strona 71 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- nastepna »
-
~sss / 2019-12-12 20:58
to juz koniec z mbankiem - ta nowa strona to drwiny z Klientow !!! pozal sie Boze usprawnienia polegajace na tym by wcisnac jeszcze wiecej reklam i produktow bankowych frajerom. wczesniej moglem, teraz nie moge zrobic przelewu z emaxa na ekonto blyskawicznie z pulpitu. tak samo nie moge bezposrednio zobaczyc kalendarza przelewow z pulpitu tylko musze sie przebic przez dwie podstrony. ZENADA, omijajcie ten bank szerokim lukiem !!! -
-
~Karolap / 2019-12-12 19:09
Dogadać sie z kurierem (który ma dostarczyć moją umowę) to jest jakiś cud. Czekam juz 3 tygodnie aż łaskawie mi ją dostrczy :) nie polecam. -
~tomek / 2019-12-12 17:40
Ten nowy pulpit, to jakaś kpina pełna wodotrysków. Trzeba uciekać z tego banku. -
~rozżalony klient / 2019-12-12 16:59
Ten nowy pulpit to jakiś beznadziejny żart! Czy oni w ogóle konsultują coś z klientami czy po protu mieli kilka milionów do wydania w ramach unijnej dotacji?
Przedtem wszystko było czytelne, najważniejsze dla mnie informacje miałem w zasięgu wzroku... Teraz oczywiście j**ą mnie w oczy przede wszystkim debilne reklamy, a czcionka stanu konta to chyba dedykowana dla ludzi w wieku 90+
mBank wmawia, że opinia klientów jest dla nich ważna, skoro więc 95% klientów totalnie krytykuje nowy pulpit, po kiego wała na siłę nas "uszczęśliwiają"??ZaletyTotalny brakWadyWszystko do kitu -
~Ja / 2019-12-11 11:38
Oceniam na zero!!! Zablokowane konto, bez wskazania przyczyny zaraz po otwarciu. Zablokowane środki a procedura trwa wiecznie. Dno. ZaletybrakWadysame -
~Alicja / 2019-12-05 22:20
Przestrzegam przed zakładaniem konta firmowego w mBank jeśli potrzebujecie terminal! Jestem ich ze klientka będąca od kilkunastu lat i czekam już ponad miesiąc na załatwienie terminala, bo niekompetentny pracownik „widmo” odpowiedzialny za terminale, nie potrafi poprawnie przesłać do operatora umowy. A może ten pracownik w ogóle nie istnieje ???? skoro kontakt z nim od miesiąca jest niemożliwy. Żenada! Ja tracę przez nich klientów, ale wy oni mają więcej do stracenia! Nie polecam zakładania konta firmowego w mBank!!!! ZaletyBrak -
~Marek / 2019-12-05 21:15
Strona internetowa to tragedia. Logowanie to jakaś paranoja. Dodałem domowy komputer jako urz. zaufane i... nie można się logować, nie rozpoznaje urządzenia, a po ponownym dodaniu otrzymuję komunikat:"To urządzenie już widnieje jako zaufane" i... strona zawiesza się i nie wiem co się wtedy dzieje. A miało być tak bezpiecznie ! Pozostaje tzw. "dostęp jednorazowy. Wtedy strona zamyka się czasem w trakcie wykonywania operacji (bo czas sesji minął ?), przecież jestem aktywny, wypisuję przelew itp. Każda operacja wymaga zatwierdzenia w aplikacji mobilnej, która jest aktywna ciągle (!), powtarzam ciągle! Ciekawe, że z bezpiecznego urządzenia, w bezpiecznej sieci, mam problemy z logowaniem, a w telefonie mogę zrobić wszystko i wszędzie podając tylko głupi PIN !
Kontakt z bankiem jest fikcyjny. Nie dostałem jeszcze nigdy odpowiedzi na maila, a nie będę czekał nie wiem ile na konsultanta.
Na początku to był fajny bank, tak -
~Aa / 2019-12-03 18:09
Zamknęli mi konto spółki mimo złożenia oświadczenia o beneficjencie. Bez uprzedzenia. Zaglądam do banku na konto - konta nie ma. Pieniędzy też. Bank ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Po wielkich awanturach przywrócili konto po ok. 10 dniach, pieniądze wpłynęły później. Dziś się okazało, że nie przywrócili karty. Odpowiedź na reklamację przysłali po 20 dniach.
Komunikacja z klientem - zero, obsługa - zero. Skrucha za zawalenie sprawy - zero.
To jest nasz bank, ja jestem kierownikiem tego banku i możecie nam nagwizdać.
Tak trzymajcie chłopaki, jak się pracuje w usługach, to trzeba klienta z buta, żeby wiedział, gdzie jego miejsce.ZaletyKiedyś był fajny Multibank, ale to se ne vrati.WadyCałokształt. -
-
~Anna / 2019-11-28 10:01
Odradzam,strata czasu i pieniędzy. Obsługa w oddziale poniżej krytyki. W dużym mieście wojewódzkim jest tylko jedno okienko kasowe do którego oczekiwanie w kolejce to minimum 1h.Kpina z klientów. -
~Mikołaj / 2019-11-25 15:04
Bank mimo zapewnień wydania zaświadczenia związanego z kredytem hipotecznym indeksowanym we franku w ciągu 3 dni nie realizuje dyspozycji od ponad miesiąca blokując możliwość złożenia przeciwko bankowi pozwu o odfrankowienie kredytu. -
~Mała Mi / 2019-11-22 12:26
Chciałam skonsolidować kredyty, niestety mBank nie posiada takiej opcji. Zaproponowano mi kredyt gotówkowy na spłacenie wcześniejszych zobowiązań i tu bank poległ.Pracownik zaproponował 33 tys, ja zredukowalam do 12 a ludzie, którzy podejmują decyzję o przyznaniu kredytów maja swoich klientów głęboko w powiązaniu. Od tygodnia nie mogą podjąć decyzji. PRZECIEŻ JA NIE UBIEGAM SIĘ O KREDYT CHIPOTECZNY! Nie chce już kredytu,spłacam to co mam i uciekam z tego banku. Podejście do klienta olewcze, pracownicy nie pamiętają, że to oni są dla nas a nie my dla nich.Jednym zdaniem. Drogi i nie zainteresowany klientem bank ZaletyBrakWadyDługo by opisaywać -
~Kasia / 2019-11-20 10:36
My staramy się o kredyt hipoteczny, to jeśli chodzi o rozpatrzenie wniosku to szybko bo w niecały miesiąc mieliśmy decyzję pozytywną. Ale jeśli chodzi o podpisanie umowy i uruchomienie kredytu, to tragedia.. Pani w placówce kompletnie się nie znała na tym co robi, odyslala nas z kwitkiem. A musieliśmy przejechać 40 km w jedna stronę, ale tą Panią nie interesowało.. Zero zrozumiemia klienta, czuliśmy się tam jak intruzi.. I dalej czekamy na uruchomieniem. Znajomi w innych bankach na drugi dzień już mieli, a my dalej czekamy ZaletySzybkie rozpatrzenie wniosku o kredyt hipotecznyWadyObsługa w placówkach banku, brak zrozumienia klienta -
~Edek / 2019-11-14 12:59
Chciałbym uświadomić klientom banku, że za sprawdzenie salda kartą bankomatową w bankomacie bank jako jedyny mi znany pobiera opłatę! Moim zdaniem kosmicznie dużą w wysokości 5zł. Za co się pytam??? -
~Wtopiony / 2019-11-14 09:41
Jednym słowem: Lichwa – udzielanie nieetycznych pożyczek, z uwagi na zawyżone odsetki lub inne opłaty, w wyniku czego następuje nieuczciwe wzbogacenie się pożyczkodawcy. Lichwa jest uważana za instytucję nieetyczną, której istotą jest czerpanie korzyści ze słabszej pozycji finansowej dłużnika.
To nie hejt - posiadam taki kredyt. Nie polecam banku. -
~mklient / 2019-11-11 15:16
Bank pełen gwiazdek. Bardzo wysokie koszty jeśli chodzi o produkty kredytowe, prowizje za odnowienie itp.Dodatkowo klient który przychodzi do placówki w celu zlecenia jakiejś dyspozycji posprzedażowej czuje się jak intruz. Pewnie wynika to z faktu że pracownicy są obciążeni dużymi planami i mają świadomość tego, że choćby najlepiej obsługiwali klientów bez realizacji kosmicznych planów długo nie popracują. Dlatego zamiast skupić się na faktycznych potrzebach klienta wciskają mu różne drogie badziewie bo wiedzą że jeśli tego nie będą robić to za chwile zasila grono bezrobotnych. Nic tylko współczuć ludziom tam pracujacym! ZaletyBrakWadyNie sposób wymienić. Przede wszystkim wciskanie dodatkowych produktów które są prędzej czy później bardzo kosztowne -
~Howard / 2019-11-08 05:46
Bank łamiący prawo!!! Każdemu może się zdażyć blokada na koncie przez US ale prawo nie pozostawia w tym aspekcie pola do dyskusji. Środki na wypłaty muszą być uwolnione. Niestety bank od ponad 2 tygodni nie reaguje pomimo dostarczenia dokumentów których sobie życzyli!!! Jeżeli jesteś przedsiębiorcą to szczerze radzę uciekaj z tego banku. ZaletybrakWadyłamanie prawa -
-
~zdegustowany / 2019-11-06 10:54
Żenada pod każdym względem. Omijajcie z daleka, tym bardziej, iż w przyszłym roku zostanie sprzedany przez właściciela (Commerzbank AG). ZaletybrakWadyWszystkie możliwe w zakresie prowadzonej działalności. -
~Kitka / 2019-11-06 08:11
Bank ok, może dlatego że nie biorę kredytów itp tylko korzystam z dodatkowego konta oszczędnościowego i zwykłego. Dokonuję przelewy z rachunku podstawowego na zewnątrz i z oszczędności na własne konto. Jedyny minus to opłata bardzo wysoka za pobranie z konta oszczędnościowego własnych pieniędzy jak dla mnie to kradzież,bo to nie konto lokata tylko zwykłe dodatkowe konto. Jakbym miała w tzw skarpecie te oszczędności to bralabym za darmo swoje własne pieniądze. -
~DOMINIKA / 2019-11-05 20:49
Dramat jest z tym bankiem. Niby taki nowoczesny a nie mają pojęcia o prawie które weszło ponad rok temu.
Nic nie da się z nimi załatwić. Obsluga jedno mówi drugie robi. Co tydzień jestem w tym banku i ciągle obiecują że dostanę potrzebne mi zaświadczenie po czym wychodzę o niczym.
W żadnym banku nie miałam tyłu problemów co tu. W żadnym banku nie czekałam też ponad 2 miesiąca na głupie zaświadczenie.
Serdecznie nie polecam. -
~bogu799 / 2019-11-05 19:19
ten bank to straszna pomyłka przez dowód osobisty który stracił ważność blokują konto i kartę której i tak nigdy nie używałem a pobierali opłatę ! UWAGA OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM WIELKI ZASRANY BANK i KONTO INTERNETOWE ALE PIENIĄDZE WPŁYWAJĄ MIMO NIEWAŻNEGO DOWODU OSOBISTEGO TYLKO NIC Z NIMI NIE MOŻNA ZROBIĆ !!! ODRADZAM TEN BANDYCKI "bank" - gang Zaletybez zalet same kłopotyWadysame wady i problemy ale co się nie robi dla bezpieczeństwa "klienta" = ŚCIEMA JAKICH MAŁO!!!!!
strona 71 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- nastepna »