strona 76 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- nastepna »
-
~KS / 2019-08-14 00:04
Pracownicy Banku Mbank skontaktowali się ze mną z prośba o aktualizowanie oświadczenie o beneficiencie rzeczywistym mojej firmy. Po przybyciu do odziału przy CH Arkadii w Warszawie zostałam poinformowana, że jedynnie co muszą zaaktualizować to moje nazwisko. Złozyłam wszystkie oświadczenie zgodnie z instrukcją pracowników 26/07/2019 - potwierdzenie sms. Po czym w dniu 8/8/2019 dostałam informacje że zgodnie z nowymi przepisami moje konto firmowe zostało zamknięte z powodu "braku możliwości zastosowania wobec posiadacza rachunku środków bezpieczeństwa finansowego wskazanych w ustawie o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu". Spędziłam 3 dni na wyjaśnienia i składania reklamacje i ponownie oświadczenia o beneficjencie rzeczywistym w odziale na ul. Królewskieh 14. Po czym dostałam informacje ze konto zostanie aktywowanie w ciągu 14 dni. Wszystkie przelewy od klientów zostały odrzucone co wiąze się z ogromną stratą dla firmy. Ponad tym nie możemy wykonać zadnych przelewów do kontrahentów ani uzyskać dostęp do srodków. Mbank nie bierze zadne odpowiedzialności za błędów swoich pracowników i nie szanują swoich klientów. Składam dyspozycji o przenoszenia srodków do innego Banku - Jestem ciekawa ile to jeszcze trwa? traciliście kolejnego klienta z powodu wspaniałej obsługi - Dziękuję i Gratulacje !!! -
-
~Tomcio / 2019-08-13 16:15
Uciekajcie z mbanku to już po mału koniec. Przez to, że mnie oszukali stracili klienta i beda po woli tracić ZaletyŻadnychWadyOszustwa i wyzysk -
~Sylwia / 2019-08-13 13:45
W dniu 13-08-2019 przez 4 godziny próbowałam uzyskac pomoc na infolinii i jej nie uzyskałąam!!!!!!!!!!!!!!. Tragedia!!!!!!!!!!!!!!!! , Nigdy w zyciu kontatktu z infolinią, to droga przez mękę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletybrakWadypracownicy nie przychylni rozmówcom -
~Ann / 2019-08-12 15:06
Wprowadzono zmiany, które wymagają kontaktu z infolinią i konsultantem. Dodzwonienie się graniczy z cudem, konsultanta prawie nie słychać; nie potrafi wyjaśnić jak rozwiązać problem, bo inaczej opracowano ustawienia w moim polu (klient), a rzekomo on jako pracownik ma inne opcje. Dzwonię po raz kolejny... Porażka !!!!! -
~Filip / 2019-08-10 15:03
Od trzech godzin bezskutecznie próbuje połączyć się z konsultantem banku dwodzniąc na różne numery. Ceny wszystkiego ciągle idą w górę, a obsługa klienta jest na fatalnym poziomie. Żałośnie nieatrakcyjne warunki lokat i naciągactwo na wszystko ZaletybrakWadyBardzo dużo -
~Matzu / 2019-08-09 13:07
Masakra. To jedna wielka sciema. Od 3 dni próbuje się skontaktować z infolinią i to graniczy z cudem. Niby 24/7 A dodzwonić się nie można bo nikt nie odbiera. Tylko jak pożyczkę chcą dac to pierwsi dzwonią. Zero kontaktu z klientem. Kategorycznie nie polecam. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu -
~konop / 2019-08-08 14:57
Nie polecam, generalnie opłata za każdy przelew, jesteście słabi!!! Zaletykiedyś byłyWadyopłata opłata opłata -
~Poster / 2019-08-08 12:23
