brak mozliwosci zalozenia konta w innym banku przy użyciu przelewu weryfikacyjnego z konta w mbank. sprawdzone w alior i ing. nie działa. obsługa mbank twierdzi że u nich wszystko działa.
Zaletybrak oplat
Wadygłupota pracownikow, mają wylane na klienta
~Gosia / 2022-06-15 12:46
Ocena: 1.00 / 5
Dzwonię czekam 0ol godziny łączy mnie z konsultantem. Muszę wpisać numer identyfikacyjny i tele kod i znów czekam kolejne pół godizny.... W tych czasach konkurencji to lekka przedaza. Zawijam się z tego banku!
~Gosia / 2022-12-27 20:08
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo niewiarygodny bank,oszukują klientów.Nie można się dodzwonić,nic załatwić.Nie,dziękuję.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Gość / 2013-06-05 13:00
Ocena: 1.00 / 5
konto w mBanku mam od 2006 roku czyli całkiem sporo. na początku było wszystko OK. niestety od zeszłego roku borykam się z zamknięciem konta firmowego (konto prywatne jeszcze u nich posiadam). Na infolinii nie chcą mi podać przyczyny niemożności zamknięcia konta. Po wysłaniu formularza zamknięcia konta dopiero po 3 m-cach dostaję odpowiedź na piśmie, choć do kontaktu podany jest również mail który podawałam przy umowie - że nie zgadza się im mój podpis bo nie jest dokładnie taki sam jak przy podpisywaniu umowy, bo nie tak wygląda dosłownie jedna literka - przecież charakter pisma wyrabia się z wiekiem... poza tym dobija mnie karta Pay Pass - nie ma możliwości wybór zwykłej debetowej z paskiem magnetycznym - transakcje Pay-passem nie są od razu blokowane - rozliczenia w tzw. trybie on-line przez co za każdym razem muszę sama pilnować żeby nie przekroczyć limitu konta bo będzie debet, którego nie ustaliłam na moje szczęście. A jak już przekroczyłam saldo przez przypadek to potrafili nawet po 21-ej wieczorem dzwonić że weszłam na nieustalony debet za co są wysokie opłaty. Ponadto denerwujące są te ich ciągłe telefony żeby na siłę coś komuś sprzedać - jeden z konsultantów stwierdził że ja napewno potrzebuję ich usług i karty kredytowej choć jeszcze o tym nie wiem (oni niby lepiej ode mnie wiedzą, jakie mam potrzeby) ogólnie rzecz biorąc odradzam u nich konto
Zaletybrak
Wadynie jestem w stanie zliczyć wad
7
~Góral / 2024-05-08 16:12
Ocena: 1.00 / 5
Blokada środków wolnych od zajęcia
Pomimo informacji od komornika że środki są wolne od zajęcia nie chcą odblokować, na infolini tylko można złożyć dyspozycje i czekać, odpowiadają mailem i jak się nie zgadzasz to musisz zadzwonić na infolinie i tak w kółko. Za każdym razem ponad 20 min czekania na połączenie. Rezygnuję i polecam każdemu to samo.
~Grazyna / 2024-01-04 20:33
Ocena: 1.00 / 5
Skandalem jest polityczne zaangażowanie banku w walce o media. Rozważam przeniesienie aktywów do POLSKIEGO banku i będę do tego serdecznie namawiać całą liczną rodzinę i znajomych.
~Grażyna / 2023-03-02 20:54
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Coraz więcej rzeczy nie działa. Konto firmowe zablokowane a na nim pieniądze, bo ich pipipi system blokuje się na wniosku potwierdzenia danych. Dno i metr mułu. Nie polecam.
ZaletyBrak
~grecjon / 2012-06-15 19:58
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda słów, aby wyrazić co się dzieje na rozmowach do tej firmy..... MOGŁBYM PISAĆ I PISAĆ O TEJ FIRMIE, O OSOBACZ REKRUTUJĄCYCH, ALE POWIEM W SKRÓCIE, BO SZKODA MOICH NERWÓW..... NIE POLECAM....!
ZaletyŻADNYCH....
WadySAME...
