Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2048 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ania / 2019-09-17 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    przeczytalam wczesniejsze opinie i musze dodac ze dolaczam sie . ten bank to totalna pomyłka, a rozmowa z ludzmi tam pracujacymi to jak rozmowa z automatem , Bank nie szanuje klienta , mialo bc za zero a sa oplaty mialo byc promocyjne konto i ksa 300zl a okazalo sie ze nic takego ne dostalam ....zwykli oszusci.planuje jak najszybciej zostawic ten cyrk.
    Zaletybrak zalet
    Wadywady , same wady
  • ~Jadwiga Laskowska / 2019-09-17 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez ponad 3 miesiące byliśmy z mężem zwodzeni w sprawie kredytu...po dostarczeniu wstępnych danych, finansowych, które zostały pozytywnie, podobno, zaopiniowane do kwoty interesującego nas produktu- zaczęła się procedura uzupełniania danych, budowlanych, projektowych, ect, ect... w sobotę zadzwoniła nasza opiekun w dopytaniem o jakieś szczegóły z projektu.... a dziś informacja, że nie spełniamy kryteriów...no spoko- tylko czemu po 3,5 miesiącach zawracania"..", jeszcze tylko brakowało w wymaganych dokumntach rozmiaru buta, stanika i terminu ostatniej miesiączki!!!
    NIE POLECAM, NIE POLECAM
    ODRADZAM... pewnie handlują danymi od potencjalnych klientów wyciągniętymi...
  • ~AdamS / 2019-09-15 18:39
    Ocena: 2.00 / 5
    14.09 Weszły w życie nowe sposoby logowania do kont. Pechowo miałem awarię telefonu i musiałem założyć aplikację na nowym aparacie. Przypisanie aplikacji do konta, pesel, nazwisko rodowe, potem kod otrzymany z połączenia telefonicznego i nagle informacja, ze muszę się zalogować do aplikacji mobilnej w celu autoryzacji. Przecież walczę z pierwszym uruchomieniem w/w aplikacji. Próbuję przez komputer. Login, hasło i komunikat żeby autoryzować dostęp poprzez aplikację (która nie działa). Kilka telefonów na infolinię i dochodzę do wniosku, że jak już jestem zmuszony iść do placówki z moim problemem, to chyba już tylko po to, aby się z bankiem pożegnać. Rozumiem, że mobilna autoryzacja itd. ale musi być jakaś furtka żeby dostać się do swoich pieniędzy w razie jakiejś awarii.
    ZaletyPłatność kartą jest od razu uwzględniana na saldzie rachunku.
    WadyAkurat mojego problemu nie da się rozwiązać poprzez infolinię.
  • ~Nie_polecam_MBank / 2019-09-14 12:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Aplikacja mobilna to jakaś żenada, nie wspominając o obsłudze klienta na infolini.
    ZaletyPraktycznie brak
    WadyFatalna aplikacja mobilna
  • ~Stan / 2019-09-13 12:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Założyłem konto osobiste wszystko miało być za zero jednak co miesiąc coś a to wypłaty z bankomatu poniżej 100 opłata,niedawno co zauważyłem 7pln z wypłatę z bankomatu a tu znowu doczytałem o opłatach za kartę to są ZŁODZIEJE I OSZUŚCI od takich z daleka.
    Dziś już nie dam rady ale w poniedziałek podziękuję tym kłamczuchom.
    Zaletybrak
    Wadywszystko złe
  • ~karsz / 2019-09-13 11:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Złożenie dyspozycji na m-lini w terminie (5.09), dnia 9,09 centrala zgłasza do banku ze trzeba donieść dokument (dokument doniesiony godzina 11) o 14;30 mail z centrali ze brakuje jeszcze jednego dokumentu w związku z tym dyspozycja zostaje zamknięta. No ręce opadają!Jakby nie mozna było od razu rano poprosic o oba dokumenty.tym bardziej ze drugi dokument doniosłam w tym samym dniu. Musiałam zlozyc kolejny wniosek który nadal nie został rozpatrzony.termin rozpatrzenia 7 dni ... od 5ego minęło już 8. Fatalny system obsługi klienta to już w bankach spółdzielczych wygląda to lepiej, naprawdę. w dobie internetu ciężko uwierzyć że bank szczycący się mianem ikony mobilności ma takie problemy z komunikacją wewnętrzną.
