Ten bank oszukał mnie już kilka razy. Jedyny powód dla którego ciągle go nie zmieniłam, to kredyt odnawialny, którego ciężko się pozbyć, ale już niedługo… Po raz pierwszy bank oszukał mnie przy aneksie do wspomnianego kredytu. Chciałam go obniżyć, okazało się że w pakiecie otrzymałam podwyższenie oprocentowania, o czym nikt się nawet nie zająknął w czasie rozmowy z mlinią. Odstąpienie od tego aneksu było drogą przez mękę trwającą ok miesiąc, byłam odsyłana z miejsca na miejsce i nikt nie potrafił odpowiedzieć na moje pytania. Kiedy w końcu udało mi się od aneksu odstąpić, a w zasadzie go anulować, takiej terminologii użyto ze strony banku, odzyskanie pobranej prowizji i powtórne obniżenie oprocentowanie, to kolejna długa korespondencja. Ostatnio zaś bank wystawia zaświadczenie na którego wystawienie ma jak twierdzą jego pracownicy, bo nie udało mi się znaleźć tej informacji w żadnym dokumencie, 7 dni, ponad miesiąc. Złożyłam reklamację na tenże termin, i chyba jestem wyjątkowo wyjątkowym klientem ;) bo co prawda mają na jej rozpatrzenie 30 dni, ale „zazwyczaj odpowiadamy znacznie szybciej”, no to mnie to „zazwyczaj” najwyraźniej nie dotyczy.ZaletyMogłabym coś wskazać, ale nie zamierzam rekalmować niczego co jest związane z tym bankiem
WadyBrak informacji i możliwości jej uzyskania, mała wiedza pracowników i wprowadzenia klientów w błąd