~Grz / 2023-12-02 11:53
Ocena: 1.00 / 5
Bank łamie prawo bankowe i nie dokonuje zwrotu pieniędzy w przypadku zgłoszenia kradzieży powołując się na wewnętrzny regulamin zamiast na ekspertyzę środowiskową - REKLAMACJA, przestrzegam przed zakładaniem konta w Mbanku lub korzystaniem z jego usług - wieloletni klient banku zamykający konto na stałe. Jak macie chęci korzystać z usług rzecznika finansowego zamiast mieć skrupulatnego dostawce usług bankowych to polecam konto w MBank, ŻENADA I PRAKTYKI RODEM Z PRL'U. BANK NIE PRZESTRZEGA PRAWA BANKOWEGO I NIE ZWRACA OD RAZU ŚRODKÓW W PRZYPADKU ZGLOSZENIA KRADZIEŻY, DO CZEGO JEST ZOBOWIĄZANY, JAWNIE ŁAMIĄC KODEKS PRAWA BANKOWEGO!!!
ZaletyOszuści
WadyOszuści
~Grzegorz / 2018-08-23 11:10
Ocena: 1.00 / 5
Nie jestem klientem tego banku. Jednak od kilku miesięcy otrzymuje SMSy z wezwaniem do zapłaty jakiejś raty. Czterokrotnie kontaktowałem się z działem obsługi. Każdorazowo przeprowadzono całą procedurę wyjaśniania z ostatecznym wnioskiem że mają błędnie do jakigos klienta przypisany mój numer telefonu. Przepraszamy i obiecano sprawę załatwić. Efekt, dzisiaj otrzymuję po raz PIĄTY ponaglenie zapłaty.
ZaletyZero.
WadyZero kompetencji w biurze obsługi klienta.
~Grzegorz / 2019-10-01 22:12
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza infolinia z jaką miałem przykrą okazję rozmawiać. Robią z człowieka d_bila odsyłając do automatu i wrzucając później do kolejki oczekujących na połączenie z konsultantem - po 15 minut oczekiwania wiec na jedno połączenie człowiek traci 45minut.
Zaletybrak
Wadydługi czas oczekiwania, skomplikowane procedury, brak osoby kompetentnej do rozmowy
~Grzegorz / 2020-04-24 15:46
Ocena: 1.00 / 5
Nie radzę, w szczególności dla tych co chcą się kredytować, bądź mieć w nim sporą kwotę. Prowizje zabójcze, Sporo oszustwa przez pracowników. Brak kompetencji. Spłatę na raty splacalem dwa razy, pracownicy oszukali. ODRADZAM.Kto jest w tym gum.nie radzę przejść do prawdziwego banku.
~Grzegorz / 2020-05-18 19:12
Ocena: 1.00 / 5
Ignorancja i indolencja do kwadratu. Byłem ich klientem od 18 lat. Pogorszenie oferty i obsługi postępuje w tempie geometrycznym. Nikomu nie polecam.
ZaletyByły i minęły.
WadyTylko wady.
~Grzegorz / 2022-01-25 16:43
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem mBanku od ponad kilkunastu lat i do tej pory byłem zadowolony, ale wszystkie operacje wykonywałem za pomocą komputera lub bankomatu.
Wydawałoby się, że bank jest instytucją zaufania publicznego, w przypadku mBanku jest to mylne założenie.
Miałem nie przyjemność skorzystania z wypłaty pieniędzy w USD w tym banku. Odebrałem pieniądze nie przyglądając się każdego banknotu i mając zaufanie do instytucji banku (przecież wypłacam pieniądze w banku to muszą być ok). Po przyjściu do domu zauważyłem, że kilka banknotów jest uszkodzone. Wiedząc, że mogę mieć z nimi problemy złożyłem reklamacje. W miedzy czasie musiałem z nich skorzystać i tak jak myślałem z tymi banknotami miałem problem, aby zostały przyjęte!
Po kilku tygodniach oczekiwania moja reklamacja została odrzucona -stwierdzeniem, że pieniądze mogłem sprawdzić przy odbiorze. Wkurzyło mnie to - jeżeli odbieram pieniądze w banku to spodziewam się, że będą w należytym sanie, ale w przypadku tego banku wygląda to inaczej trzeba ich pilnować i oglądać każdy banknot przy odbiorze.
Nie polecam, a wręcz odcedzam korzystanie z usług tego banku, jak będę miał chwilę wolnego to zmienię bank na inny.
Zalety0 zalet
Wadywydają uszkodzone banknoty - dotyczy USD z którymi jest problem przy płaceniu
~Grzegorz / 2022-07-29 15:51
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam korzystanie z usług tego banku!
W trakcie zamieszania z tzw. pandemią postanowiłem wypłacić USD z konta i trzymać je w domu. Samo wypłacanie trwało 5 może 7 min - pani w kasie wrzuciła na maszynkę do liczenia po czym wydała mi pieniądze. Nie wpadłem na pomysł, aby oglądać wydawane banknoty myśląc że jestem w instytucji zaufania publicznego. Po powrocie do domu zauważyłem, że kilka banknotów jest w kiepskim stanie (pogniecione, popisane długopisem, nad targane lub sklejone taśmą), więc zgłosiłem reklamacje. Niestety w odpowiedzi otrzymałem że po odejściu od kasy reklamacji nie przyjmują – więc napisałem iż jeżeli mają wątpliwości czy są to te same banknoty niech sprawdzą numery – w odpowiedzi otrzymałem że ich nie notują. Nie maiłem czasu dalej drążyć sprawę więc odpuściłem – pieniądz to pieniądz. Nic bardziej mylnego. Dwa miesiące temu postanowiłem wpłacić je z powrotem na konto – w oddziale banku spędziłem 40 min. Każdy banknot był sprawdzany kilkukrotnie przez pracownika, a następnie na 2 urządzeniach, po czym dowiedziałem się że jednego z banknotów nie mogą przyjąć ponieważ jest podgrzany. Ciekawe bo wszystkie banknoty były wydane mi przez mBank kilka miesięcy wcześniej – wygląda na to, że błędem było ufanie tej niby instytucji zaufania publicznego. Spisaliśmy protokół zatrzymania banknotu i od prawie 2 miesięcy nie mogę się dowiedzieć co dzieje się z tym banknotem.
Odradzam korzystanie z jakichkolwiek usług mBanku, jeżeli już jesteś klientem – patrz im na ręce i sprawdzaj każdy wydawany banknot, ponieważ ta instytucja nie ma nic wspólnego z instytucją zaufania publicznego.
Zaletyobsługa przez stronę
Wadywypłaty w oddziałach
~Grzegorz / 2023-04-04 13:37
Ocena: 1.00 / 5
Czekam na kopię umowy od czterech tygodni. Za każdym razem jak dzwonię na infolinię dostaje tą samą regułkę "właśnie piszę o przyspieszenie i z pewnością niebawem dokumenty będą gotowe"
WadyBałagan
~Grzegorz / 2024-07-22 14:44
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam wszystkich przed tym bankiem. Zanim założycie konto dobrze się zastanówcie. Na rozmowę z konsultantem czeka się po 32 minuty. Tak dobrze czytacie 32 minuty. I nic nie załatwiłem kierują do banku do okienka. Ta sama sprawę załatwiają w rożny sposób konsultant odsyła do siedziby banku a bank do konsultanta porażka myślę ze tam pracują stażyści sami do końca nie wiedza co mówią i nie wiedza jak rozwiązać problem
ZaletyBrak
WadyOpisałem
~Grzegorz z Częstochowy. / 2024-03-21 21:01
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam otwarcie konta w MBanku. Duże kłopoty z komunikacją i prawidłowo załatwienie spraw nie wchodzi w rachubę. Brak wykwalifikowanej kadry pracowniczej, odczuwam wrażenie, że pracują tam wyłącznie stażyści. Zleca się sprawę do realizacji i notorycznie popełniają błędy jeszcze się do tego nie przyznają. To nie jest ten bank co 6 czy 10 lat temu. Jak chcecie mieć problemy z bankiem to idźcie do MBanku.
ZaletyBrak
WadyNa 10 zleconych spraw 9 zle lub nie załatwionych. Absurdy w głowie się nie mieści.
~Grzes / 2023-02-19 05:07
Ocena: 1.00 / 5
awarie techniczne często i w bardzo niedogodnych godzinach. Wypłacanie pieniędzy przy okienku kosztuje skandaliczną kwotę. Usługa Eleksir jest zbyt droga. Pracownicy obsługi słabo wyszkoleni. Ciągłe muczenie i żebranie w ramie pomócy dla Ukrainy, ale to powinien być bank, a nie faszystowskie centrum darowizn.
Nie chcę nic dawać faszystowskim świniom na Ukrainie i nie chcę też, żeby mój bank zawracał mi głowę takim gównem.
Zaletyzero
Wadyza duzo
~Halina / 2021-01-23 19:43
Ocena: 1.00 / 5
mbank do mlikwidacji a najlepiej wysadzić w powietrze!!!!!!!!!! Godzinami nie odbierają telefonu gdy sie dzwoni na infolinię !!!! nie informują przyszłych klientów że jest absurdalny licznik błędów przy logowaniu i przy 50-tym logowaniu następuje blokada dostępu do konta w serwisie transakcyjnym!!!!!!!!! Gdyby to powiedziano przed założeniem konta na pewno 90% klientów zrezygnowałaby z zakładania takiego konta w mbanku!!!!!!!! Można nabawić się zawału serca przez takie traktowanie!!!!!!!!!Masakra.