Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2021-02-15 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje. Zabrali mi prawie 1000zł po czym nie odpierają telefonu.
    ZaletyBrak
    Wady- Brak komunikacji z infolinią
    - Kradzież pieniędzy z konta bez listy historii
    - Naciąganie na koszty
  • ~Łukasz / 2023-02-13 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic ale to nic się nie da załatwić online czy przez telefon. Nawet żeby zainstalować apke na telefonie trzeba iść do oddziału. Żenada nie bank, przenoszę się do ING
    ZaletyŻadne
    WadyMnóstwo
  • ~Łukasz / 2023-10-08 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpłatomaty Mbanku są przestarzałe i nie przyjmują nominałów 500zł.
  • ~Łukasz / 2024-01-06 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Doliczane jakieś ukryte opłaty do konta, których trudno doszukać się w umowie. W trakcie zakładania konta nie informowano mnie o nich! Kontakt z infolinia poniżej krytyki. Nie polecam
    ZaletyBrak zalet
    WadyDużo
  • ~Łukasz / 2024-10-16 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo ciekawy bank, w ktorym chyba nikt nie pracuje . Byc w tym banku to byc jak w pustostanie , zero ludzi same problemy. NIe polecam a wrecz ostrzegam by nie korzystac z tego banku.
    Zaletybrak
    Wadyczas oczekiwania na mkonultanta z infolini powinien byc dluzszy niz 3 godziny
  • ~Łukasz. / 2023-09-27 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Arogancja brak kompetencji i strata pieniedzy pracuje ta banda debili nie potrafią obsłużyć zajęcia komorniczego
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Łukasz84 / 2009-07-24 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem podzielić się informacją na temat czasu rozpatrywania reklamacji przez MBANK. Bankomatów, z których można korzystać bezpłatnie w MBANKU jest dużo, jednak większość z nich nie należy do nich. Problemy pojawiają się np. w momencie nieprawidłowego zaksięgowania transakcji (co zdarza się ponoć często). Miałem okazję przekonać się o tym niestety na własnej skórze, bank zablokował mi środki w wysokości 400 zł i nie wiadomo kiedy zwróci pieniądze. Czekam już ponad miesiąc, wg regulaminu czas rozpatrzenia tego typu reklamacji to aż 90 dni, a może ulec wydłużeniu aż do 140 dni! A ja zostałem bez pieniędzy na wakacje...
  • ~M / 2021-02-12 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletnie nie polecam zakładałam konto teraz, w czasie covida, wiec wszystko było online. Przyszedł kurier z umową do podpisania i ją dostarczył. Następnie miałam otrzymać maila aktywującego moje konto. Nie dostałam przez prawie 3 tygodnie mimo tego że trzy razy dzwoniłam na infolinię mbanku. Konsultanci mówili że zgłoszą skargę na to opóźnienie do konkretnego departamentu i dwóch rzeczywiście tak zrobiło. To nic nie dało i nie dostałam maila aktywującego, na otwarcie konta czekam już łącznie miesiąc. Wszystko jest niezorganizowane, nieprofesjonalne. Nie polecam, strata czasu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~m / 2022-03-25 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    calkowiy brak swobody w działaniu. brak dosw w user experiance
  • ~M / 2022-11-07 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Obecnie w skrócie można powiedzieć: DNO
    NIE POLECAM, POLECAM UNIKAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
  • ~m / 2023-09-02 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to jakiś żart, żeby skontaktować się z konsultantem, trzeba rozmawiać z botem, który nic nie rozumie, ciągle się zacina i nie chce dopuścić do kontaktu z człowiekiem.
  • ~M / 2023-09-06 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, zeby zajeli sie twoja sprawa chyba na glowie musisz stac. reklamacja na tranzakcje jeszcze nie rozptarzona. posiadam tam konto dlugo nawet intensive ale pora rezygnowac. w dupie maja kklienta.
  • ~M :) / 2015-08-12 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia nie dają rozwiązać umowy nie ma z kim rozmawiać.. naliczają odsetki za nieużywane konto
    Zaletybrak
    Wadylepiej nie zaczynaj z nimi bo nie skończsz nigdy...
    2
  • ~M. / 2022-04-12 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety jakości obsługi mBanku jest na bardzo niskim poziomie. Zatrudniają osoby, które nie potrafią myśleć, nie potrafią udzielić informacji, nie potrafią pochylić się nad klientem. Po zmianie oprocentowania straszą i brakiem 0,17 zł straszą sądem i kilka telefonów z windykacji dziennie.
    Brak kompetencji.
    ZaletyBrak
    WadyNiestety jakości obsługi mBanku jest na bardzo niskim poziomie. Zatrudniają osoby, które nie potrafią myśleć, nie potrafią udzielić informacji, nie potrafią pochylić się nad klientem. Po zmianie oprocentowania straszą i brakiem 0,17 zł straszą sądem i kilka telefonów z windykacji dziennie.
    Brak kompetencji.
  • ~M.M / 2019-07-04 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientka jeszcze od czasu ucznia. Czyli już ponad 10 lat. Od tego czasu dużo się zmieniło doszły prowizje i dodatkowe opłaty. A myślałam ze jestem w korzystnym dla siebie banku :/ a infolinia nie odbiera!
  • ~Ma / 2021-07-01 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    24 czerwca złożyłam wniosek. O kredyt dzisiaj jest 1 lipca i nie ma dalej odpowiedzi. Ile można czekać o kwotę 2 tysiące
    ZaletyJans
    WadySbs
  • ~Mac / 2023-02-27 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank , konto firmowe tragedia , za wszystko pobierają opłaty .
    WadyNaciągacze
  • ~Maciej / 2019-02-28 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Stosują "haczyki" które w obecnych czasach są niedopuszczalne. Należy bardzo uważać przy zawieraniu umowy, a informacji od konsultantów nie należy się spodziewać wyczerpujących. Straciłem cały dzień na ten bank i po jednym dniu wypisuje się z tego "cyrku".
    NIE POLECAM!
    ZaletyBRAK
    WadyBrak kompetencji
  • ~Maciej / 2019-10-11 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Rejestrowalem konto dowodem osobistym przez internet lata temu. Karta, ktora została wyrobiina nie dzialala, musialem wyrobic nowa na wlasny koszt. Dowod osobisty stracil waznosc. Z racji, iz mieszkam za granica posluguje sie tylko paszportem- dowodu nie mam. Siedzac przed gosciem z zapietej na opaslym brzuchu marynarce uslyszalem: wg banku legitymujac sie paszportem jestem klientem nie zidentyfikowanym. Konto zostalo zablokowane, nie moge wykonac zadnych operacji.
  • ~Maciejka / 2024-03-25 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to porażka, nic nie da sie załatwić, jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest dla mnie( według infolinii) przylot do Polski i udanie się do banku osobiscie w celu spłaty kredytu. Aplikacja jest tragiczna, nie czytelna, nic sie nie da z jej poziomu zalatwić.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 883
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 834
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4562
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4444
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3919
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2967