Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2048 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2021-05-28 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. w ciągu ostatnich 3 tygodni wykonywałam dwa połączenia. Obydwa były przeprowadzane w taki sposób żebym poczuła sie winna ze w ogole dzwonie.
  • ~madamo / 2021-05-14 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem mbanku czyli parabanku. Kredyt na samochód dali w kwocie 90.000 zlotych ale splacam 180.000 zlotych. Kumacie jakie wałki robia z ludżmi? Zdecydowanie nie polecam. Spłacę co mam spłacic i olał ich. OSZUŚCI. Dodzwonić też się nie da
    ZaletyBRAK
    Wadymbank. Piszę z małej litery bo tylko na to zasługuja
  • ~Konto firmowe / 2021-05-13 09:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Przestrzegam przed zakładaniem konta firmowego walutowego!
    Po złożeniu dyspozycji zamknięcia konta nie ma możliwości uregulowania
    ewentualnych należności w związku z okresem zamknięcia!!
    Przez to macie ukryty debet na ukrytym koncie, który rośnie.
    Wprowadzanie w błąd i naliczanie opłat z tego tytułu, w sytuacji gdy nawet ich nie przedstawiacie...
    To się nazywa oszustwo!
  • ~MikePHX / 2021-05-13 00:34
    Ocena: 3.67 / 5
    Obsługa klienta jest na wysokim poziomie, jak i prostota (strona, appki), ale oferta? Z dobrej stała się masakrą. Właśnie dostałem wiadomość, brzmiącą jak groźbę, o tym że "od kilku miesięcy" nie wpłącam na konto 15% mojego kredytu odnawialnego. Wiadomość niby bez konsekwencji, ale oczywiście panika że wypowiedzą umowę. No i sprawdzam. Regulamin, kalkulator, wyliczam 15% i sprawdzam kwiecień? 16.5%. Marzec? 30%. Luty? 16%... Więc nasuwa się pytanie jak wygląda 15% mBanku, jeśli nie tak jak 15% matematyczne :/
  • ~Mateusz / 2021-05-11 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbuje sie skontaktować od 30 minut , nie moge sie zalogować do banku naliczane mam opłaty 6 zł za posiadanie Karty , plus aplikacja mobilna to dno co chwile musze potweirdzać urządzenia i dodawać do zaufanych wystarczy jedna aktualizacja i juz trzeba wszystko od nowa NIE POLECAM - ciągle sa jakies problemy - gdy próbuje sie zalogować za każdym razem musze dodawać urządenie do zaufanych ( jedno i to samo ) a i tak sie nie moge zalogować bo nie otrzymuje wiadomośći głoswoej z kodem i tak stoje od 5h i próbuje to ogarnac nie polecam zmieńcie Bank !!!
    Zaletyżadne
    Wadyopłaty za wszystko
    brak pomocy na czas
    tragiczne podejśćie do klienta
    Ogromne kolejki na MLINI
  • ~Ewa / 2021-05-10 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to dramat. Mama komornika na koncie. Składałam kilka reklamacji na działania banku i wszystkie zostały rozpatrzone pozytywnie, bo są oszustami, myślą,że klient nie zna prawa i nie będzie walczył o swoje. Wykorzystują niewiedzę. To,że ktoś ma komornika nie znaczy,że jest imbecylem- różne są historie w życiu i czasami płacimy za innych... Ale do rzeczy. Kwota zwolniona od zajęć komorniczych to 2100, a bank postanowił mi ją zmniejszyć do 1800. Pytam o podstawę prawną to nikt nie umiał odpowiedzieć. Sam komornik robił wielkie oczy na ich działania.
    Druga sprawa- dwa razy składałam dyspozycję w placówce, że na konto przychodzi 500+, które jest zwolnione od zajęć i co? Pierwsza gdzieś się zagubiła, a drugą nikt nie wziął pod uwagę i znów musiałam dzwonić i odzyskiwać pieniądze. W placówce dramat- pytam dlaczego zabrali pieniądze dzieci- pani śmiała się, bo za mną siedział inny pracownik i widocznie miał ubaw z mojego problemu. Szkoda,że tylko, gdy chcą wyłudzić kredyt są tak milusińscy,aż mdli.
    W związku z zadłużeniem, na koncie w aplikacji pokazuje mi inną kwotę niż ta, którą mam do dyspozycji. Nigdy nie wiem do końca ile rzeczywiście mam pieniędzy. Infolinia- tu jedynie mały plus za cierpliwość, bo ostatnio już doprowadzili mnie do kresu wytrzymałości
    więc nie przebierałam w słowach. Mimo to nikt mnie źle nie potraktował, wręcz doradził, ale minus za oczekiwanie na połączenie, bo tyle razy co musiałam dzwonić i walczyć o swoje, to sama już nie zaliczę. Minus również za to,że nabierają wody w usta mimo,że wiedzą,że zostałam oszukana.
    Pominę koszty związane z przelewami egzekucyjnymi.
    Reasumując ten bank to dramat i żerowanie na niewiedzy, działa niezgodne z prawem. Ja swoje prawa znam,dlatego przenoszę konto do innego banku i nie chcę ich znać.
  • ~Daniel K / 2021-05-06 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Mbank wraz z rokiem 2020 skonczyl swoja kariere...

    dramtyczna obsługa , opłaty za wszystko , brak informowania o tym bo przeciez moze Pan na stronie przeczytac...

    Kpina z klienta ( biznesowego )
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko i az ponadto
  • ~Vegas84 / 2021-05-04 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam współpracy z mBankiem. O ile samo trzymanie pieniedzy nie jest takie złe to zaczyna robić się pod górę gdy czegoś potrzebujesz. W moim przypadku moje dane zostały przekazane osobie, która prawdopodobnie nie pracuje w mBanku. Zadzwoniła do mnie z informacją, że należy zamknąć rachunek firmowy i spłacić kredyt jednorazowo lub przenieść kredyt na konto prywatne lub do innej instytucji. Niestety Pani nie była wstanie mi pomóc ponieważ pomimo że rozmowy są nagrywane to mam sie udać do placówki mBanku. Chciałem wybrać pierwszą opcję ale coś mi zasugerowało by sprawdzić prowizję i opłaty - i za wcześniejszą spłatę kredytu chcą 2% ale nie mniej niż 100 zł. Lichwa pełną gębą. Podnieśli koszty opłat za konto chyba że dokona się opłaty za ZUS. Oczywiście jak to w takich przypadkach bywa informację o tym otrzymałem mailem jak każdy inny spam oraz na platformie - nie masz opcji musisz zaakceptować lub zlikwidować konto ale wcześniej musisz spłacić kredyt za który kolejny raz pobiorą sobie opłaty. NIEPOLECAM
    Zaletykonto osobiste do podstawowego funkcjonowania
    Wady* konto firmowe
    * kredyty ( każdy rodzaj )
    * opłaty przy braku większych ruchów na koncie
  • ~Marek / 2021-04-28 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wg.UOKIK pobieranie opłaty egzekucyjnej 30 zł to grabież.Niemiecki Bank nie widzi problemu.
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
  • ~Kor / 2021-04-27 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Niepolecam totalna biurokracja po przczytaniu opinii cieszę się że jednka zrezygnowałam z usulgu tego banku , są inne które chętnie pomogą i od ręki dają 0% pożyczki.
    ZaletyBrak
    WadyWszytsko
  • ~Janusz / 2021-04-22 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu w żadnym wypadku. Jednostronnie zmieniają umowę i obciążają kosztami! Coś się popsuła mocno jakość usług od czasu pamiętnego popierania Juleczek, widocznie na taki profil klienta liczą, którym można wszystko wcisnąć i naciąć, bo są bezmyślne. Ja zamykam konto, ponieważ czuję się okradziony.
  • ~Agnieszka / 2021-04-22 08:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie warto zawracać sobie głowy. Infolinia niekompetentna, placówki zamknięte, aplikacja blokuje się bez powodu w najmniej odpowiednim momencie. Brak dostępu do pieniędzy. Brak możliwości zrobienia przelewu. Omijać m Bank szerokim łukiem
    Zaletybrak
    WadyTylko i wylacznie
  • ~E / 2021-04-19 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza funkcjonalność z banków polskich. Bardzo negatywne doświadczenia.
