Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2048 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adrian / 2020-12-10 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle sie loguje z komputera to teraz mi wyskoczył bład że moj komputer jest nie znany... Ogólnie gówno nie mam pytań zapomnij o przelewie na weekend i od godziny 7 jak masz komornika to odrazu mu możesz swoje oszczędności oddac
    ZaletyIch brak
    WadyCaly bamk
  • ~Andrzej / 2020-12-10 17:43
    Ocena: 2.33 / 5
    mBank był kiedyś przyjazny dla klienta i tani. Teraz się to zmienia. Np. powiązanie opłaty za użytkowanie karty debetowej z koniecznością logowania się co miesiąc do aplikacji mobilnej preferuje osoby młode. Osoby starsze, które nie radzą sobie ze smartfonowymi aplikacjami, oraz osoby stosunkowo biedne, których nie stać na nowe smartfony z odpowiednio wysokim Androidem, są traktowane jako gorszy sort klientów. Np. do w pełni sprawnego smartfona z Androidem 4.4 KitKat nie można już pobrać aplikacji mobilnej, więc mBank będzie pobierać od klienta haracz za użytkowanie karty dotąd, aż kupi on nowy smartfon, a stary wyrzuci. A gdzie ekologia, dbałość o planetę? Wstyd, naprawdę wstyd! Jakby tego było mało serwis transakcyjny jest coraz bardziej skomplikowany, zawiły. Dawne jego wersje były bardzo przejrzyste i przyjazne nawet dla starszego klienta.
    ZaletyJuż praktycznie ich nie ma
    Wady- coraz wyższe koszty obsługi konta,
    - obsługa konta coraz bardziej skomplikowana, zawiła,
    - śmiesznie małe oprocentowanie lokat
  • ~uskur / 2020-12-10 00:17
    Ocena: 3.33 / 5
    Jestem ich klientem od wielu lat, potrzebowałem proste w obsłudze konto z minimalnymi opłatami i te warunki były spełnione. Jednak ostatnio z uwagi na podwyższanie opłat zastanawiam się nad innym bankiem. Miałem tez nieprzyjemną sytuację z zablokowaniem konta w czasie pandemii, nie dało się odblokować telefonicznie musiałem iść do oddziału.
    Zaletyprosty interfejs i logowanie
    Wadyopłaty, nie zawsze da się wszystko załatwić telefonicznie
  • ~Buka_z_Lublina / 2020-12-09 19:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Coraz to wyższe opłaty, coraz głupsze warunki ich uniknięcia, a konkretnie konieczność logowania do aplikacji której nie posiadam, a do której zainstalowania ZMUSZAJĄ bo wg nowego regulaminu niedługo bez niej samo wyrobienie transakcji kartą płatniczą na 350 zł nie wystarczy aby uniknąć opłaty za posiadanie karty która wzrasta z 7 do 10 zł. Poza tym mOkazje- porażka. Kilka razy brałem udział w tym badziewiu i istnieje to tylko na ich stronie i w umysłach ich marketingowców- mówiąc krótko co najmniej 30-40 zł powinno wrócić na moje konto, a nie wróciło pomimo spełnienia warunków.
    Zalety- strona banku;
    Wady- coraz wyższe op łaty za prowadzenie konta, wpłaty we wpłatomatach sieci partnerskich itp;
    - dziwne wymagania, aby opłat uniknąć;
    - niekorzystne RRSO dla klientów banku chcących wziąć pożyczkę;
  • ~Piotr / 2020-12-08 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, aby coś załatwić oczekiwanie na konsultanta ponad 20 min, po dodzwonienia się nie wysłuchają do końca, rozliczają się, żenada
  • ~cocosh / 2020-12-08 14:18
    Ocena: 1.33 / 5
    o chwila zmiana tabeli prowizji - PODWYŻKI lub wprowadzane są opłaty. Tym razem trzeba wydać 350zł miesięcznie operacjami kartą płatniczą ORAZ przynajmniej raz w miesiąc zalogować się do aplikacji mobilnej. Nie każdy korzysta z aplikacji mobilnej, a do płatności służą karty kredytowe. Robią z ludzi barany - loguj się do aplikacji, coś tam klikaj, przeglądaj...
    DNO, DNO, DNO!!!
    Zaletydarmowe przelewy - jedyna zaleta!!!!!
    Wadyopłaty za kartę płatniczą, ciągłe podwyżki opłat, obostrzenia
  • ~Prada / 2020-12-08 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Niby są bezpłatne rachunki walutowe dla firm korzystających z mPlatformy walutowej, ale mnie kasują 10zł. miesięcznie za każdy, na mój wniosek o zwolnienie z opłat - odpowiadają że nie widzą podstawy zwolnienia, a bezczelnie reklamę wysyłają z informującą o darmowych rachunkach. Niby darmowy przelew walutowy w ramach licznika wymiany walut, ale na opłatę musisz zostawić, nie ma możliwości dysponowania wszystkimi środkami pomimo posiadania większej ilości punktów niż środków na koncie. Pracownicy zamiast być pomocni to potrafią tylko stwierdzić fakt, no faktycznie przelew powinien być darmowy i z licznika - koniec pomocy, a jeszcze ofertę kredytową wciskać potrafią i to na mniej korzystnych warunkach, niż Viwus czy Provident!
    ZaletyDopracowana aplikacja
    WadySerwis transakcyjny mało czytelny z mnóstwem opcji przeklikiwania. Oferują darmowe rachunki za które potrącają opłaty, oferują darmowe przelewy walutowe z opłatą.
  • ~Tomasz / 2020-12-05 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeban. .. bank zablokowali mi konto bo sobie ubzdurali jakaś weryfikacje i ze mam się stawić osobiście nie da rady tego załatwić przez telefon ani wideo połączenie zresztą na te wideo próbowałem się połączyć przez 2 dni ale nikt nie odbierał i tak czekałem ponad godzinę próbując parę razy się połączyć. Powiedziałem ze jestem za granicą oni ze takie mają zasady. Jestem bez pieniędzy i tylko dzięki firmie w której pracuje dzięki zaliczkom dam rade przeżyć i wrócić do polski
  • ~majka / 2020-12-05 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank, który angażuje się w politykę przestaje być wiarygodny. Bez względu na to po której jest stronie. Po 20 latach współpracy likwiduję 5 kont i 4 karty płatnicze, rachunek biurze maklerskim. Zajmie to pewnie ok roku. Dodatkowo bank co jakiś czas zmienia interfejs, jakby to była gra komputerowa. Nie polecam.
    ZaletyNie widzę obecnie.
    WadyBrak wiarygodności.
  • ~johhnny / 2020-12-04 11:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeden z gorszych banków dostępnych na rynku. Początkowo szybko odbierają po czym po przedstawieniu problemu przekazują połączenie do innego działu i można sobie czekać w nieskończoność. Kolejna sprawa, dostałem numer aktywacyjny gdzie on powinien zawierać 8 cyfr. Dostałem 7 cyfrowy. Dla nich klient ma nieograniczoną ilość czasu. Nawet nie warto zaczynać współpracy. Podkreślam NAJGORSZY BANK W POLSCE.
    ZaletyBrak
    Wadyobojętność i brak możliwości załatwienia czegokolwiek
  • ~Paula / 2020-11-22 14:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo pozytywne zaskoczenie zgłosiłam się przez aplikację z problemem, zaznaczam, że to była niedzjela. Dostałam odpowiedź w przeciągu 20 min.
    Nie spodziewałam się, że w weekend tak szybko to działa, że w ogóle ktoś odpisze. Bardzo dziękuję zespołowi mBank i z całego serducha polecam ten bank.
    ZaletyBardzo dobra obsługa klienta
    WadyBrak
  • ~Majoorka / 2020-11-20 19:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie! Jestem u nich ponad 14 lat, nie dotrzymują słowa, oszukali mnie kilka razy, słowo nic nie warte.... Porażka po całości!
    ZaletyNie ma
    WadySame
  • ~Niezadowolony / 2020-11-20 19:27
    Ocena: 2.00 / 5
    tragiczna obsługa w galerii Posnania -Poznań.Chciałem założyć konto dla klienta indywidualnego,a nie mogłem.Dziewczynka,która mnie obsługiwała mówiła,że mam coś nie tak z dowodem,że nie może przyjąć wniosku.Nie powiedziała co jest nie tak ,nie próbowała nawet wewnętrznie sprawy wyjaśnić wysyłała mnie na infolinię.Zero kompetencji,jakość obsługi także zerowa.Nie polecam tego miejsca.4 osoby że strony banku,każdy milczał.Chciałbym nadmienić,że 5 min.później dzwoniąc na infolinię wszystko załatwiłem bez żadnych problemów.Jakoś tam z dowodem było wszystko ok.Oddział-dno
    ZaletyZero
    WadyJ.w.
