Proszę Państwa posiadacze konta w owym banku Mbanku - czy wiecie że wydanie jakiegokolwiek pisma kosztuje u tych złodziei 70 PLN ??? !!! to jest szczyt !!! za wydanie byle świstka kasują jak by to było 1000 stronnicowe pismo!!!! żenada !!!! jak dla mnie to jest czyste złodziejstwo !!!! Łachy nie robia chcą mieć mase klientów , wydaja kase na kampanie a potem nas okradaja za głupie wydanie jednej karteczki !!!
Zaletynie mam zdania
Wadyżenada
ponad 11 lat
~Klient / 2019-10-01 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Chciałam dzisiaj połączyć się z konsultantem obsługującym firmy. Za pierwszym razem czekałam 45 minut - rozłączyłam się sama. Za drugim razem po 40 minutach oczekiwania rozłączył mnie bank. Osoba, która zarządza infolinią w tym Banku chyba nie ma dużego doświadczenia. Jutro spróbuję dodzwonić się do mojego opiekuna, ciekawe czy odbierze telefon??? Mam w tym banku 3 konta - dwa firmowe i osobiste. Chyba czas poszukać innego banku.
~Klient / 2019-10-08 12:12
Ocena: 1.00 / 5
mBank to bank który stawia na jednorazowy deal i to jak złoic klienta. Limit w rachunku dla osoby fizycznej czy firmy w promocji bez prowizji a po roku niespodzianka 2,5% za odnowienie przymusowe. Nie zapłaciłeś od razu to spokojna głowa mają cię i złoja cię za rok. Kredyt odnawia się z automatu i kasa z kąta też znika z automatu. Jeśli wypowiedź kredyt to i tak pobiorą prowizje. Nie liczą się relacje z klientem. Liczy się A jeśli jestes osoba zarządzająca spółka to mBank potrafi bez słowa zamknąć rachunek z dnia na dzień zasłaniając się ustawa o finansowanie terroryzmu a twoja kasę zamrozić na rachunku technicznym banku oczywiscie nieoproDo tego dochodzą nieprzekoleni pracownicy. Naprawdę odradzam ten market kredytowy. T
ZaletyBrak
WadyNie sposób wymienić wszystkie
~Klient / 2019-12-23 20:09
Ocena: 1.00 / 5
To najgorszy bank w Polsce. Nie zakładajcie konta w tym banku.
ZaletyBrak
WadyNękanie telefonami.
Co chwilę jakieś opłaty Bóg wie za co, na infolinii trzeba czekać około 30 min zanim ktoś odbierze.
~klient / 2020-06-02 12:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, kontakt czy to z infolinią ( masakra po 30 min czekaszi na koncu Cie rozłancza), oddział szkoda czasu. Jedynie kiedy sa mili to jak chcą Ci wciśnąć kredyt to wtedy po palcu.
ZaletyBRAK
WadyBrak kompetencji
~klient / 2020-09-10 11:17
Ocena: 1.00 / 5
infolinia tragedia...ponad dwadziescia minut oczekiwania na jakiekolwiek połaczenie-bezskutecznie zresztą. Przez email-nic nie wyjasniono. Z pewnością nie skorzystam więcej z ich usług.
~Klient / 2021-02-03 22:03
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług mBanku. Co chwila zmienia się regulamin na niekorzyść klienta, dla stałych klientów pojawiają się nowe opłaty i podwyższone prowizje. Czuję się oszukany, ponieważ zaczęli pobierać ode mnie opłatę za prowadzenie konta, prowizja za korzystanie z bankomatów euronetu /planetcash (te najbliżej mojego miejsca zamieszkania) bardzo wzrosła, lokaty są kompletnie nie opłacalne, nie ma żadnych bonusów, żadnych programów z korzyścią dla klientów. Mają jakieś śmieszne "mokazje", gdzie klient może otrzymać zniżkę na książki 5 %. Żenada, mogliby się nie ośmieszać.
Obecnie korzystam z usług konkurencji i jestem mega zadowolony a mbank Stanowczo odradzam każdemu świadomemu klientowi, któremu zależy na uczciwej współpracy z bankiem,szczególnie odrdzam jeżeli ktoś planuje przechowywać tam jakiekolwiek środki, nie zdziwiłbym się gdyby z dnia na dzień zrobili jakiś dziwny limit, gdzie nie można wypłacić swoich pieniedzy.
Zaletybrak
Wadyczęste zmiany regulaminów na niekorzyść klienta, pojawiające się dodatkowe opłaty, zwiększone prowizje dla banku
~Klient / 2021-10-12 10:04
Ocena: 1.00 / 5
Omijać szerokim łukiem. Ńa infolinii żadnej kompetentnej osoby. Najpierw przyznany wniosek o pożyczkę, a potem anulowany ze względów technicznych. Zero kontaktu z klientem. Nie polecam usług tego banku.
ZaletyBrak
WadyNiekompetentni konsultanci, brak kontaktu z klientem, brak pomocy zarówno w placówce jak i na infolinii.
~klient / 2023-07-16 10:07
Ocena: 1.00 / 5
co za syf! oglaszaja przerwe do 10ej, tymczasem to sciema. serwis nie działa jeszcze długi czas!
~klient 12345 Mbanku / 2022-12-01 11:51
Ocena: 1.00 / 5
Założyłem konto Cel, po negocjacjach telefonicznych i uzgodnieniach na czacie, otrzymałem konto z oprocentowaniem 7,57% tyle było widoczne na stronie. Na koniec pierwszego pełnego miesiąca brak dopisanych odsetek i oprocentowanie zostało zmienione na 0,5% bez jakiejkolwiek informacji uzgodnienia były że to wyższe oprocentowanie będzie przez 3 miesiące.
~klient K / 2019-07-14 12:49
Ocena: 1.00 / 5
Opinia tyczy się mBanku i mFinanse.
Żeby jak najtrafniej opisać tą instytucję użyję dwóch słów: WIELKA TRAGEDIA.
Oczekiwanie na załatwieni czegokolwiek trwa wieki!
Wiecznie jakieś problemy z dokumentami, hasłami dostępu itd.
No i osoby pracujące w tych placówkach są tak opieszałe w działaniach że szok.
Jak chcecie być traktowani jak trędowaci to w tym banku wam to zagwarantują!
Jak tylko zobaczę światełko w tunelu i będę mógł uciec od nich (na razie mnie umowy jeszcze trzymają i kary) to adios!
ZaletyBRAK
WadyMNÓSTWO
~Klient który dał się nabrać. / 2019-09-25 15:55
Ocena: 1.00 / 5
To moja pierwsza opinia gdziekolwiek. Brawo mbank motywujecie ludzi ! Jeżeli ktoś się zastanawia aby otworzyć konto i nie wie w jakim banku to serdecznie odradzam MBANK. Najgorsza obsługa pod względem placówek, infolini, dostępu do narzędzi i opcji do konta, oszukiwanie na promocjach, nie wydawanie karty do konta przez 3 miesiące (sprawa nadal trwa w toku i mają to głęboko) brak możliwości operowania środkami poza blikiem jeżeli nie wydają ci karty. Bank u którego o wszystko ty się prosisz i zabiegasz nie podejmują żadnych interwencji samodzielnie mimo zobowiązania się do działania. Najgorsze procedury kredytowe musisz być milionerem żeby dostać marne grosze. Itd. Itp. ETC.
Wszelkie pozytywne opinie o banku jego wysokie rankingi nagrody itp są po prostu KUPIONE :) i tak można sobie kupić nagrodę jak by ktoś się zastanawiał :)
ZaletyBRAK i to serio. Każdy inny bank jest lepszy (mam wiele kont w różnych bankach)
WadyPatrz wyżej
~Klient mbank / 2019-10-14 09:16
Ocena: 1.00 / 5
Po prostu najgorszy bank z jakim się spotkałam mam tam konto wiele lat i naradzie nie mogę z niego zrezygnować lecz to co się dzieje w nim to jakieś żarty, co miesiąc jestem zmuszona bywać tam i wysluchiwac jakiś bzdur ponieważ miesiąc w miesiąc zostają mi blokowane pieniądze bez podstawie są pisane wnioski reklamację i nic z tego od roku jest robione to samo po prostu tragedia. Kto ma konto w tym banku i ma możliwość zmiany proponował bym zmienić ten bank to "krzak" a nie żaden bank
WadyWady - ten bank to jedna wielka wada
~Klienta 73 / 2023-11-06 17:48
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem jakim sposobem i z jakiego powodu został mi zablokowany dostęp do serwisu internetowego.
Łączyłam się 4 listopada z automatem który nie bardzo rozumiał o co pytam. Na moja prośbe Zaczęło sie łączenie z konsultantem gdzie musiałam poprosić o pakiet dostępu do serwisu transakcyjnego. Pakiet otrzymałam meilem z podanymi hasłami które musiałam wpisać . Z Konsultantem w celu uwierzytelnienia że ja to ja i że moje konto to moje konto robot łaczył mnie 3 razy. W sumie oczekiwanie na połączenie trwało 55 minut a skutek tego działania był taki że do dzisiaj nie mam dostępu do serwisu przez internet. Nie mogę ponownie do nich dzwonić bo mam telefon na kartę i czas przez który oczekiwałam na połączenie zjadł mi całe pieniądze. Nie moge dołądować konta telefonicznego bo mam zablokowany dostęp do banku, a do Mbanku mam daleko. Jestem starszym człowiekiem i mam problemy z poruszaniem Jest to po prostu błędne koło, chyba maja za dużo klientow i maja w nosie prawidłową obsługę. Jestem niezadowolona i rozważam rozwiązanie umowy z Mbankiem.
Zaletyżadnych
WadyOpieszałość i brak zrozumienia problemu. Rozmowa z automatem to pomyłka
~klientka / 2015-10-30 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam przez zakładaniem konta w mbanku. Założyłam rachunek przez infolinię, żeby zapewnić sobie natychmiastowy wpływ środków przy sprzedaży domu, ponieważ kupujacy (osoba fizyczna) miał rachunek w mbanku. Pracownik infolinii, którego poinformowałam, dlaczego zakładam rachunek, nie powiedział mi, że dla banku będzie to transakcja podejrzana. Kiedy po kilku dniach chciałam zrobić przelew z rachunku w mbanku na mój rachunek w innym banku, okazało się, że rachunek został zablokowany natychmiast po wpłynięciu pieniędzy. Nikt mnie oczywiście nie powiadomił ani o blokadzie ani o jej powodach. Na infolinii kazano mi jechać do oddziału mbanku z dokumentami w celu udowodnienia, że istnieję. Przypominam, że konto jest internetowe. Pojechałam do jedynego czynnego w Warszawie w sobotę oddziału mbanku, gdzie pracownik zrobił xero mojego dowodu i prawa jazdy a następnie odmówił mi pisemnego potwierdzenia, że dałam się zweryfikować i powiedział mi, że dział bezpieczeństwa zdecyduje czy i kiedy rachunek zostanie odblokowany. Po złożeniu kolejnej reklamacji rachunek odblokowano. Po zrobieniu przeze mnie przelewu na mój rachunek w innym banku, konto w mbanku zostało ponownie zablokowane - znów bez poinformowania mnie o tym. Ponownie pracownik infolinii polecił mi pojechać do oddziału z dokumentami w celu udowodnienia, ze istnieję. Kolejna wizyta w oddziale i kolejna reklamacja tym razem nie pomogły. Otrzymałam jedynie informację, że we właściwym czasie właściwy pracownik się ze mną skontaktuje. Efekt jest taki, że mimo iż pieniądze nie pochodziły z Kajmanów, tylko z Polski - z innego rachunku w tym samym banku i pomimo że mam zagwarantowaną regulaminem mbanku możliwość robienia z moimi pieniędzmi wszystkich legalnych operacji, rachunek jest nadal zablokowany już trzeci dzień, a ponieważ przed nami jest weekend, to znaczy, ze mbank będzie korzystał z moich pieniędzy jeszcze co najmniej dwa dni. Myślę, że w tym wszystkim nie chodzi o sprawdzenie legalności pochodzenia pieniędzy czy też mojej wiarygodności, lecz o to że mbank nie chce wypuścić pieniędzy klientów za wszelką cenę. Ja na razie straciłam czas i nerwy, a nie wiadomo, czy się na końcu nie okaże, że to ja będę musiała udowadniać swoją uczciwość
Zaletybrak
Wadynieuczciwość
~KLIENTKA / 2021-03-12 07:54
Ocena: 1.00 / 5
KONSULTANCI NA CZACIE NIEKOMPETENTNI I WPROWADAJĄ W BŁĄD. NIE WSZYSCY OCZTWIŚCIE. WCZORAJ JAKAŚ KONSULTANTKA PO UDZIELENIU MI JEDNEJ NIEJASNEJ ODPOWIEDZI ZAKOŃCZYŁA CZAT W TRAKCIE PISANIA PRZEZE MNIE KOLEJNEGO PYTANIA. PODZIĘKOWAŁA I ŻYCZYŁA MI MIŁEGO WIECZORU "MIMO WSZYSTKO" PO CZYM POJAWIŁ SIĘ DRUGI JUŻ KONSULTANT I OD NOWA MUSIAŁ SPRAWDZAĆ KOREPONDENCJĘ. TEN DRUGI BYŁ UPRZEJMY I CZEKAŁ DO KOŃCA AŻ ZAKOŃCZĘ SWOJE PYTANIA, W PRZECIWIEŃSTWIE DO TEJ PANI PIERWSZEJ, KTÓRA ZDECYDOWAŁA, ŻE NIE BĘDZIE JUŻ WIĘCEJ WYJAŚNIAĆ I ZAKOŃCZYŁA BEZCZELNIE CZAT. JA BYŁAM UPRZEJMA WIĘC NIE WIEM DLACZEGO DODAŁA "MIMO WSZYSTKO"? CO ZA TUPET. TA PANI JEST W PRACY I MA CIERPLIWIE ODPOWIADAĆ NA PYTANIA A JAK JEJ SIĘ NIE CHCE ODPOWIADAĆ TO NIECH ZMIENI MIEJSCE PRACY. W POPRZEDNICH CZATACH Z INNYMI KONSULTANTAMI TEŻ ZAUWAŻYŁAM, ŻE ZAPRZECZAJĄ SOBIE NAWZAJEM I WPROWADZAJĄ LUDZI W BŁĄD ALBO NA ODCZEPNEGO ODPOWIADAJĄ, ŻE ZAJMĄ SIĘ TEMATEM I ODDZWONIĄ I JUŻ NIGDY NIE ODDZWANIAJĄ. NIE MA NA NICH BATA. CZY DYREKCJA NIE WIDZI ILE TU JEST NIEZADOWOLONYCH KLIENTÓW? DLACZEGO NIC NIE ROBI W TYM KIERUNKU?
ZaletyBRAK
WadyBEZCZELNA OBSŁUGA CZATU
~klientka / 2023-01-10 12:43
Ocena: 1.00 / 5
W listopadzie 2022 roku dokonalam zakupu w znanym sklepie branzy odziezowej placac karta kredytowa mBanku. Zakup zwrocilam, firma dokonala zwrotu naleznosci na kartke kredytowa, co potwierdzila pisemnie. Pieniadze nie znalazly sie jednak na mojej karcie kredytowej. 1 grudnia 2022 zlozylam reklamacje w tej sprawie uzyskujac od firmy odziezowej miedzynarodowy numer transakcji, ktorej dokonali. Do dzisiaj nie otrzymalam z mBanku odpowiedzi w sprawie reklamacji. Kilkukrotnie dzwonilam na inforlinje otrzymujac informacje, ze konsultant skontaktowal sie z dzialem spraw wewnetrznych banku i tyle. Dzisiaj konsultant banku poradzil mi zebym zlozyla reklamacje reklamacji. Bank postepuje niezgodnie z ustawa wg ktorej banki muszą poinformować klientów o przyjętym przez siebie trybie rozpatrywania reklamacji.
~Klientka / 2025-06-04 12:33
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam ! ODRADZAM !
Dranie podłe zablokowali mi dostęp do konta !!!
Jestem osobą starszą i bardzo zle mnie traktują
Nie mogę kożystać ze swoich pieniędzy emerytury
Nie mogę robić opłat za gaz-prąd mieszkanie !
co robić teraz ???
Nie mogę sobie sama poradzić z tym problemem
Błagałam ich a oni nic na to .......
To są podle świnie niechaj Bóg ich srodze pokaże za to .....
ZaletyBrak
WadyWiele
~Klinetka mBanku / 2022-02-09 11:01
Ocena: 1.00 / 5
Bank nie wywiązuje się z zapisów umowy o kredycie hipotecznym, (terminy wypłaty transz). Pracownicy zarówno mLinii jaki oddziałów banku są niekompetentni i udzielają sprzecznych informacji przez co nie wiadomo, jak należy załatwić sprawy w banku, co zwykle oznacza poniesienie przez klienta kosztów za niewywiązanie się z umowy.
Reklamacje ciągną się miesiącami. Osoby rozpatrujące reklamacje raczej nie czytają ich treści ze zrozumieniem, ponieważ uzasadnienia odrzucenia reklamacji są zupełnie nie na temat - ja nie zamknęłam jeszcze spraw prostej reklamacji,którą złożyłam w sierpniu 2021. Za tą reklamacją ciągnął się kolejne i kolejne, i kolejne, i nie widać zakończenia tej sprawy.
ZaletyBrak
Wadyniekompetentni pracownicy
wyciąganie pieniędzy przy każdej nadarzającej się okazji
reklamacje ciągną się miesiącami z winy banku
niewywiązywanie się banku z umowy kredytowej
~konop / 2019-08-08 14:57
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, generalnie opłata za każdy przelew, jesteście słabi!!!