłem ze sobą i z dowodem osobistym żeby zlikwidować konto ale nie mogłem bo będą szukać hakera, który chciał mi ukraść 1 zł. KNF już poinformowałem, że nielegalnie przetrzymują moje pieniądze, może dostaną za to godziwą karę. 220 zł miałem na koncie :) wyobraźcie sobie jakim dnem jest ten bank. Likwidujcie konta i uciekajcie bo nie zobaczycie swoich pieniędzy.
  • ~Mariusz / 2018-06-22 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    od ponad miesiąca próbuje otworzyć drugie konto w mbanku. do tej pory sprawa jest nie załatwiona. powód? kurier nie może do mnie dotrzeć bo nie pasują mu godziny kiedy mogę się z nim spotkać. na stronie mbanku napisane że konto można otworzyć w dwa dni. składałem reklamację wielokrotnie. dzwoni do mnie kurier i nie chce przyjechać do mnie w takich godzinach jakie mi odpowiadają. niewiarygodne. mbank nie potrafi ogarnąc jednego normalnego kuriera ktory dostarczy mi w koncu umowę.
  • ~Mariusz / 2021-03-18 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Syn skończył 13 lat i chciałem mu założyć konto dla młodych ... i zrobiły się alternatywy 4.
    Bank nie udzieli mi informacji o wniosku który złożyłem ...tylko dziecku jak do nich zadzwoni (ma 13 lat). Nie mogę nawet uzyskać nr przesyłki żeby dowiedzieć się co z wysłanymi dokumentami.

    Dokumenty do podpisania wysłane kurier który dzwoni do dziecka (musi być przy tym osoba dorosła do podpisania) zamiast do rodzica (pewno taki kontakt bank podał). Kurier umówiony na wtorek - (żeby zastać rodziców) przyjeżdża w środę i tłumaczy że przecież był.

    Dla mnie jako opiekuna prawnego - ta procedura to debilizm zwłaszcza, że ponoszę odpowiedzialność prawną i finansową za wszystkie działania Syna do osiągniecia przez niego pełnoletności.

    Miałem kiedyś m-bankiem sytuację, że podpis który złożyłem nie zgadzał się z tym którym chciałem potwierdzić zmianę danych do konta (długa przerwa) ...nie pomógł dowód osobisty, paszport, nawet konta nie mogłem zamknąć - nie ten podpis. Musiałem przeczekać aż zmienią się procedury. Historia znowu zatoczyła koło.

    Robienie z dziecka na siłę dorosłego ma podreperować ego banku czy dziecka ?
    To chyba taka nowoczesna forma hartowania klienta w ich wykonaniu.
    Mam u nich trzy konta...ale tak mnie zirytowali, że sprawdzę inne opcje.
  • ~Mariusz / 2021-09-10 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jasne zasady przy wielu produktach , błędne informacje od przedstawicieli i na i infolini . Stał klient nie czuje się doceniany , wprost przeciwnie trudności przy wielu produktach . Brak wykwalifikowanych pracowników przy przelewach specjalnych , zlecanych przez klienta - 3 dni w obecnych czasach to trochę długo .Brak podejścia biznesowego przy współpracy z małymi i średnimi firmami .
    WadyNie jasne uzasadnienia przy odmowach przy udzieleniu kredytu . Słabe wsparcie ze strony opiekunów klienta .
  • ~mariusz / 2022-01-23 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    gówniany bank !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1576
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1101
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 955
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172