  • ~Natalka / 2020-11-19 18:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Już 8 dzień czekam na odpowiedz na czacie, ponoć byli zainteresowani moim problemem. Mają klienta gdzieś. Karta mi nie działa, bankomaty kiedy chce wyplacac z nich pieniądze, każą zwracac sie do banku,wiec tak zrobiłam niestety moj problem nie został rozwiazany nawet nikt nie próbował, za pierwszym razem kiedy to zgłosiłam dostalam informacje zwrotna ze oni nic nie widzą zebym chciala z bankomatu chcialam wyplacic pieniadze. Wiadomo, ze nie maja zapisu bo mi karty nie chcialo wczytac. Tragedia!
    WadyKiepska obsluga klienta
  • ~jaszczur95 / 2020-11-19 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie udzielili mi pożyczki, na której mi zależało. Nawet nie skontaktują się w celu jakegoś uzgodnienia. Żenująca postawa wobec klienta.
  • ~Stary klijet 25 lat doswiatczenia / 2020-11-18 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic dobrego już nie można powiedzieć. Nie wchodzić z nimi w nic. A jak już jesteś to uciekać z baku. Kasę wezmą za wsio i jeszcze tylko problem. No chyba że ktoś lubi coś długo wyjaśniać, czekać w nieskończoność
    To śmiało
    ZaletyMożna sobie porozmawiać ale nic załatwić się nie da nawet prozaicznego.
    WadyBrak kompetencji, zlewka,
  • ~Marcin / 2020-11-18 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Odziedziczyłem w tym banku kredyt po mamie. Chcąc go spłacić poszedłem ze wszystkimi potrzebnymi dokumentami do oddziału. Po około 3 tygodniach dostałem maila ze muszę iść do oddziału i przedstawić dokumenty (dokładnie te co już kserowali) jakakolwiek próba z bankiem kończy się zdaniem: dostał pan instrukcje na maila... nie polecam! Dni i 2 metry mułu
  • ~exc00seme / 2020-11-15 15:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Żenadą jest to, że większość opinii tutaj wyrażana jest nie nt. samego banku, a strajku kobiet, który najzwyczajniej popiera. Jeśli PIS tak wyprał wam mózgi i nie potraficie zobaczyć, że zabierają nam wszystkim po kolei prawa, do wyboru, prawa do samostanowienia i wiele innych oraz tego, że na kobietach się nie skończy to jest mi naprawdę PRZYKRO, że przyszło mi żyć w tak zacofanych i zaćmionym społeczeństwie.
    Bank jest jednym z lepszym w jakich byłam. Zawsze miła obsługa, nigdy nie miałam też żadnych problemów z funkcjonowaniem aplikacji, czy wpłacaniem lub wypłacaniem pieniędzy. Ode mnie 5/5.
    ZaletyProstota i przejrzystość aplikacji
    Miła obsługa
    Brak problemów
    Wadynie ma
  • ~kriss / 2020-11-13 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zakupie na raty allegro spłaciłem szybciej kredyt miałem otrzymać zwrot na rachunku technicznym widniała pewna kwota która miała trafić do mnie a znikła taka sytuacja miała miejsce 2 razy . po telefonie usłyszałem że wszystko rozliczone rachunek zamknięty i nic nie widzą było by trzeba iść zgłosić do odsłuchania nagrań z rozmów . Teraz unikam tego banku i nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyznikły moje pieniądze
  • ~pepo / 2020-11-09 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcę zwrócić uwagę konsultantom mbanku iż tylko osoby ciasne intelektualnie kpią w odpowiedziach z rozmówcy Osoby kontaktujące się z bankiem nie muszą znać prawa bankowego i zasad załatwiania konkretnych spraw Konsultant pełni rolę służalczą w stosunki do klienta Byłem świadkiem kilku rozmów i jestem zdruzgotany żenującym podejściem pracowników Pomagałem w kontakcie z bankiem osobie która nie radzi sobie z załatwianiem tego typu spraw Niestety nie mogłem rozmawiać w imieniu tej osoby osobiście mimo udzielania mi w trakcie rozmowy ustnego pełnomocnictwa do załatwiania swoich spraw nie banku i nie tajemnicy bankowej! Jeżeli tak szkolicie Państwo swój personel to należy pogratulować dziadostwa obsługi klienta Posiadam również rachunek w tym banku i z niego na pewno zrezygnuję
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1009
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4782
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4006
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099