    Zalety-obsługa konta online
    Wady-mlinia -przedpotopowe procedury w kwestii obsługi klienta - zła komunikacja miedzy centralą a placówką banku
  • ~Zdrojek / 2019-09-12 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci wprowadzają klienta w błąd (zatajając koszty), nie dotrzymują terminów
  • ~barbara / 2019-09-09 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wziełam kredyt na samochód na 2 lata.Kredyt podpisałam w kwietniu 2018 a spłatę zaczełam 10.06.2018.Jakiez było moje zdziwienie kiedy dostałam pismo z 19.08.2019 że muszę spłacić całość pożyczki albo połączyć z innym kredytem lub kredytem w rachunku.Jestem zszokowana zachowaniem banku.Kredyt spłaciłam ale niesmak pozostał.Jedno wiem, że nigdy i nikomu nie polecę MBANKU jako wiarygodnego partnera.Jesteście niewiarygidni skoro zmuszacie klienta do natychmiastowej spłaty kredytu.
  • ~HennesvXguy / 2019-09-09 03:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zastanawia mnie jakim cudem mam -70 zł na saldzie, skoro posiadam nieaktywne konto bankowe, nie dostałem karty i dodatkowo mam konto dla młodych przy którym się nic nie płaci za prowadzenie konta. Żenada...
  • ~Marcin / 2019-09-08 15:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobieranie opłaty za przelew pomiędzy własnym kontem firmowym a prywatnym to zwykła kpina. Najgorszy bank dla firmy.
    WadyOpłata za przelew pomiędzy własnymi kontami firmowym i prywatnym
  • ~i / 2019-09-07 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam
    pobrali opłatę 5 pln za nic, nie odnotowaną w historii operacji, a potem przez godzinę nie można się do nich dodzwonić
  • ~Ola / 2019-09-06 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam utrata zaufania. Mam od lat tzw. konto gospodarcze oraz lokaty walutowe. Chciałam złożyć wnioski na lokaty w innych walutach. System odrzucał wnioski. Poinformowano mnie o nieprawidłowościach danych w dowodzie osobistym (podobno jakaś? niezgodność w centralnym rejestrze dowodów osobistych). W innych bankach nie widzieli problemu (wszystko było OK). Dodatkowo zleciłam sprawdzenie centralne swojego dowodu osobistego (dokument bez zastrzeżeń!!) Tego samego dnia mąż zerwał wszystkie lokaty (dobrze że był współwłaścicielem). Jesteśmy w trakcie likwidacji kont gospodarczych.
    Po prostu boimy się.
  • ~Robo / 2019-09-05 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Utknąłem na etapie zakładania i aktywacji kont firmowych. Po przeszło 3 dniach walki z bankiem, kilkukrotnych odwiedzinach w placówkach ( sami nie wiedzą, która placówka ma obsługiwać jakich klientów), bezowocnych kontaktach na czacie oraz mlini potwierdzeniu w placówkach, że konta aktywne, składaniu w związku z tą sytuacją wielokrotnie reklamacji - ikona mobilności z ironią oświadcza, że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji a to jest powiązane z aktywacją konta. Ikono mobilności - złożenie właściwe wniosków przez internet, potwierdzone sms do podpisu we skazanym punkcie przerosło twoje możliwości, 34 dni to całkiem niezły wynik jak na zakładanie kont!!! Gratuluję.
    Poziom niekompetencji w procesie obsługi jest szokujący!!!
