W dniu 24.03.2020 r. złożyłem wniosek o restrukturyzację i odroczenie o 6 miesięcy spłat kredytu z powodu braku przychodów na skutek zaistniałej w naszym kraju sytuacji, do dzisiaj (22.04.2020 r.) mój wniosek nie został rozpatrzony. Powstała zaległość, którą obciążono wypłacone przez ZUS świadczenie postojowe co moim skromnym zdaniem jest niezgodne z prawem. Na skutek opieszałości w rozpatrywaniu mojego wniosku powstała kolejna zaległość. Otrzymałem informację, że wniosek zostanie zrealizowany po uregulowaniu zaległości, które powstały na skutek opieszałości nBanku w rozpatrywaniu w/w wniosku
Ponadto mBank wysyła e-maile z adresu podanego na stronie do kontaktu, gdy wysłałem wiadomość na tego maila, otrzymałem zwrotną odpowiedź, że odpowiedziałem na wiadomość automatyczną. Moim skromnym zdaniem brak możliwości odpowiedzi na pocztę z mBanku jest dyskryminacją klienta
MBank natomiast bez żadnej opieszałości wysyła codziennie e-maile i SMS-y o zaległościach
ZaletyBrak
WadyNieterminowość i brak szacunku dla klientów
~Heniek / 2020-04-22 13:28
Ocena: 1.00 / 5
Jedno wielkie dno, konsultanci nie znają oferty, wprowadzają w błąd po czym reklamacje nie są uwzględniane.
Zaletybrak
Wadyniekompetencja pracowników
~Łukasz / 2020-04-21 15:40
Ocena: 2.33 / 5
Super opcja na Alegro z mBank.
Bank ogłasza się że daje decyzję
pożyczki w 15 minut.
Czekałem 2 dni i nic, dzwoniąc na infolinię dowiedziałem się że to może potrwać nawet do 5 dni .
A aukcja z alegro przepadła
Nie polecam.
Za to pozdrawiam wszystkie panie z infolinii .
ZaletyMiły głos w słuchawce
WadyBrak zainteresowania nowym klientem
~Iwona / 2020-04-21 11:08
Ocena: 1.67 / 5
Przez czat chciałam złożyć reklamację na działanie banu tj. bank ma obowiązek wytłumaczyć dla czego nie udzielił kredytu na rachunku bieżącym . Oczywiście ma takie prawo bo to jego pieniądze ale ma obowiązek to wyjaśnić . Prowadzę działalności gospodarczą gastronomia , reklamację chciałam złożyć ze swojego konta .Za pierwszym razem wniosek nie z ostał przyjęty bo niby się rozłączyłam , następnym razem nie przyjęto bo nie rozpoznano z kim rozmawiają i zablokowali dostęp do konta. Kiedyś fajny bank , dużo innowacji , zachowuje się jak kiedyś państwowe nie polecam , nie zależy im. Mi również nie mam obowiązku prowadzenia rachunku w tym banku . Bank drogi , oplata z tytułu przelewu 1,50 za jeden
Zaletykiedyś tak , teraz nieporozumienie
Wadyopisane
~Karulakxd / 2020-04-19 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam banku nikomu, wypłacając z bankatu 100 zł nie otrzymałam pieniędzy gdyż bankomat zaciął się, jest to zrozumiałe ale dzowniąc na infolinię zostałem poinformowany ze pieniądze wrócą w ciągu 7 dni, tak się nie stało, dzwoniłem kilka razy na infolinię po tych 7 dniach mówiąc że pieniążki nie wróciły, gdyż zliczyłem wszystkie wyciągnięcia z karty, upierają się twardo że pieniądze wróciły chociaż mam czarno na białym, że nie wróciły! Nie polecam banku z czystym sumieniem!
ZaletyBrak.
WadyWszystko co z bankiem związane.
~Alicja / 2020-04-17 14:38
Ocena: 1.67 / 5
Obsługa konsultantów fatalna. Osoby nie kompetentne . Kompletnie nie zorientowane w sprawach z którymi się do nich zwracałam.
ZaletyDostępność
~mimaur / 2020-04-16 18:22
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa, niemiła i co najgorsze niekompetentna
Wadybardzo wysokie prowizje
~Marcin / 2020-04-16 17:42
Ocena: 5.00 / 5
1 bank w życiu ale chyba zostanę przy nim do końca
ZaletyWszystko na tip top
WadyMożna by zdjąć ograniczenia wiekowe z pewnych funkcji
~Obywatel / 2020-04-14 13:56
Ocena: 1.00 / 5
Witam Państwa.
Bank w czasie zawirowań na rynku OKRADA i UTRUDNIA dostęp do konta swoim klientom.
Prosty przykład:
W połowie marca proszę o dezaktywację ubezpieczenia " Twoja OC i Twoja Podróż " z karty kredytowej (w której notabene aktywowało się to z automatu po otrzymaniu karty z nowym terminem ważności). W połowie marca udaje się- usługa wyłączona prze rozmowę w aplikacji. Po czym przychodzi 1. kwietnia i -11.99zł (nie był to stary okres rozliczeniowy, w serwisie usługa widnieje jako WYŁĄCZONA!).
Pytam jak to możliwe?
Dzwonię przed chwilę na infolinię z aplikacji- nagle wymagane są TELEKODY, loginy (nie było tego jeszcze w marcu). Żeby cokolwiek załatwić muszę zdobyć pakiet aktywacyjny (login składający się z cyfr lata temu zmieniłem na nazwę własną- a weryfikacja potrzebuje cyfr ;)).
Walczę tylko o to aby bank mnie nie OKRADAŁ.
Sprawdźcie swoje historie na kartach kredytowych. Może to nie jeden przypadek, a zorganizowana na masową skalę grabież.
Pozdrawiam, bądźmy silni.
~Zbigniew / 2020-04-11 08:48
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, nikomu. Uważajcie na większe kwoty przelewów, blokują środki, a jak zadzwonią aby potwierdzić czy to ja robię przelew a w tym czasie prowadzicie inna rozmowę, blokują konto, pytam jakim prawem. Rozumiem gdybym nie odebrał tel, ale to też nie jest podstawą do blokady konta, dostępu do środków, a jak nie pamiętacie telekodu to koniec, podałem na infolinii wszystkie dane wrażliwe jakie chcieli i nic, najważniejszy jest telekodu. To jest celowe działanie, bo ban k zarabia na blokowanych przelewach zarabia na połączeniach z ifolini, to skandal, omijajcie szerokim łukiem, przede mna walka z nimi, bo robiłem przelew na lokatę w innym banku dlatego zablokowali, ale nie odpuszczę bo ważność opłacenia lokaty wygasła i odsetki nie naliczają się
~Wojtek / 2020-04-08 17:39
Ocena: 2.33 / 5
Nie polecam za wszytko prowizje bank tylko dla osob z grubym portfelem
~Miro / 2020-04-04 23:40
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa.
Ok. 8 godzin czekałem na infolinii na mój koszt aby kilkunastu specjalistów umożliwiło mi połączenie się z moim kontem
Z komórki
Tragedia !
~Ewcia / 2020-04-04 09:51
Ocena: 5.00 / 5
Cześć, polecam Ci konto w mBanku.
Możesz zgarnąć nawet 150zł premii za otwarcie konta.
Mój identyfikator poleceń to: EWCIA2020. Podaj go, gdy będziesz zakładać konto. Co dajemy Ci za 0 zł ? -wypłaty kartą od 100 zł ze wszystkich bankomatów w Polsce
-za kartę przy tylko 1 transakcji w miesiącu
-za wypłaty z bankomatów za granicą
-za otwarcie i prowadzenie rachunku
Zapraszam do skorzystania z tego linku: https://www.mbank.pl/mgm/konta-ekonto.html?numer=EWCIA2020&kampania=mobile
~Artur / 2020-04-01 17:47
Ocena: 1.67 / 5
zakładasz konto, przelewasz wszystkie środki, jedziesz za granicę do nowej pracy i nagle blokada, weryfikacja tożsamości z dwoma dokumentami w placówce mam się stawić, ale wracam do kraju mam kwarantannę, a po kwarantannie od razu wracam do pracy. Obsługa nie jest w stanie mi pomóc, zero dobrej woli, zostawili mnie bez środków do życia i bez funduszy na spłaty rachunków na 2,5 miesiąca co najmniej. Gorąco nie polecam
Zaletyładna reklama
Wadywszystko pozostałe
~maria / 2020-04-01 06:24
Ocena: 1.00 / 5
Koszmar,koszmar i jeszcze raz koszmar.W czasie epidemi tępa dzida w obsłudze klienta doradza wizytę w placówce.Nie rozumiem ponieważ aneks o odroczenie spłat kredytu jest online ale nie mam dostępu do własnego konta i pieniędzy bo jest bład w systemie i i tak trzeba pojawić się w placówce co oznacza jazdę 50 km.Kompletna dezorganizacja, na infolinii pani pyta o pesel,adres zameldowania, rozmiar majtek i numer dowodu po czym mówi że nie ma wglądu do konta.TO PO CO NIBY PODAWANIE WRAżLIWYCH DANYCH OSOBOWYCH??????
