Wadyobsługa, przedstawiciele, rozmówcy telefoniczni;
strona 70 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »
-
~lalabaj / 2009-12-18 01:22
Niestety obsługa mbanku jest skandaliczna. nie mogliśmy uwierzyć że w naszych czasach pracują tacy nieodpowiedzialni, niedouczeni, niedoinformowani ludzie. Fatalna obsługa, brak kultury osobistej, naciąganie na koszty. Szczerze odradzam jakąkolwiek współpracę z mbank. Nie ma szans uzyskania jednolitej informacji od jednego przedstawiciela, trzeba rozmawiać za każdym razem z kimś innym i po obiecywaniu np. Pana Kuleszy-przedstawiciela mbanku, że informacje zostały wprowadzone do systemu, okazuje się, że dzwoniąc za każdym razem rozmawia się z inną osobą, która nic nie wie i nie może połączyć z nazwiskami poprzedników. I tak w kółko. Straszne i nieuczciwe. Wydaliśmy na telefony sporo pieniędzy wyczekując na ich odpowiedzi, co w konkluzji nie prowadziło do celu. Przykro mi pisać takie rzeczy, ale czujemy się oszukani i zmuszona zostałam do wydania opinii, żeby Państwo uważali na tę firmę, bo absolutnie nie popieram takich bezmyślnych i niekulturalnych działań. Mbank to ładne dobrze brzmiące oferty, niestety nie mające zastosowania w rzeczywistości. Oszustwo. -
-
~Lena / 2022-09-28 09:21
Nie polecam tego banku, nawet wrogowi!! Oszukują na lokatach na 6 proc! Od lipca ta lokata mi się wyświetla ( już w tej sprawie pisałam reklamacje, ale nie uzyskałam żadnej sensownej i rzetelnej, zgodnej z prawdą , odpowiedzi). Jak chce założyć taką lokatę, to pojawia się idiotyczna notka, że już z niej skorzystałam, tylko kiedy?? Jesli jest już nieaktualne, to po co wydać to w wiadomościach naszykowanych dla mnie?? W sklepie, każdym, jeśli jest cena produktu pod produktem, to chociaż przy kasie okazuje się, że rzeczywiście jest ona wyższa, płace,za tę pod produktem. Takie jest prawo konsumenckie, tylko nie obowiązuje mBank. Jak tak oszukują, to jak powierzać im pieniądze?? ZaletyBrakWadyTak dużo, że nie mam czasu pisać! -
~LeonZ / 2024-10-06 21:18
Po 24 latach totalna porażka kasę przeleweja gdzie chcą i nie widzą w tym problemu reklamację wzawiane od 2 miesięcy odpowiedzi nie na temat ( nie mam pojęcia czy ktoś kto to czyta umie czytać ze zrozumieniem).kontakt z infolinią tragedia. Kono już zamknięte i założone w innym banku ZaletyŻadnychWadyDopóki płacisz i oni zarabiają jest ok jak się coś posypie mają cię w d.... -
~leszek / 2020-03-10 09:52
sytuacja była taka, że zapomniałem o tym, że jestem klientem mbanku. Dostałem kredyt o którym nikt mnie nie poinformował. po 5 latach każą mi go spłacić bo spłacali nim opłatę za konto. Zdurniałem, nie wiem jak się z tego wyplątać. Czy może ktoś wie jak to zrobić. -
~Leszek / 2021-08-21 12:32
Mbank Elbląg zakodowane raty do których nie mam dostępu, gdyż chciałem sprawdzić saldo okazało się, że hasło jest nieaktualne, poprosiłem o nowe, nie byli wstanie pomoc, mimo wielu prób, musiałem udać się do Banku. W moim mieście nie ma o działu, więc wycieczka 55km w jedną stronę. Nie miałem dowodu, ale zaświadczenie z urzędu o utracie z pieczątkami, niestety za mało, pani dyrektor nie udzieliła mi pomocy.Dalej nie wiem co się dzieje, dowód już mam, będę robił następne podejście i dam znać. Pani dyrektor wcale nie chciała mi pomóc, widać, że przychodzi tylko aby godziny lecialy ZaletyNie widzeWadyZabrakniemiejsca na opis -
~Leszek / 2023-03-31 18:22
Omijajcie ten bank szerokim łukiem, jeżeli szanujecie swoje pieniądze i przede wszystkim czas. Problemy z załatwieniem prostych spraw, z którymi inne banki nie mają problemu. WadyDyletanctwo pracowników. Swoją nieudolność zasłaniają procedurami, dodatkową weryfikacją itp. .. -
~Li / 2023-04-21 21:23
Ten bank oszukał mnie już kilka razy. Jedyny powód dla którego ciągle go nie zmieniłam, to kredyt odnawialny, którego ciężko się pozbyć, ale już niedługo… Po raz pierwszy bank oszukał mnie przy aneksie do wspomnianego kredytu. Chciałam go obniżyć, okazało się że w pakiecie otrzymałam podwyższenie oprocentowania, o czym nikt się nawet nie zająknął w czasie rozmowy z mlinią. Odstąpienie od tego aneksu było drogą przez mękę trwającą ok miesiąc, byłam odsyłana z miejsca na miejsce i nikt nie potrafił odpowiedzieć na moje pytania. Kiedy w końcu udało mi się od aneksu odstąpić, a w zasadzie go anulować, takiej terminologii użyto ze strony banku, odzyskanie pobranej prowizji i powtórne obniżenie oprocentowanie, to kolejna długa korespondencja. Ostatnio zaś bank wystawia zaświadczenie na którego wystawienie ma jak twierdzą jego pracownicy, bo nie udało mi się znaleźć tej informacji w żadnym dokumencie, 7 dni, ponad miesiąc. Złożyłam reklamację na tenże termin, i chyba jestem wyjątkowo wyjątkowym klientem ;) bo co prawda mają na jej rozpatrzenie 30 dni, ale „zazwyczaj odpowiadamy znacznie szybciej”, no to mnie to „zazwyczaj” najwyraźniej nie dotyczy. ZaletyMogłabym coś wskazać, ale nie zamierzam rekalmować niczego co jest związane z tym bankiemWadyBrak informacji i możliwości jej uzyskania, mała wiedza pracowników i wprowadzenia klientów w błąd -
~Lidia / 2025-01-16 12:43
Złożyłam w banku dyspozycję na wypadek śmierci. Okazuje się, że nie otrzymam żadnego dokumentu potwierdzającego. Na moim koncie tez ani śladu dyspozycji. Po interwencji dowiedziałam się, że jest taka dyspozycja ,ale tylko bank ma do niej dostęp. Pytam. Czyje to pieniądze banku czy moje?! Hipotetycznie taka dyspozycja może w banku zniknąć i wyznaczona przeze mnie osoba może nie otrzymać pieniędzy. Skandal!!!!!! Zaletybrak -
-
~Lilianna / 2024-07-03 15:27
Bank zatrzymał moją nadpłatę na kredycie i niewiadomo gdzie tera zgłosić się po odzyskanie pieniędzy. Tragedia ZaletyZero zaletWadyObsługa klienta -
~Lilith / 2019-05-10 12:08
ikona mobilności ale na zwrot na kartę trzeba czekać 14 dni, wpłata w ich bankomacie pojawia się po 40 min na koncie, historia wpłat i wypłat pokazuje jakieś bzdury zupełnie coś innego niż mają w banku. Zaletybrak -
~Lisa / 2021-02-17 09:55
Nie polecam. Najgorszy bank, z jakiego w życiu korzystałam WadyKoszty, obsługa, kontakt z bankiem -
~Lord / 2021-01-08 23:34
Oszukali pewnie jak każdego
Żenada
Obsługa reklamacji jeszcze większa żenada
Nie wystarczy grać z WOŚP -
~Loretta Trzewik / 2022-12-16 22:03
Dziękuję, po 18 latach mam dość. Jutro likwiduję. Jeśli nie mogę załatwić odblokowania konta przez telefon, to umówmy się męczyć się nie zamierzam. Jeśli bank ma w głębokim poważaniu starszych klientów to oni bank tak samo. -
~Lubomira / 2023-01-18 14:57
Bank tragedia, na infolini wprowadzają w błąd. Żeby podpisać umowę musiałąm trzy razy być w banku, bo pracownik nie umie przygotować poprawnej umowy. Potem jeszcze gorzej, dopisanie pełnomocnika, kolejne 3 wizyty, potem zmiana autoryzacji kolejne 3 wizyty. Nie można wszystkiego załątwić przy jednej wizycie. Przy reprezentacji łącznej, 2 osoby zaangażowane z Zarządu, żeby założyć rachunek. Wizyt w banku razem 9 i dalej sprawa nie załatwiona. Dramat, nie polecam. -
~Luikasz / 2023-01-10 12:41
zalozylem lokate na koncie oszczednosciowym na 7 proc na 3 miesiace za 20 tys zl dostalem 90 zl :) .
Wchodzac w profil lokaty bylo napisane oprocentowanie 7 proc, Pani z banku sie wykreca ze to jakas inna lokata byla.
Zalozylem konto intensive z ktorego zaraz zrezygniuje, czekanie na konsultanta tak samo dlugo trwa jak przy normalnym.ZaletyzadnychWadycala masa -
~Luk / 2022-01-02 10:03
Jedna wielka porażka,konto niby za zero a okazało się że trzeba płacić ,nie aktywowałem nawet karty a gdy poszedłem do placówki musiałem zapłacić 300zl za nic!!na szczęście im podziękowałem.NIE POLECAM!!!!! ZaletyBrakWadySzkoda słów! -
-
~Luk / 2023-04-27 21:49
Tragiczna obsługa , opłaty za wszystko . Mam pare kont i żadne nie kosztuje tyle co konto w Mbanku .
Absolutnie nie polecam , cały czas jakieś mikro i makro opłaty za każdą rzecz .ZaletyBrakWadyWszystko -
~luk / 2023-11-23 12:45
zmieniłem numer telefonu, starego już nie posiadam i aby zalogować do aplikacji potrzebuje starego numeru bo bez niego nie zmienię ustawień na nowy.... nawet na infolinii nie pomogą. udaj się do banku aby zmienić numer jedyne co mogłem usłyszec. opłaty za prowadzenie konta też są wysokie w innym banku mam za darmo więc zamykam konto w mBank....kiosku jak czytam inne opinie ZaletybrakWadyinfolinia nie pomaga w każdej sprawie
brak możliwości załatwienia wszystkich spraw online -
~Lukasz / 2020-06-26 11:18
Założyłem konto firmowe w mBanku, zaktualizowałem dane w CEIDG, niestety, okazało się, że mbank nie dodał mojego konta do STIR, przez co prowadzony przeze mnie rachunek nie widnieje na VAT White List, co wiąże się z tym, że kontrahenci z obawy przed sankcjami nie mogą mi przelać pieniędzy.
Sprawa zgłoszona w mBanku 17.06 do dzisiaj - 26.06 żadnego postępu, kilka razy dzwoniłem z prośbą o przyspieszenie sprawy, bez skutku.
NIE POLECAM ABSOLUTNIE! -
~Luke / 2022-02-08 17:03
Beznadzieja czekam do końca leasingu który mnie tu tylko trzyma... Także mleasing to to samo... Na każdym kroku tylko czekają na moje niedopatrzenia aby tu 50 zł ująć tam 30 zł
Ogólnie nie polecam. brak placówek tak jak w innych bankach.ZaletyDobra oferta zanim się doczytamy i zrozumiemy zawiłe treści umowy - zwykle po fakcieWadyWszystkie mozliwe
strona 70 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »