Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~klient K / 2019-07-14 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia tyczy się mBanku i mFinanse.
    Żeby jak najtrafniej opisać tą instytucję użyję dwóch słów: WIELKA TRAGEDIA.
    Oczekiwanie na załatwieni czegokolwiek trwa wieki!
    Wiecznie jakieś problemy z dokumentami, hasłami dostępu itd.
    No i osoby pracujące w tych placówkach są tak opieszałe w działaniach że szok.
    Jak chcecie być traktowani jak trędowaci to w tym banku wam to zagwarantują!
    Jak tylko zobaczę światełko w tunelu i będę mógł uciec od nich (na razie mnie umowy jeszcze trzymają i kary) to adios!
    ZaletyBRAK
    WadyMNÓSTWO
  • ~Klient który dał się nabrać. / 2019-09-25 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    To moja pierwsza opinia gdziekolwiek. Brawo mbank motywujecie ludzi ! Jeżeli ktoś się zastanawia aby otworzyć konto i nie wie w jakim banku to serdecznie odradzam MBANK. Najgorsza obsługa pod względem placówek, infolini, dostępu do narzędzi i opcji do konta, oszukiwanie na promocjach, nie wydawanie karty do konta przez 3 miesiące (sprawa nadal trwa w toku i mają to głęboko) brak możliwości operowania środkami poza blikiem jeżeli nie wydają ci karty. Bank u którego o wszystko ty się prosisz i zabiegasz nie podejmują żadnych interwencji samodzielnie mimo zobowiązania się do działania. Najgorsze procedury kredytowe musisz być milionerem żeby dostać marne grosze. Itd. Itp. ETC.
    Wszelkie pozytywne opinie o banku jego wysokie rankingi nagrody itp są po prostu KUPIONE :) i tak można sobie kupić nagrodę jak by ktoś się zastanawiał :)
    ZaletyBRAK i to serio. Każdy inny bank jest lepszy (mam wiele kont w różnych bankach)
    WadyPatrz wyżej
  • ~Klient mbank / 2019-10-14 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu najgorszy bank z jakim się spotkałam mam tam konto wiele lat i naradzie nie mogę z niego zrezygnować lecz to co się dzieje w nim to jakieś żarty, co miesiąc jestem zmuszona bywać tam i wysluchiwac jakiś bzdur ponieważ miesiąc w miesiąc zostają mi blokowane pieniądze bez podstawie są pisane wnioski reklamację i nic z tego od roku jest robione to samo po prostu tragedia. Kto ma konto w tym banku i ma możliwość zmiany proponował bym zmienić ten bank to "krzak" a nie żaden bank
    WadyWady - ten bank to jedna wielka wada
  • ~Klienta 73 / 2023-11-06 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jakim sposobem i z jakiego powodu został mi zablokowany dostęp do serwisu internetowego.
    Łączyłam się 4 listopada z automatem który nie bardzo rozumiał o co pytam. Na moja prośbe Zaczęło sie łączenie z konsultantem gdzie musiałam poprosić o pakiet dostępu do serwisu transakcyjnego. Pakiet otrzymałam meilem z podanymi hasłami które musiałam wpisać . Z Konsultantem w celu uwierzytelnienia że ja to ja i że moje konto to moje konto robot łaczył mnie 3 razy. W sumie oczekiwanie na połączenie trwało 55 minut a skutek tego działania był taki że do dzisiaj nie mam dostępu do serwisu przez internet. Nie mogę ponownie do nich dzwonić bo mam telefon na kartę i czas przez który oczekiwałam na połączenie zjadł mi całe pieniądze. Nie moge dołądować konta telefonicznego bo mam zablokowany dostęp do banku, a do Mbanku mam daleko. Jestem starszym człowiekiem i mam problemy z poruszaniem Jest to po prostu błędne koło, chyba maja za dużo klientow i maja w nosie prawidłową obsługę. Jestem niezadowolona i rozważam rozwiązanie umowy z Mbankiem.
    Zaletyżadnych
    WadyOpieszałość i brak zrozumienia problemu. Rozmowa z automatem to pomyłka
  • ~klientka / 2015-10-30 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przez zakładaniem konta w mbanku. Założyłam rachunek przez infolinię, żeby zapewnić sobie natychmiastowy wpływ środków przy sprzedaży domu, ponieważ kupujacy (osoba fizyczna) miał rachunek w mbanku. Pracownik infolinii, którego poinformowałam, dlaczego zakładam rachunek, nie powiedział mi, że dla banku będzie to transakcja podejrzana. Kiedy po kilku dniach chciałam zrobić przelew z rachunku w mbanku na mój rachunek w innym banku, okazało się, że rachunek został zablokowany natychmiast po wpłynięciu pieniędzy. Nikt mnie oczywiście nie powiadomił ani o blokadzie ani o jej powodach. Na infolinii kazano mi jechać do oddziału mbanku z dokumentami w celu udowodnienia, że istnieję. Przypominam, że konto jest internetowe. Pojechałam do jedynego czynnego w Warszawie w sobotę oddziału mbanku, gdzie pracownik zrobił xero mojego dowodu i prawa jazdy a następnie odmówił mi pisemnego potwierdzenia, że dałam się zweryfikować i powiedział mi, że dział bezpieczeństwa zdecyduje czy i kiedy rachunek zostanie odblokowany. Po złożeniu kolejnej reklamacji rachunek odblokowano. Po zrobieniu przeze mnie przelewu na mój rachunek w innym banku, konto w mbanku zostało ponownie zablokowane - znów bez poinformowania mnie o tym. Ponownie pracownik infolinii polecił mi pojechać do oddziału z dokumentami w celu udowodnienia, ze istnieję. Kolejna wizyta w oddziale i kolejna reklamacja tym razem nie pomogły. Otrzymałam jedynie informację, że we właściwym czasie właściwy pracownik się ze mną skontaktuje. Efekt jest taki, że mimo iż pieniądze nie pochodziły z Kajmanów, tylko z Polski - z innego rachunku w tym samym banku i pomimo że mam zagwarantowaną regulaminem mbanku możliwość robienia z moimi pieniędzmi wszystkich legalnych operacji, rachunek jest nadal zablokowany już trzeci dzień, a ponieważ przed nami jest weekend, to znaczy, ze mbank będzie korzystał z moich pieniędzy jeszcze co najmniej dwa dni. Myślę, że w tym wszystkim nie chodzi o sprawdzenie legalności pochodzenia pieniędzy czy też mojej wiarygodności, lecz o to że mbank nie chce wypuścić pieniędzy klientów za wszelką cenę. Ja na razie straciłam czas i nerwy, a nie wiadomo, czy się na końcu nie okaże, że to ja będę musiała udowadniać swoją uczciwość
    Zaletybrak
    Wadynieuczciwość
  • ~KLIENTKA / 2021-03-12 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    KONSULTANCI NA CZACIE NIEKOMPETENTNI I WPROWADAJĄ W BŁĄD. NIE WSZYSCY OCZTWIŚCIE. WCZORAJ JAKAŚ KONSULTANTKA PO UDZIELENIU MI JEDNEJ NIEJASNEJ ODPOWIEDZI ZAKOŃCZYŁA CZAT W TRAKCIE PISANIA PRZEZE MNIE KOLEJNEGO PYTANIA. PODZIĘKOWAŁA I ŻYCZYŁA MI MIŁEGO WIECZORU "MIMO WSZYSTKO" PO CZYM POJAWIŁ SIĘ DRUGI JUŻ KONSULTANT I OD NOWA MUSIAŁ SPRAWDZAĆ KOREPONDENCJĘ. TEN DRUGI BYŁ UPRZEJMY I CZEKAŁ DO KOŃCA AŻ ZAKOŃCZĘ SWOJE PYTANIA, W PRZECIWIEŃSTWIE DO TEJ PANI PIERWSZEJ, KTÓRA ZDECYDOWAŁA, ŻE NIE BĘDZIE JUŻ WIĘCEJ WYJAŚNIAĆ I ZAKOŃCZYŁA BEZCZELNIE CZAT. JA BYŁAM UPRZEJMA WIĘC NIE WIEM DLACZEGO DODAŁA "MIMO WSZYSTKO"? CO ZA TUPET. TA PANI JEST W PRACY I MA CIERPLIWIE ODPOWIADAĆ NA PYTANIA A JAK JEJ SIĘ NIE CHCE ODPOWIADAĆ TO NIECH ZMIENI MIEJSCE PRACY. W POPRZEDNICH CZATACH Z INNYMI KONSULTANTAMI TEŻ ZAUWAŻYŁAM, ŻE ZAPRZECZAJĄ SOBIE NAWZAJEM I WPROWADZAJĄ LUDZI W BŁĄD ALBO NA ODCZEPNEGO ODPOWIADAJĄ, ŻE ZAJMĄ SIĘ TEMATEM I ODDZWONIĄ I JUŻ NIGDY NIE ODDZWANIAJĄ. NIE MA NA NICH BATA. CZY DYREKCJA NIE WIDZI ILE TU JEST NIEZADOWOLONYCH KLIENTÓW? DLACZEGO NIC NIE ROBI W TYM KIERUNKU?