  • ~Biegus / 2021-04-16 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiedzieć że mbank to totalne dno to jak nie powiedzieć nic. Nie ma chyba gorszego syfu. minusów wymienić nie sposób a zalet brak.
  • ~Jula / 2021-04-13 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna, żenująca obsługa!!!! Pani z obsługi bardzo nieuprzejma i pretensjonalna. Nie potrafi roziwązać problemu ani doradzić. Polecam lepiej dopierać pracowników na stanowisko, gdzie kontakt z ludźmi jest najważniejszy.
    Zaletybrak
    Wadyrak kontaktu telefonicznego mailowego, zupełna dezinformacja, nieczytelny interface
    brak profesjonalizmu, oszukiwanie klienta.
    - obsługa klienta
    - brak otwartości na rozwiązanie sprawy
  • ~Patrycja / 2021-04-12 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Companynet - leniwy i niekopmetentny doradca. Ponad rok nie można się dodzwonić. Drugi przy rozmowach o kredyt reaguje tak jakby to była dla niego obraza coś zrobić dla firmy. Zamknęli konto firmowe w połowie miesiąca, BEZ ŻADNEGO WCZEŚNIEJSZEGO POWIADOMIENIA.Doradczyni tydzień zajęło zorientowanie się czy można odzyskać konto. Do tej pory brak historii rachunku za zamknięty miesiąc
    Zaletypo ok 9 miesiącach użytkowania - ŻADNYCH
    Wadyniekompetentni doradcy,pracują jak za karę, brak kontaktu telefonicznego mailowego, zupełna dezinformacja, nieczytelny interface
  • ~Piotr / 2021-04-12 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna jakość obsługi klienta, bank niewiarygodny w każdym calu, szczerze odradzam
    Zaletybrak
    WadyNiewiarygodność, brak profesjonalizmu, oszukiwanie klienta.
  • ~Rozczarowany klient. / 2021-04-09 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje doświadczenia z mBankiem są więcej niż złe, bank który oszukuje klienta, jak można mu powierzyć finanse? Bank miał złożyć w moim imieniu rejestracje do CEIDG, podobno to zrobił, jednakże w CEIDG stwierdzono ze żadne wniosek z banku do nich nie wpłynął .... Inne przy tym uchybienia jak kilkanaście minut oczekiwania za każdym razem na infolinii, impertynencja (np odkładanie słuchawki) i niekompetencja wydają sie drobiazgami.
    Przestrzegam....
    Zaletyłatwa do wyplenienia aplikacja online
    Wadyj/w
  • ~Katarzyna / 2021-04-06 11:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam fatalne doświadczenia z promocyjną ofertą tego Banku. Nie naliczono mi promocyjnych odsetek, bo "źle wypełniono formularz" - oczywiście nie ma nigdzie kopii tego formularza do wglądu, więc musiałam uwierzyć na słowo. Po złożeniu reklamacji, uznano, że mimo mojego błędu, z dobrej woli naliczą mi promocyjne odsetki. Bzdura i brak szacunku do klienta. Po reklamacji założone nowe konto - już prawidłowo - i ponownie nie naliczono promocyjnych odsetek, bo "nie spełniono warunków regulaminu" - kolejna propozycja złożenia reklamacji. Szkoda czasu i nerwów - jest wiele innych promocji i banków, które nie rzucają kłód pod nogi na każdym kroku. Nie polecam!
    Wadyskomplikowany regulamin, brak transparentności
  • ~Jacek / 2021-04-03 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie tego banku jak możecie. Oszuści i naciągacze. Sam będę się kopał z nimi w sądzie bo już nie mam cierpliwości do ich obsługi. Osoba niepełnosprawna, leżąca w łóżku i nie mówiąca ma "przyjechać" do banku zlikwidować kredyt (spłacony). OCzywiście zwiększyć limit można online, ale zmniejszyć czy zlikwidować to już w banku. Oczywiście opłaty za posiadany limit są naliczone.
    Zaletybrak
    Wady- obsługa klienta
    - brak otwartości na rozwiązanie sprawy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1009
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4782
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4002
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099