strona 58 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »
-
~Grzegorz / 2020-04-24 15:46
Nie radzę, w szczególności dla tych co chcą się kredytować, bądź mieć w nim sporą kwotę. Prowizje zabójcze, Sporo oszustwa przez pracowników. Brak kompetencji. Spłatę na raty splacalem dwa razy, pracownicy oszukali. ODRADZAM.Kto jest w tym gum.nie radzę przejść do prawdziwego banku. -
-
~Grzegorz / 2020-05-18 19:12
Ignorancja i indolencja do kwadratu. Byłem ich klientem od 18 lat. Pogorszenie oferty i obsługi postępuje w tempie geometrycznym. Nikomu nie polecam. ZaletyByły i minęły.WadyTylko wady. -
~Grzegorz / 2022-01-25 16:43
Jestem klientem mBanku od ponad kilkunastu lat i do tej pory byłem zadowolony, ale wszystkie operacje wykonywałem za pomocą komputera lub bankomatu.
Wydawałoby się, że bank jest instytucją zaufania publicznego, w przypadku mBanku jest to mylne założenie.
Miałem nie przyjemność skorzystania z wypłaty pieniędzy w USD w tym banku. Odebrałem pieniądze nie przyglądając się każdego banknotu i mając zaufanie do instytucji banku (przecież wypłacam pieniądze w banku to muszą być ok). Po przyjściu do domu zauważyłem, że kilka banknotów jest uszkodzone. Wiedząc, że mogę mieć z nimi problemy złożyłem reklamacje. W miedzy czasie musiałem z nich skorzystać i tak jak myślałem z tymi banknotami miałem problem, aby zostały przyjęte!
Po kilku tygodniach oczekiwania moja reklamacja została odrzucona -stwierdzeniem, że pieniądze mogłem sprawdzić przy odbiorze. Wkurzyło mnie to - jeżeli odbieram pieniądze w banku to spodziewam się, że będą w należytym sanie, ale w przypadku tego banku wygląda to inaczej trzeba ich pilnować i oglądać każdy banknot przy odbiorze.
Nie polecam, a wręcz odcedzam korzystanie z usług tego banku, jak będę miał chwilę wolnego to zmienię bank na inny.Zalety0 zaletWadywydają uszkodzone banknoty - dotyczy USD z którymi jest problem przy płaceniu -
~Grzegorz / 2022-07-29 15:51
Odradzam korzystanie z usług tego banku!
W trakcie zamieszania z tzw. pandemią postanowiłem wypłacić USD z konta i trzymać je w domu. Samo wypłacanie trwało 5 może 7 min - pani w kasie wrzuciła na maszynkę do liczenia po czym wydała mi pieniądze. Nie wpadłem na pomysł, aby oglądać wydawane banknoty myśląc że jestem w instytucji zaufania publicznego. Po powrocie do domu zauważyłem, że kilka banknotów jest w kiepskim stanie (pogniecione, popisane długopisem, nad targane lub sklejone taśmą), więc zgłosiłem reklamacje. Niestety w odpowiedzi otrzymałem że po odejściu od kasy reklamacji nie przyjmują – więc napisałem iż jeżeli mają wątpliwości czy są to te same banknoty niech sprawdzą numery – w odpowiedzi otrzymałem że ich nie notują. Nie maiłem czasu dalej drążyć sprawę więc odpuściłem – pieniądz to pieniądz. Nic bardziej mylnego. Dwa miesiące temu postanowiłem wpłacić je z powrotem na konto – w oddziale banku spędziłem 40 min. Każdy banknot był sprawdzany kilkukrotnie przez pracownika, a następnie na 2 urządzeniach, po czym dowiedziałem się że jednego z banknotów nie mogą przyjąć ponieważ jest podgrzany. Ciekawe bo wszystkie banknoty były wydane mi przez mBank kilka miesięcy wcześniej – wygląda na to, że błędem było ufanie tej niby instytucji zaufania publicznego. Spisaliśmy protokół zatrzymania banknotu i od prawie 2 miesięcy nie mogę się dowiedzieć co dzieje się z tym banknotem.
