Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2031 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kient-były / 2020-06-29 22:00
    Ocena: 2.33 / 5
    nie polecam blokują pieniądze których się odzyskać nie da bo umowa wygasła, a umowa na czas nieokreślony, pani stwierdziła ze nigdy coś takiego nie miało miejsca aż do czasu epidemii zwykli złodzieje . Unikać bo zostaniecie bez pieniędzy.
    Zaletyżadnych
    Wadyzłodzieje
  • ~Bacha / 2020-06-29 15:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety nie załatwilam swojej bardzo ważnej sprawy. Pani nie umiała mi odpowiedzieć w jakim czasie dostanę odpowiedź
  • ~Rafal / 2020-06-26 14:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam tam konto chyba prawie od początku istnienia tego banku i jak zawsze opinie piszą frustraci. Załatwiałem tam naprawdę dziesiątki spraw i chyba tylko raz musiałem wysłać list. Raz jakaś umowę musiałem podpisać w oddziale ale zwykle wszystko odbywa się tlefonicznie lub przez internet. Obsługa tego banku wyprzedza inne banki o całe lata! Jeśli potrzebuje nowe środki to niemal natychmiast mam przydział kart kredytowych czy wszelakich pożyczek. Są one łatwe w dostępności i co za tym idzie dość drogie więc używam ich tylko w kryzysach lub korzystam z kart tak aby nigdy nie płacić za odsetki i potem zamykam produkt aby nie kusił bez potrzeb. Wszystko jest dla ludzi mądrych. Miewałem konta w ING, Pekao, Inteligo, BGŻ, WBK i parę innych nowszych banków gdzie zakończyło się ma drobnych lokatach i z obsługą klienta dobrze nie było. Tylko mBank pozostał już ze 20 lat i fantastycznie się rozwija. mBank narzucił konkurencji tak wysoką poprzeczkę że jedyne co mnie może przekonać to polskie kapitały banku. Szkoda że PKO nie odkupiło tego banku.
    ZaletyWyjatkowo szybka i prosta obsługa klienta!
    Mobilność na najlepszym poziomie na rynku!
    Stali klienci mogą liczyć na natychmiastowe nowe środki.
    WadySłabe oprocentowanie oszczędności.
    Drogie kredyty itp.
  • ~Lukasz / 2020-06-26 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłem konto firmowe w mBanku, zaktualizowałem dane w CEIDG, niestety, okazało się, że mbank nie dodał mojego konta do STIR, przez co prowadzony przeze mnie rachunek nie widnieje na VAT White List, co wiąże się z tym, że kontrahenci z obawy przed sankcjami nie mogą mi przelać pieniędzy.
    Sprawa zgłoszona w mBanku 17.06 do dzisiaj - 26.06 żadnego postępu, kilka razy dzwoniłem z prośbą o przyspieszenie sprawy, bez skutku.
    NIE POLECAM ABSOLUTNIE!
  • ~Joker / 2020-06-25 03:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają w dupie swoich klientów !!!! Odsyłają jak nie w jedno to w drugie miejsce i jeszcze chamsko proszą o opinie, żenada nie polecam zakładać konta u nich .....
  • ~Peacemaker / 2020-06-24 20:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Czekając na swoją kolej w kolejce, i pijąc kawę z ekspresu, spod półprzymkniętych powiek zawsze z lubością obserwuję jak młodzi, roszczeniowi, bezstresowo wychowani klienci toczą boje z młodymi, roszczeniowymi, bezstresowo wychowanymi pracownikami. Takie trudne czasy nastały.
  • ~gandi2506 / 2020-06-24 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam brać kredytu w tym banku - zmienili harmonogram spłat i zdarzyło się że przez 12 godz nie miałem zasilanego konta co skutkowało że rata spłaciła się w kwocie 24 zł zamiast 34 zł
    następnego dnia z samego rana zasiliłem konto i rata automatycznie się wyrównała ale te 12 godzin wystarczyło aby od razu wysłać informację do BIK że mam zaległości w spłacie - bez jakiegokolwiek wyjaśniania ze mną co spowodowało zaległość z mojej strony w tym wypadku była zmiana harmonogramu spłat....nie chcę już tego komentować.....omijać szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadyjak opisano
  • ~Robert / 2020-06-23 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Na sczęście spłaciłem kredyt wcześniej dobrze dla mnie dla banku już nie, stracili prowizję. W tym banku miałem tylko kredyt i aż tylko kredyt. Z tym "BANKIEM" nie chcę mieć więcej nic do czynienia.
    1. Strona przed zmianami była w porządku, po zmianach jedna wielka tragedia, tak jak wspomnieli poprzednicy.
    2. Do momnetu dopóki spłacałem kredyt było wszystko w porzadku.
    3. "DODZWNONIENIE" się na mLinię to istny cud - czytaj nierealne.
    3. Po spłacie kredytu i chęci odzyskania nadpłaconej prowizji ustalić cokolwiek jest ciężko.
    4. Na pytanie kiedy otrzymam zwrot pieniędzy PAN konsultant na czacie powiedział: wysłaliśmy, odpowiedź moja była krótka: to był wasz wewnętrzny przelew, z konta do obsługi kredytu do waszego banku. Pan odpuścił.
    5 Czekałem na czacie słownie 40 minut zanim pojawiła się nastepna osoba i udzieliła mi odpowiedzi: otrzyma Pan zwrot peiniedzy w przeciągu 14 dni.
    6. Dziękuję i więcej nie skorzystam.
    Zaletybrak zalet
    Wady1. Strona nie jest czytelna
    2. Nie można się dodzownić
  • ~PiotrT / 2020-06-23 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Każda kolejna zmiana pulpitu pokazuje tragiczne umiejętności informatyków. Błędy , chaos to streszczenie ich oprogramowania. Mam firmę w banku ale niech nikt się nie nabierze. To nie jest prowadzenie firmy - to jest strona do wystawiania faktur dla małej firemki. Krytyczne błedy oprogramowania - pracując na zakładce "Mój biznes" zostaje po upływie czasu sesji wylogowany ze strony banku a ja nadal pracyje !!!! tylko nie wiem gdzie wrócić i kto może dalej sobie na mojej stronie pracować.
    Kolejny problem to dodawanie urządzeń zaufanych. Uwierzcie, nic tak rano nie potrafi pobudzić jak kolejny komunikat że nie wykryto twojego urządzenia na liście zaufanych (mimo że używam jednego komputera na tym samym łączu). Jednak przy próbie dodania tego urządzenia bank przypomina sobie że takie już zapisano albo jeszcze lepiej że masz już zapisane 10 urządzeń i musisz jedno usunąć. TRAGEDIA !!!
    Zalety100% potwierdzam wcześniejsze wypowiedzi: były 10 lat temu.
    Wadybrak przejrzystości menu, ciągłe zmiany nikomu niepotrzebne, krytyczne błędy oprogramowania
  • ~Jakub / 2020-06-22 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowy pulpit do bani, nic nie można znależć. MASAKRA!!!
    Wadynaprawdę coraz mniej czytelnie
  • ~Marek / 2020-06-21 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Na odblokowanie konta straciłem 40 zł za rozmowy i 100 km za paliwo. Po wizycie w mKiosku pakiet i tak nie działał. Miałem fuksa: po 14 min trafiłem na człowieka, który coś wiedział. W ciągu 14 min rozmawiałem z 7 osobami powtarzając jak moja mama ma na panieńskie. Jak ktoś ma mocniejsze problemy ze zrozumieniem i tak niezrozumiałej procedury to będzie problem. Duży... bardzo. Nie polecam.
    ZaletyByły 10 lat temu
    WadyWszytko.
  • ~OdradzamMbank / 2020-06-19 01:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie! Dodzwobic sie na mlinie graniczy z cudem. Odblokowac konto niby mozna przez telefon ale probuje od kilku dni,wciaz bez skutku. Zdecydowanie odradzam!!! Zero mozliwosci zalatwienia problemu
  • ~Bob / 2020-06-16 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne kolejki 4 stanowiska kasy a jedno działa masakra najgorszy bank gorzów wlkp nowa park
  • ~wieciekto / 2020-06-15 16:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa klienta na poziomie zblazowanej Grażyny z mięsnego za PRL. Poprosiłam o nową kartę, dostałam dwie. Próbując wyjaśnić sprawę, dowiedziałam się, że moje konto nie zostało przekształcone, choć miało być 11 lat temu. Nie będę się wdawać w zawiłości procesów myślowych pracowników mBanku, ale w efekcie jakiś mózg z obsługi zastrzegł wszystkie karty, które posiadałam i od zeszłego tygodnia nie mam dostępu do własnych pieniędzy. Wszelkie próby kontaktu z obsługą kończą się przy pomocy wiadomości "kopiuj-wklej", które ktoś wkleja z niekłamaną satysfakcją.
    Gdyby nie brak czasu, od razu po tak rażącej pomyłce otworzyłabym konto w innym banku i zamknęła to w mBanku, i chyba jednak będę musiała go wygospodarować, bo nie mam jak płacić za zakupy.
    Aha, nie używajcie apki mBanku, bo jeśli jakimś cudem zablokujecie sobie dostęp do konta, to go nie odzyskacie, bo trzeba będzie potwierdzić odblokowanie w apce, do której dostęp będzie zablokowany XD
    Wadyobsługa klienta, aplikacja mBank, procedury
  • ~Marek Szaryński / 2020-06-06 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    ciągłe przerwy techniczne, co pól roku zmieniają wyglad i ułożenie poszczególnych funkcji przy obsłudze swojego konta, przestawiaja tylko okienka, obsługa infolini do bani, narzucaja z jakiego urzadzenia z których trzeba korzystać, dodzwonić do infolini to mega sukces, oby padli albo ich wykupił ktoś :)))))
    Zaletybrak
    Wadymuzyzka na infolini
  • ~Andrzej / 2020-06-05 11:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno i metr mułu, niestety mam kredyt hipoteczny w tym wesołym banku. Przestrzegam innych, na mnie już za późno
    Zaletydużo rzeczy przez internet
    Wadyniekompetencja, informacje za każdym razem inne, mam wrażenie że mówią to co chce usłyszeć, a i tak robią co innego
  • ~Zbyszek / 2020-06-03 09:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem waszym klientem od początku banku ,ale tak zle jeszcze nie było , czytelność strony ,tragedia .
    Fachowców chyba werbujecie na KUL u .
  • ~laki1 / 2020-06-02 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten ich interfejs, kolejne wcielenie pulpitu które miało być mniej klikalne. Żeby zrobić przelew zdefiniowany kiedyś klikałem 2 razy teraz 5.

    W przelewach nie widać już zdefiniowanych odbiorców można tylko ich wpisać - jak się pamięta.

    Pulpit mBanku to porażka, nie da sie z niego nic zrobić , mimo to nie można ustawić innej zakładki jako domyślnej.

    Nowe, bogate menu powodują że zamiast szybkiego wyboru trzeba szukać opcji po całym ekranie.
  • ~klient / 2020-06-02 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, kontakt czy to z infolinią ( masakra po 30 min czekaszi na koncu Cie rozłancza), oddział szkoda czasu. Jedynie kiedy sa mili to jak chcą Ci wciśnąć kredyt to wtedy po palcu.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak kompetencji
  • ~Tomek / 2020-06-01 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, ludzie na czacie nie potrafią nic załatwić. Mój wniosek do PFR ws traczy antykryzysowej od miesiąca utknął i nic nie potrafią zrobić. Obsługa porażka!!! Nie polecam tego banku.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4702
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3965
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3033