Biurokracja Biurokracja Biurokracja Biurokracja od 2 dni probuje aktywowac dostep do konta internetowego porosut koszmar! ZaletyofertaWadyBiurokracja -
-
~JACEK / 2019-08-08 11:29
Czytałem opinie na temat mbanku i jestem zdziwiony skąd te negatywy.Mam konto w tym banku i osobiście twierdzę, że obsługa jest doskonałą, nie mam żadnego problemu z kontaktem, mało tego czasami denerwuje mnie fakt, że przypadkowo kliknąłem na opcję kredytu na moim koncie a na drugi dzień już miałem telefon w sprawie kredytu. Poza tym ogromną ilość bankomatów i wpłatomatów , z których korzystamy w dowolnej chwili ZaletyDobry kontaktWadyBrak -
~Bonia / 2019-08-05 22:09
Kontakt z pracownikiem obsługującym kredyty hipoteczne jest wręcz niemożliwy. Obsługa i podejście do klienta skandalicznie lekceważące. Opłaty związane z kredytem ogromne a w zamian za to nie można oczekiwać nieczego. Zdecydowanie odradzam. WadyObsługa klienta, kontakt z pracownikami obsługującymi kredyty hipoteczne -
~Przem / 2019-08-05 17:51
Bank słaby nie dbają o klienta tylko o inne instucje. Nie pomocny bank dla przedsiębiorców. Nie polecam tego banku i odradzam. Żeby w Olsztynie załatwić sprawę firmową musiałem 2dni czekać na spotkanie z opiekunem konta a Pani dyrektor... zachowała się jak portier w hotelu nie potrafiła nic doradzić i pomóc ZaletyBrakWadyMnóstwo a szczególnie obsługa i m linia gdzie godzinami czekać trzeba na połonczenie -
~Arek / 2019-08-03 17:38
mBank - prawdopodobnie jedyny lub jeden z nielicznych na swiecie bankow, w ktorych paszport nie jest uznawany za wazny rodzaj dowodu tozsamosci. Pracownicy banku tlumacza sie wewnetrznym regulaminem, ktory jawnie stoi w sprzecznosci z ustawa o dokumencie paszportowym. Warto zapamietac: z polskim paszportem zalozysz konto wszedzie na swiecie, tylko nie w polskim mBanku na terenie RP. Doprawdy, kuriozum. Z takimi pokladami absurdu prezentowanymi przez mBank mozna sie poczuc jak w skeczu Monty Pythona. -
~Nat / 2019-08-02 18:34
Jestem klientka mBanku od lat.
Mój partner, obywatel Hiszpanii (UE!) również chciał otworzyć konto w mBanku i kiedy w końcu udało się to konto otworzyć - co również nie jest proste, bo nawet obywatele UE muszą okazać PASZPORT (a nie jest on nawet wymagany w podróży z kraju do kraju w ramach UE!), poza tym muszą posiadać PESEL oraz zaświadczenie o rejestracji pobytu - mój partner zamówił kartę debetowa. Po ponad miesiącu oczekiwania, zadzwoniliśmy na mLinie, gdzie otrzymaliśmy informację, że karta została wysłana na podany adres, ale niewiadomo gdzie zaginęła po drodze. Zmieniliśmy więc adres na adres firmy. Po 15 dniach udaliśmy się do siedziby mBank, ponieważ karty wciąż nie dostarczono. W mBanku obsługa nawet nie mogła otworzyć w serwisie kontaktu mojego partnera, bo nie miał przy sobie paszportu! Nieważne, że miał dowód osobisty, nr PESEL oraz wszystkie maile potwierdzające, że ma konto w tym banku. Obsluga nie mogła go "zidentyfikować" - śmiechu warte!!! Weszliśmy na jego konto przez aplikację mBank, pani z obsługi sprawdziła, że wszystko się zgadza, po czym zaproponowała, że możemy zamówić kartę raz jeszcze (po raz TRZECI) ale tym razem na nasz koszt, bo kurierem.
