Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2019 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zmuszona do posiadania konta w najgorsz / 2019-08-23 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    TOTALNA BEZNADZIEJA! Nie polecam nikomu. Ja jestem zmuszona do posiadania konta w tym banku przez fakt posiadania u nich kredytu hipotecznego. Inaczej od razu zamknęłabym to konto. Horrendalnie wysokie opłaty, niekompetencja pracowników.
  • ~Staszek / 2019-08-22 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Po ostatnich zmianach kompletne dno. Nie moge wykonac zadnej transakcjio od 2 miesiecy. Infolinia niekompetentna.
    ZaletyZero. Jakie moga byc zalety jak nie mozesz wykonac zadnej transakcji choc masz konto od 10 lat.
    WadyNie mozna uzyskac zadnej pomocy na infolini. Wszystko odbywa sie schematycznie.
  • ~Darek / 2019-08-20 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam mBanku, przez trzy miesiące nie mogłem zamknąć konta, cały czas naliczali opłaty, jeden konsultant mówił co innego a następny jeszcze coś innego. Straciłem kupę nerwów i zdrowia. Jak tak dalej będą robić to będzie po mBanku. Kiedyś jakiś poziom reprezentowali ale teraz, to chyba najgorszy bank.
    Zaletybrak
    Wadyten bank to jedno wielkie nieporozumienie, wysokie opłaty za wszystko, problemy z zalatwieniem sprawy na infolini, problem z zamknięciem konta, telefony od rana do nocy w sprawie kredytów i usług dodatkowych
  • ~Ja / 2019-08-20 14:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku. Kontakt z infolinia to poprostu tragedia, godziny oczekiwania żeby się połączyć. Pracownicy niekompetentni i niedouczeni. W jednej sprawie każdy z konsultantów mówił co innego. Bezprawne zajęcie pieniędzy które nigdy nie powinny zostać zajęte. Oczekiwanie na rozpatrzenie prostej reklamacji trwało ponad 30 dni. Ogólnie poziom usług pozostawia wiele do życzenia.
  • ~Brj / 2019-08-20 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie wyrażałam na żaden temat negatywnych opinii na forum ale to, co robił ze mną mbBank w ostatnim czasie zmusiło mnie do tego. Byłam wieloletnim klientem tego banku, jednak ze względu na wzrastające opłaty związane z prowadzeniem konta, nagabywanie telefonami od rana do późnego wieczora z propozycjami kredytów, niemożność załatwienia spraw z konsultantami mLinii, postanowiłam złożyć wniosek o zamknięcie rachunku. Po pewnym czasie od złożenia wniosku online otrzymałam e-maila, iż w związku z debetem na koncie rachunek nie może zostać zamknięty. Gdy składałam wniosek nie było żadnego debetu. Telefonicznie uzyskałam informację, iż mam wpłacić kwotę 9 zł za dwukrotne pobranie środków w jednym miesiącu z z mojego własnego konta oszczędnościowego. Uiściłam tą opłatę, a po jakimś czasie telefon, iż znowu mam jakiś debet i rachunek nie może zostać zamknięty. Po przełączaniu od konsultanta do konsultanta (ponad pół godziny) dowiedziałam się, iż została naliczona opłata za ubezpieczenie, za które niby miałam płacić już po złożeniu dyspozycji zamknięcia rachunku.Dowiedziałam się, iż złożenie dyspozycji zamknięcia rachunku nie jest jednoznaczne z zaprzestaniam naliczania opłat. Oddzielnie trzeba zastrzegać kartę, wyłączać usługę ubezpieczenia itd. wszystko u innego konsultanta. Powiedziałam, iż skonsultuję się w tej sprawie z prawnikiem. W konsekwencji moje rzekome opłaty zostały anulowane i otrzymałam informację o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku. Mam nadzieję, że to faktycznie koniec. Wiele nerwów mnie to kosztowało. Czułam się wręcz oszukiwana przez mBank. Robili wszystko, żebym nie mogła zamknąć rachunku.Nie polecam mBanku.
