strona 55 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »
-
~Ewa / 2022-07-01 20:14
Najgorszy bank, zawsze jakieś problemy, dodzwonić się na mlinie to cud godzina czekania albo i pół dnia. Masakra nie polecsm -
-
~ewa / 2022-11-23 12:23
bank sprzedaje dług innemu wierzycielowi nie informuje komornika ze zmienił sie wierzyciel i klienta również nie chce poinformować komu sprzedał; wierzytelność Mimo wielu prób kontaktu! oszustwo nie bank uważajcie na nich!! ZaletybrakWadyjest tyle ze zabraknie miejsca do wpisywania -
~EWA / 2023-11-07 13:59
OSTRZEGAM....PRZED ZAŁORZENIEM RACHUNKU JAK I PRZED ZAMKNIECIEM RACHUNKU W TYM BANKU TO PRAWDZIWY KOSZAR. KAŻDY PRACOWNIK MÓWI CO INNEGO , OTRZYMANIE ZAŚWIADCZENIE O ZAMKNIĘCIU RACHUNKU TRWA 1.5 MIESIACA . O OPŁACIE ZA ZAMKNIECIE KAZDY PRACOWNIK MÓWI CO INNEGO. JEDEN ŻE DARMOWE , KOLEJNY ŻE PŁATNE. ZaletyBRAKWadyNIE KOMPETETNI , -
~Ewa / 2024-01-04 21:38
Rezygnuję z usług tej chorej instytucji. TO NIE JEST ŻADEN POWAŻNY PRAWDZIWY BANK NIE POLECAM NIKOMU!!! ZaletyBrak!WadyOgrom wad! -
~Ewa / 2024-11-28 19:53
Szok. Klientem mbanku jestem od kilkunastu lat, mam u nich mnóstwo produktów, włącznie z kredytami, kartą kredytową, kontami walutowymi, oszczędnościowymi. wcześniej szeroko ich polecałam. a teraz:
1.znikanie pieniędzy z konta - drobne kwoty, kilku złotych. brak informacji o jakichkolwiek wypływach na te kwoty
2. odpowiadanie na reklamację ni z gruszki ni z pietruszki, nie związane z moim pytaniem w reklamacji - dotyczy juz 5 róznych reklamacji
3. podawanie błędnych informacji do BIKU, oczywiście takich działających na niekorzyść klienta np. co do opóznien w spłatach rat kredytów. radzę kto ma kredyty w mbanku, koniecznie wykupcie sobie dostep do bik i sprawdzajcie powiadomienia!
jestem porażona! -
~Ewcia63 / 2019-09-17 22:04
Jesteśmy klientami tego banku już bardzo długo i zawsze wydawało mi się że jest ok. Ale było ok do momentu gdy trzeba było zmienić nr telefonu na zagraniczny. I tu zaczęły się problemy- niekompetentni konsultanci przez których nie mamy od ponad miesiąca dostępu do swojego konta.Ich niewiedza wręcz poraża. Obsługa klienta na poziomie zerowym. Nie mogę powiedzieć ani jednego dobrego słowa o tym pseudobanku. Omijać ten bank szerokkm łukiem.Jak tylko odzyskamy dostęp do konta to od razu rezygnujemy z ich 'uslug". ZaletyBrak jakiejkolwiekWadyNiekompetencja , niewiedza konsultantów, przestarzały system . -
~Ewcia63 / 2019-09-19 17:04
Jesteśmy klientami tego banku już bardzo długo i zawsze wydawało mi się że jest ok. Ale było ok do momentu gdy trzeba było zmienić nr telefonu na zagraniczny. I tu zaczęły się problemy- niekompetentni konsultanci przez których nie mamy od ponad miesiąca dostępu do swojego konta.Ich niewiedza wręcz poraża. Obsługa klienta na poziomie zerowym. Nie mogę powiedzieć ani jednego dobrego słowa o tym pseudobanku. Omijać ten bank szerokkm łukiem.Jak tylko odzyskamy dostęp do konta to od razu rezygnujemy z ich 'uslug". ZaletyBrak jakiejkolwiekWadyNiekompetencja , niewiedza konsultantów, przestarzały system . -
~Ewelina / 2020-03-23 14:32
Nie spotkalam sie w zyciu z tak beznadziejnym rozwiazywaniem spraw. Bank pobiera oplaty Za wszytko . Karta za darmo a za jakis czas za 6zl , wplacic pieniazki mozna w obcej walucie ale za wyplate trzeba zaplcic. Wiele bu mozna bylo pisac . Nielogiczne rozwiazaniia I niekompetentni ludzie. Zamknelam rachunki pol roku temu ale niestety jestem tym nieszczesnikiem, ktory potrzebowal potwierdzenia wykonania przelwu z przed dwoch lat . DodZwonic sie do osoby ktora miala mi Pomoc zajelo 2h po czym nie moglam sprawdzic tego co potrzebowalm ( ile dokladnie przelewow zostalo wykonanych)ale Musialam wyslac list z oplata za dokument I postawiono mnie w gre losowa , jesli dobrze pamietam dostane dokument jesli nie : plac wiecej . -
