Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~klient / 2020-09-10 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    infolinia tragedia...ponad dwadziescia minut oczekiwania na jakiekolwiek połaczenie-bezskutecznie zresztą. Przez email-nic nie wyjasniono. Z pewnością nie skorzystam więcej z ich usług.
  • ~Magma / 2020-09-09 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank po prostu okradający ludzi. Wszystko jest dobrze jak są wpływy a jak się powinie noga . Zajmują wszystko jak leci nieważne ,ze to są świadczeniem na które są paragrafy i nie mają prawa . Jednak są ponad nie. Żadnych zabezpieczeń dla kilkunastoletnich klientów . Mało tego komornik nie ma wpływu tylko Bank . Po dwóch tygodniach pytani co dalej kiedy środki zostaną wypłacone proponują reklamację ... Większego gówna nie ma . Mam 3 konta żadne z innych banków nie okrada ludzi !!!!
    ZaletyŻadnych .
    WadyNie mam sił wymieniać . Po prostu czekam aż zamkną jego i zniknie z Naszego rynku .
  • ~Albert / 2020-09-08 22:56
    Ocena: 3.33 / 5
    serwis jest okej, ale na na dyspozycje która nie daję korzyści bankowi nie ma co liczyć wydłużają w nieskończoność, i miłym głosem informuję że zostanie uznana w następnym okresie
    Zaletyłatwość w otworzeniu konta
    Wadykomuchy
  • ~Bartosz / 2020-09-08 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!
    Bank pomimo blokady na płatności dokonał przelewu nienależnej kwoty z mojego rachunku na rzecz siłowni. Jak sam przyznał pracownik infolinii nastąpiło to w wyniku błędu w systemie mBanku. W ten sposób tworząc jednocześnie debat na moim koncie, które kontem debetowym nie jest. Od ponad tygodnia nie mogę korzystać z konta, gdyż dowolna wpłata zostanie zaksięgowana najpierw na poczet debetu na koncie. Teraz bank karze mi czekać do 60 dni na rozpatrzenie reklamacji chociaż pracownicy (co mam nagrane) ewidentnie przyznają że jest to wina banku.

    Cyrków z mBank'iem i waszą skrajną niekompetencją ciąg dalszy.
    - Cały czas otrzymuję monity z windykacji na temat rzekomej zaległości na koncie (podkreślam konto debetowe, nie kredytowe) która wynikła z waszego błędu jak sam pracownik infolinii to przyznał w trakcie nagranej rozmowy.
    - W dniu składania reklamacji 25 sierpnia poinformowano mnie że jest to wina banku i w ramach dobrej współpracy bank moją kartę anuluje i bezpłatnie wysyła mi nową kartę. Dzisiaj po moim telefonie otrzymałem informację, że wysłanie nowej karty zostało anulowane (nikt nie raczył mnie poinformować) ponieważ na koncie nie ma środków na pokrycie nowej karty która miała być wymieniona BEZPŁATNIE.
    Jeżeli ktokolwiek zastanawia się jeszcze nad skorzystaniem z oferty tego "banku" radzę przemyśleć to kilka razy. Od 25 sierpnia nie mogę korzystać z konta, z powodu błędu banku, od tego czasu jestem nękany przez windykację, a każdy konsultant mówi co innego. Przez dwa miesiące mam zamrożone środki na koncie, bo tyle może trwać rozpatrzenie reklamacji.
    WadyNiekompetencja na najwyższym możliwym poziomie
  • ~Wojtek / 2020-08-28 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Z niewyjaśnionych przyczyn na rachunku mSaver pojawiło się -0,04.

    Następnie dostałem mail od mbanku:
    "CEL o numerze rachunku 48 1140 2004 0000 **** **** **** czeka na spłatę.
    Na 2020-08-26 zaległość wynosi 4,79 ⁠PLN. "

    Dzień później na koncie automatycznie pojawił się przelew na tą kwotę.

