Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mario / 2023-04-29 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, nie wiem co napisać bo wszystko to dno chyba że chcą cię przejąć jako klienta to dadzą ci super ofertę , problem z otwarciem pliku pdf od nich na komputerze i laptopie gdzie wszystkie pliki zawsze otwierałem czy to z innych banków czy z firm i nie było problemu , pani na infolini nie potrafiła mi pomóc kolejna też i tak mnie zbywali , do tego ten bot -totalna porażka, żeby wcisnąć mi kartę kredytową to nie było potrzebne nic ale gdy chcesz złożyć reklamację lub potrzebujesz pomocy to nagle potrzebują wszystkiego , złodzieje ,mafia itp, ja osobiście rezygnuje z rachunku w mbanku ,mam dość
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje i oszuści , nie pomogą swoim klientą
  • ~Mario / 2024-08-02 07:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali mi konto bo mieli niby nieautoryzowany przelew na 1 zł bez potwierdzenia sms. Albo to ich metody żeby zablokować komuś konto na 30-60 dni albo mają taki wspaniały system. Dla mnie oni są skompromitowani do spodu. Przyszedłem ze sobą i z dowodem osobistym żeby zlikwidować konto ale nie mogłem bo będą szukać hakera, który chciał mi ukraść 1 zł. KNF już poinformowałem, że nielegalnie przetrzymują moje pieniądze, może dostaną za to godziwą karę. 220 zł miałem na koncie :) wyobraźcie sobie jakim dnem jest ten bank. Likwidujcie konta i uciekajcie bo nie zobaczycie swoich pieniędzy.
  • ~Mariusz / 2018-06-22 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    od ponad miesiąca próbuje otworzyć drugie konto w mbanku. do tej pory sprawa jest nie załatwiona. powód? kurier nie może do mnie dotrzeć bo nie pasują mu godziny kiedy mogę się z nim spotkać. na stronie mbanku napisane że konto można otworzyć w dwa dni. składałem reklamację wielokrotnie. dzwoni do mnie kurier i nie chce przyjechać do mnie w takich godzinach jakie mi odpowiadają. niewiarygodne. mbank nie potrafi ogarnąc jednego normalnego kuriera ktory dostarczy mi w koncu umowę.
  • ~Mariusz / 2021-03-18 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Syn skończył 13 lat i chciałem mu założyć konto dla młodych ... i zrobiły się alternatywy 4.
    Bank nie udzieli mi informacji o wniosku który złożyłem ...tylko dziecku jak do nich zadzwoni (ma 13 lat). Nie mogę nawet uzyskać nr przesyłki żeby dowiedzieć się co z wysłanymi dokumentami.

    Dokumenty do podpisania wysłane kurier który dzwoni do dziecka (musi być przy tym osoba dorosła do podpisania) zamiast do rodzica (pewno taki kontakt bank podał). Kurier umówiony na wtorek - (żeby zastać rodziców) przyjeżdża w środę i tłumaczy że przecież był.

    Dla mnie jako opiekuna prawnego - ta procedura to debilizm zwłaszcza, że ponoszę odpowiedzialność prawną i finansową za wszystkie działania Syna do osiągniecia przez niego pełnoletności.

    Miałem kiedyś m-bankiem sytuację, że podpis który złożyłem nie zgadzał się z tym którym chciałem potwierdzić zmianę danych do konta (długa przerwa) ...nie pomógł dowód osobisty, paszport, nawet konta nie mogłem zamknąć - nie ten podpis. Musiałem przeczekać aż zmienią się procedury. Historia znowu zatoczyła koło.

    Robienie z dziecka na siłę dorosłego ma podreperować ego banku czy dziecka ?
    To chyba taka nowoczesna forma hartowania klienta w ich wykonaniu.
    Mam u nich trzy konta...ale tak mnie zirytowali, że sprawdzę inne opcje.
  • ~Mariusz / 2021-09-10 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jasne zasady przy wielu produktach , błędne informacje od przedstawicieli i na i infolini . Stał klient nie czuje się doceniany , wprost przeciwnie trudności przy wielu produktach . Brak wykwalifikowanych pracowników przy przelewach specjalnych , zlecanych przez klienta - 3 dni w obecnych czasach to trochę długo .Brak podejścia biznesowego przy współpracy z małymi i średnimi firmami .
    WadyNie jasne uzasadnienia przy odmowach przy udzieleniu kredytu . Słabe wsparcie ze strony opiekunów klienta .
  • ~mariusz / 2022-01-23 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    gówniany bank !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Mariusz / 2022-02-10 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga, złodziejska prowizja za limit na karcie, pobierają co roku bez ostrzeżenia, i wmawiają ciemnotę, że nie można jej odzyskać. A można, bo jeśli zrezygnuje się z linii kredytowej, to mają obowiązek zwrócić za niewykorzytany okres. Banksterzy.
  • ~Mariusz / 2023-12-28 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś tj.28.12.2023 infolinia to jakaś farsa mimo informacji ze czas oczekiwania na połączenie wynosi 15min to i tak po 30minutach nic się nie zmienia i dzwonisz w próżnię,można zadzwonić na infolinię i w międzyczasie przeczytać jakąś 4tomowa księgę a i tak pewnie by się nadal czekało..chyba zrezygnuje z tego śmiesznego banku
    ZaletyBrak
    WadyBank może jest ok ale infolinia to farsa, chcesz zadać krótkie pytanie a karzą czekać 30min
  • ~Markus / 2024-01-06 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto tam 20 lat,ale to szkopski bank i po ostatnich jego Decyzjach pora się Rozstać ! Skarbonka u konkurencji :) Nie będę utrzymywał Rudego Gnoja.
    ZaletyByły
    WadyNiemiecki - Zło w Genach.
  • ~Maro / 2023-04-11 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam karty do konta. Zainstalowałem aplikację bo potrzebowałem pilnie wypłacić 1000 zł w bankomacie blikiem. Zablokowali konto jak tylko chciałem wypłacić. Na infolinii niby odblokowali ale nie mogłem się ponownie Po ponownym telefonie na infolinię dowiedziałem się, że wylogowało mnie z aplikacji i ponownie aktywować mogę tylko w placówce banku. Na infolinii nie mogą zmienić z autoryzacji aplikacją na sms. Bank zablokował mi konto zostawił mnie na lodzie. Zamykam konto tam po 16 latach.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Maro / 2024-01-30 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    własnie otrzymałem nowe warunki i opłaty dla konta Intensiv, powiem tak NARA!!!!! zmieniam bank po 20 latach
    Zaletybrak
    Wadykrętacze
  • ~Marta / 2021-07-07 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Wniosłam o kredyt gotówkowy 2 tysiące 24 czerwca dziś mamy 7 lipca i do dziś nie mam odpowiedzi, pomimo 6 ponagleń telefonicznych z infolinia
    ZaletyŻenada
    WadyŻenada
  • ~Marta / 2024-02-21 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Mafia okradajaca bezpodstawnie ludzi z pieniedzy,oszucsi jakich malo.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~martin / 2022-02-14 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto już pare dobrych lat. Ale to początek konca, przenoszę się. Szczególnie po cyrkach jakie Pan Prezes Stypułowski robi takie jaja że wywala związkowców. Hańba. Żegnam.
  • ~Martyna / 2023-02-13 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie sposób dodzwonić się na mlinie. Poprzednim razem czekałam 7 minut, teraz czekam już kilkanaście i melodyjka. W zeszłym tygodniu zamknęłam konto, pani potwierdziła zamknięcie, musialam przelać zaległość i miało być konto zamknięte do ostatniej soboty. W poniedziałek dostaję od nich sms, żeby spłacić zaległość na koncie. Ogromny bałagan, a jak dzwonisz żeby wyjaśnić sprawę to nie odbierają. Mieli już nie liczyć odsetek po zamknięciu konta!!!! To jest skandal. Poza tym tracę swój czas wydzwaniając tam. Mam nadzieję że ktoś poniesie odpowiedzialność za takie pomyłki. Nie ufałabym temu bankowi zostawiać tam większych pieniędzy. Zlikwidowałam też konto ze względu na tragiczny customer service
    ZaletyBrak
    WadyOpis powyżej, niechlujstwo, niedokładność, bardzo duże trudności z dodzwonieniem się
  • ~marzena / 2015-02-20 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto założyłam kilka lat temu generalnie po to by obsługiwało moją polisę OC. Po roku okazało się, że mam zapłacić za kartę kredytową, o którą nigdy nie wnioskowałam, ani też nigdy nie otrzymałam. Próbowałam telefonicznie wyjaśnić sprawę, bezskutecznie, udało się zrezygnować przez telefon z karty ale reklamacja wymagała złożenia pisma, wiec odpuściłam i zapłaciłam. Potem zabrakło informacji o kończącej się polisie OC i znów porażka. Miesiąc temu postanowiłam zamknąć rachunek. Dyspozycja złożona telefonicznie. W trakcie wypowiedzenia umowy (okres 30 dni) podałam jeszcze nr rachunku na który należy przelać środki po zrealizowaniu dyspozycji. Dziś otrzymałam potwierdzenie (mailem i sms-em), że rachunek zamknięty. A za chwilę, że środki pozostawione na rachunku trafiają na nieoprocentowane konto (zamiast na podany przeze mnie rachunek!). Wysłałam maila z prośbą o wyjaśnienie. Uwaga, jest odpowiedź, że korespondencja w formie mailowej ma jedynie charakter informacyjny. Udzielając odpowiedzi na przesłaną wiadomość nie posiadają wglądu w moje dane i posiadane produkty, co skutkuje brakiem możliwości merytorycznego odniesienia się do jej treści. W celu wyjaśnienia kwestii związanej z realizacją przelewu proszą o kontakt z konsultantem mLinii pod numerem: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800. Proszę przygotować identyfikator klienta i telekod. Identyfikator klienta i telekod przygotowane więc dzwonię. Rachunek zamknięty ale identyfikator i telekod działają (?) super! Pani przepytuje mnie na tę okoliczność: imię i nazwisko, pesel, adres, nazwisko panieńskie matki... jest! widzi wniosek zamknięcia! ale sory, nic nie może zrobić... już mnie mdliło od tego ciągłego przepraszania za to, że konsultant nie wpisał we wniosku numeru konta, że nr rachunku umieszczony w komentarzu nie ma mocy prawnej, że konsultant nie powiedział... dość! nie chcę przeprosin, oczekuję realizacji dyspozycji, którą złożyłam przecież prawidłowo przed zamknięciem konta. ok, no to składam reklamację, nie!!!nie mogę, bo właśnie mój identyfikator i telekod zostały zablokowane. Panienka z drugiej strony nie może nic (a może nie chce?)... nie mogę rozmawiać z nikim kto merytorycznie ogarnąłby sprawę, panienka nie przekaże sama też jej nikomu (bo przecież nie mogę już składać reklamacji), przelewu nie może wykonać... Masakra! Rozwiązanie? a i owszem jest! jedno jedyne... PROSZĘ NAPISAĆ PISMO do mBANKU. Paranoja jakaś! To pytam się po co maile z banku wprowadzające w błąd, po co zatrudnieni konsultanci (pierwszy zapomniał powiedzieć, drugi powiedział ale źle, a trzeci był tylko od przepraszania - ot taką miał wąską specjalizację!)??? I co? ano kasę w majestacie prawa zabrali, jak napiszę pismo jest szansa, że przeleją wreszcie na podany rachunek... chociaż w tej sytuacji to wcale już nie mam takiej pewności. Od wojny, głodu i MBANKU uchroń nas Panie! Amen
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo, szczegóły powyżej
    4 lata, bezpłatnie (na więcej zresztą nie zasługuje!)
  • ~Marzena / 2022-03-18 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt w ostatnim czasie bardzo utrudniony,bardzo długo czeka się na infolinii, ponad 20 minut, a kontakt przez czat praktycznie stale zablokowany. Myślę, że są to działania celowe banku wobec nerwowej sytuacji na rynku finansowym. Maja za zadanie ograniczenie osobom, firmom dostęp do środków i operowanie nimi. O wszelkich nieprawidłowościach, które mogą Ciebie uchronić cżłowieku informują lakonicznie mailowo. Gdy ktoś zrobi dużo przelewów jednego dnia dostaniesz maila a nie telefon sprawdzający czyli nie zareagujesz gdyby ktoś włamał się do Twojego konta bo sprawdzisz skrzynkę mailową za kilka godzin a może dni. ALE ALE gdy trzeba zaatakować Ciebie ofertami handlowymi numer telefonu jest im świetnie znany o każdej porze dnia i nocy !!!!
  • ~Maskara co się dzieje! / 2023-09-04 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadłużenie przypadkowej osoby na 2 miliony złotych, brak pomocy ze strony banku.
    ZaletyBrak
    WadyMoże prowadzić do więzienia, depresji a nawet samobójstwa
  • ~Mateusz / 2021-05-11 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbuje sie skontaktować od 30 minut , nie moge sie zalogować do banku naliczane mam opłaty 6 zł za posiadanie Karty , plus aplikacja mobilna to dno co chwile musze potweirdzać urządzenia i dodawać do zaufanych wystarczy jedna aktualizacja i juz trzeba wszystko od nowa NIE POLECAM - ciągle sa jakies problemy - gdy próbuje sie zalogować za każdym razem musze dodawać urządenie do zaufanych ( jedno i to samo ) a i tak sie nie moge zalogować bo nie otrzymuje wiadomośći głoswoej z kodem i tak stoje od 5h i próbuje to ogarnac nie polecam zmieńcie Bank !!!
    Zaletyżadne
    Wadyopłaty za wszystko
    brak pomocy na czas
    tragiczne podejśćie do klienta
    Ogromne kolejki na MLINI
  • ~Mateusz / 2021-10-01 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostały wysłane przez firmę pieniądze wczoraj o godz 10.50 i do tej pory ich nie ma
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 887
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 835
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4574
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3499
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2970