Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2031 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewelina / 2023-03-28 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki istnieje.
    Nikt nic niewie odsyłaja na infolilinie i tam dopiero jest zabawa .rozmowa z robotem po 30 min z panią która nadal nic nie wie i przełącza na kolejną linie6 i tak wkołko.
    Zamykam konto i nigdy wiecej
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe
  • ~ex klient mbanku / 2023-09-06 02:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Obciążają losowego klienta na 2mln zł długu, po czym odmawiają naprawy swojego błędu.
    Zaletyzawsze mogli obciążyć konto na 3mln
    Wadywszystkie
  • ~Expert / 2024-01-26 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakosc obsługi w Banku nie znosi krytyki. Jest poniżej jakichkolwiek oczekiwań. Bank traktuje klienta jak mu się podoba. Pomimo utrudnionego kontaktu z doradca Bank nie przyznaje się do winy.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo slaba obsluga, lekceważenie klienta, brak zaufania do Banku
  • ~exwooke / 2019-07-29 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    MAsakra to co ostatnio mbank wyczynia z wypowiedzeniemy umowy to jkieś jaja. Potwierdzanie że koło jest okrągłe. Mają wszystkie dane które sobie mogą wziąść z KRS a każą to osobiście potwierdzać w placówkach. I ja mam teraz wracać z wakacji żeby im to potwierdzić . Nie polecam tego banku !!!!
    Wady1000
  • ~Ez16 / 2023-09-11 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne problemy z kartą i przelewamii. Bardzo często wyskakują błędy przy używaniu karty.
    ZaletyBrak
    WadyCiągle problemy techniczne
  • ~ezebi / 2023-04-04 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Uszkodziłeś telefon. Jesteś w czarnej d**ie bo jedynym sposobem odzyskania dostępu do SWOICH pieniędzy jest wizyta w oddziale. a jak jest w oddziale to juz inna bajka. omijajcie ten bank szerokim łukiem!
    Zaletyzabawne tłumaczenie na infolinii, że to takie błędne koło proszę pana :D
    Wadyistnienie tego molocha
  • ~fabken / 2022-06-17 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    bank schodzi na psy. Nie potrafią wysłać karty od miesiąca. Po kontakcie z infolinią dostałem informacje że jest w drodze od dwóch tygodni. Omijać szerokim łukiem.
    Zaletybrak
  • ~Felicjan / 2022-09-22 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    mLinia - zapomnij nie mogę się dodzwonić, kilkadziesiąt minut czekania i cały czas ta muzyczka.
    Lokaty 2 - 3 % a mój limit w rachunku 26%, to jest oszustwo.
    WadyBank nastawiony na zysk, zrobi wszystko by zadowolić właściciela, czyli bank niemiecki. Klienta tak naprawdę mają w ........
  • ~Fenhrir / 2023-09-04 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownik banku przypisał niewinnej/niewłaściwej osobie 2Mln długu.
    Odpowiedzialny za ten proceder powinien ponieść konsekwencje, a poszkodowany powinien uzyskać natychmiastowe rozwiązanie sytuacji+ solidne i godne przeprosiny
  • ~Fff / 2022-12-05 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Bot który obsługuje infolinie to tragedia … blokuje się złe słyszy po wpisaniu cyfrę twierdzi ze nie są takie same nie polecam kontaktu. Z tym bankiem przez inf . Żeby połączyć się z inf to jakas masakra .. szkoda czasu nie polecam
    ZaletyBrak
    Wady Wszystko to tragedia
  • ~Filip / 2019-08-10 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Od trzech godzin bezskutecznie próbuje połączyć się z konsultantem banku dwodzniąc na różne numery. Ceny wszystkiego ciągle idą w górę, a obsługa klienta jest na fatalnym poziomie. Żałośnie nieatrakcyjne warunki lokat i naciągactwo na wszystko
    Zaletybrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Filip / 2023-10-09 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle zepsute wplatomaty a w banku nie można wpłacić pieniędzy wiesz jeździsz po mieście jak baran
    ZaletyObowiązkowe darmowe zwiedzanie miasta
    WadyBrak kompetencji
  • ~Franek Kowalski / 2023-11-02 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem zrobić przelewy jak co miesiąc opłatę rachunków ,a bank sam zdecydował że zablokują mi konto no uznali że jakiś przelew jest podejrzany ,sami decydują gdzie o tym czy ja mam wysłać przelew czy nie ,nie mogę korzystać z 3lasnych pieniędzy na koncie nie mogę z własnych pieniędzy opłacić rachunków bo oni mają jakieś wątpliwości do przelewów ,gdzie te przelewy tobie co miesiąc tragedia
  • ~Gaba / 2025-03-10 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam styczność. Wraz ze wsparciem w postaci czatu mBanku udało mi się zainstalować apke na nowym urządzeniu.samodzielne próby się nie powiodły, ponieważ nie przychodził SMS z kodem. Sprawdź została dodana do zaufanych, poprzez stronę internetową mBanku. Jakież było moje zdziwienie gdy podczas robienia przelewu na śmieszna kwotę 1500zl zablokowali mi konta, karte, dostep dü serwisu i wszystkoco możliwe, niby że względów bezpieczeństwa. Argumentowali to, że miałam nowa apke na nowym urządzeniu I być może ktoś mi ukradł konto. Potem spędziłam godziny na infolini próbując zamknąć te konta, aby wiecejnie korzystać z tej niskiej jakości usługi. Jedna Pani zapytała mnie, czy urzadzenie motorola należy do mnie i czy tylko jaz niego korzystam. Tobylo pytanie bezpieczeństwa, telefon, z 2023 roku i po 3 latach, ktoś weryfikuje bezpieczeństwo, czy aby na pewno to mój telefon. Śmiech na sali. Dostałam od nich dokumentu, nie da się otworzyć, pomimo utworzonego hasła wg ich instrukcji. Piszesz do nich to wklejają standardowe maile, które nie rozwiązują twojego problemu. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyAplikacją nie jest potrzebna, bo i tak wszystko trzeba załatwiać poprzez infolinię, ustawiacie hasla, ale i 5ak dokumentów nie otworzycie, pozostają godomyz ingolinia. Instalujecie apke na nowym telefonie, apka dziala, ale wy z niej nie korzystajcie, bo zablokują wam wszystko.
  • ~Gabriel / 2022-08-31 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiąca mam zablokowane konto. Z jakiego powodu? Żaden z pracowników nie potrafi dokładnie określić. Byłem w placówce, potwierdzałem tożsamość, pisałem oświadczenia. Sprawa miała wyjaśnić się do tygodnia, minął już ponad miesiąc. „Bank” o ile można ich tak nazwać zabrał mi jakikolwiek dostęp do moich środków. Od miesiąca musiałem pożyczać pieniądze na mieszkanie jak i na życie. Wie ktoś co mogę zrobić w takiej sprawie? Z góry dziękuje.
  • ~Gabriela / 2015-07-11 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Chcialam sie podzielic moimi doswiadczeniami z Mbankiem.
    Jezeli Panstwo nie jestescie zmuszeni do wspolpracy z ta instytucja naprawde prosze sie zastanowic dwa razy przd podjeciem takiej decyzji. Jest to bank niekompetentny, nie dajacy zadnych informacji, ograniczjacy dostep do jakich kolwiek praw klienta. Jednym slowem stara sie zrobic z nas "glupkow" Maja mlinie- ale nie moga sobie nawet Panstwo zapisac czatu-ta usluga zostala szybciutko wycofana-aby nie pozostawic zadnych sladow po niekompetencji. Jezeli Panstwo chca uzyskac informacje o swoim kredycie -wylacznie mozna to zrobic przez mlinie-(przez telefon, mail wykluczone)gdzie pracownik mlini wysyla zapytanie do innego dzialu i Panstwo musza oddzwonic po 3-4 dniach aby uzyskac odpowiedz. Ja zadzwonilam po tygodniu odpowiedzi nie bylo, pracownik mlini ponowil zapytanie po czym po kliku dniach zadzwonilam i otrzymalam odpowiedz nie odnoszaca sie do zapytania. Rece opadaja.Chodzilo o splate raty kredytowej i mozliwosc zaoszczedzenia - oczywiscie "za pozno". Sprawy reklamacji-bank w celu wydluzenia okresu reklamacji wysyla maila "pracujemy nad Panstwa sprawa" nastepne 30 dni maja do rozstrzygniecia. Pomijam sprawe oplat sa bardzo wysokie. Nie mozna nic zalatwic w oddziale. I jezeli Panstwo mieszkaja zagranica -tez Bank nie wspomaga.Mialam spotkanie z dyrektorem banku -tez jego wiedz nie byla szeroka.Jednym slowem Banki w Polsce maja coraz szersze uprawnienia a nasz wspanialy rzad wspomaga Instytucje finansowe a nie obywateli.
    8 lat
  • ~Gabriela / 2021-10-31 04:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak można być tak durnym bankiem żeby na tyle czasu robić przerwy techniczne?! Czy was pogięło już do końca, człowiek normalnie nie może zapłacić, posrało was
  • ~gandi2506 / 2020-06-24 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam brać kredytu w tym banku - zmienili harmonogram spłat i zdarzyło się że przez 12 godz nie miałem zasilanego konta co skutkowało że rata spłaciła się w kwocie 24 zł zamiast 34 zł
    następnego dnia z samego rana zasiliłem konto i rata automatycznie się wyrównała ale te 12 godzin wystarczyło aby od razu wysłać informację do BIK że mam zaległości w spłacie - bez jakiegokolwiek wyjaśniania ze mną co spowodowało zaległość z mojej strony w tym wypadku była zmiana harmonogramu spłat....nie chcę już tego komentować.....omijać szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadyjak opisano
  • ~Garbaty / 2020-12-15 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny bank ostatnio wpłaciłem 1700 i nagle zostało tylko 1000. 700 się gdzieś zgubiło i twierdzą ze to zajęcie egzekucyjne bo takiego nie ma. Najgorszy bank. Millennium lepsze o sto procent
  • ~Gentleman / 2022-05-06 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety ten bank nie zasługuje na zaufanie.
    reklamacji celowo nie chcą przyjąć, po długie rozmowie i wyjaśnieniu pracownikowi problemu ten stwierdził, że z przyczyn technicznych nie może spisać reklamacji i prosi o kontakt w późniejszym terminie :-) Czujecie?
    Inna sprawa, skarbowy wysłał 3 zajęcia na jakieś drobne kwoty i mbank wysłał 3 przelewy i pobrał od każdego przelewu 30zł. Skarbowy zwrócił te kwoty po 5 dniach bo były jednak nienależne ale mbank już opłat nie zwrócił :-)
    Dla mnie ten bank jest skreślony, u mnie nie ma szans na odbudowanie zaufania.
    Zaletynie znalazłem
    Wadywiele: 1. bez aktywnej aplikacji tracisz dostęp do konta, to jest chore, 2. reklamacje celowo są niespisywane lub tak spisane aby klienta zniechęcić, 3. wygórowane opłaty za przelewy do skarbówki: 30zł za 1 przelew i nie chcą zwrócić, gdy skarbowy zwraca nienależnie pobrane pieniądze.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3031