Przez bankowość telefoniczną NIE MOŻNA NIC ZAŁATWIĆ.Nie wiem jaki jest jej sens skoro i tak trzeba iść do placówki.W moim starym banku gdzie pracuje Pani Gienia więcej rzeczy można załatwić przez telefon niż tutaj.Pomyłka i ostrzegam przed tym bankiem.
ZaletyZero
WadyBrak dostępu do własnych pieniędzy, sprzeczne informacje ze strony obsługi klienta, bankowość online nie działa i zawiesza się cały czas,
~Marta / 2020-03-31 14:00
Ocena: 1.33 / 5
Mam w mbanku kredyt w CHF i rachunki do obsługi tego kredytu w CHF i PLN (do opłaty ubezpieczenia kredytu). Warunki kredytu - ok (poza tym, że w w CHF). mbank i jego organizacja - totalna porażka. Kilka lat temu ktoś do mnie przez kilka tygodni wydzwaniał, żebym zmieniła konto w PLN na "lepsze". Byłam nieugięta i dobrze, bo koleżanka uwierzyła i oczywiście po okresie promocyjnym zaczęła za nie tyle płacić, że zdecydował się je zamknąć. Od kilku dni mam problem, bo kasjerzy w oddziałach i konsultanci na infolinii udzielają sprzecznych informacji. W oddziale nie można zalogować się do własnego konta, bo tablety popsute albo internet nie daje rady. W czasie akcji "zostań w domu' przez te sprzeczne informacje zostałam przegnana po trzech oddziałach, w których w sumie spędziłam ponad godzinę na rozmowach z infolinią z własnego telefonu, co kosztowało mnie kilkadziesiąt złotych. Po wszystkich wędrówkach i rozmowach okazało się, że bank po prostu nie przyjmuje wpłat gotówkowych w CHF i co mu zrobisz? Masakra, bardzo żałuję, że mam tam kredyt, biorę pod uwagę przeniesienie się gdzie indziej.
ZaletyNie widzę
WadyWprowadzanie w błąd, brak rzetelnej informacji o własnych usługach
Opłaty za wszystko
~Miro / 2020-03-30 13:53
Ocena: 3.00 / 5
Witam.
Obsługa w Mbanku to KATASTROFA !!!
Przypadek,tak, przypadek sprawił,że po ok 8 godzinach, słownie osiem godzin na
telefonicznej infolinii na mój koszt?!, udało się w partyzancki sposób umożliwić mi połączenie telefonu z moim kontem.
od 13.48 pierwsze połączenie do ok 22.15 !
Rozmawiałem z kilkunastoma konsultantami, niektórzy-
-tak się przedstawiali, aby nie zrozumieć nazwiska
-przełączali do innych konsultantów,bo nie mieli wiedzy
-zawieszali rozmowy, licząc,że się rozłączę
-przerywali rozmowy
-nie chcieli przyjąć reklamacji
-próbowali ze mnie zrobić idiotę.
~Katarzyna / 2020-03-24 08:44
Ocena: 5.00 / 5
Promocja w mbanku 100zl dla mnie i dla Ciebie. Polecam Ci mBank i razem dostaniemy po 100zl wystarczy że wejdziesz w link i założysz konto lub przy zakładaniu konta wpiszesz mój identyfikator polecającego ,, kate2011 " https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2978875392169349&id=100001407515534
ZaletymBank jest super!
WadyBrak
~Ewelina / 2020-03-23 14:32
Ocena: 1.00 / 5
Nie spotkalam sie w zyciu z tak beznadziejnym rozwiazywaniem spraw. Bank pobiera oplaty Za wszytko . Karta za darmo a za jakis czas za 6zl , wplacic pieniazki mozna w obcej walucie ale za wyplate trzeba zaplcic. Wiele bu mozna bylo pisac . Nielogiczne rozwiazaniia I niekompetentni ludzie. Zamknelam rachunki pol roku temu ale niestety jestem tym nieszczesnikiem, ktory potrzebowal potwierdzenia wykonania przelwu z przed dwoch lat . DodZwonic sie do osoby ktora miala mi Pomoc zajelo 2h po czym nie moglam sprawdzic tego co potrzebowalm ( ile dokladnie przelewow zostalo wykonanych)ale Musialam wyslac list z oplata za dokument I postawiono mnie w gre losowa , jesli dobrze pamietam dostane dokument jesli nie : plac wiecej .
~MrLazy / 2020-03-23 13:36
Ocena: 4.00 / 5
Od kilku lat korzystam z usług tego banku i jestem zadowolony