Najgorszy bank z jakim miałam styczność. Wraz ze wsparciem w postaci czatu mBanku udało mi się zainstalować apke na nowym urządzeniu.samodzielne próby się nie powiodły, ponieważ nie przychodził SMS z kodem. Sprawdź została dodana do zaufanych, poprzez stronę internetową mBanku. Jakież było moje zdziwienie gdy podczas robienia przelewu na śmieszna kwotę 1500zl zablokowali mi konta, karte, dostep dü serwisu i wszystkoco możliwe, niby że względów bezpieczeństwa. Argumentowali to, że miałam nowa apke na nowym urządzeniu I być może ktoś mi ukradł konto. Potem spędziłam godziny na infolini próbując zamknąć te konta, aby wiecejnie korzystać z tej niskiej jakości usługi. Jedna Pani zapytała mnie, czy urzadzenie motorola należy do mnie i czy tylko jaz niego korzystam. Tobylo pytanie bezpieczeństwa, telefon, z 2023 roku i po 3 latach, ktoś weryfikuje bezpieczeństwo, czy aby na pewno to mój telefon. Śmiech na sali. Dostałam od nich dokumentu, nie da się otworzyć, pomimo utworzonego hasła wg ich instrukcji. Piszesz do nich to wklejają standardowe maile, które nie rozwiązują twojego problemu. Nie polecamZaletyBrak
WadyAplikacją nie jest potrzebna, bo i tak wszystko trzeba załatwiać poprzez infolinię, ustawiacie hasla, ale i 5ak dokumentów nie otworzycie, pozostają godomyz ingolinia. Instalujecie apke na nowym telefonie, apka dziala, ale wy z niej nie korzystajcie, bo zablokują wam wszystko.