Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Izabela / 2023-03-24 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba aplikacja mobilna , mało oddziałów , kolejki w oddziałach brak ofert lokat terminowych
    ZaletyWośp
    WadyWiele
  • ~Izabella / 2021-02-15 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Mamy konto firmowe. Po 2 latach promocji ,za kazdy przelew płacimy 1.50 . Mamy średnio 30 przelewów dziennie . Prosty rachunek. Pisaliśmy, czy jest jakieś inne wyjście odpisali ,że nie . Jestesmy zmuszeni zmienić konto.
  • ~izanna / 2022-10-13 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar jakiś a nie bank. Żeby załatwić prostą sprawę trzeba biegać do oddziału. Bot na infolinii powtarza tylko "rozumiem" i nic z tego nie wynika. Przysyłają szyfrowane wiadomości których nie sposób otworzyć. Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~j / 2013-01-30 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    http://sochaczew.info.pl/embank/ i coz wiecej dodac :-(
  • ~J / 2024-01-08 02:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwoniłam z pytaniami ogólnymi jak złożyć restrukturyzację i dlaczego nie ma możliwości zawieszenia płatności rat. Chciałam pomóc wyplenić wniosek mamie, która ma 78lat.. konsultant nawet nie wiedział jakie mają formy i możliwości restrukturyzacji, słyszałam tylko ,, nie wiem " i ,, musiałbym mieć wygląd do kartoteki tej osoby ". Mimo że nie prosiłam żeby złożył to za nią, bo wiem że ja tego zlecić nie mogę, nie uzyskałam żadnych podstawowych informacji. Poziom obsługi - dno mułu. Konsultant odnosi się chamskim i bezczelnym tonem, nie wyobrażam sobie żeby osobą starsza, dla której stresem jest już samo telefonowanie na infolinię, przechodziła przez taki cyrk. Konsultanci chyba z przypadkowej łapanki po szkoleniu na teamsach. Przeciętny konsument ma większe pojęcie o produktach bankowych niż oni sami. Jakość obsługi 0/10. Oburzeni że w ogóle muszą odbierać telefon, pracując na słuchawce.
    ZaletyBrak
    Wady- bezczelność konsultantów
    - brak podstawowej wiedzy o usługach jakie sami świadczą
  • ~J.K / 2024-01-10 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Zależało mi na szybkim założeniu konta online ,mbank oferuje to w 5 minut !!! Tsaa.. najpierw pajacujesz przed telefonem robiąc jakieś żenujące zdjęcia sobie i filmiki,po czym finalnie okazuje się,że musi do ciebie przyjechać kurier,żeby potwierdzić tożsamość ( co to wgle jest ?) Oczywiście nie dostałem wiadomości,że jest potrzebna taka weryfikacja,dopiero jak zadzwoniłem zapytać,dlaczego jest jeszcze nie aktywne,to się dowiedziałem, mało tego takie potwierdzenie trwa do 1 dnia roboczego, 2 dni już czekam,I jakoś żaden kurier nie miał czasu jeszcze się odezwać. Więc mam ich gdzieś,założę konto w pierwszym lepszym innym banki,bez tego całego cyrku,a jak ktoś chce założyć szybko konto online, to NAPEWNO NIE W MBANKU
    ZaletyBrwk
    WadyJak wyżej
  • ~J23 / 2023-11-06 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank jak inne banki żeruje na pieniądzach klientów. Chcę ocenić kartę do konta walutowego euro Mogła by wyglądać ładnie bo w takiej szacie wizualnej jak jest teraz wygląda słabo. Zapewne jest opcja personalizacji karty ale nie poinformowano mnie i tym przy zakładaniu konta.
  • ~Ja / 2019-08-24 01:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Nie polecam. Godz 00.59 dzwonię na mlinie bo poważny problem. Nikt nie odbiera. 20 min czekam i nic. Trzeba bank zmienić
  • ~ja / 2019-09-05 00:59
    Ocena: 1.00 / 5
    nie należę do tego banku, nie mam żadnej karty a dzisiaj przysłali pismo o opłatach za prowadzenie konta i korzystanie z ich usług w kresie w którym nie byłam w mieście.
    Zaletyżadnych
    Wadynajwięcej
  • ~Ja / 2019-12-11 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam na zero!!! Zablokowane konto, bez wskazania przyczyny zaraz po otwarciu. Zablokowane środki a procedura trwa wiecznie. Dno.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Ja / 2023-09-13 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani w oddziale powiedziała że zmarły tata miał środki na koncie i niedługo je otrzymamy, po miesiącu przyszło pismo, że na koncie jest ZADŁUŻENIE. Przy wyjaśnianiu sprawy w innym oddziale pani była bardzo nie miła, co w obliczu osobistej tragedii jaką jest śmierć bliskiej osoby uważam za karygodne. Dezinformacja i brak empatii. Nie polecam tego banku
  • ~jaa / 2023-02-11 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    obsluga klienta nie istnieje- godziny "wiszenia" na linni, nikt nie raczy odebrac! siedza i grzeja stołki. dno!
  • ~Jacek / 2020-08-27 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem mbanku od kilkunastu lat (raczej byłem, decyzja o odejściu zapadła). Jestem na etapie zakładania własnej działalności gospodarczej, wybór był oczywisty mbank. Skorzystałem z kompleksowego załatwienia wszystkiego czyli otworzenie działalności, założenie konta firmowego. Złożyłem odpowiedni wniosek i czekałem, czekałem, czekałem. Próba połączenia się z konsultantem to dwa razy po 40 min czekania, bo ponoć coś nas rozłączyło. Czwartego dnia zadzwoniłem i tu zaczyna się horror. Mój wniosek został anulowany nie wiadomo przez kogo (tajemnica banku) i bez podania przyczyny, po prostu zlikwidowano konto, a wniosek do CEiDG nigdy nie dotarł. Oczywiście straciłem też dotacje i szansę na poprowadzenie firmy. Może to przejściowe kłopoty, ale lepiej omijać ten bank szerokim łukiem.
    Zaletyżadnych szczególnych, wyróżniających się na tle innych banków.
    WadyZnikające konta i brak obsługi na podstawowym poziomie.
  • ~Jacek / 2021-04-03 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie tego banku jak możecie. Oszuści i naciągacze. Sam będę się kopał z nimi w sądzie bo już nie mam cierpliwości do ich obsługi. Osoba niepełnosprawna, leżąca w łóżku i nie mówiąca ma "przyjechać" do banku zlikwidować kredyt (spłacony). OCzywiście zwiększyć limit można online, ale zmniejszyć czy zlikwidować to już w banku. Oczywiście opłaty za posiadany limit są naliczone.
    Zaletybrak
    Wady- obsługa klienta
    - brak otwartości na rozwiązanie sprawy
  • ~Jacek / 2021-10-11 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    W mBanku konto osobiste mam od paru lat. Raczej nie mogę narzekać. Mając już doświadczenie z tym bankiem postanowiłem otworzyć też konto firmowe. Niestety zrobiłem ogromny błąd. Po pierwsze nie załapałem się na promocję. Chcąc to zmienić konsultant powiedział, że nie da się tu już nic zrobić i trzeba wypowiedzieć umowę i za miesiąc otworzyć konto ponownie tym razem z promocją. Po dwóch dniach inny konsultant zadzwonił do mnie z pytaniem dlaczego zamykam konto? Opowiedziałem mu historię. Stwierdził, że trzeba tylko napisać reklamację. Tak też się stało i mBank przyznał mi ją. Natychmiast zawiesiłem wypowiedzenie. Niestety mBank po miesiącu mBank zamknął moje konto bo ktoś niedopatrzyl tematu. Natychmiast zadzwoniłem do nich chcąc tą sprawę wyjaśnić. Tu zaczęły się schody. Każdy konsultant zaczął mówić inaczej. Efektem tego już trzeci tydzień jestem bez konta i bez pieniędzy z kart płatniczych i od partnerów takich jak pyszne, glovo Uber i wolt. mBank ma to wszystko w nosie. Nikt nie jest zainteresowany żadną pomocą. Wszystko co słyszę to przykro nam.
    ZaletyBrak
    WadyKonsultanci są nieslowni. Wręcz kłamią.
  • ~Jacek / 2023-01-01 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank kpina 4 razy dzwoniłem na infolinię po 20 minut tylko muzyczka leci Czas na zmiany
  • ~Jacek / 2023-09-26 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny złodziejski bank, celowo nie informują klientów o możliwości poniesienia dodatkowych opłat.
    Zamykają kredyt na 5 dni przed zakończeniem umowy i pobierają 3000 zł za wcześniejsze rozwiązanie umowy.
    Albo totalni idioci tam pracują, albo to celowe działanie. Sprawa zakończy się w sądzie.
    Zaletybrak
    Wadywszelkie
  • ~Jack / 2018-02-21 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Błędy systemowe mbanku.
    Mbank pomimo usunięcia stałej płatności z systemu przez pół roku płacił z mojego konta dalej odwołane stałe zlecenie. Na dzień dzisiejszy po wezwaniu i złożeniu reklamacji zaprzestał tej płatności, której ja samodzielnie nie mogłem odwołać, ponieważ jej w systemie nie było widocznej.
    Pomimo upływu ponad 14 dni mbank nie wystosował żadnego emaila do mnie, nie poinformował mnie o tym, że wyłączył ostatecznie tą płatność, a Pan w informacji przekazuje mi wieści niech Pan czeka......
    A co się stanie jak to dotyczyć będzie większej ilości osób w Polsce i większych kwot???????
    NIe będziemy mieli na to wpływu???????
    Zaletyprzestaję polecać bank, który znam prawie od jego powstania, człowiek staje się tu nieznaczącą jednostką
  • ~jack / 2023-02-22 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Mbank plokuje srodki, nie pozwala na wyplaty. Obsuga klienta wmawia ze to twoja wina i ze nic nie moga poradzic.
    Scam 100%!
  • ~Jadwiga / 2022-06-30 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto w mbanku od ponad 15 lat, i zawsze byłam zadowolona, ale coś poszło koszmarnie nie tak i od początku roku nie jestem w stanie zapanować nad kontem, kartą i opłatami. Z konta znikają pieniądze i nie jestem w stanie zlokalizować przyczyny. Ani czat ani infolinia nie działają, zawieszają się połączenia, wylogowuje mnie z czatu, nie jestem w stanie uzyskać odpowiedzi. Historia wyciągów pokazuje transakcje, ale nie widać opłat, tak jakby 30/40% wpływów na konto wyparowało. Dyspozycje, które próbowałam złożyć też znikają, nie wiem co się dzieje, bank tylko z nazwy jest bankiem, w praktyce zachowuje się jak parabank.
    Zaletybrak
    Wadyaplikacja, serwis transakcyjny, ukryte opłaty, niezrozumiałe wyciągi, drożyzna, brak komunikacji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 881
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4553
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4440
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964