    ZaletyBRAK
    WadyBEZCZELNA OBSŁUGA CZATU
  • ~klientka / 2023-01-10 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    W listopadzie 2022 roku dokonalam zakupu w znanym sklepie branzy odziezowej placac karta kredytowa mBanku. Zakup zwrocilam, firma dokonala zwrotu naleznosci na kartke kredytowa, co potwierdzila pisemnie. Pieniadze nie znalazly sie jednak na mojej karcie kredytowej. 1 grudnia 2022 zlozylam reklamacje w tej sprawie uzyskujac od firmy odziezowej miedzynarodowy numer transakcji, ktorej dokonali. Do dzisiaj nie otrzymalam z mBanku odpowiedzi w sprawie reklamacji. Kilkukrotnie dzwonilam na inforlinje otrzymujac informacje, ze konsultant skontaktowal sie z dzialem spraw wewnetrznych banku i tyle. Dzisiaj konsultant banku poradzil mi zebym zlozyla reklamacje reklamacji. Bank postepuje niezgodnie z ustawa wg ktorej banki muszą poinformować klientów o przyjętym przez siebie trybie rozpatrywania reklamacji.
  • ~Klinetka mBanku / 2022-02-09 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie wywiązuje się z zapisów umowy o kredycie hipotecznym, (terminy wypłaty transz). Pracownicy zarówno mLinii jaki oddziałów banku są niekompetentni i udzielają sprzecznych informacji przez co nie wiadomo, jak należy załatwić sprawy w banku, co zwykle oznacza poniesienie przez klienta kosztów za niewywiązanie się z umowy.
    Reklamacje ciągną się miesiącami. Osoby rozpatrujące reklamacje raczej nie czytają ich treści ze zrozumieniem, ponieważ uzasadnienia odrzucenia reklamacji są zupełnie nie na temat - ja nie zamknęłam jeszcze spraw prostej reklamacji,którą złożyłam w sierpniu 2021. Za tą reklamacją ciągnął się kolejne i kolejne, i kolejne, i nie widać zakończenia tej sprawy.
    ZaletyBrak
    Wadyniekompetentni pracownicy
    wyciąganie pieniędzy przy każdej nadarzającej się okazji
    reklamacje ciągną się miesiącami z winy banku
    niewywiązywanie się banku z umowy kredytowej
  • ~konop / 2019-08-08 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, generalnie opłata za każdy przelew, jesteście słabi!!!
    Zaletykiedyś były
    Wadyopłata opłata opłata
  • ~Konrad / 2023-09-07 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadłużają losowych klientów banku na 2 miliony złotych. To się nie mieści w głowie
    ZaletyBrak jakichkolwiek
  • ~Konrad / 2023-09-29 07:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali środki na koncie, bez uprzedzenia, Ze względu na moje bezpieczeństwo. Potzrebna była wizyta w oddziale oddalonym o 50km, w celu weryfikacji moich danych.
  • ~konstruktor / 2018-11-14 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Przecież ten mBank, to jakiś ściek, jeśli chodzi o zasoby kadrowe.
    Robią łaskę żeby rozpatrzyć wniosek - piszesz kiedy, to ciągle odpisują jak automaty, że mają 48h.
    Mija 48h, cisza - decyzji brak.

    Proponuję zacząć prowadzić selekcję podczas rekrutacji, bo aktualnie zatrudniacie dzbanów totalnych.
  • ~Konsument / 2015-12-01 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Radze Państwu trzymać się od tego banku z daleka a mianowicie od Kart Kredytowych w tym Banku
    Totalna porażka opłaty są po prostu z kosmosu, naliczanie opłat prowizji i wymyślonych przez Bank swoich opłat nie ma końca. Naliczają odsetki od odsetek a do tego dokładają powiadomienia o spłacie które przewyższają je 1000% i człowiek ma wrażenie że spłat o opłat nie ma końca.
    Podam jeden z przykładów: Zlikwidowałem kartę kredytową i tego samego dnia spłaciłem całe zadłużenie saldo na rachunku wynosiło 0,00zł.
    Po miesiącu zaczęły przychodzić wyciągi z kolejnym zadłużeniem na karcie i kolejnymi odsetkami do spłaty. Wpłaciłem bo w biurze poinformowano mnie że to stara opłata którą przegapiłem i jak to wpłacę to już żadnych opłat nie będzie.
    BŁĄD !!! bo za kilka tygodni dostałem kolejny wyciąg który poinformował mnie o kolejnym zadłużeniu na karcie (PRZYPOMINAM ! że wypowiedzenie umowy karty Kredytowej złożyłem 6 tyg. temu) tym razem wciskano mi że to opłata za powiadomienie mnie o nieterminowej spłacie karty (PRZYPOMINAM !!! że kartę spłaciłem do 0zł przy wypowiedzeniu umowy)
    To jest chory system Bankowy a przynajmniej w tym Banku.
    To nie pierwsza taka sytuacja która mnie spotkała ze strony tego Banku i ich obowiązujących opłat, naliczania prowizji i innych.

    Radzę TRZYMAĆ SIE Z DALA OD TEGO BANKU

    Dzwoniąc na infolinie bądź idąc do placówki załatwiając takie sprawy polecam nagrywanie rozmów bo za kilka dni wyprą się wszystkiego !!! i będą wmawiać że to oni maja racje a klient jest GŁUPI i ma płacić !
    Mnie za każdym razem informowano ŻE JAK TERAZ ZAPŁACĘ TO JUZ WSZYSTKO BĘDZIE DOBRZE I NIE BĘDZIE DODATOWYCH OPŁAT. BZDURA !!! PROSZĘ mieć bardzo ograniczone zaufanie do tego banku.
  • ~Kor / 2021-04-27 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Niepolecam totalna biurokracja po przczytaniu opinii cieszę się że jednka zrezygnowałam z usulgu tego banku , są inne które chętnie pomogą i od ręki dają 0% pożyczki.
    ZaletyBrak
    WadyWszytsko
  • ~Kordian / 2022-08-24 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka to za dużo nigdy więcej internetowych kont i banków. Czat i mlinia do zamknięcia...
    ZaletyNie ma żadnych zalet same wady
    WadyNie polecam nikomu
  • ~kowal / 2011-12-01 05:41
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank jest gorszy niż PKO BP za czasów PRL. Przelewów po godz. 15 nie wykonują/ z wyjatkiem ZUS/, zlecenia nie są realizowane całymi dniami.Paranoja nie bank.
  • ~Kowi / 2021-03-02 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Mało darmowych bankomatów, a jak są to nieczynne od dłuższego czasu.
    Opłaty za wpłaty i wypłaty to kosmos.
    Ciągły spam telefonami.
    Brak atrakcyjnych ofert dla stałych klientów.
    ZaletyBrak.
  • ~kriss / 2020-11-13 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zakupie na raty allegro spłaciłem szybciej kredyt miałem otrzymać zwrot na rachunku technicznym widniała pewna kwota która miała trafić do mnie a znikła taka sytuacja miała miejsce 2 razy . po telefonie usłyszałem że wszystko rozliczone rachunek zamknięty i nic nie widzą było by trzeba iść zgłosić do odsłuchania nagrań z rozmów . Teraz unikam tego banku i nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyznikły moje pieniądze
  • ~Kriss / 2022-11-24 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim kiedy kolwiek miałem kontakt. Tragiczny pod względem obsługi.
    ZaletyŻadnych
    WadyKombinowanie jak oszukać klienta
    Tragiczna obsługa
    Ukryte koszty
  • ~Krycha / 2024-01-04 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry TV Republika macie błogosławieństwo samego Olafa. Ale nie w PL
    ZaletyŻadnych
    WadySame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 883
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4555
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4442
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964