Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Halina / 2021-01-23 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    mbank do mlikwidacji a najlepiej wysadzić w powietrze!!!!!!!!!! Godzinami nie odbierają telefonu gdy sie dzwoni na infolinię !!!! nie informują przyszłych klientów że jest absurdalny licznik błędów przy logowaniu i przy 50-tym logowaniu (w ciągu wielu lat korzystania z konta w mbanku )następuje blokada dostępu do konta w serwisie transakcyjnym!!!!!!!!! Gdyby to powiedziano przed założeniem konta na pewno 90% klientów zrezygnowałaby z zakładania takiego konta w mbanku!!!!!!!! Można nabawić się zawału serca przez takie traktowanie!!!!!!!!!Masakra. Bank dla młodych i informatyków!!!!!!!!!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadymnóstwo
  • ~Han / 2023-03-03 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia, córce założyłam konto dla młodych a na kartę czekamy ponad 3 miesiące,podwyższają sobie sami kredyty hipoteczne, blokują pieniądze.. Odradzam zakładania tam konta!!
    ZaletyZadne
    WadyPełno
  • ~Han / 2023-04-17 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie próbowałam pisać zapytanie na aplikacji mBanku, a oni zamist pomoc wysyłają robota które odpisuje nie na temat, mbank ma ludzi tak w dupie że nie chcą z nimi rozmawiać i wysyłają boty.. A zależy mi na umowieniu się w banku z kimś wyżej postawionym który ma jakieś pojęcie, bo konsultanci nie mają pojęcia co tam robia
    ZaletyŻadne
    WadyPełno
  • ~Han11 / 2022-07-20 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientka od wielu lat, oprócz podwyzszajacych kredytów nic do zaoferowania nie mają.. Myślę o zmianie banku.. Nie polecam!!
    ZaletyNa ten moment zadnych
    WadyDuzo
  • ~Hann / 2023-03-23 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie brać kredytów mBank ma najwyższe RRSO ponad 22 ℅ bierzesz 5000 tys spłacasz ponad 10000tys zł..to jest złodziejstwo.. Jako jedyny bank podwyższyli kredyty gotówkowe, gdzie kredyt był brany jak płatność raty stałej i to dobre 5 lat temu.. Zmieniam bank, nie dbają o stałych klientów, oszukują.. Inne banki mają o wiele niższe RRSO, więc po 10 latach zmieniam bank i polecam to wszystkim którzy zostali oszukani..
    ZaletyŻadnych
    WadyPełno wad
  • ~Hanna / 2022-03-09 03:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia Nie polecam. Same problemy z odblokowaniem dostępu do konta i likwidacją
    Zaletybrak
    Wadysame utrudnienia i brak kompetencji ze strony konsultantów. Odblokowanie dostępu do konta bez wizyty w oddziale banku graniczy z cudem. kilkakrotnie próbowałam odzyskać dostęp bo konta, ale niestety nic z tego pomimo wizyty w punkcie reprezentującym oddział banku. Usiłowałam również (jako osoba schorowana) i zmęczona trudnościami rozwiązać umowę odblokowaniem dostępu do konta rozwiązać z bankiem umowę telefonicznie niestety bez powodzenia. Jestem zmuszona okolicznościami mimo mojej niedyspozycji zdrowotnej udać się do oddziału banku żeby rozwiązać umowę o prowadzenie mojego rachunku o ile z założeniem konta nie było żadnego problemu i załatwiłam wszystko drogą telefoniczną
  • ~Hanna / 2023-01-25 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, bank nie dba o klientów.. Czas na zmianę banku po 10 latach
    ZaletyŻadnych
    WadyPełno
  • ~Hans Kloss / 2023-09-05 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu.Anetka za to odpowiedzialna powinna stracić głowę. Szkoda gościa ale to pokazuję jakim jesteście pseudo bankiem. Brak słów.
