Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2019 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MiG / 2020-02-19 06:38
    Ocena: 4.33 / 5
    przelałem sobie pieniądze z innego banku na konto w mbanku . I ten bank od razu mi ukradł pieniądze dla komornika i wziął sobie jeszcze Judaszowską prowizję 30 srebrników ( PLN ). nadmieniam że te pieniądze były z opieki społecznej ... a gdzie tu jakieś RODO ? nie dotyczy banków ? może to miało być rodeo a nie rodo ?
    Zaletybardzo wygodna obsługa np. Blik
    Wadysprzedają klientów
  • ~Ewa / 2020-02-16 13:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Zalozylam konto pare lat temu i bylam zadowolona, teraz mbank pobiera za wszystko pieniadze. Kiedyś sprawdziłam saldo w ich oddziale i pobrali mi 5 zł, za jakieś przypomienia których nie da się usunąć trzeba płacić. I to jest jedyny bank, w którym jeśli chcesz spłacić kredyt wcześniej będziesz musiał zapłacić więcej. A nie jak w przypadku innych banków kilka tysięcy mniej. Poza tym mbank za wszystko nalicza sobie odsetki. Nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyZa wszystko pobiera odsetki,
    Za wcześniejszą spłatę kredytu całkowicie trzeba dopłacić
    Nie ma żadnych promocji dla stałych klientów
  • ~Sylwia / 2020-02-11 00:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina nic wiecej. Mam w tym banku karte mastercard jak rowniez visa z kredytem odnawialnym. Naliczaja beznadziejne odsetki za wyplate z bankomatu nie wazne czy to karta debetowa na ktorej i tak nie mam debety czy tez karta visa. Założyłam tam konto ze wzgledu na to iz mieli najlepsza oferte juz 7 lat tkwie w tym banku ze wzgledu na kredyt ktory nie ma konca ????????????????
    ZaletyŻadne
    WadyNiekompetecja, brak szacunku do stalych klientów, brak porozumienia
  • ~Aga / 2020-02-09 05:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Pretensjonalni, niepomocni konsultanci. Założyłam konto w mBank córce. Sama też mam w tym banku konto. Przy zakładaniu swojego konta też miałam . Po wgraniu aplikacji mobilnej mBanku na telefon pojawił się problem, który nie byłyśmy w stanie przejść, pomimo wykonywania wszystkich kroków zgodnie z wyświetlającymi się poleceniami, nie generował się jakiś kod 4cyfrowy. Zadzwoniłyśmy na infolinię. Nie uzyskałyśmy oczekiwanej pomocy. Jeden panów nawet zrobił z nas idiotki, mówiąc że to niemożliwe żebyśmy przy zakładaniu konta otrzymywały coś pdfie. Następny znudzony rozmową z nami poprosił nas o rozłączenie się i ponowne zadzwonienie pod tę samą infolinię i następnego konsultanta poproszenie o coś tam, jakby on tego bie mógł wykonać. W sumie spędziłam 3godziny na infolinii rozmawiając 6 konsultantami!!!!! Nikt nie był w stanie nam pomóc, robiono z nas idiotki!!!! W końcu system za którąś tam próba wygenerował ten brakujący kod!!!
    ZaletyBankowość ekektroniczna
    WadyNiekompetentni pracownicy infolinii
  • ~Iza / 2020-02-05 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank kpina! Przetrzymujecie pieniadze tydzien i dluzej ktore sa przelewane z konta na konto w waszym banku. Doprowadzacie ludzi do ruiny
    ZaletyZero
    WadyKonsultanci klamia,zero kontaktu z kims kompetentnym,nagminne przetrzymywanie pieniedzy przelewanych z konta oszczednosciowego na zwykle !!!
  • ~JD / 2020-02-04 21:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Od kilku lat jestem klientem banku, byłam zadowolona z aplikacji oraz usług aż do felernego dnia. Kilka dni temu chciałam wypłacić gotówkę z bankomatu na kwotę 2500 zł. Bankomat odrzucił mi transakcje że względu na brak wystarczających banknotów w bankomacie. Jeszcze bym zrozumiała,że odrzuca transakcje ale pobrali mi z konta cała kwotę. Saldo na koncie - 2500 zł!!! Niezwłocznie zadzwoniłam do obsługi klienta aby zwrócili mi pieniądze co na to konsultant że muszę poczekać 48h roboczych!! - wyplacalam w czwartek wieczorem a płatności musiałam uregulować w piątek...
    Zadzwoniłam ponownie w poniedziałek, kolejny konsultant poinformował mnie ze musze poczekać tydzień, roboczy!! Kpina!! Przedzwonilam ponownie we wtorek popołudniu i otrzymałam informację że od dnia złożenia reklamacji tj wtorek muszę odczekać do 15 dni!!!!
    Dwóch pierwszych konsultantów nawet nie raczyło zgłosić mojej reklamacji, ZENADA!!! Obecnie zostałam z niczym... Brakiem środków do życia.
    Dziękuję za brak zrozumienia i kompetencji.
  • ~Sony / 2020-02-04 00:54
    Ocena: 1.00 / 5
    sam bank to masakra konto za 0zł i co miesiąc dodatkowe koszty za niebieski kolor na karcie, bank upada przez co jest dużo zamieszania i prosty przelew to jakaś masakra. Nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyza dużo
  • ~Emila / 2020-02-03 14:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam ok 12 lat i polecam. Nawet prowizję po reklamacji (ogólny wyrok z 2019 rok) oddali bez dyskusji po 2 tygodniach. Obsługa ok, aplikacje bez zarzutu, może oprocentowanie słabe, ale i tak polecam
  • ~Grzegorz / 2020-02-02 19:20
    Ocena: 3.33 / 5
    No, niestety sporo prawdy w negatywnych komentarzach, po 8 dniach zrezygnowałem z wzięcia karty kredytowej z limitem 5000, nie jest to wiele w moim przypadku, wisiało - rozpatrzono 60%, zrezygnowałem, tu akurat problemu nie było.
  • ~Paweł / 2020-01-31 20:18
    Ocena: 3.33 / 5
    Oferta kredytów to jakaś totalna pomyłka.

    Pożyczasz 12 tysięcy i musisz oddać... ok. 4 tysięcy!.

    Rozbój w biały dzień.

    Dzięki mBankowi wyjechałem za granicę, znalazłem pracę i mogę wziąć kredyt w banku, gdzie koszty kredytu z oprocentowaniem nie wyniosą więcej, jak 10% (sic!).

    Profesjonalna obługa, ale czasem pozostawia wiele do życzenia: wciśnięto mi kartę bankową z ukrytą opłatą za wizerunek. 20 złotych rocznie przez trzy lata!. Kiedyś przy pytaniach o symulacje kredytu, pan jawnie wyśmiewał moją nieznajomość rynku bankowego i terminologii (plaćówki we Wrocławiu w obu przypadkach).
    ZaletyProfesjonalna obługa, ale czasem pozostawia wiele do życzenia: wciśnięto mi kartę bankową z ukrytą opłatą za wizerunek. 20 złotych rocznie przez trzy lata!. Kiedyś przy pytaniach o symulacje kredytu, pan jawnie wyśmiewał moją nieznajomość rynku bankowego i terminologii (plaćówki we Wrocławiu w obu przypadkach).
    WadyHorrendalne opłaty za kredyty.
  • ~Kasia / 2020-01-31 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Mbank to najbardziej złodziejska instytucja bankowa miałam problemy finansowe i mBank i zaległość w debecie po ogarnięciu sprawy debet spaliłam w raz z odestkmai itd. Bank wypowiedział mi umowę a pozostałe środki finansów e w wysokości 15000 zł sobie zablokował na przeszło miesiąc
  • ~KrisF / 2020-01-31 16:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank odrzuca notorycznie wniosek o limit na koncie, nie podając konkretnego powodu, mówiąc o ryzyku z sufitu. Mimo próśb nie otrzymałem do tej pory żadnego sensownego uzasadnienia.
    ZaletyMożna się w miarę szybko połączyć z obsługą mlinii
    WadyZbywanie klienta, zasłanianie sie przepisami bez sensownego uzasadnienia
  • ~Urszula / 2020-01-31 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    1.Mam tam konto od 15 lat, kiedyś wisiało bez wpłat i za darmo, odkąd zaczęły się pojawiać opłaty itp ciężko upilnowac to, ciągle coś nowego wymyślają.
    2.rozmowa na czacie jak z dzieckiem, odpisują nie na temat, pomijają odp na konkrety, zabawa w kotka i myszkę.
    3.chyba mają różne systemy, bo raz biorę kredyt ratalny, który ma swój indywidualny rachunek do spłaty, mogę też raty spłacać z innego konta czy na poczcie, mam rachunek techniczny na którym mogę mieć nadpłatę i mieć 3 raty do przodu i to mi się podoba,biorę następny tak samo online i nagle już nie ma on rachunku, nie dostanę Fo nigdy, jest ustawione samoistne pobieranie z konta które tam mam, nie mogę nadpłacać itp co mnie wkur... Nie miłosiernie. Bo ja tego nie zaznaczałam, że tak chce itp za każdym razem inaczej. Jeden kredyt się spłaca i rozlicza tak i inny jakby w ogome być w innym systemie, nikt nie wie o co chodzi. Dramat
    3.w żadnym banku nie mają prawa odmówić ci przyjęcia reklamacji, ja zgłaszam reklamację a panienka godzinę czasu na czacie rejestruje reklamację i na koniec że prxeprasza nie może przyjąć reklamacji, że tylko w oddziale można. To jest żart, po godzinie się skumala że nie może? A dlaczego nie może, przecierz mają jeden system i co za różnica gdzie reklamację złoża, wprowadza do jednego systemu, zresztą nie można odmówić złożenia reklamacji. Wchodzę na stronę i jak byk napisane jak można złożyć relacje I gdzie. Specjalne ewanie klienta, nie poważny bank.
    ZaletyŻadne
    WadyWsyztsko
  • ~Pengador / 2020-01-30 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Spłaciłem we wrześniu 2019 całą pożyczkę, a dzisiaj dostałem maila że zalegam z tytułu opłat 11,08 zł. Dzwonię i pytam z jakiego tytułu, a panienka odpowiada, że po spłacie nie poszedłem do banku i nie powiadomiłem, że spłacam całość, więc bank naliczał co miesiąc odsetki. Paranoja, nie polecam tego banku!
  • ~Mario / 2020-01-30 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    chciałem kupić na Allegro komputer na raty z mBank, wykonałem wszystkie czynności, podałem swoje dane, przelałem 1 zł w celu weryfikacji i zwrócono go na konto, zaakceptowałem warunki umowy a tu po 3 dniach email z banku ,,Dzień dobry,
    anulowaliśmy Twój wniosek o pożyczkę, ponieważ nie mogliśmy poprawnie go zweryfikować.
    Pozdrawiamy, Zespół mBanku
    Kpina z ludzi, teraz muszę się udać do oddziału mBank o potwierdzenie na piśmie, że nie zawarłem pożyczki, bo nie chcę się dowiedzieć np. za pół roku, że spłacam pożyczkę, której mi mBank nie udzielił. W takim bałaganie jest wszystko możliwe. Omijajcie z daleka mBank.
    Zaletymiły głos konsultantki
    Wadyniekompetencja i lekceważenie klientów
  • ~Stefan / 2020-01-29 12:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Frustrujące i nachalne nakłanianie do brania kredytów.
    Rosnąca lista (setki pozycji) zadań do wykonania pomimo ich wniesienia.
    Bezsensowne propozycje płatności do kontrahentów, z którymi relacje to przeszłość.
    Kiedyś operacje wykonywało się błyskawicznie, teraz denerwująca i niepotrzebna strata czasu.
    Rozpraszającą uwagę strona z listą kont.
    Aplikacja mobilna mało funkcjonalna.
    ZaletyZalety? Jak we wszystkich innych bankach, więc po co przepłacać?
    WadyWady opisane w opinii
  • ~klient / 2020-01-28 21:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziadowski Bank,żadnej informacji, pobierają złotówki przez firmę pośredniczą,uważajcie na ten Bank.
    Zaletyżadne
    WadyDziadostwo w Polsce
  • ~Mbank Żenua / 2020-01-27 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA na wpłatomat w Wola Parku Górczewska 124 Warszawa. Maszyna pobrała pieniądze, po czym "zawiesiła się", zwróciła kartę ale gotówki (kilka tysięcy) już niestety nie... EuroNet odsyła do Mbanku, a Mbank do serwisu. Pani w punkcie Mbanku nie potrafiła wyjaśnić i wskazać, na jakiej zasadzie działa rozliczenie transakcji wpłatomatu, gdyż jest jedynie od "obsługi klienta", ale gdy zażądałem wezwania jakiegoś serwisu w ramach obsługi klienta to oczywiście „wykraczało to poza jej kompetencje”. Na pytania, prośby i nalegania dot. wyjaśnienia co by było gdyby maszyna zaczęła sobie niekontrolowanie wypluwać pieniądze zamiast je pobierać i czy wtedy też nie byłoby możliwości wezwania serwisu Pani jednak już stanowczo stwierdziła „to niemożliwe”. Szkoda, że jednak możliwe było pobranie kilku tysięcy bez zarejestrowania transakcji. Na żądanie podpisania oświadczenia o odmowie wezwania serwisu urocza Pani ZAGROZIŁA wezwaniem ochrony… Obsługa wieloletniego klienta na prawdziwym poziomie platinium… Oczywiście żadnego kierownika/osoby decyzyjnej akurat nie było. Przyjęto reklamację do rozpatrzenia w terminie 30 dni…
    Zaletybrak
    Wadyżenująca obsługa klienta
  • ~Iwi / 2020-01-21 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci bezczelni! Zero kompetencji.. Rozmowa jal z gówniarzem.." wysyłają emotikonki" a co ja ich koleżanka? Nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytania.. Odpowiadają omijając zadane pytanie.. Myśląc że już odpowiedzieli... Żenada..!!! Brak profesjonalizmu...!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyBezczelność konsultantów, niekompetencja, omijanie odpowiedzi, traktują klientów jakby rozmawiali z dzieckiem a nie z dorosła osoba... Brak profesjonalizmu... Wiecznie problemu od kad otworzyłam twn bank... Szukam nowego i zamykam to konto.. Szkoda nerwów..
  • ~twoja stara / 2020-01-18 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    przy problemach na strocnie konsultanci ci wyślą jakieś linki do poczytania z czego ch uj wynika. i zwiększają ciągle opłaty za posiadanie karty u nich .
    Zaletyniema
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1537
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1212
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 975
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 893
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 885
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994