Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2031 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Emil / 2021-02-15 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Dostałem nową kartę która działa wtedy kiedy ma kaprys. Za to nie czyta jej żaden bankomat. Jeżeli chcesz mieć konto ale nie chcesz z niego wypłacać to super w innym wypadku można te pieniądze poprostu rozdać wyjdzie na to samo. Pomoc techniczna wyjaśniła że karta działa bo oni tak mają w systemie a jak nie działa to mogę zamówić duplikat za 15 zł. Jak z kredytami to dzwonią co miesiąc a jak jest problem to nikt się tam nie ruszy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak obsługi klienta
  • ~Emilia / 2021-11-24 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Raz w życiu miało mi się do czegoś przydać to konto - zablokowali mi myśląc, że to nie ja próbuję zrobić przelew i to do brata, który ma takie samo nazwisko. Tylko dlatego, że tego dnia zainstalowałam aplikację na nowym telefonie. Rozumiem, że robią takie rzeczy ze względów bezpieczeństwa, ale mogliby się postarać aby odblokowanie trwało jeden dzień, a nie 3 (oby, bo wciąż czekam). Pomimo dzwonienia na infolinię, zgłoszenia się do punktu mBanku i okazania dwóch dokumentów tożsamości, napisania oświadczenia, że nie padłam ofiarą złośliwych aplikacji i że to ja usiłowałam wykorzystać moje pieniądze - nadal nie mam do nich dostępu i na miejscu nie mogłam też wypłacić ich w gotówce. Gdyby to było moje jedyne konto, zostałabym dosłownie bez środków do życia na 3 dni. To jest uwłaczające - nie polecam nikomu.
  • ~Emma / 2023-06-22 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest najbardziej chciwy bank ze wszystkich na rynku. Wydaje kasę na bezsensowne apelacje i kasacje od wyroków ws. kredytów frankowych, przegrywa a potem płacze, że musi podwyższyć przez frankowiczów opłaty i zapłacą za to wszyscy klienci. Judzi klientów na kredytobiorców. Mam wyrok prawomocny, ale dalej przysyła smsy ponaglające do spłaty kredytu, kredyt dalej widnieje jako aktywny w systemie, ma gdzieś polski sąd, doradca w oddziale nie chciał przyjąć reklamacji na piśmie w tak dużym mieście jak Wrocław - chyba trzeba jechać do samej centrali Commerzbanku do Niemiec w takim razie. Można jedynie pisać na ich maila lub składać przez godzinę reklamacje - czas rozpatrzenia standardowo 30 dni, ale może się wydłużyć do 60 dni. Jeśli chcą płacić za komornika, to ich sprawa. Warto, by akcjonariusze zapoznali się z nieracjonalnym postępowaniem menedżerów w tym banku. W końcu utopią się we własnej chciwości
  • ~Eryt / 2023-09-05 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Teraz dajcie gościowi 2 miliony zadośćuczynienia
  • ~ES / 2024-04-19 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dbają o wieloletnich klientow. Konsultanci niewiele potrafią lub nie chcą pomóc. Proste pytania wymagają pisania pism, wniosków i dlugiego czekania na odpowiedź. Nie doczekalam się odpowiedzi na reklamację,którą miałam dostać pocztą. Kontakt z mBankiem to stres i strata czasu.
    ZaletyNie ma
    WadyDużo
  • ~Ewa / 2020-06-01 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam konto w tym banku ponad 10 lat, ostatnio padłam ofiarą oszustwa i co? Podjęłam szybko działania bank o całym zajściu wiedział w ciągu 15 sekund, i nic nie potrafili zablokować środków. Na dodatek kontakt poniżej krytyki. System bezpieczeństwa nie działa, a żądają podpisywania dokumentów które obciążają mnie jako użytkownika konta. Nie polecam nikomu tego banku. Do tej pory w mniejszym czy większym stopniu było ok a teraz nie polecam !!!!!!!!!!!! zdecydowane nie w ocenie na 10 dostaje 1 punkt. Nie polecam.
    ZaletyBRAK
    WadyNiekompetencja pracowników, źle lub nie funkcjonujący system bezpieczeństwa i ochrony transakcji, błędne podawanie informacji, pracownicy nie wiedzą o czym mówią, nakłanianie do działań niekorzystnych dla klienta, bezczelność i chamstwo pracowników placówek stacjonarnych, system słabo strzeżony przez departament bezpieczeństwa, chyba taki nie funkcjonuje, bank bombarduje tylko reklamami WOŚP na które nie wyrażałam zgody, aplikacja chat-bota czyli asystenta płatności nadaje się do kosza no nie właściwie to działa na korzyść i w interesie banku nie klienta. Jestem głeboko rozczarowana takim podejściem banku, który polecałam znajomym i rodzinie, dziś nie polecam
  • ~Ewa / 2021-05-10 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to dramat. Mama komornika na koncie. Składałam kilka reklamacji na działania banku i wszystkie zostały rozpatrzone pozytywnie, bo są oszustami, myślą,że klient nie zna prawa i nie będzie walczył o swoje. Wykorzystują niewiedzę. To,że ktoś ma komornika nie znaczy,że jest imbecylem- różne są historie w życiu i czasami płacimy za innych... Ale do rzeczy. Kwota zwolniona od zajęć komorniczych to 2100, a bank postanowił mi ją zmniejszyć do 1800. Pytam o podstawę prawną to nikt nie umiał odpowiedzieć. Sam komornik robił wielkie oczy na ich działania.
    Druga sprawa- dwa razy składałam dyspozycję w placówce, że na konto przychodzi 500+, które jest zwolnione od zajęć i co? Pierwsza gdzieś się zagubiła, a drugą nikt nie wziął pod uwagę i znów musiałam dzwonić i odzyskiwać pieniądze. W placówce dramat- pytam dlaczego zabrali pieniądze dzieci- pani śmiała się, bo za mną siedział inny pracownik i widocznie miał ubaw z mojego problemu. Szkoda,że tylko, gdy chcą wyłudzić kredyt są tak milusińscy,aż mdli.
    W związku z zadłużeniem, na koncie w aplikacji pokazuje mi inną kwotę niż ta, którą mam do dyspozycji. Nigdy nie wiem do końca ile rzeczywiście mam pieniędzy. Infolinia- tu jedynie mały plus za cierpliwość, bo ostatnio już doprowadzili mnie do kresu wytrzymałości
    więc nie przebierałam w słowach. Mimo to nikt mnie źle nie potraktował, wręcz doradził, ale minus za oczekiwanie na połączenie, bo tyle razy co musiałam dzwonić i walczyć o swoje, to sama już nie zaliczę. Minus również za to,że nabierają wody w usta mimo,że wiedzą,że zostałam oszukana.
    Pominę koszty związane z przelewami egzekucyjnymi.
    Reasumując ten bank to dramat i żerowanie na niewiedzy, działa niezgodne z prawem. Ja swoje prawa znam,dlatego przenoszę konto do innego banku i nie chcę ich znać.
  • ~Ewa / 2021-08-18 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu mBanku ponieważ w niedzielę złodzieją i oszustą z Ukrainy z Kijowa 15.08.2021 roku mBank bez mojej wiedzy udzielił kredyt na moim koncie w wysokości 7000zł z czego 5000zł złodzieje wypłacili a 2000.zdążyłam uratować ,ale jak ja chciałam kredyt od nich to musiałam wszystko udzielić ,gdzie pracuje jaka umowa itp. to nie dostałam ,a oszustom udzielili i wypłacili nawet do mnie nikt nie zadzwonił żeby zapytać czy na pewno chcę kredyt brak słów najgorszy Bank to właśnie mBank
    ZaletyŻadnych
    WadyNajgorszy mBank
  • ~Ewa / 2022-06-14 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze tak z 5 lat temu byłam zadowolona z konta, ale teraz jest tragedia. Zapomniałam wpłacić na ratę bo nie było mnie w Polsce i spóźniłam się o 9 dni to mi napisali, że zaraz naślą na mnie komornika. Masakra- przenoszę się do innego banku.
  • ~Ewa / 2022-07-01 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, zawsze jakieś problemy, dodzwonić się na mlinie to cud godzina czekania albo i pół dnia. Masakra nie polecsm
  • ~ewa / 2022-11-23 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    bank sprzedaje dług innemu wierzycielowi nie informuje komornika ze zmienił sie wierzyciel i klienta również nie chce poinformować komu sprzedał; wierzytelność Mimo wielu prób kontaktu! oszustwo nie bank uważajcie na nich!!
    Zaletybrak
    Wadyjest tyle ze zabraknie miejsca do wpisywania
  • ~EWA / 2023-11-07 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM....PRZED ZAŁORZENIEM RACHUNKU JAK I PRZED ZAMKNIECIEM RACHUNKU W TYM BANKU TO PRAWDZIWY KOSZAR. KAŻDY PRACOWNIK MÓWI CO INNEGO , OTRZYMANIE ZAŚWIADCZENIE O ZAMKNIĘCIU RACHUNKU TRWA 1.5 MIESIACA . O OPŁACIE ZA ZAMKNIECIE KAZDY PRACOWNIK MÓWI CO INNEGO. JEDEN ŻE DARMOWE , KOLEJNY ŻE PŁATNE.
    ZaletyBRAK
    WadyNIE KOMPETETNI ,
  • ~Ewa / 2024-01-04 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezygnuję z usług tej chorej instytucji. TO NIE JEST ŻADEN POWAŻNY PRAWDZIWY BANK NIE POLECAM NIKOMU!!!
    ZaletyBrak!
    WadyOgrom wad!
  • ~Ewa / 2024-11-28 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Szok. Klientem mbanku jestem od kilkunastu lat, mam u nich mnóstwo produktów, włącznie z kredytami, kartą kredytową, kontami walutowymi, oszczędnościowymi. wcześniej szeroko ich polecałam. a teraz:
    1.znikanie pieniędzy z konta - drobne kwoty, kilku złotych. brak informacji o jakichkolwiek wypływach na te kwoty
    2. odpowiadanie na reklamację ni z gruszki ni z pietruszki, nie związane z moim pytaniem w reklamacji - dotyczy juz 5 róznych reklamacji
    3. podawanie błędnych informacji do BIKU, oczywiście takich działających na niekorzyść klienta np. co do opóznien w spłatach rat kredytów. radzę kto ma kredyty w mbanku, koniecznie wykupcie sobie dostep do bik i sprawdzajcie powiadomienia!
    jestem porażona!
  • ~Ewcia63 / 2019-09-17 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteśmy klientami tego banku już bardzo długo i zawsze wydawało mi się że jest ok. Ale było ok do momentu gdy trzeba było zmienić nr telefonu na zagraniczny. I tu zaczęły się problemy- niekompetentni konsultanci przez których nie mamy od ponad miesiąca dostępu do swojego konta.Ich niewiedza wręcz poraża. Obsługa klienta na poziomie zerowym. Nie mogę powiedzieć ani jednego dobrego słowa o tym pseudobanku. Omijać ten bank szerokkm łukiem.Jak tylko odzyskamy dostęp do konta to od razu rezygnujemy z ich 'uslug".
    ZaletyBrak jakiejkolwiek
    WadyNiekompetencja , niewiedza konsultantów, przestarzały system .
  • ~Ewcia63 / 2019-09-19 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteśmy klientami tego banku już bardzo długo i zawsze wydawało mi się że jest ok. Ale było ok do momentu gdy trzeba było zmienić nr telefonu na zagraniczny. I tu zaczęły się problemy- niekompetentni konsultanci przez których nie mamy od ponad miesiąca dostępu do swojego konta.Ich niewiedza wręcz poraża. Obsługa klienta na poziomie zerowym. Nie mogę powiedzieć ani jednego dobrego słowa o tym pseudobanku. Omijać ten bank szerokkm łukiem.Jak tylko odzyskamy dostęp do konta to od razu rezygnujemy z ich 'uslug".
    ZaletyBrak jakiejkolwiek
    WadyNiekompetencja , niewiedza konsultantów, przestarzały system .
  • ~Ewelina / 2020-03-23 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spotkalam sie w zyciu z tak beznadziejnym rozwiazywaniem spraw. Bank pobiera oplaty Za wszytko . Karta za darmo a za jakis czas za 6zl , wplacic pieniazki mozna w obcej walucie ale za wyplate trzeba zaplcic. Wiele bu mozna bylo pisac . Nielogiczne rozwiazaniia I niekompetentni ludzie. Zamknelam rachunki pol roku temu ale niestety jestem tym nieszczesnikiem, ktory potrzebowal potwierdzenia wykonania przelwu z przed dwoch lat . DodZwonic sie do osoby ktora miala mi Pomoc zajelo 2h po czym nie moglam sprawdzic tego co potrzebowalm ( ile dokladnie przelewow zostalo wykonanych)ale Musialam wyslac list z oplata za dokument I postawiono mnie w gre losowa , jesli dobrze pamietam dostane dokument jesli nie : plac wiecej .
  • ~Ewelina / 2020-07-22 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Podejście do klienta oceniam na zero. Przez błąd kuriera poniosłam spore straty finansowe do których bank się nie odniósł. Kpina i brak jakiegokolwiek zainteresowania nowym klientem. Żałuję że założyłam tam konto.
    ZaletyBrak
    WadyNiepridesjonalizm, nie przyznanie się do błędu, 2 tygodnie czekałam na odblokowanie konta, nie z mojej winy.
  • ~Ewelina / 2022-03-06 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle giną pieniądze z przelewów. Odzyskiwanie ich graniczy z cudem.
  • ~Ewelina / 2022-10-29 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Poleciłam mBank , niestety mimo wypełnienia warunków przeze mnie oraz poleconego nie otrzymałam bonusu. Nie ma go w moich poleconych a konto było zakładane w wrześniu. Pisałam do nich kilkanaście maili w tym dodałam załączniki z 5 przelewów i z bliska i nadal bonusu jak nie było tak nie ma. Nie polecam.
    ZaletyNie ma.
    WadyZa dużo do pisania
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3031