Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2048 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anita / 2021-01-30 16:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Skorzystałam z promocji konta dla młodych.
    Wykonałam wszystkie wymagania aby otrzymać pieniądze, jednak zawiodłam się. Nie dość że nie otrzymałam tych pieniędzy to jeszcze perfidnie konsultanci chcą dać mi do zrozumienia że nie było takiej promocji.
    Wysłałam im link z oficjalnej strony mBank i nagle zdali sobie sprawę że coś takiego miało miejsce. Nie dość że nie doczekałam się na porozumienie to próbowano zrobić ze mnie kogoś niedoinformowanego. Zrezygnowałam z czatu i pieniędzy jak nie było tak nie ma.
    Wady-niedoinformowani konsultanci pewno swoich racji
    -niedoprecyzowane elementy umowy
  • ~Piotr K / 2021-01-27 01:14
    Ocena: 2.00 / 5
    WRĘCZ ODRADZAM, ale jaki inny polecić - nie wiem
    Zaletymiła obsługa
    WadyINFORMATYCY - idioci
  • ~McPikul / 2021-01-25 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo na skale narodową, wszystkie banki na świecie daja darmowe karty do konta ale nie nasz mBank, ktory liczy sobie słono za wydanie karty do konta no chyba że zrobicie tranzakcje na 350 zł to macie ja bez opłat lol
    Zaletyzero zalet, wszystko przecenione na strone banku ! zdzierstwo w porównaniu do innych
    Wadyopłata za karte do konta , rabunek w biały dzień !
  • ~Piotr / 2021-01-24 20:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Co jakiś czas robię czyszczenie komputera - historia www, skan wirusów, aktualizacja "antyreklam" itp. Po każdej takiej akcji strona mBanku przed zalogowaniem każe dodać urządzenie do zaufanych. Więc dodaję wpisując nazwę jaka była wcześniej. A tu informacja, że takie urządzenie już jest. Wymyślam nowe, za jakiś czas znów to samo... Po jakimś czasie informacja, że jest już za dużo urządzeń i mogę mieć dostęp jednorazowy z sms na telefon podczas gdy wcześniej celowo ustawiłem by nie mieć wszystkich opcji potwierdzanych sms-owo dla własnej wygody. Konia z rzędem temu kto znajdzie gdzie w opcjach usunąć zbędne urządzenia. Coraz ciężej coś znaleźć na stronie bo informatykom widocznie nudzi się i zmieniają by było nieczytelnie. Nawet własne finanse są schowane i jak ma się kredyt odnawialny i jest się pod kreską to albo należy pamiętać jaką granicę się ustaliło i samemu odjąć albo głęboko szukać. Brak przejrzystości. O infolinii nie wspomnę. Przy zmianie nr telefonu musiałem osobiście pojechać do placówki bo nic nie da się załatwić zdalnie. Do tego ta nachalna ideologia. Rozumiem w latach 90 można było nabrać się na pewne "pomocne" akcje ale obecnie w dobie powszechnej dostępności do informacji reklamowanie piramidy finansowej na której ciąży sporo wyroków sądowych (wyroki i orzeczenia wraz z sygnaturami spraw dostępne w Internecie i wszystko do sprawdzenia jeśli ktoś nie jest zbyt leniwy) nie czyni w moich oczach tego banku jako wiarygodnej instytucji. Kiedyś wygodny bank, obecnie bardzo irytujący. Coraz więcej opłat, coraz mniej przejrzystości. Do tego przerwy w dostępie - sms z hasłem przyszedł po 2 godzinach a nie mieszkam w miejscu braku zasięgu sieci.
    ZaletyTo, że "jest" na biurku w domu lub w telefonie.
    WadyCoraz więcej.
  • ~Halina / 2021-01-23 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    mbank do mlikwidacji a najlepiej wysadzić w powietrze!!!!!!!!!! Godzinami nie odbierają telefonu gdy sie dzwoni na infolinię !!!! nie informują przyszłych klientów że jest absurdalny licznik błędów przy logowaniu i przy 50-tym logowaniu (w ciągu wielu lat korzystania z konta w mbanku )następuje blokada dostępu do konta w serwisie transakcyjnym!!!!!!!!! Gdyby to powiedziano przed założeniem konta na pewno 90% klientów zrezygnowałaby z zakładania takiego konta w mbanku!!!!!!!! Można nabawić się zawału serca przez takie traktowanie!!!!!!!!!Masakra. Bank dla młodych i informatyków!!!!!!!!!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadymnóstwo
  • ~Halina / 2021-01-23 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    mbank do mlikwidacji a najlepiej wysadzić w powietrze!!!!!!!!!! Godzinami nie odbierają telefonu gdy sie dzwoni na infolinię !!!! nie informują przyszłych klientów że jest absurdalny licznik błędów przy logowaniu i przy 50-tym logowaniu następuje blokada dostępu do konta w serwisie transakcyjnym!!!!!!!!! Gdyby to powiedziano przed założeniem konta na pewno 90% klientów zrezygnowałaby z zakładania takiego konta w mbanku!!!!!!!! Można nabawić się zawału serca przez takie traktowanie!!!!!!!!!Masakra.