    Takiemu bankowi nie można ufać/ zaczynam przenosiny...
    WadyKlienci tracą pieniądze przez wadliwy system
  • ~Jacek / 2020-08-27 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem mbanku od kilkunastu lat (raczej byłem, decyzja o odejściu zapadła). Jestem na etapie zakładania własnej działalności gospodarczej, wybór był oczywisty mbank. Skorzystałem z kompleksowego załatwienia wszystkiego czyli otworzenie działalności, założenie konta firmowego. Złożyłem odpowiedni wniosek i czekałem, czekałem, czekałem. Próba połączenia się z konsultantem to dwa razy po 40 min czekania, bo ponoć coś nas rozłączyło. Czwartego dnia zadzwoniłem i tu zaczyna się horror. Mój wniosek został anulowany nie wiadomo przez kogo (tajemnica banku) i bez podania przyczyny, po prostu zlikwidowano konto, a wniosek do CEiDG nigdy nie dotarł. Oczywiście straciłem też dotacje i szansę na poprowadzenie firmy. Może to przejściowe kłopoty, ale lepiej omijać ten bank szerokim łukiem.
    Zaletyżadnych szczególnych, wyróżniających się na tle innych banków.
    WadyZnikające konta i brak obsługi na podstawowym poziomie.
  • ~Bonifacy / 2020-08-27 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak wszystkie banki - zło konieczne.
    Wypłata kasy z karty kredytowej - 1000 zł - prowizja 50 zł. Wszystko dla klienta.
    Zmieniam i tyle.
    ZaletyBRAK!
    WadyJak wszystkie banki - zło konieczne.
  • ~Maciej / 2020-08-20 20:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Z mBankiem jestem związany przez kilkanaście lat zarówno prywatnie jak i firmowo. Chciałbym przestrzec innych przed niedoskonałością systemu tego Banku. Sprawa dotyczy firmowego kredytu hipotecznego z 2016r. Kredyt ustalony na określoną marżę + stopa procentowa zmienna, czyli wszystko normalnie. Do czasu wpisania hipoteki przez sąd, Bank podnosi marżę o 2 p.p. i to też jest uzgodnione pomiędzy stronami. Problem wypłynął dopiero teraz jak się zorientowałem, że oprocentowanie jest nadal duże a nie powinno. Jak się okazało, Bank po otrzymaniu pisma z ustanowieniem hipoteki na ich rzecz nie obniżył mi czasowo podniesionej marży. Obecnie złożyłem reklamację (sierpień 2020r) i uznano ją czego efektem był zwrot kwoty kilkunastu tysięcy złotych. Niby fajnie ale dlaczego bank zwraca tylko to co nadpłaciłem? Tu pojawiają się przynajmniej dwa rozwiązania, których bank nie dopuszcza, a wg mnie byłyby sprawiedliwe. Skoro wpłacałem więcej niż powinienem to znaczy, że mieli moje ponad planowe pieniądze. Przetrzymywali je przez ok. 4 lata (systematyczny wzrost kwoty do poziomu kilkunastu tysięcy złotych) nie obniżając mi kwoty kredytu będącej podstawą do naliczania odsetek. Drugim rozwiązaniem byłby zwrot kwoty jaką faktycznie dokonali ale plus odsetki analogicznie takie same jak mi naliczali do kredytu hipotecznego. Szanowni Państwo, intencją tego wpisu jest ostrzeżenie Państwa przed systemem tego Banku, bo jak widać nie jest on doskonały i przypadkiem działa raczej tylko na niekorzyść klientów. Bank nie ma chęci i ochoty dobrowolnego uczciwego rozliczenia wyrządzonej szkody, no ale w tym zakresie to jeszcze będę działał. Pozdrawiam wszystkich czytających tą opinię i zalecam sprawdzanie rozliczeń z mBankiem. M.T.
  • ~pawel / 2020-08-18 12:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Najdroższy chyba bank. W dzisiejszych czasach 44 PLN za przelew w ramach unii europejskiej i sepa????
    Ludzie opanujcie się !!!
  • ~Alicja / 2020-08-12 14:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Kredyt super niski, jeżeli chodzi o oprocentowanie, ale nie ma możliwości od razu podejrzeć ile zostało do spłaty, jaki jest status po ostatniej racie wpłaconej przeze mnie, totalnie zero możliwości otrzymania takiej informacji!
    Pani w mKiosku nic nie może, Pani na infolinii również nic nie może, jedynie co mogą to mogą do 10 dni!!! wysłać pakiet z loginem i hasłem do sprawdzenia takiej informacji!
    To ja ma czekać 10 dni, żeby sprawdzić status mojego kredytu?!
    W Santanderze, gdzie posiadam konta, wszystko można zrobić przez telefon nie czekając ponad tygodnia!!!
    Polecam tylko i wyłącznie swój bank - Santander!!
  • ~Zaza / 2020-08-10 12:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Konto w tym banku mam od 15 lat. Nie miałam problemów. Dopóki kilka dni temu nie chciałam zapłacić za pobyt w hotelu. Wchodzę na konto aby zrobić przelew a tu lipa na koncie mam 300 zł. A ja wiem ile powinno być. Dużo większa suma. Zaczęłam sprawdzać co się stało. Okazało się że od kilku miesięcy mbank robi mi niezłe przekręty na moim koncie. Np. Gdy robiłam przelew przez Internet na 50 zł saldo po tej operacji pokazało że zniknęło mi z konta 1000 zł. Gdy ktoś mi wpłacał 600 zł saldo zwiększyło się tylko o 50 zł. Po kilku tygodniach w cudowny sposób na koncie saldo zwiększa się np o 2000 zl. BEZ ŻADNEJ WPŁATY!!!!! Efekt? Likwiduje konto w tym złodziejskim banku.
    WadyZnikające pieniądze z konta.
  • ~andrzej / 2020-08-08 22:08
    Ocena: 3.00 / 5
    niew iem z jakiej przyczyny zablokowano mi dostep do serwisu transakcyjnego w dniu 07-08 sadzilem ze moga to byc przyczyny techniczne w nastepnym dniu ponowilem probe logowania i ten sam problem probowalem rozwiazac ten problem telefonicznie poniewaz jestem osoba starsza mialem problemy z wpisaniem wyslanego do mnie hasla po trzech probach oswiadczono mi ze juz nie skorzystam z dostepu do konta bo wykorzystalem limit a celem tego bylo pilne zrealizowanie przelewu
  • ~Andrzej / 2020-08-07 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank jest coraz gorszy, zatrudniają niekompetentnych informatyków. Dnia 6.08.2020 chcąc za zakupy o godzinie 15,50 zapłacić blikiem było to nie możliwe z winy banku. Dzwoniąc na infolinię dowiedziałem się że problemy są od godziny 15. Bank nie raczył o tym powiadomić klientów
    ZaletyBrak
    WadyCoraz trudniej cokolwiek znaleźć, nie kompetentni informatycy
  • ~ko / 2020-08-06 12:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Fajna aplikacja
    Dobra obsługa, miła obsługa, zawsze pomocni
    Dobra oferta na rachunek kredyt i leasing
    Polecam,
    ZaletyProdukty obsluga
    WadyBrak
  • ~Andrzej / 2020-08-03 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    mbank to serwis obsługiwany przez nieprofesjonalistów a nie zaawansowanych informatyków. Nie potrafią rozwiązać rozpoznawania zaufanego urządzenia przy logowaniu i podpowiadają automatycznie nazwę, którą sami zaraz potem blokują jako już używaną uniemożliwiając właścicielowi konta dostęp do serwisu. To przedszkole a nie profesjonalny serwis online. Nie reaguja na powtarzalne reklamacje. Odradzam aby zaoszczędzić sobie i czasu i nerwów.
  • ~Ryszard / 2020-08-02 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany przez złodziejski sklep Lidl, który obciążył mnie podwójną kwotą za zakupy. Zaraz zadzwoniłem do mBanku, żeby zablokował tę oszukańczą transakcję. Niestety, mBank przelał po dwóch dniach złodziejowi moje pieniądze.
    Nasuwa się podejrzenie jakoby ten bank był w zmowie ze złodziejem. Nie polecam mBanku.
  • ~Maciej / 2020-07-31 19:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferty kredytowe - Żadne. Nie można pożyczyć nawet głupiego 1000 pln bez umowy o prace. Jeżeli chodzi o dojenie z kasy to bardzo chętnie. Mbank kiedy egzekwował zajęcie komornicze na moim rachunku to blokował mi środki przez 6 miesięcy tłumacząc sie tym że muszę uzbierać całą kwotę, a potem wysłał 5 oddzielnych przelewów na 4 zajęcia i policzył sobie 20 pln za każdy przelew. Po 2 miesiącach zażaleń i dyspozycji jedyna rekompensata to 20 pln za połączenia z infolinią i 'przepraszamy' za to że blokowali mi na koncie wszystko powyzej 1650 pln. Jakość obsługi klienta jest w porządku, ale logistycznie katastrofa. Na połączenie czeka się 12-15 min i niektóre wnioski czy dyspozycje trzeba składać po dwa razy. Jedyny plus to fakt ze można wszystko załatwić zdalnie. W skrócie nie polecam, fatalny bank, który traktuje swoich klientów gorzej niż gówno
  • ~Norbert / 2020-07-27 15:21
    Ocena: 2.00 / 5
    NIE POLECAM! Co prawda samego konta w banku nie posiadam, natomiast miałem przyjemność brać raty 0% na allegro. Spłata odbywała się regularnie oraz terminie przez cały okres, byłem z każdą zapłatą nawet miesiąc do przodu. Pod koniec okazało się że jest do zapłaty jeszcze jedna rata.