    ZaletyGłupia nazwa
    WadyBałagan
  • ~hardhet / 2018-07-24 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia nie może kompletnie nic. Jeśli jestem ich klientem w takim sensie, że wziąłem sprzęt na raty w ich banku, odsyłają mnie tylko do oddziału abym jakkolwiek mógł skontrolować co się z tą pożyczką dzieje. W oddziale róg ulic Emilii Plater i Nowogrodzkiej w Warszawie - totalna olewka. Nikt mnie o nic nie pyta, a jak przychodzą ich lepsi chyba klienci, nadskakują do nich od razu. 15 minut czekałem na jakikolwiek kontakt z ich strony, a 6 (słownie: sześciu doradców) na środku oddziału oddawało się w najlepsze pogaduszkom. Są banki gdzie jest o wiele lepsza obsługa zarówno w oddziale jak i online. W tym przypadku, jest to żenujące i poniżające.
  • ~Hdfh / 2020-07-09 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Współpraca z tym bankiem to kpina z klienta. Gubią się rozmowy telefoniczne jak nie są wygodne dla banku. Rozmawiasz na infolinii z konsultantem robisz ustalenia a jak przychodzi do podpisania umowy to nawet charmonogramu spłaty raty kredytu nie dostaniesz. Omijajcie ten bank z daleka.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klientów
  • ~Helena / 2022-03-16 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka kat temu gdy otworzyłam konto, był to dobry bank, ale nie dzisiaj w 2022, łatwo włożyć pieniądze, trudniej wyjąć WŁASNĄ gotówkę!
    Nie polecam!
    ZaletyKiedyś wszystko było dobre, NIE dzisiaj!
    WadySystem dla klienta inny niż informacje od ekspertów, opcje podawane w przykładach, nie są dostępne dla klientów na systemie. Aż trudno uwierzyć.
    Nie można się dodzwonić, pracownicy obiecują pomóc, a potem nie dzwonią, nie odpowiadają na emaile, ignorują klienta, a klient płaci ich zarobki. Bez klientów, nie mieli by pracy! Wygląda na to, że zapomnieli o tej ważnej sprawie!!!
  • ~Heniek / 2020-04-22 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie dno, konsultanci nie znają oferty, wprowadzają w błąd po czym reklamacje nie są uwzględniane.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja pracowników
  • ~Heniu / 2021-01-18 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra.Dodzwonić się do tzw. mLinii graniczy z cudem.Brak placówek mBanku w poszczególnych miastach-musiałbym zasuwać do innego miasta by cokolwiek załatwić (a nie mieszkam przecież na wsi,czy w jakiejś dziurze).Chciałem zmienić nr.tel. ponieważ go straciłem gubiąc telefon.Wszystkie sms-y do transakcji przychodzą na ten nieistniejący.Chciałem im podać nowy,bo sam w serwisie transakcyjnym tego zrobić nie mogę.Mogę zmienić wszystkie inne dane,nawet PIN do karty ale nie nr. fona.Nie wystarczyło im podanie na mLinii moich danych personalnych,nazwiska panieńskiego matki,peselu,adresu,identyfikatora za pomocą którego loguję się do serwisu (konto bankowe).Kazano mi utworzyć na koncie mBanku tzw. telekod.Jednak by to zrobić,muszę potwierdzić to kodem,który przychodzi na nr.tel. którym już przecież nie dysponuję.Masło maślane.Nie ważne moje wnikliwe dane,ważny jakiś zakichany telekod.Nic nie idzie załatwić za pośrednictwem mLinii.Z racji tego,że w moim mieście nie ma placówki mBanku,doradca stwierdził że wyślą mi jakiś pakiet aktywacyjny po otrzymaniu którego mam zadzwonić raz jeszcze i wówczas zmienią mi ten nieszczęsny nr.tel.Ale okazuje się,że po tej rozmowie nie mogę się już nawet zalogować na własne konto (jakby je zablokowali do czasu kolejnej rozmowy po otrzymaniu tego pakietu aktywacyjnego) Mówiąc krótko upierdzielili mnie tak,że nie tylko nie mogę dokonać żadnej transakcji,ale nawet nie mogę sprawdzić stanu swojego konta.Chyba,że będę zapierdzielał do innego miasta,gdzie mieści się najbliższa placówka tego zakichanego banku.Ewentualnie bezpośrednio w bankomacie,choć nie wiem jeszcze,czy i tego mi uniemożliwili.To ostania historia z mBankiem,ale było ich znacznie więcej.Szereg problemów,niejasności,same utrudnienia a pomoc na mLinni żadna.Na podstawie wieloletniego doświadczenia,wielu przygód z tym "tęczowym" bankiem mogę stwierdzić jednoznacznie: OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!!!!!!!!!!
    ZaletyWłaściwie żadne.To,co można by uznać za plus,znajdziemy w każdym innym banku.Reszta,to same wady.
    WadyZbyt wiele
  • ~HennesvXguy / 2019-09-09 03:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zastanawia mnie jakim cudem mam -70 zł na saldzie, skoro posiadam nieaktywne konto bankowe, nie dostałem karty i dodatkowo mam konto dla młodych przy którym się nic nie płaci za prowadzenie konta. Żenada...
  • ~Hieny / 2023-10-17 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Żądają 400 zł za zamknięcie konta firmowego. Kwota to zwykła opłata, nie wynika z żadnej innej zaległości jak kredyt, pożyczka itp. Mimo to oddane do windykacji. Zastanówcie się kilka razy zanim skusicie się na pseudo darmowe konto
  • ~Hit2023 / 2023-12-06 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Sztuczna inteligencja o imieniu Marek(?)nie rozumie prostych poleceń.
    Nie jestem klientem od 6 lat, a bank nadal wysyła mi jakiekolwiek informacje i dokumenty związane z moim byłym kontem, traktując jakby nadal było aktywne! (Na adres mailowy & nr tell)
    Pracownicy nie znają przepisów prawa dotyczących jakichkolwiek procedur bankowych.
    Po kontakcie z 3 osobami żadne z nich nie miało uprawnień do tego żeby mnie zweryfikować i rozwiązać sprawę z jaką wykonałam telefon.
    Więc po co jest ta Infolinia mBanku ? Za co Ci ludzie pobierają wypłaty skoro obsługa infolinii polega na obsłudze, a i tak człowiek nie zostaje obsłużony tylko przerzucany z lini od kolegi do koleżanki?
    Mój poziom frustracji rósł z minuty na minutę oczekując łącznie 45min na załatwienie sprawy która nie została ostatecznie załatwiona (ale formułkę rodo co do joty znam na pamięć)
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetentnych pracowników infolinii, stacjonarnie w oddziale - zależy,
    Długi czas oczekiwania na polaczenie z konsultantem,
    Chat BOT - Marek: nie rozumie prostych poleceń,
  • ~honorynka / 2014-10-30 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam W dalszym ciągu uważam, że nowy układ strony mbanku jest niewyraźny, skomplikowany, zawiły. Każdej funkcji szukam; ktoś wziął pieniądze za coś z czego ludzie nie są zadowoleni.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady; w ocenie nie ma miejsca na 0; wstawiam 1 pkt ale oznacza on 0
    od dawna
  • ~Howard / 2019-11-08 05:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank łamiący prawo!!! Każdemu może się zdażyć blokada na koncie przez US ale prawo nie pozostawia w tym aspekcie pola do dyskusji. Środki na wypłaty muszą być uwolnione. Niestety bank od ponad 2 tygodni nie reaguje pomimo dostarczenia dokumentów których sobie życzyli!!! Jeżeli jesteś przedsiębiorcą to szczerze radzę uciekaj z tego banku.
    Zaletybrak
    Wadyłamanie prawa
  • ~hyp / 2018-08-28 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujący poziom wiedzy, brak kompetencji do załatwienia podstawowych, nie mówiąc już o bardziej skomplikowanych tematów. Brak lub przekazywanie błędnych informacji, a w konsekwencji naciąganie.

    ODRADZAM - OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
    ZaletyBRAK
    WadyKOMUNIKACJA i WIEDZA MERYTORYCZNA czyli coś bez czego współpraca nie ma sensu
  • ~i / 2019-09-07 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam
    pobrali opłatę 5 pln za nic, nie odnotowaną w historii operacji, a potem przez godzinę nie można się do nich dodzwonić
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 881
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964