-
~Ewelina / 2020-07-22 11:00
Podejście do klienta oceniam na zero. Przez błąd kuriera poniosłam spore straty finansowe do których bank się nie odniósł. Kpina i brak jakiegokolwiek zainteresowania nowym klientem. Żałuję że założyłam tam konto. ZaletyBrakWadyNiepridesjonalizm, nie przyznanie się do błędu, 2 tygodnie czekałam na odblokowanie konta, nie z mojej winy. -
~Ewelina / 2022-03-06 19:54
Ciągle giną pieniądze z przelewów. Odzyskiwanie ich graniczy z cudem. -
~Ewelina / 2022-10-29 09:57
Poleciłam mBank , niestety mimo wypełnienia warunków przeze mnie oraz poleconego nie otrzymałam bonusu. Nie ma go w moich poleconych a konto było zakładane w wrześniu. Pisałam do nich kilkanaście maili w tym dodałam załączniki z 5 przelewów i z bliska i nadal bonusu jak nie było tak nie ma. Nie polecam. ZaletyNie ma.WadyZa dużo do pisania -
~Ewelina / 2023-03-28 21:56
Najgorszy bank jaki istnieje.
Nikt nic niewie odsyłaja na infolilinie i tam dopiero jest zabawa .rozmowa z robotem po 30 min z panią która nadal nic nie wie i przełącza na kolejną linie6 i tak wkołko.
Zamykam konto i nigdy wiecejZaletyŻadnychWadyWszystkie możliwe -
~ex klient mbanku / 2023-09-06 02:37
Obciążają losowego klienta na 2mln zł długu, po czym odmawiają naprawy swojego błędu. Zaletyzawsze mogli obciążyć konto na 3mlnWadywszystkie -
~Expert / 2024-01-26 14:03
Jakosc obsługi w Banku nie znosi krytyki. Jest poniżej jakichkolwiek oczekiwań. Bank traktuje klienta jak mu się podoba. Pomimo utrudnionego kontaktu z doradca Bank nie przyznaje się do winy. ZaletyBrakWadyBardzo slaba obsluga, lekceważenie klienta, brak zaufania do Banku -
~exwooke / 2019-07-29 13:56
MAsakra to co ostatnio mbank wyczynia z wypowiedzeniemy umowy to jkieś jaja. Potwierdzanie że koło jest okrągłe. Mają wszystkie dane które sobie mogą wziąść z KRS a każą to osobiście potwierdzać w placówkach. I ja mam teraz wracać z wakacji żeby im to potwierdzić . Nie polecam tego banku !!!! Wady1000 -
~Ez16 / 2023-09-11 09:49
Wieczne problemy z kartą i przelewamii. Bardzo często wyskakują błędy przy używaniu karty. ZaletyBrakWadyCiągle problemy techniczne -
-
~ezebi / 2023-04-04 21:03
Uszkodziłeś telefon. Jesteś w czarnej d**ie bo jedynym sposobem odzyskania dostępu do SWOICH pieniędzy jest wizyta w oddziale. a jak jest w oddziale to juz inna bajka. omijajcie ten bank szerokim łukiem! Zaletyzabawne tłumaczenie na infolinii, że to takie błędne koło proszę pana :DWadyistnienie tego molocha -
~fabken / 2022-06-17 20:52
bank schodzi na psy. Nie potrafią wysłać karty od miesiąca. Po kontakcie z infolinią dostałem informacje że jest w drodze od dwóch tygodni. Omijać szerokim łukiem. Zaletybrak -
~Felicjan / 2022-09-22 09:45
mLinia - zapomnij nie mogę się dodzwonić, kilkadziesiąt minut czekania i cały czas ta muzyczka.
Lokaty 2 - 3 % a mój limit w rachunku 26%, to jest oszustwo.WadyBank nastawiony na zysk, zrobi wszystko by zadowolić właściciela, czyli bank niemiecki. Klienta tak naprawdę mają w ........ -
~Fenhrir / 2023-09-04 17:21
Pracownik banku przypisał niewinnej/niewłaściwej osobie 2Mln długu.
Odpowiedzialny za ten proceder powinien ponieść konsekwencje, a poszkodowany powinien uzyskać natychmiastowe rozwiązanie sytuacji+ solidne i godne przeprosiny
strona 55 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »