Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2031 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iwi / 2020-01-21 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci bezczelni! Zero kompetencji.. Rozmowa jal z gówniarzem.." wysyłają emotikonki" a co ja ich koleżanka? Nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytania.. Odpowiadają omijając zadane pytanie.. Myśląc że już odpowiedzieli... Żenada..!!! Brak profesjonalizmu...!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyBezczelność konsultantów, niekompetencja, omijanie odpowiedzi, traktują klientów jakby rozmawiali z dzieckiem a nie z dorosła osoba... Brak profesjonalizmu... Wiecznie problemu od kad otworzyłam twn bank... Szukam nowego i zamykam to konto.. Szkoda nerwów..
  • ~IWONA / 2018-05-15 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowałam dojście przez przeglądarkę internetową i nie pamietam telekodu a wiec nie da się nic załatwić. Automat mówi że jesli się zapomniało telekodu, klikając słuchawkę w aplikacji zostane połączona z konsultantem i będę zweryfikowana. Zrobiłam tak, Pani nic nie może zrobic. Ekspert internetowy odsyła na infolinie. A co na infolinii ?Dzownie od dwóch dni o różnych porach, czekam ponad dwie minuty,nikt nie odbiera a oczywiście impulsy lecą. Zenada jakaś totalna, jedyne co sobie załatwiłam to nerwy. A wystarczy zrobić większy przelew z konta oszczędnościowego lub brak środków na koncie katują od razu telefonami i nie dają spokoju. NAJGORSZA INFOLINIA EVER
  • ~Iwona / 2019-07-02 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny.Żegnam się z nim bez żalu.Drobnego klienta mają w głębokim poważaniu.Najpierw dzwoni jakaś konsultantka namawiając do pożyczki a potem jak chce kredyt w rachunku to zdolności nie mam,bo w biku nie jestem.Jak mam być,kiedy kredytu nie miałam nigdy..rada od noblistki????????za tel.proszę wziąć coś na kredyt????????w sklepie.Koniec płacenia wysokich prowizji i użerania się z info linią..by
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~Iwona / 2022-04-05 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej hujo... Y I złodziejski bank jaki znam. Non stop zmieniają taryfę opłat, kradną środki klienta z konta, Mon stop trzeba zgłaszać reklamację i się z nimi szarpać. Przenoszę właśnie limit do innego. Omijajcie szerokim łukiem!!!
    ZaletyŻadne
    WadyBardzo wysokie opłaty, non stop awarie, beznadziejna obsługa klienta
  • ~iWONA / 2022-04-11 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    omijajcie z daleka, to lichwa nie bank, zamykaja po 16 latach limit karty , jak klient był w szpistalu 2 miesiace, bo oni kaurat sobie zrezygnowali z karty miles and more i bez zgody kleinta zamkneli karte no bo klient kurcze lezacy w szpitalu nie poszedl do banku aneks podpsiac,.FARSA NIE BANK, OMIJAJCIE, POZA TYM NAJWIĘKŚE OPŁATY ZA KONTO, KARTY,MNÓSTOW OPŁĄT UKRYTYCH!!!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadyKOSZTY, FATALNA OBSLUGA, ATAKI HAKERSKIE
  • ~Iwona / 2023-07-11 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo trudny kontakt z pracownikami, bledne informacje, App nie pozwala na wiele operacji, i system tranzacyjny mobilny źle funkcjonuje!!!! Za każdym razem tracę dużo czasu, nie rozwiązując problemu.
    ZaletyNic
    WadyNiekompetencja
  • ~Iwona / 2023-08-14 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo trudna współpraca,osoby odpowiadające na telefony nie znają swojej pracy!!!!
    ZaletyNic
    WadyNiekompetencja
  • ~Iza / 2020-02-05 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank kpina! Przetrzymujecie pieniadze tydzien i dluzej ktore sa przelewane z konta na konto w waszym banku. Doprowadzacie ludzi do ruiny
    ZaletyZero
    WadyKonsultanci klamia,zero kontaktu z kims kompetentnym,nagminne przetrzymywanie pieniedzy przelewanych z konta oszczednosciowego na zwykle !!!
  • ~Iza / 2022-11-18 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank to porażka, dopiero co otworzyłam u nich rachunek (trzy miesiące temu) a już go zamykam.
    Nie polecam przez Wielkie Nieeeeee..
  • ~Iza / 2023-12-24 01:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żeby odparować aplikację mobilną od telefonu musiałam czekać łącznie 94 minuty (dzwoniono z 2 telefonów). Telefon został zgubiony 2 godz. wcześniej. Po upływie tego czasu dalej nikt nie odebrał ode mnie telefonu. Dobra rada dla mBank - zastrzeżenie karty jest bardzo istotną kwestią więc po dokonaniu wyboru tematu rozmowy na klawiaturze maksymalnie do 5 minut powinien się konsultant połączyć.
    Zaletybrak
    Wady94 minuty oczekiwania na połączenie z konsultantem w celu zastrzeżenia karty - niestety nie zostało to zrealizowane.
  • ~Izabela / 2023-03-24 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba aplikacja mobilna , mało oddziałów , kolejki w oddziałach brak ofert lokat terminowych
    ZaletyWośp
    WadyWiele
  • ~Izabella / 2021-02-15 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Mamy konto firmowe. Po 2 latach promocji ,za kazdy przelew płacimy 1.50 . Mamy średnio 30 przelewów dziennie . Prosty rachunek. Pisaliśmy, czy jest jakieś inne wyjście odpisali ,że nie . Jestesmy zmuszeni zmienić konto.
  • ~izanna / 2022-10-13 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar jakiś a nie bank. Żeby załatwić prostą sprawę trzeba biegać do oddziału. Bot na infolinii powtarza tylko "rozumiem" i nic z tego nie wynika. Przysyłają szyfrowane wiadomości których nie sposób otworzyć. Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~j / 2013-01-30 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    http://sochaczew.info.pl/embank/ i coz wiecej dodac :-(
  • ~J / 2024-01-08 02:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwoniłam z pytaniami ogólnymi jak złożyć restrukturyzację i dlaczego nie ma możliwości zawieszenia płatności rat. Chciałam pomóc wyplenić wniosek mamie, która ma 78lat.. konsultant nawet nie wiedział jakie mają formy i możliwości restrukturyzacji, słyszałam tylko ,, nie wiem " i ,, musiałbym mieć wygląd do kartoteki tej osoby ". Mimo że nie prosiłam żeby złożył to za nią, bo wiem że ja tego zlecić nie mogę, nie uzyskałam żadnych podstawowych informacji. Poziom obsługi - dno mułu. Konsultant odnosi się chamskim i bezczelnym tonem, nie wyobrażam sobie żeby osobą starsza, dla której stresem jest już samo telefonowanie na infolinię, przechodziła przez taki cyrk. Konsultanci chyba z przypadkowej łapanki po szkoleniu na teamsach. Przeciętny konsument ma większe pojęcie o produktach bankowych niż oni sami. Jakość obsługi 0/10. Oburzeni że w ogóle muszą odbierać telefon, pracując na słuchawce.
    ZaletyBrak
    Wady- bezczelność konsultantów
    - brak podstawowej wiedzy o usługach jakie sami świadczą
  • ~J.K / 2024-01-10 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Zależało mi na szybkim założeniu konta online ,mbank oferuje to w 5 minut !!! Tsaa.. najpierw pajacujesz przed telefonem robiąc jakieś żenujące zdjęcia sobie i filmiki,po czym finalnie okazuje się,że musi do ciebie przyjechać kurier,żeby potwierdzić tożsamość ( co to wgle jest ?) Oczywiście nie dostałem wiadomości,że jest potrzebna taka weryfikacja,dopiero jak zadzwoniłem zapytać,dlaczego jest jeszcze nie aktywne,to się dowiedziałem, mało tego takie potwierdzenie trwa do 1 dnia roboczego, 2 dni już czekam,I jakoś żaden kurier nie miał czasu jeszcze się odezwać. Więc mam ich gdzieś,założę konto w pierwszym lepszym innym banki,bez tego całego cyrku,a jak ktoś chce założyć szybko konto online, to NAPEWNO NIE W MBANKU
    ZaletyBrwk
    WadyJak wyżej
  • ~J23 / 2023-11-06 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank jak inne banki żeruje na pieniądzach klientów. Chcę ocenić kartę do konta walutowego euro Mogła by wyglądać ładnie bo w takiej szacie wizualnej jak jest teraz wygląda słabo. Zapewne jest opcja personalizacji karty ale nie poinformowano mnie i tym przy zakładaniu konta.
  • ~Ja / 2019-08-24 01:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Nie polecam. Godz 00.59 dzwonię na mlinie bo poważny problem. Nikt nie odbiera. 20 min czekam i nic. Trzeba bank zmienić
  • ~ja / 2019-09-05 00:59
    Ocena: 1.00 / 5
    nie należę do tego banku, nie mam żadnej karty a dzisiaj przysłali pismo o opłatach za prowadzenie konta i korzystanie z ich usług w kresie w którym nie byłam w mieście.
    Zaletyżadnych
    Wadynajwięcej
  • ~Ja / 2019-12-11 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam na zero!!! Zablokowane konto, bez wskazania przyczyny zaraz po otwarciu. Zablokowane środki a procedura trwa wiecznie. Dno.
    Zaletybrak
    Wadysame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4701
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3965
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3033