    Chciałem się skontaktować z bankiem oraz dopytać czy to jedyna rata czy jest ich więcej i uregulować od razu całość. Do banku dodzwonić się nie da. Czat na stronie nie działa. Na stronie mbanku nie znalazłem żadnego maila kontaktowego. Po kilku dniach odezwała się kancelaria która 'przejęła' sprawę.

    Jeżeli bank w taki sposób traktuje klientów to warto się zastanowić czy chcemy z nim współpracować, miałem podobną sytuację w City Handlowy i bank SAM się skontaktował telefonicznie - wyjaśniliśmy sytuację, uzgodniliśmy termin spłaty, bez psucia punktacji w BIK.

    JESZCZE RAZ NIE POLECAM.
    Zalety- szybka weryfikacja
    Wady- brak kontaktu z bankiem
    - brak informacji o pozostałej kwocie do spłaty
  • ~Ewelina / 2020-07-22 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Podejście do klienta oceniam na zero. Przez błąd kuriera poniosłam spore straty finansowe do których bank się nie odniósł. Kpina i brak jakiegokolwiek zainteresowania nowym klientem. Żałuję że założyłam tam konto.
    ZaletyBrak
    WadyNiepridesjonalizm, nie przyznanie się do błędu, 2 tygodnie czekałam na odblokowanie konta, nie z mojej winy.
  • ~Paulina / 2020-07-19 13:23
    Ocena: 4.33 / 5
    Dzien dobry,
    Konto w mbanku mam od lat. Na infolinię moze i trudniej się dodzwonić, ale powstaly inne formy pomocy, jak choćby przez messengera. Konsultanci bardzo szybko i konkretnie wyjaśnili mi jak mam załatwić swoja sprawę. Jestem bardzo zadowolona i polecam!
    ZaletySzybka i konkretna odpowiedź
    WadyBrak możliwości darmowej wypłaty z bankomatu poniżej 100zl
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 881
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964