  • ~ja / 2019-09-05 00:59
    Ocena: 1.00 / 5
    nie należę do tego banku, nie mam żadnej karty a dzisiaj przysłali pismo o opłatach za prowadzenie konta i korzystanie z ich usług w kresie w którym nie byłam w mieście.
    Zaletyżadnych
    Wadynajwięcej
  • ~Imię / 2019-09-04 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wciąż popsuty tablet w oddziałach mBanku, czy do niego mają dostęp dzieci, że wciąż (gdy oczywiście jest dostępny,bo nie ma "awarii"), się psuje??? nawet,gdy jest dostępny,to jakby ktoś jeszcze na nim był zalogowany, ponieważ przy próbie wylogowania się,próba jest nieudana. Nierzetelni pracownicy informują,że wszystko ok. Tymczasem,jeśli nie ma informacji typu "poprawne wylogowanie z serwisu transakcyjnego" to ok.nie jest.
    ZaletyŻadnych
    WadyOpisane oraz wiele innych
  • ~Zniesmaczona / 2019-09-04 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank że wszystkich banków, nie polecam!!!! Ludzie zastanówcie się 2 razy zanim tam założycie konto!!!!!! Miałam konto 12 lat a teraz co chwilę blokują mi że względu bezpieczeństwa, bez żadnego uprzedzenia, z dnia na dzień zostałam bez środków do życia z trójka dzieci, ludzie na mlini niekompetentni... Odsylaja z działu na dział i żaden z nich nie patrafi rozwiązać problem, wiecznie zmieniane opłaty za prowadzenie konta!!!! NAJGORSZY BANK JAKI ISTNIEJE!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkiego jakie istnieją
  • ~sławek / 2019-09-02 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORZY BANK CAŁEGO SWIATA

    zero kompeteni pracownicy, nie mozliwy kontakt z kimkolwieg wyzej. wiecznie infolinia i odp przykrom nic nie poradze, na zasadzie jak najszybciej sie petenta pozbyc. podonie w placowce :Bank stawia na Pokolenie Z jak ZERO motywacji i taka jest obsługa.
    samowolna blokada rachunku i srodkow baz informacji itd.. niech klient sie sam boryka
    Zaletyzero
    Wadysporo
  • ~artur / 2019-09-02 14:58
    Ocena: 2.67 / 5
    coraz gorzej z tym bankiem co innego mowili co innego wyszlo z czasem
    Zaletyzadnych
    Wadyza wszystko trzeba placic
  • ~James / 2019-09-01 11:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Ciekawy bank. Indywidualne podejście do klienta. Bardzo wysoka zdolność i wiarygodność kredytowa, a bank zamiast wnioskowanej kwoty 20 000 chciał przyznać 2000. U konkurencji bez problemów 20 000 na lepszych warunkach. To bank czy SKO (Szkolna Kasa Oszczędnościowa)? Jestem trakcie przenoszenia konta do innego banku,pomimo że byłem ich klientem niemal od samego początku.
    WadyChwalić to się potrafią.
  • ~Mariusz / 2019-08-29 15:27
    Ocena: 3.67 / 5
    Założyłem sobie konto wielowalutowe i jakie było moje rozczarowania, kiedy zapłaciłem kartą w euro a bank pobrał kasę w zł, pytam konsultanta, o co chodzi okazało się ze miejsce, w którym płaciłem zablokowało w trakcie płacenia większa kwotę od dostępnej na koncie podczas transakcji a dopiero później koryguje ja do właściwej kwoty która została zapłacona. Np. płacisz 40euro bank blokuje 130 a później koryguje tylko, jeśli kwota jest wyższa niż środki na koncie to płacisz w PLN. Plus prowizja. Bank się wykręca ze to zgodnie z regulaminem tylko nie wspomina o takich sytuacjach w regulaminie. Jak dla mnie powinna się liczyć kwota faktyczna a nie wzięta z sufitu. Ta usługa to BUBEL.
    Zaletynie wiem
    Wadyza reklamą jest bubel walutowy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1013
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 929
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4562
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4008
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100