strona 64 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- nastepna »
-
~Bob / 2020-06-16 12:58
Wieczne kolejki 4 stanowiska kasy a jedno działa masakra najgorszy bank gorzów wlkp nowa park -
-
~wieciekto / 2020-06-15 16:21
Obsługa klienta na poziomie zblazowanej Grażyny z mięsnego za PRL. Poprosiłam o nową kartę, dostałam dwie. Próbując wyjaśnić sprawę, dowiedziałam się, że moje konto nie zostało przekształcone, choć miało być 11 lat temu. Nie będę się wdawać w zawiłości procesów myślowych pracowników mBanku, ale w efekcie jakiś mózg z obsługi zastrzegł wszystkie karty, które posiadałam i od zeszłego tygodnia nie mam dostępu do własnych pieniędzy. Wszelkie próby kontaktu z obsługą kończą się przy pomocy wiadomości "kopiuj-wklej", które ktoś wkleja z niekłamaną satysfakcją.
Gdyby nie brak czasu, od razu po tak rażącej pomyłce otworzyłabym konto w innym banku i zamknęła to w mBanku, i chyba jednak będę musiała go wygospodarować, bo nie mam jak płacić za zakupy.
Aha, nie używajcie apki mBanku, bo jeśli jakimś cudem zablokujecie sobie dostęp do konta, to go nie odzyskacie, bo trzeba będzie potwierdzić odblokowanie w apce, do której dostęp będzie zablokowany XDWadyobsługa klienta, aplikacja mBank, procedury -
~Marek Szaryński / 2020-06-06 11:39
ciągłe przerwy techniczne, co pól roku zmieniają wyglad i ułożenie poszczególnych funkcji przy obsłudze swojego konta, przestawiaja tylko okienka, obsługa infolini do bani, narzucaja z jakiego urzadzenia z których trzeba korzystać, dodzwonić do infolini to mega sukces, oby padli albo ich wykupił ktoś :))))) ZaletybrakWadymuzyzka na infolini -
~Andrzej / 2020-06-05 11:23
Dno i metr mułu, niestety mam kredyt hipoteczny w tym wesołym banku. Przestrzegam innych, na mnie już za późno Zaletydużo rzeczy przez internetWadyniekompetencja, informacje za każdym razem inne, mam wrażenie że mówią to co chce usłyszeć, a i tak robią co innego -
~Zbyszek / 2020-06-03 09:26
Jestem waszym klientem od początku banku ,ale tak zle jeszcze nie było , czytelność strony ,tragedia .
Fachowców chyba werbujecie na KUL u . -
~laki1 / 2020-06-02 23:48
Ten ich interfejs, kolejne wcielenie pulpitu które miało być mniej klikalne. Żeby zrobić przelew zdefiniowany kiedyś klikałem 2 razy teraz 5.
W przelewach nie widać już zdefiniowanych odbiorców można tylko ich wpisać - jak się pamięta.
Pulpit mBanku to porażka, nie da sie z niego nic zrobić , mimo to nie można ustawić innej zakładki jako domyślnej.
Nowe, bogate menu powodują że zamiast szybkiego wyboru trzeba szukać opcji po całym ekranie.
-
~klient / 2020-06-02 12:40
Nie polecam, kontakt czy to z infolinią ( masakra po 30 min czekaszi na koncu Cie rozłancza), oddział szkoda czasu. Jedynie kiedy sa mili to jak chcą Ci wciśnąć kredyt to wtedy po palcu. ZaletyBRAKWadyBrak kompetencji -
~Tomek / 2020-06-01 17:49
Masakra, ludzie na czacie nie potrafią nic załatwić. Mój wniosek do PFR ws traczy antykryzysowej od miesiąca utknął i nic nie potrafią zrobić. Obsługa porażka!!! Nie polecam tego banku. -
-
~Ewa / 2020-06-01 12:07
Posiadam konto w tym banku ponad 10 lat, ostatnio padłam ofiarą oszustwa i co? Podjęłam szybko działania bank o całym zajściu wiedział w ciągu 15 sekund, i nic nie potrafili zablokować środków. Na dodatek kontakt poniżej krytyki. System bezpieczeństwa nie działa, a żądają podpisywania dokumentów które obciążają mnie jako użytkownika konta. Nie polecam nikomu tego banku. Do tej pory w mniejszym czy większym stopniu było ok a teraz nie polecam !!!!!!!!!!!! zdecydowane nie w ocenie na 10 dostaje 1 punkt. Nie polecam. ZaletyBRAKWadyNiekompetencja pracowników, źle lub nie funkcjonujący system bezpieczeństwa i ochrony transakcji, błędne podawanie informacji, pracownicy nie wiedzą o czym mówią, nakłanianie do działań niekorzystnych dla klienta, bezczelność i chamstwo pracowników placówek stacjonarnych, system słabo strzeżony przez departament bezpieczeństwa, chyba taki nie funkcjonuje, bank bombarduje tylko reklamami WOŚP na które nie wyrażałam zgody, aplikacja chat-bota czyli asystenta płatności nadaje się do kosza no nie właściwie to działa na korzyść i w interesie banku nie klienta. Jestem głeboko rozczarowana takim podejściem banku, który polecałam znajomym i rodzinie, dziś nie polecam -
~Marcin / 2020-05-28 19:00
Jeżeli tylko nie trzeba nic załatwić to jest ok. Ostatnio kompetencje pracowników bardzo spadły na poziomie, nie potrafią nic załatwić a i oczekiwanie na połączenie tel się wydłużyło, póki nie był w niemieckich rękach był godny polecenia. -
~Karol / 2020-05-27 18:27
Podają płatny nr telefonu do kontaktu . 801300800 ZaletyKilkadziesiąt lat było w porządku.WadyNACIĄGACZE. -
~Darmowe200zl / 2020-05-27 13:16
Wpisz "darmowe200zl" przy rejestracji konta, a otrzymasz bonus na swoje nowe konto. Podaj go gdy będziesz zakładać konto.
