Zaletynie ma żadnych
strona 61 z 104
- « poprzednia
- 1 ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- nastepna »
-
~Kasia / 2021-01-07 19:13Ocena: 1.00 / 5
Bezduszny, drogi i najbardziej beznadziejny bank ever. Nic sobie nie robi z przepisów prawa. -
-
~toro / 2021-01-07 13:04Ocena: 1.00 / 5
Chyba najgorszy bank. Miesiąc czasu trwa walka z cesją do ubezpieczenia AC i żaden przesłany dokument nie pasuje. Towarzystwo ubezpieczeniowe już nie wie jakiego dokumentu bank oczekuje.
Kontakt z infolinią - gorzej niż źle, czas oczekiwania około 30 minut. Pracownicy niekompetentni i niezbyt mili i oczywiście nic nie mogą pomóc, bo... Placówki banku oczywiście ZAMKNIĘTE (bo niby epidemia)
Chyba lepiej brać "chwilówki" niż być klientem tego "banku"ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO. PRZESTRZEGAM. -
~rob / 2021-01-06 14:50Ocena: 1.00 / 5
Kolejne opłaty za kartę Wymuszanie korzystania z aplikacji.Dramat Zmieniam bank. Zaletyjuż nie maWadyciągłe podnoszenie opłat, kombinacje z aplikacjami -
~Beata / 2021-01-05 14:52Ocena: 1.00 / 5
poziom obsługi klienta tragiczny, każda czynność trwa co najmniej 30 min, przez mlinie ciężko coś załatwić, dodzwonienie się graniczy z cudem, w oddziale nie jest lepiej, wciskają aplikację mobilną, bo niby jej instalacja jest konieczna, a później same problemy z którymi klient zostaje sam -
~kaas1 / 2021-01-05 12:30Ocena: 1.00 / 5
Żenujący poziom obsługi, tego nie mogą, to mogą, coś im się nie zgadza to nie załatwi się wirtualnie, przez lata byłam bardzo zadowolona ale teraz zamierzam uciekać jak najdalej stamtąd. Sprawa małej pożyczki firmowej wykończyła mnie nerwowo. Zaletykiedyś był to sprawny bank, teraz żenua. Naprawdę spędziłam wiele miłych lat ale teraz bye bye m-bank.Wadyinfolinia woła o pomstę do nieba, walą banały i nic konkretnego nie załatwiają. Do tego opłaty wzrastają -
~JAM / 2020-12-30 15:44Ocena: 2.33 / 5
Wszystko dobrze dopóki dajesz im pieniądze i nic nie chcesz. Jak trzeba rozwiązać problem czy reklamację - koniec pozytywów: zero pomocy, utrudnianie kontaktu, wypisywanie bzdur w reklamacji zgłoszonej telefonicznie czy nawet osobiście, brak możliwości wglądu do reklamacji. Ja zamykam tam konto - właśnie 'dzięki' obsłudze klienta. Nie wiem czy gdzie indziej będzie lepiej ale tu już wiem jak jest źle. Jeszcze te ciągłe włamania hakerskie albo 'błędy' - jakoś o tylu problemach w innych bankach się nie słyszy. ZaletyByły, juz nie maWadyObsługa klienta, procedura reklamacji -
~Niezadowolony klient / 2020-12-30 15:39Ocena: 1.00 / 5
zalatwianie spraw to jakas porazka. zablokowali mi wszystkie rachunki i nie moga wyjasnic przyczyne. zeby odblokowac to trzeba wiecznosc czekac i robic jakies glupie weryfikacje. konto mam kilka lat i nagle bez podawanie przyczyny zostalo zablokowane -
~Mamiela / 2020-12-30 13:09Ocena: 1.33 / 5
Wszystko dobrze jak dobrze. Cokolwiek co wymaga decyzyjności i działania dla klientów nie dla siebie już jest nie do przeskoczenia. Beton. -
-
~Adam / 2020-12-26 22:49Ocena: 2.33 / 5
Mam konto w Mbanku już kilka lat, ale z roku na rok coraz bardziej myślę o zmianie. Niestety mają jakąs dziwną politykę, która się nie sprawdza. ZaletyWpłatomaty
BankomatyWadyOplata za wypłatę w bankomacie mBanku (poniżej 100 zł)
Opłata za kartę 10 zł
Opłata za polecenie zapłaty
Z roku na rok gorsza bankowość internetowa
Chore rozwiązania typu asystent płatności
Przelewy księgowane dopiero po sesji wychodzącej, czasami trzeba za coś zapłacić i wysłać potwierdzenie, nie można wydrukować potwierdzenia dopóki nie przelew nie wyjdzie z banku, a to czasami jest nawet na drugi dzień
Brak podglądu przyszłych poleceń zapłaty (dowiadujesz się o płatności w chwili gdy ta płatność zostaje zrealizowana.
Brak płatności automatycznych w kalendarzu, mam ubezpieczenie, niestety składka nie widnieje w kalendarzu przyszłych płatności.
W sumie za wszystko płacisz -
~Paweł / 2020-12-22 17:17Ocena: 2.00 / 5
MBank nawołuje do wypełniania wniosków socjalnych jak 500+ poprzez stronę jednak nie informuje o tym ze mimo ze widzi ze taki wniosek złożyliśmy i urząd danego miasta przelewa nam socjal ze może nam w każdej chwili zablokować te środki na życzenie komornika wymigującego się procedurami ze musimy dostarczyć jeszcze do placówki banku pismo ze dane przelewy to środki socjalne wiec radzę z tym uważać ZaletyAplikacje mobilneWadyWszystkie błędy mBank’y i tak ponosi właściciel konta -
~Greg / 2020-12-16 14:33Ocena: 1.33 / 5
coraz gorzej:
1. oczekiwanie na infolinię - 15-30 min, potem jeszcze kilka na połączenie się z konsultantem, który się zna na temacie
2. chore wymagania do darmowej karty debetowej, nie dość że trzeba nią zapłacić co najmniej 350,00 zł / m-c, to jeszcze zainstalować aplikację, a nie każdy ma ochotę na zabawę w ten sposób (wolę komputer i na tym się znam, tymczasem muszę pilnować bezpieczeństwa swoich środków w związku z aplikacją w smartfonie, którego działanie wolałbym ograniczyć do: dzwonienia, sms-ów, budzika i latarki, ale mBank wie lepiej co mi jest potrzebne -
~Garbaty / 2020-12-15 22:38Ocena: 1.00 / 5
Tragiczny bank ostatnio wpłaciłem 1700 i nagle zostało tylko 1000. 700 się gdzieś zgubiło i twierdzą ze to zajęcie egzekucyjne bo takiego nie ma. Najgorszy bank. Millennium lepsze o sto procent -
~mirosław / 2020-12-15 16:22Ocena: 1.00 / 5
chciałem się dopisać do konto mojej mamy wobec tego udałem się do waszego oddziału Poznań ul Głogowska 161 razem z mamą Złożyliśmy prośbę o załatwienie tej sprawy razem z podpisami mojej mamy. Poinformowano nas ,że mamy oczekiwać na wiadomość w ciągu 5 dni na wizytą celem podpisania dokumentów. Po dwóch tygodniach oczekiwania na wiadomość zadzwoniłem by się dowiedzieć co się dzieje .Na infolinii nie chciano mnie poinformować dlaczego jest ta zwłoka. Przelączono mnie do konsultanta ,który nie odbierał .. połączenie przerwane .W końcu dodzwoniłem się do asystenta ,który to konta zakładał dwa lata temu i on dopiero podał mi docelowy nr.Ktoś obsługujący tel nie potrafił zrozumieć w czym problem . Jego pytania były bez sensu ,wogóle nie rozumiał co się do niego mówi.W końcu oświadczył ,że ktoś oddzwoni .Po kilkunastu minutach wsiadłem w samochód i pojechałem sprawę wyjaśnić .Skierowano mnie do p. Adama Wojewody .Okazało się ,że telefonista zupełnie błędnie przekazał mój problem .Po kilkunastominutowaej rozmowy dowiedziałem się,że moja mama nie ma meila - nie ma także komputera ..wszystko łącznie z nr tel.były moje -ma 84 lata Ja niestety jestem chory -udar - jako samotny chciałem ,by moje pieniądze wpływały na wspólne konto -moja renta.Czyli reasumując zamiast 5 dni oczekiwania będzie to trwało 3 tygodnie...musiałem się sam pofatygować do banku ponieważ nikt powatarzam NIKT z obsługi nie powiadomił mnie ,że coś nie gra .Kompetencje ludzi obsługujący tel- zwłaszcza ten w oddziale to żenada ...człowiek ,który bierze wypłatę ,a nie potrafi przekazać informacji od klienta..ba nawet nie spisał mojego NAZWISKA ...Gdybym sam nie pojechał to nikt by nie oddzwonił bo nikt nie wiedziałby do kogo .Mam pytanie -czy w waszej procedurze nie ma chęci powiadomienia klienta o stanie jego sprawy ,by sam nie musiał dojeżdżać by otrzymać informację ...A gdybym musiał dojechać kilkadziesiąt km ...dwa tygodnie oczekiwania..1,5 godziny na telefonach -bez skutku ...na konie podróż tramwajem bo nikt nie ma kompetencji ..Mirosław Józefiak -
~Kangurka / 2020-12-15 11:34Ocena: 2.33 / 5
Prowadzę konto biznesowe w mBanku od ponad 10 lat. Przez kilka pierwszych lat było OK. Potem w krótkim czasie nastąpiły znaczne zmiany w aplikacji online. Od kilku lat jest ona dla mnie bardzo nieprzejrzysta, nieintuicyjna, zagmatwana. Oprócz wykonywania prostych przelewów, z każdą inną funkcjonalnością, z którą stykam się rzadko mam problem (np. ostatnio z modyfikacją zlecenia stałego - żeby założyć, to nazywa się to to zlecenie stałe, ale modyfikujesz już regułę cykliczną - jest pewna niespójność i już trzeba pogrzebać). Jest to frustrujące i czasochłonne. Mam dwa konta w innych bankach i tam jest to o wiele bardziej dostępne, bez wymyślnego nazewnictwa. Druga sprawa to wspominane tu już wielokrotnie nagabywanie na uruchomienie aplikacji mobilnej - przy każdym kontakcie ze strony banku muszę się tłumaczyć, dlaczego nie używam telefonu do płatności. Ogólnie, gdyby nie fakt, że mam całą swoją historię finansową z ponad dekady w tym banku, to już dawno bym się przeniosła gdzie indziej. -
~Greg / 2020-12-15 10:52Ocena: 1.67 / 5
15.15.2020 - infolinia - minimum 30 min oczekiwania, w tym kilka minut na przekierowaniu przez 1. konsultanta do takiego, który coś wie (w ostatnich dniach musiałem dzwonić 3x) Zaletycoraz mniejWadycoraz więcej wymuszeń, np. żeby nie płacić za kartę muszę założyć aplikację na telefonie na co nie mam ochoty, a przecież oprócz tego muszę zapłacić kartą co najmniej 350/m-c -
~Radek / 2020-12-14 03:32Ocena: 1.00 / 5
Wymuszanie logowania się do aplikacji mobilnej , aby uniknąć opłaty za kartę w koncie to już gruba przesada !!! ZaletyBrakWadyWymuszanie -
-
~użytkownik / 2020-12-12 18:06Ocena: 1.33 / 5
proponuje pozew zbiorczy, tak jak ktoś pisał - jest to jawna dyskryminacja osób starszych, którzy nie poradzą sobie z taką technologią, i osób uboższych, których nie stać na odpowiedni telefon ZaletybrakWadysame wady -
~Użytkownik / 2020-12-12 13:17Ocena: 1.00 / 5
Od dawna czuję się w tym banku jakby na mnie polowano i czyhano na mój błąd, co krok zakładając zasadzki. Ale ostatnie działania noszące znamiona przestępstwa z art. 191 KK dotyczące wymuszania logowania się do aplikacji mobilnej to już gruba przesada. Mój telefon nie ma internetu, czy w związku z tym mBank raczy zasponsorować taki telefon abym mógł się dostosować do "wymogów"? Jest to jawna dyskryminacja klientów starszych, nieposiadających nowoczesnego sprzętu. ZaletyBrakWadyTen bank to jedna wielka wada. -
~Adrian / 2020-12-10 17:44Ocena: 1.00 / 5
Ciągle sie loguje z komputera to teraz mi wyskoczył bład że moj komputer jest nie znany... Ogólnie gówno nie mam pytań zapomnij o przelewie na weekend i od godziny 7 jak masz komornika to odrazu mu możesz swoje oszczędności oddac ZaletyIch brakWadyCaly bamk -
~Andrzej / 2020-12-10 17:43Ocena: 2.33 / 5
mBank był kiedyś przyjazny dla klienta i tani. Teraz się to zmienia. Np. powiązanie opłaty za użytkowanie karty debetowej z koniecznością logowania się co miesiąc do aplikacji mobilnej preferuje osoby młode. Osoby starsze, które nie radzą sobie ze smartfonowymi aplikacjami, oraz osoby stosunkowo biedne, których nie stać na nowe smartfony z odpowiednio wysokim Androidem, są traktowane jako gorszy sort klientów. Np. do w pełni sprawnego smartfona z Androidem 4.4 KitKat nie można już pobrać aplikacji mobilnej, więc mBank będzie pobierać od klienta haracz za użytkowanie karty dotąd, aż kupi on nowy smartfon, a stary wyrzuci. A gdzie ekologia, dbałość o planetę? Wstyd, naprawdę wstyd! Jakby tego było mało serwis transakcyjny jest coraz bardziej skomplikowany, zawiły. Dawne jego wersje były bardzo przejrzyste i przyjazne nawet dla starszego klienta. ZaletyJuż praktycznie ich nie maWady- coraz wyższe koszty obsługi konta,
- obsługa konta coraz bardziej skomplikowana, zawiła,
- śmiesznie małe oprocentowanie lokat
strona 61 z 104
- « poprzednia
- 1 ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- nastepna »