JESTEM ZBULWERSOWANA! NAPRAWDĘ SIE ZAWIODLAM na obsłudze klienta w mBanku. Nie polecam, szczególnie obcokrajowcom !!!ZaletyBrakWadyObsługa obcokrajowcow -
~Andrzej / 2019-07-29 21:19
Rezygnuje ponieważ brak sensownego pakietu lojalnościowego nie chce być dawca kapitału i chore opłaty za rzeczy, które w innych bankach są bezpłatne. Już przetransferowalem większość kasy do milenium ( nie reklamuje tego banku, ale ma po prostu najlepsze warunki na rynku obecnie) zamykam jeszcze zlecenia i przekierowuje wpływy i do widzenia. Jak się mBank nie ogarnie to niedługo z giełdy a potem z rynku będzie schodził słabiutko to wyglada ZaletyProsty interfejs bankowości mobilnejWadyDużo opłat, holdowanie transferów (kasa długo idzie) nieprzejrzysty cennik niskie oprocentowanie depozytow -
~Tommy / 2019-07-29 19:43
Dramat.Spłacając resztę kredytu w mbanku zadzwoniłem na infolinie w celu dowiedzenia się czy kredyt został zamknięty. To nie takie proste oj nie !!!!!! Godzina siedzenia na telefonie i nie załatwiłem nic . Zero !!!!! Na infolinii łączenie za łączeniem z innymi osobami .To pytają o numer indentyfikacyjny klienta , to ekody, to znowu na koniec ze mam nie aktywne jakieś połaczenia telefoniczne. Pozakładałem wszystko co miałem pozakładać dzwonie a obsługa mi odpowiada ze jestem niezidentyfikowany i proszą poraz kolejny o zalozenie numeru klienta i telekodu hahahahahaha. Az sobie to nagrałem i wrzuce na internet , ludzie się pośmieją. Jadę do placówki stacjonarnej i nie chce znać tego banku .Nie polecam !!! WadyDramat bank -
~Tomasz L. / 2019-07-29 14:33
mBank potrafi bez ostrzeżenia zamknac konto ze srokami na rachunku po 2ch nieodebranych pismach od banku. WadymBank potrafi bez ostrzeżenia zamknac konto ze srokami na rachunku po 2ch nieodebranych pismach od banku. -
-
~exwooke / 2019-07-29 13:56
MAsakra to co ostatnio mbank wyczynia z wypowiedzeniemy umowy to jkieś jaja. Potwierdzanie że koło jest okrągłe. Mają wszystkie dane które sobie mogą wziąść z KRS a każą to osobiście potwierdzać w placówkach. I ja mam teraz wracać z wakacji żeby im to potwierdzić . Nie polecam tego banku !!!! Wady1000 -
~Wojciech / 2019-07-29 01:49
Na ten moment złapałem ich na 3 wpadkach, za które ja podwójnie płacę. Pracownicy są nie doszkoleni. Tragedia. WadyOszustwa,
OGROMNE błędy w systemie, za które Ty płacisz.
Pracownicy zamiast pomagać patrzą tylko abyś wyszedł z kolejnym kredytem, a oni zarobią 200 zł.
Oferta mi się z celem. -
~djpaki / 2019-07-27 06:46
Jak nie problem z kartą gdzie twierdza że wina leży po stronie Mastercard bo mają niby awarie to blokady pieniędzy które są dawno anulowane a pieniądze nadal niedostępne -
~Oszujani / 2019-07-26 11:53
Zablokowali synowi konto z powodu takiego że dowód stracił ważność,po zaktualizowaniu danych złodzieje nadal blokują bezprawnie pieniądze.Dzisiaj wysyłamy pismo do rzecznika finansowego do UOKiK,oraz zgłaszamy do miejskiego rzecznika konsumentów,prawnik zaproponował że można wysłać nakaz zapłaty odsetek od kwoty którą bezprawnie przetrzymują i nie wiadomo co z nią robią.Mize ktoś się w końcu za nich weźmie. ZaletyŻadnychWadySame wady i dno
strona 76 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- nastepna »