    Zaletybrak
    Wadywysokie opłaty, ogromne trudności załatwienia spraw przez mLinię, oszukiwanie klienta, nagabywanie telefonami w sprawie propozycji kredyu oraz włączaniem dodatkowych usług związanych z kolejnymi wysokimi opłatami
  • ~julka1111 / 2019-08-17 03:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Oplaty za wszystkie transakcje. M bank to jeden z najgorszych wyborów do założenia konta. Mam konto dla młodych które wydawać się powinno być w większości darmowe a opłaty za transakcje ponoszę maksymalne! Radze jak najszybciej zmienić bank!
    ZaletyBrak
    WadyWysokie oblaty za transakcje, niekomopetentna obsługa klienta.
  • ~Iouna / 2019-08-16 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Postanowiłam zamknąć konto w związku z opłatami i zmianami regulaminu, które wchodzą od 19.08.2019. Na koncie zostały 2 zł. Tuż przed zamknięciem konta na mojej poczcie pojawił się mail, iż konto nie zostanie zamknięte ponieważ mam na nim debet. Wchodzę na konto, a tam żadnej informacji o debecie w saldzie nie widzę. Kontaktuję się z bankiem (nie dzwonię, nie ma sensu) na czacie. Otrzymuję po 2 godzinach odpowiedź, że moje 2 zł wysłali przelewem za 9 zł i w rezultacie nie dostałam tych 2 złotych, a muszę dopłacić jeszcze 7! Co to jest? Kto takie głupoty (delikatnie mówiąc)wyprawia?!!! Dodam, że sama tych 2zł przelewem wysłać nie mogłam, bo to za mała kwota. Co za ...!
    Zaletybrak
    Wadyobsługa i dostęp do informacji ograniczony, kontakt z kimkolwiek z banku niemal zerowy, bezpłatne wypłaty z bankomatów ograniczone, nie polecam nikomu banku
  • ~Xxx / 2019-08-14 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa klienta, zmiana numeru telefonu trwała aż 3 dni! Nie można tego zrobić przez stronę internetową, przy próbie kontaktu telefonicznego dziesiątki numerów wewnętrznych, a gdy już wybierze się odpowiednia linie, okazuje się że nie ma możliwości połączenia z konsultantem bez wcześniejszego wpisania numeru klienta i telekodu (jakby każdy miał to pod ręką). Długie oczekiwanie. Po kontakcie z konsultantem okazało się że trzeba mieć poprzedni numer aktywny ( dość ciężka sprawa przy utracie telefonu z kartą),w przeciwnym razie mogą wysłać kod poczta który idzie aż 10 dni! Ogólnie żenada
    ZaletyBrak
    WadyFatalne podejście do klienta, długi czas oczekiwania
  • ~KS / 2019-08-14 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy Banku Mbank skontaktowali się ze mną z prośba o aktualizowanie oświadczenie o beneficiencie rzeczywistym mojej firmy. Po przybyciu do odziału przy CH Arkadii w Warszawie zostałam poinformowana, że jedynnie co muszą zaaktualizować to moje nazwisko. Złozyłam wszystkie oświadczenie zgodnie z instrukcją pracowników 26/07/2019 - potwierdzenie sms. Po czym w dniu 8/8/2019 dostałam informacje że zgodnie z nowymi przepisami moje konto firmowe zostało zamknięte z powodu "braku możliwości zastosowania wobec posiadacza rachunku środków bezpieczeństwa finansowego wskazanych w ustawie o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu". Spędziłam 3 dni na wyjaśnienia i składania reklamacje i ponownie oświadczenia o beneficjencie rzeczywistym w odziale na ul. Królewskieh 14. Po czym dostałam informacje ze konto zostanie aktywowanie w ciągu 14 dni. Wszystkie przelewy od klientów zostały odrzucone co wiąze się z ogromną stratą dla firmy. Ponad tym nie możemy wykonać zadnych przelewów do kontrahentów ani uzyskać dostęp do srodków. Mbank nie bierze zadne odpowiedzialności za błędów swoich pracowników i nie szanują swoich klientów. Składam dyspozycji o przenoszenia srodków do innego Banku - Jestem ciekawa ile to jeszcze trwa? traciliście kolejnego klienta z powodu wspaniałej obsługi - Dziękuję i Gratulacje !!!
  • ~Tomcio / 2019-08-13 16:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Uciekajcie z mbanku to już po mału koniec. Przez to, że mnie oszukali stracili klienta i beda po woli tracić
    ZaletyŻadnych
    WadyOszustwa i wyzysk
  • ~Sylwia / 2019-08-13 13:45
    Ocena: 2.33 / 5
    W dniu 13-08-2019 przez 4 godziny próbowałam uzyskac pomoc na infolinii i jej nie uzyskałąam!!!!!!!!!!!!!!. Tragedia!!!!!!!!!!!!!!!! , Nigdy w zyciu kontatktu z infolinią, to droga przez mękę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadypracownicy nie przychylni rozmówcom
  • ~Ann / 2019-08-12 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzono zmiany, które wymagają kontaktu z infolinią i konsultantem. Dodzwonienie się graniczy z cudem, konsultanta prawie nie słychać; nie potrafi wyjaśnić jak rozwiązać problem, bo inaczej opracowano ustawienia w moim polu (klient), a rzekomo on jako pracownik ma inne opcje. Dzwonię po raz kolejny... Porażka !!!!!
  • ~Filip / 2019-08-10 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Od trzech godzin bezskutecznie próbuje połączyć się z konsultantem banku dwodzniąc na różne numery. Ceny wszystkiego ciągle idą w górę, a obsługa klienta jest na fatalnym poziomie. Żałośnie nieatrakcyjne warunki lokat i naciągactwo na wszystko
    Zaletybrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Matzu / 2019-08-09 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. To jedna wielka sciema. Od 3 dni próbuje się skontaktować z infolinią i to graniczy z cudem. Niby 24/7 A dodzwonić się nie można bo nikt nie odbiera. Tylko jak pożyczkę chcą dac to pierwsi dzwonią. Zero kontaktu z klientem. Kategorycznie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu
  • ~konop / 2019-08-08 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, generalnie opłata za każdy przelew, jesteście słabi!!!
    Zaletykiedyś były
    Wadyopłata opłata opłata
  • ~Poster / 2019-08-08 12:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Biurokracja Biurokracja Biurokracja Biurokracja od 2 dni probuje aktywowac dostep do konta internetowego porosut koszmar!
    Zaletyoferta
    WadyBiurokracja
  • ~JACEK / 2019-08-08 11:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytałem opinie na temat mbanku i jestem zdziwiony skąd te negatywy.Mam konto w tym banku i osobiście twierdzę, że obsługa jest doskonałą, nie mam żadnego problemu z kontaktem, mało tego czasami denerwuje mnie fakt, że przypadkowo kliknąłem na opcję kredytu na moim koncie a na drugi dzień już miałem telefon w sprawie kredytu. Poza tym ogromną ilość bankomatów i wpłatomatów , z których korzystamy w dowolnej chwili
    ZaletyDobry kontakt
    WadyBrak
  • ~Bonia / 2019-08-05 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z pracownikiem obsługującym kredyty hipoteczne jest wręcz niemożliwy. Obsługa i podejście do klienta skandalicznie lekceważące. Opłaty związane z kredytem ogromne a w zamian za to nie można oczekiwać nieczego. Zdecydowanie odradzam.
    WadyObsługa klienta, kontakt z pracownikami obsługującymi kredyty hipoteczne
  • ~Przem / 2019-08-05 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank słaby nie dbają o klienta tylko o inne instucje. Nie pomocny bank dla przedsiębiorców. Nie polecam tego banku i odradzam. Żeby w Olsztynie załatwić sprawę firmową musiałem 2dni czekać na spotkanie z opiekunem konta a Pani dyrektor... zachowała się jak portier w hotelu nie potrafiła nic doradzić i pomóc
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo a szczególnie obsługa i m linia gdzie godzinami czekać trzeba na połonczenie
  • ~Arek / 2019-08-03 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank - prawdopodobnie jedyny lub jeden z nielicznych na swiecie bankow, w ktorych paszport nie jest uznawany za wazny rodzaj dowodu tozsamosci. Pracownicy banku tlumacza sie wewnetrznym regulaminem, ktory jawnie stoi w sprzecznosci z ustawa o dokumencie paszportowym. Warto zapamietac: z polskim paszportem zalozysz konto wszedzie na swiecie, tylko nie w polskim mBanku na terenie RP. Doprawdy, kuriozum. Z takimi pokladami absurdu prezentowanymi przez mBank mozna sie poczuc jak w skeczu Monty Pythona.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1537
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1212
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 975
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 893
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 885
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994