Odradzam korzystanie z jakichkolwiek usług mBanku, jeżeli już jesteś klientem – patrz im na ręce i sprawdzaj każdy wydawany banknot, ponieważ ta instytucja nie ma nic wspólnego z instytucją zaufania publicznego.Zaletyobsługa przez stronęWadywypłaty w oddziałach -
~Grzegorz / 2023-04-04 13:37
Czekam na kopię umowy od czterech tygodni. Za każdym razem jak dzwonię na infolinię dostaje tą samą regułkę "właśnie piszę o przyspieszenie i z pewnością niebawem dokumenty będą gotowe" WadyBałagan -
~Grzegorz / 2024-07-22 14:44
Ostrzegam wszystkich przed tym bankiem. Zanim założycie konto dobrze się zastanówcie. Na rozmowę z konsultantem czeka się po 32 minuty. Tak dobrze czytacie 32 minuty. I nic nie załatwiłem kierują do banku do okienka. Ta sama sprawę załatwiają w rożny sposób konsultant odsyła do siedziby banku a bank do konsultanta porażka myślę ze tam pracują stażyści sami do końca nie wiedza co mówią i nie wiedza jak rozwiązać problem ZaletyBrakWadyOpisałem -
~Grzegorz z Częstochowy. / 2024-03-21 21:01
Odradzam otwarcie konta w MBanku. Duże kłopoty z komunikacją i prawidłowo załatwienie spraw nie wchodzi w rachubę. Brak wykwalifikowanej kadry pracowniczej, odczuwam wrażenie, że pracują tam wyłącznie stażyści. Zleca się sprawę do realizacji i notorycznie popełniają błędy jeszcze się do tego nie przyznają. To nie jest ten bank co 6 czy 10 lat temu. Jak chcecie mieć problemy z bankiem to idźcie do MBanku. ZaletyBrakWadyNa 10 zleconych spraw 9 zle lub nie załatwionych. Absurdy w głowie się nie mieści. -
~Grzes / 2023-02-19 05:07
awarie techniczne często i w bardzo niedogodnych godzinach. Wypłacanie pieniędzy przy okienku kosztuje skandaliczną kwotę. Usługa Eleksir jest zbyt droga. Pracownicy obsługi słabo wyszkoleni. Ciągłe muczenie i żebranie w ramie pomócy dla Ukrainy, ale to powinien być bank, a nie faszystowskie centrum darowizn.
Nie chcę nic dawać faszystowskim świniom na Ukrainie i nie chcę też, żeby mój bank zawracał mi głowę takim gównem.ZaletyzeroWadyza duzo -
-
~Halina / 2021-01-23 19:43
mbank do mlikwidacji a najlepiej wysadzić w powietrze!!!!!!!!!! Godzinami nie odbierają telefonu gdy sie dzwoni na infolinię !!!! nie informują przyszłych klientów że jest absurdalny licznik błędów przy logowaniu i przy 50-tym logowaniu następuje blokada dostępu do konta w serwisie transakcyjnym!!!!!!!!! Gdyby to powiedziano przed założeniem konta na pewno 90% klientów zrezygnowałaby z zakładania takiego konta w mbanku!!!!!!!! Można nabawić się zawału serca przez takie traktowanie!!!!!!!!!Masakra. ZaletyżadneWadymnóstwo -
~Halina / 2021-01-23 19:46
mbank do mlikwidacji a najlepiej wysadzić w powietrze!!!!!!!!!! Godzinami nie odbierają telefonu gdy sie dzwoni na infolinię !!!! nie informują przyszłych klientów że jest absurdalny licznik błędów przy logowaniu i przy 50-tym logowaniu (w ciągu wielu lat korzystania z konta w mbanku )następuje blokada dostępu do konta w serwisie transakcyjnym!!!!!!!!! Gdyby to powiedziano przed założeniem konta na pewno 90% klientów zrezygnowałaby z zakładania takiego konta w mbanku!!!!!!!! Można nabawić się zawału serca przez takie traktowanie!!!!!!!!!Masakra. Bank dla młodych i informatyków!!!!!!!!!!!! ZaletyżadnychWadymnóstwo -
~Han / 2023-03-03 18:52
Bank tragedia, córce założyłam konto dla młodych a na kartę czekamy ponad 3 miesiące,podwyższają sobie sami kredyty hipoteczne, blokują pieniądze.. Odradzam zakładania tam konta!! ZaletyZadneWadyPełno -
~Han / 2023-04-17 18:06
Właśnie próbowałam pisać zapytanie na aplikacji mBanku, a oni zamist pomoc wysyłają robota które odpisuje nie na temat, mbank ma ludzi tak w dupie że nie chcą z nimi rozmawiać i wysyłają boty.. A zależy mi na umowieniu się w banku z kimś wyżej postawionym który ma jakieś pojęcie, bo konsultanci nie mają pojęcia co tam robia ZaletyŻadneWadyPełno -
~Han11 / 2022-07-20 14:10
Jestem klientka od wielu lat, oprócz podwyzszajacych kredytów nic do zaoferowania nie mają.. Myślę o zmianie banku.. Nie polecam!! ZaletyNa ten moment zadnychWadyDuzo -
~Hann / 2023-03-23 12:51
Nie brać kredytów mBank ma najwyższe RRSO ponad 22 ℅ bierzesz 5000 tys spłacasz ponad 10000tys zł..to jest złodziejstwo.. Jako jedyny bank podwyższyli kredyty gotówkowe, gdzie kredyt był brany jak płatność raty stałej i to dobre 5 lat temu.. Zmieniam bank, nie dbają o stałych klientów, oszukują.. Inne banki mają o wiele niższe RRSO, więc po 10 latach zmieniam bank i polecam to wszystkim którzy zostali oszukani.. ZaletyŻadnychWadyPełno wad -
~Hanna / 2022-03-09 03:39
Tragedia Nie polecam. Same problemy z odblokowaniem dostępu do konta i likwidacją ZaletybrakWadysame utrudnienia i brak kompetencji ze strony konsultantów. Odblokowanie dostępu do konta bez wizyty w oddziale banku graniczy z cudem. kilkakrotnie próbowałam odzyskać dostęp bo konta, ale niestety nic z tego pomimo wizyty w punkcie reprezentującym oddział banku. Usiłowałam również (jako osoba schorowana) i zmęczona trudnościami rozwiązać umowę odblokowaniem dostępu do konta rozwiązać z bankiem umowę telefonicznie niestety bez powodzenia. Jestem zmuszona okolicznościami mimo mojej niedyspozycji zdrowotnej udać się do oddziału banku żeby rozwiązać umowę o prowadzenie mojego rachunku o ile z założeniem konta nie było żadnego problemu i załatwiłam wszystko drogą telefoniczną -
~Hanna / 2023-01-25 21:33
Nie polecam, bank nie dba o klientów.. Czas na zmianę banku po 10 latach ZaletyŻadnychWadyPełno -
-
~Hans Kloss / 2023-09-05 16:06
Brak profesjonalizmu.Anetka za to odpowiedzialna powinna stracić głowę. Szkoda gościa ale to pokazuję jakim jesteście pseudo bankiem. Brak słów. ZaletyGłupia nazwaWadyBałagan -
~hardhet / 2018-07-24 13:45
Infolinia nie może kompletnie nic. Jeśli jestem ich klientem w takim sensie, że wziąłem sprzęt na raty w ich banku, odsyłają mnie tylko do oddziału abym jakkolwiek mógł skontrolować co się z tą pożyczką dzieje. W oddziale róg ulic Emilii Plater i Nowogrodzkiej w Warszawie - totalna olewka. Nikt mnie o nic nie pyta, a jak przychodzą ich lepsi chyba klienci, nadskakują do nich od razu. 15 minut czekałem na jakikolwiek kontakt z ich strony, a 6 (słownie: sześciu doradców) na środku oddziału oddawało się w najlepsze pogaduszkom. Są banki gdzie jest o wiele lepsza obsługa zarówno w oddziale jak i online. W tym przypadku, jest to żenujące i poniżające. -
~Hdfh / 2020-07-09 23:07
Współpraca z tym bankiem to kpina z klienta. Gubią się rozmowy telefoniczne jak nie są wygodne dla banku. Rozmawiasz na infolinii z konsultantem robisz ustalenia a jak przychodzi do podpisania umowy to nawet charmonogramu spłaty raty kredytu nie dostaniesz. Omijajcie ten bank z daleka. ZaletyBrakWadyBrak szacunku dla klientów -
~Helena / 2022-03-16 12:05
Kilka kat temu gdy otworzyłam konto, był to dobry bank, ale nie dzisiaj w 2022, łatwo włożyć pieniądze, trudniej wyjąć WŁASNĄ gotówkę!
Nie polecam!ZaletyKiedyś wszystko było dobre, NIE dzisiaj!WadySystem dla klienta inny niż informacje od ekspertów, opcje podawane w przykładach, nie są dostępne dla klientów na systemie. Aż trudno uwierzyć.
Nie można się dodzwonić, pracownicy obiecują pomóc, a potem nie dzwonią, nie odpowiadają na emaile, ignorują klienta, a klient płaci ich zarobki. Bez klientów, nie mieli by pracy! Wygląda na to, że zapomnieli o tej ważnej sprawie!!!
strona 58 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »