Posiadam konto w tym banku ponad 10 lat, ostatnio padłam ofiarą oszustwa i co? Podjęłam szybko działania bank o całym zajściu wiedział w ciągu 15 sekund, i nic nie potrafili zablokować środków. Na dodatek kontakt poniżej krytyki. System bezpieczeństwa nie działa, a żądają podpisywania dokumentów które obciążają mnie jako użytkownika konta. Nie polecam nikomu tego banku. Do tej pory w mniejszym czy większym stopniu było ok a teraz nie polecam !!!!!!!!!!!! zdecydowane nie w ocenie na 10 dostaje 1 punkt. Nie polecam.ZaletyBRAK
WadyNiekompetencja pracowników, źle lub nie funkcjonujący system bezpieczeństwa i ochrony transakcji, błędne podawanie informacji, pracownicy nie wiedzą o czym mówią, nakłanianie do działań niekorzystnych dla klienta, bezczelność i chamstwo pracowników placówek stacjonarnych, system słabo strzeżony przez departament bezpieczeństwa, chyba taki nie funkcjonuje, bank bombarduje tylko reklamami WOŚP na które nie wyrażałam zgody, aplikacja chat-bota czyli asystenta płatności nadaje się do kosza no nie właściwie to działa na korzyść i w interesie banku nie klienta. Jestem głeboko rozczarowana takim podejściem banku, który polecałam znajomym i rodzinie, dziś nie polecam