Najwygodniej otworzysz je z tego linku https://www.mbank.pl/mgm/konta.html?numer=darmowe200zl&kampania=mobile
Dzięki temu identyfikator poleceń uzupełni się automatycznie na wniosku o rachunek. Nie musisz go już wpisywać. -
~Wojciech / 2020-05-26 18:40
Nie polecam, oszukują podczas udzielania ustnych informacji a potem trzeba bulić różne opłaty i dodatkowe koszty. To był zawsze dziadowski bank i mocno utrzymują tą pozycję na rynku. Będę ostrzegał znajomych przed tymi kombinatorami. ZaletyJuż nigdy nie założę tu konta.WadyTo że coś takiego jeszcze działa na rynku. -
~Józef / 2020-05-26 10:09
Jeszcze parę lat temu to był całkiem przyzwoity bank,teraz problemy z komunikacją,błędne informacje konsultantów(jeżeli już się ktoś dodzwoni) i tym podobne. Wadyj.w. -
~Ola / 2020-05-26 09:52
K... Y J.... E Okradają dzieci z 500+ robiąc przelewy do komornika a jest to kwota chroniona przed jakim kolwiek zajęciem.
Sam Pan komornik złapał się za głowę i cofnął przelew spowrotem do banku po czym mBank wykonał kolejny przelew i tak w kółko. W moim mieście nie ma placówki i każą jechać do sąsiednich miast. Kto ma pokrywać te dodatkowe koszta.
Nie polecam tego pseudo banku oszustów.ZaletyBrak zaletWadyKredyt możesz wziąść online
Konto możesz założyć online
Ale w razie potrzeby dymaj do placówki.
Oszusci -
~Zofia / 2020-05-23 17:26
Bank utrudnia klientom korzystania z własnych środków. Ciągle coś zmienia w usługach internetowych. Obecnie zlikwidowano dokonywania przelewów, tworzenia stałych zleceń oraz przelewów cyklicznych. Czy bankowi zależy na klientach a może mamy przenieś się do innych banków?
Nie wszyscy jesteśmy informatykami aby pojąć zmiany wprowadzane od 10/2019ZaletyByłyWadyCoraz więcej -
-
~Mar / 2020-05-23 11:59
3 połączenia telefoniczne z infolinią z próbą zmiany numeru telefonu do kontaktu. Bez skutku. 1h20min. Po rozmowie i potwierdzeniu nowego numeru telefonu, dostałem nowy pakiet aktywacyjny konta z sms na... stary telefon. I to ciągłe potwierdzanie w aplikacji nowego hasła. W aplikacji w telefonie, do którego nie mam dostępu. Idiotyzm. Niby zmieniłem nr telefonu a do konta nie mam dostępu ani z poziomu komputera ani telefonu. Tylko przez infolinię z czasem oczekiwania średnio ok. 30min. Nie polecam...i sam rezygnuję zusług tego banku. To nie ta klasa, co dekadę temu... -
~Kiti / 2020-05-22 00:04
Nie polecam! Jestem klientem od 15 lat ale takiego traktowania nie życzę nikomu! Błędy merytoryczne w obsłudze,niespójne informacje, czas oczekiwania na infolinii, brak zdalnej pomocy od doradców. To kpina! Czas zmienić mBank, bo klient przestał się liczyć. -
~Grzegorz / 2020-05-18 19:12
Ignorancja i indolencja do kwadratu. Byłem ich klientem od 18 lat. Pogorszenie oferty i obsługi postępuje w tempie geometrycznym. Nikomu nie polecam. ZaletyByły i minęły.WadyTylko wady. -
~Gosia / 2020-05-17 15:56
brak mozliwosci zalozenia konta w innym banku przy użyciu przelewu weryfikacyjnego z konta w mbank. sprawdzone w alior i ing. nie działa. obsługa mbank twierdzi że u nich wszystko działa. Zaletybrak oplatWadygłupota pracownikow, mają wylane na klienta
strona 64 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- nastepna »