    Zaletyżadne
    Wadymnóstwo
  • ~niezadowolony / 2021-01-22 11:45
    Ocena: 1.33 / 5
    W przypadku problemów ze spłatą bank jest jak hiena, brak możliwości i zrozumienia, tragedia!!!
    Zaletyzalety dla bogatych
    Wadybrak placówek, przez infolinie trzeba długo oczekiwać na kontakt, ukryte opłaty
  • ~Mario / 2021-01-20 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto firmowe. Bank Trzęsac gaciami utrudnia w każdy możliwy sposób odblokowanie możliwości korzystania z konta internetowego. Nie mam dostępu nawet ponwizycie w oddziale. Infolinia zmusza do korzystania zdodatkowych kodów i automatycznych panów a niekończące potwierdzanie danych doprowadza do białej gorączki. Zdecydowanie odradzam komukolwiek .Zakładam konto w innym banku bo m bank na pewno nie jest dla mikro przedsiębiorców ani przychylny ani pomocny. To bogaty bank i może sobie pozwolić na lekceważenie małych klientów...
    ZaletyJuz brak zalet.
    WadyBrak szacunku i prostych zasad dla jakichkolwiek problemów na końcu.
  • ~Heniu / 2021-01-18 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra.Dodzwonić się do tzw. mLinii graniczy z cudem.Brak placówek mBanku w poszczególnych miastach-musiałbym zasuwać do innego miasta by cokolwiek załatwić (a nie mieszkam przecież na wsi,czy w jakiejś dziurze).Chciałem zmienić nr.tel. ponieważ go straciłem gubiąc telefon.Wszystkie sms-y do transakcji przychodzą na ten nieistniejący.Chciałem im podać nowy,bo sam w serwisie transakcyjnym tego zrobić nie mogę.Mogę zmienić wszystkie inne dane,nawet PIN do karty ale nie nr. fona.Nie wystarczyło im podanie na mLinii moich danych personalnych,nazwiska panieńskiego matki,peselu,adresu,identyfikatora za pomocą którego loguję się do serwisu (konto bankowe).Kazano mi utworzyć na koncie mBanku tzw. telekod.Jednak by to zrobić,muszę potwierdzić to kodem,który przychodzi na nr.tel. którym już przecież nie dysponuję.Masło maślane.Nie ważne moje wnikliwe dane,ważny jakiś zakichany telekod.Nic nie idzie załatwić za pośrednictwem mLinii.Z racji tego,że w moim mieście nie ma placówki mBanku,doradca stwierdził że wyślą mi jakiś pakiet aktywacyjny po otrzymaniu którego mam zadzwonić raz jeszcze i wówczas zmienią mi ten nieszczęsny nr.tel.Ale okazuje się,że po tej rozmowie nie mogę się już nawet zalogować na własne konto (jakby je zablokowali do czasu kolejnej rozmowy po otrzymaniu tego pakietu aktywacyjnego) Mówiąc krótko upierdzielili mnie tak,że nie tylko nie mogę dokonać żadnej transakcji,ale nawet nie mogę sprawdzić stanu swojego konta.Chyba,że będę zapierdzielał do innego miasta,gdzie mieści się najbliższa placówka tego zakichanego banku.Ewentualnie bezpośrednio w bankomacie,choć nie wiem jeszcze,czy i tego mi uniemożliwili.To ostania historia z mBankiem,ale było ich znacznie więcej.Szereg problemów,niejasności,same utrudnienia a pomoc na mLinni żadna.Na podstawie wieloletniego doświadczenia,wielu przygód z tym "tęczowym" bankiem mogę stwierdzić jednoznacznie: OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!!!!!!!!!!
    ZaletyWłaściwie żadne.To,co można by uznać za plus,znajdziemy w każdym innym banku.Reszta,to same wady.
    WadyZbyt wiele
  • ~Tomek / 2021-01-17 12:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam konto w mBanku od zawsze. Pewnie jakieś 20 lat. Ale jest coraz gorzej... przerwy techniczne które planowane są w nocy niestety przenoszą się na dzień (np. Przerwa techniczna z nocy 16/17 stycznia 2021, ale system nie działa o godzinie 12:46 w dzień na komputerze). Intuicyjności systemu przeszła do historii poprzez nieprzemyślane zmiany. Mi się to już nie podoba... szukam gdzie indziej
    ZaletyJuż nic czego nie ma konkurencja
    WadyCoraz więcej
  • ~Annamaria / 2021-01-16 08:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Podnoszą opłaty. Regulaminy bardzo niekorzystne dla klienta. Nie daj boze masz jakiś problem i ujemne saldo na rachunku jesteś z gory zblokowany nieoczekiwanie np wygaśnie ważność karty - to nie przyślą nowej
    Fatalna współpraca
  • ~Adrianna / 2021-01-14 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY BANK Z JAKIM MIALAM KIEDYKOLWIEK KONTAKT! OBSKUGA DNO TOTALNE. KAŻDY Z INFOLINI UDZIELA INNEJ INFORMACJI. OBSŁUGA ZERO PROFESJONALIZMU. NIE POTRAFIĄ ZAŁATWIĆ ŻADNEJ SPRAWY. DNO TOTALNE
  • ~der / 2021-01-13 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    znów MDM nie działa - patologia niedziałajacych usług w XXIw tylko w Mbanku
  • ~Neta / 2021-01-12 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Po rozmowie z konsultantem miano mężowi zwrócić 3 100 zł za odnowienie kredytu, którego nie chciał, pieniądze ściągnięto 8 listopada i mąż wtedy zadzwonił i rozmawiał, umowa miała działać dopiero od jutra czyli od 9 listopada. Obiecano w ciągu miesiąca zwrócić pieniądze, oczywiście mąż grzecznie czekał, pieniędzy się jednak na koncie nie pojawiły a później kazano mu jeszcze opisać sytuację gdy będzie z banku rezygnować. To chyba powinni oddać pieniądze bo z kredytu nie korzystał. Kredyt tzw. odnawialny, 1. rok bezpłatny, namówili a ten dał się nabrać, ale w ciągu roku nie skorzystał ani razu, a potem automatycznie bez powiadomienia, przypomnienia i mimo, że 1 dzień wcześniej na infolinii zrezygnował z umowy to pieniędzy nie zwrócono, które pobrano dzień wcześniej przed oficjalną datą umowy /niedziel/
    Zaletyżadnych
    Wadyzłodziejstwo
  • ~tomek / 2021-01-12 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank jaki widzialem córka załozyła konto na paszport zablokowali jej konto jak skonczyła 18 lat bo chcieli dowód wzieła zaswiadczenia ze wyrabia dowód konto dalej zablokowane obsluga na poziomie macdonalda nikt nic nie wie obsługa na infolini godzinna rozmowa konto dalej nie aktywne dziadowstwo
    Zaletyzadne
    Wadywszystko obsluga nie kompetencja zero pomocy na infolini
  • ~Piotr / 2021-01-11 23:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Fatalna, żenująca obsługa!!!! 45 minut na infolinii,dramat
    ZaletyMic
    WadyWszystko
  • ~magda2306qt / 2021-01-11 20:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta po prostu "leży". Wypowiedziałam umowę ale email z zestawieniem kosztów był wadliwy, a dokumenty nawet nie działały, pisałam wielokrotnie e-maile, podawałam wszystkie dane itp a mimo to, że potrafili rozwiązać mojego problemu. Jestem zawiedziona
  • ~Monika / 2021-01-10 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani z obsługi bardzo nieuprzejma i pretensjonalna. Nie potrafi roziwązać problemu ani doradzić. Polecam lepiej dopierać pracowników na stanowisko, gdzie kontakt z ludźmi jest najważniejszy.
    Zaletybrak
    Wadynieuprzejma i niemiła obsługa!!!!
  • ~Mariusz / 2021-01-10 09:54
    Ocena: 3.33 / 5
    Poprzednie doświadczenia wypadły całkiem dobrze. Obecnie w czasie załatwiania wszystkich spraw w necie to trochę kiepsko. Wziąłem nie duży kredyt i rozpisałem wszystkie raty automatycznie do spłaty a tu po spłaceniu wezwania do zapłaty!!! Kwota nie duża na poziomie 2 zł, ale jest powód by uprzykrzyć życie. Znowu bank ma Cię w garści. Bardzo nieuczciwe postępowanie.
    Ciekawe, czy sytuacja byłaby taka sama jakby spłaty były robione nie z automatu tylko manualnie?
    ZaletySzybkie załatwienie sprawy online.
    WadyNaciąganie Klienta na niedopłatę!
  • ~Lord / 2021-01-08 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukali pewnie jak każdego
    Żenada
    Obsługa reklamacji jeszcze większa żenada
    Nie wystarczy grać z WOŚP
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1009
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4782
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4006
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099