strona 54 z 104
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »
-
~Dnanix / 2023-09-05 15:17Ocena: 1.00 / 5
Życzę wam dwa miliony złych opinii. Jak można coś takiego odwalić a potem jeszcze człowiekowi powiedzieć że się nie da nic zrobić. Maskara najgorszy bank w Polsce -
-
~doma / 2023-02-10 15:10Ocena: 1.00 / 5
Bank godny pożałowania. Przed podpisaniem umowy wszystko jest piękne ładne i zrozumiałe. Kiedy zaczyna się "użytkowanie" zaczyna się okres składania reklamacji. Jeśli nie chcecie Państwo tracić czasu i nerwów wybierzcie inny bank. Nie polecam. Daję jedną gwiazdkę w ofercie, tylko dlatego by system przepuścił moją opinię. Jednakże uważam, iż ten bank nie zasługuje na żadną i wypada gorzej niż "Bardzo źle". ZaletybrakWadynaliczanie różnych opłat, które są zaszyfrowane na wyciągach bankowych i trudno dojść czego one dotyczą -
~Domi / 2023-08-02 18:04Ocena: 1.00 / 5
Rozumiem bezpieczenstwo- ale zmienilam nr telefonu i teraz nie moge nigdzie wejsc, bo mmam zatwierdzic logowanie na aplikacji, to jest jakiś zart.
czekasz na infolinii 20 min po czym pracownik sie rozlacza :))))
Kazda jedma rzecz wymaga telefonu - zenujace
Obsluga bankowowsci internetowej nie jest prosta jezeli kazdy krok jest uzależniony od rozmowy z konsultantemWadyWszystko - najlepiej niech wszystko zmienią, albo odeja z rynku -
~Dominik / 2019-11-04 17:46Ocena: 1.00 / 5
Mówią co innego niż jest napisane w umowach. Mi ukradli 2,5 tys. niby niewiele, ale zaufanie całkowicie stracone. Zaletytani ale do czasuWadyniejasne umowy, bez skrupułów wyłudzają pieniądze, umyślnie wprowadzają w błąd -
~Dominik / 2021-12-30 12:43Ocena: 1.00 / 5
Zero kontaktu. Nie polecam nikomu dodatkowo zablokowany dostęp do strony... Czy Ktoś to kontroluje w ogóle? Na połączenie czekam 30min nikt się nie odzywa, jak mam być zadowolony z takiej oferty (banku)? WadyBardzo źle -
~Dominik / 2022-09-08 14:04Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki jest , nic nie potrafią zrobić a dziewczyny w Rybniku są bardzo tępe -
~DOMINIKA / 2019-11-05 20:49Ocena: 1.00 / 5
Dramat jest z tym bankiem. Niby taki nowoczesny a nie mają pojęcia o prawie które weszło ponad rok temu.
Nic nie da się z nimi załatwić. Obsluga jedno mówi drugie robi. Co tydzień jestem w tym banku i ciągle obiecują że dostanę potrzebne mi zaświadczenie po czym wychodzę o niczym.
W żadnym banku nie miałam tyłu problemów co tu. W żadnym banku nie czekałam też ponad 2 miesiąca na głupie zaświadczenie.
Serdecznie nie polecam. -
~Dominika / 2020-05-08 22:14Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki mogłam spotkać. Jak jest dobrze to w każdym banku jest dobrze.
Ale jak zaczynają się problemy to w mBanku jest masakra. Nie ma kto udzielić informacji np dotyczącej spłaty kretytu po zmarłej osobie. Wiadomo, że kredyt jest ale ile i gdzie wpłacić nie wiadomo. Na infolinii nie chcą udzielić informacji ciągle byłam odsyłana gdzieś....i każdy mówił coś innego, a pieniądze z konta znikały...za co i gdzie nie wiadomo. Wkoncu pomogła mi Pani z konkurencyjnego banku. Nikomu nie życzę takich przejść jak ja miałam z mbankiem.ZaletyBrakWadyNik nie jest w stanie udzielić rzetelnych informacji. Na wszystko czeka się 30 dni. Obsluga banku bardzo nie miła. -
-
~dorka167 / 2014-10-16 12:39Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam słowa mojego przedmówcy idiotyczny pomysl z wylaczeniem starego dostępu do konta ,po co utrudniać ludziom prace tam wchodziłam wszystko było czytelne i przejrzyste tu takies kwiatki cuda wianki pytam się po co i w dodatku wylaczaja bez zapytania się czy mnie to interesuje,niestety na tym traca ,razem z mezem przenoszę się do innego banku,nastepnym razem proponuje zapytać się klientów czy chcą takich zmian a tak po prostu ich tracą. ZaletybrakWadyzmiany bez uzgodnien5 -
~Dorota / 2017-12-09 02:33Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa telefoniczna i internetowa, podziękowanie SMS-em za spłatę karty, a 5 godzin później mail, że ta sama karta niespłacona w terminie i naliczą opłaty. Gdyby nie problem ze spłatą całości zobowiązań od razu, zamknęłabym z hukiem konto jak najszybciej. W życiu nie miałam konta w tak beznadziejnie nieuczciwym banku - niestety, przeniesione z dawnego multi. -
~Dorota / 2019-09-21 21:51Ocena: 1.00 / 5
Jest to najgorszy bank na świecie. Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem. Zawsze jak załatwiam sprawy to są komplikacje i muszę jechać do Odzialu gdzie są wieczne kolejki i niekompetentna obsługa. Porażka totalna - odradzam wszystkim! -
~Dorota / 2022-03-31 18:45Ocena: 1.00 / 5
Mam drugi dzień konto w tym banku, I chce je zamknąć. Zblokowali mi dostęp do konta, nie mogę zrobić przelewów, nic!!!!! Dodzwonić się na infolinię to MASAKRA!!!!!! na każdy podany numer czas oczekiwania to pół godziny!! I nie dlatego że odbierają, ale dlatego że już nie miałam siły wisieć na słuchawce i dalej czekać.
WIELKIE ROZCZAROWANIE!!!!!!
JAK SZYBKO OTWORZYŁAM TO KONTO- TAK SZYBKO JE ZAMKNĘ!!!!!!ZaletyŻadnychWadyWszystko -
~DOROTA / 2023-12-16 18:22Ocena: 1.00 / 5
Zero kontaktu z bankiem. Chociaz jesli ktoś lubi gadac z botem lub słuchać nędznej jakości melodii xxxx razy w ciągu tyg - polecam. Moja ocena- 0. -
~Dość tego / 2024-03-21 16:34Ocena: 1.00 / 5
Po raz kolejny debilny system "biometryczny" (czy jak nazwać wymóg wpisywania kretyńskich słówek przy przelewie) nie zadziałał i płatność nie poszła! Co za dno! -
~Dradeel / 2022-10-25 19:16Ocena: 1.00 / 5
Pobrali mi opłatę za przelew na poczet komornika 30 zł od każdego zajęcia gdzie decyzją Sądu z ramienia UOKiK te praktyki są nielegalne I wpisane w rejestrze klauzul niedozwolonych. Po mimo składania reklamacji otrzymałem wiadomość otrzymałem wiadomość:-"Nie pobieramy opłaty za realizację zajęcia egzekucyjnego, ale za to, że robimy przelew do organu egzekucyjnego. Czyli pobieramy opłatę za każdy przelew, który zrobimy w ramach danego zajęcia. Opłatę pobieramy zgodnie z TPiO"-.
Masło maślane. Zrealizowanie zajęcia to to samo co zrobienie przelewu na poczet tego zajęcia. Przelew nie wymaga tych opłat i inne banki tego nie robią. To ich widzi mi się.ZaletyKiedyś były jako dobry bank internetowy.WadyNaciąganie na prowizje i opłaty niezgodne z prawem. -
~Drago / 2024-06-28 11:05Ocena: 1.00 / 5
MBANK jest Bankiem który upadł na psy jeżeli świadczenie z 800+ pobierają na opłatę opłatę użytkowanie konta osobistego który na leży do użytkownika to jest bezprawne Zaletynie ma zaletWadyna psy -
-
~dsadsadas / 2023-06-14 23:57Ocena: 1.00 / 5
nie dai sie płacic w internecie - nie polecam nie dai sie płacic w internecie - nie polecamnie dai sie płacic w internecie - nie polecamnie dai sie płacic w internecie - nie polecamnie dai sie płacic w internecie - nie polecamnie dai sie płacic w internecie - nie polecamnie dai sie płacic w internecie - nie polecamnie dai sie płacic w internecie - nie polecamnie dai sie płacic w internecie - nie polecamnie dai sie płacic w internecie - nie polecam -
~dzenon / 2022-07-22 15:08Ocena: 1.00 / 5
Bank najwiekszy smiec!!! Zablokowali mi wazny przelew zagranicznuy a przy okazji dostep do konta. o to zaa olityka szwaby??? Oby was zlikwidowali szybko zaa caloksztalt! Stawki z kosmosu, teraz jakies blokady. A telefonu nikt nie aczy odebrrc ponad 10 minut!!! UOkIk CZY NAWET MINISTERSTWO SZYBKLO POWINNO SIE WZIAC ZA TAKCH OSZUSTOW!! Zaletyjeszcze jakos isrnieje..Wadyuuuuu. same -
~Dziabong / 2013-09-27 15:06Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego banku.
Ciągle jakieśproblemy z nimi, chcesz coś załatwić - dzwonisz na infolinię, a tam czekasz i czekasz.. Duzy problem by zamknąć rahunek. Od prawie 3 miesięcy zamykam tam konto. Po wysłaniu pisma o zamknięcie rachunku dzwonili i mówili że w ciągu 30 dni rachunek będzie zamknięty a tym czasem konto nadal działa! samo konto niby bez opłat ale za kartę do konta trzeba juz płacić.. Często przesyłają różne oferty - promocje a jak chce się z tego skorzystać albo odmawiają albo promocja nie obejmuje karty płatniczej która obenie posiadasz.ZaletyKonto internetowe, nie trzeba tracić czasu na stanie w kolejkach do okienkaWady-Konto darmowe a za wszystko trzeba płacić. - jak nie można załatwić czegoś przez internet trzeb adzwonić na infolinię i marnuje sie w najlepszym przypadku 15 minut a w najgorszym nawet i godzinę (zależy od sprawy w jakiej się dzwoni i czy ktoś łaskawie podniesie słuchawkę na infolinii).4 lata -
~E / 2021-04-19 15:46Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza funkcjonalność z banków polskich. Bardzo negatywne doświadczenia.
strona 54 z 104
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »
