Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~eks klijent / 2019-07-08 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    to najgorszy bank na rynku! na infoliniach godzinami czekac bedziecie z łachą obsługiwani konto co chwila zablokowane beszczelnie zwineli mi kase za dołądowanie tel jak ktos sie nie skapnie przepada nie polecam ja uciekam z tego grajdoła jak to mozliwe ze maja klijentow !!! masakra poczytajcie inne komentarze
    Zaletybrak
    Wadya sa jakiekolwiek zalety?
  • ~Ela / 2016-07-25 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam płacenie zwykłymi kartami mbanku w zagranicznych sklepach internetowych lub na booking com, pieniądze zchodzą, sklep anuluje zamówienie bo płatność nie może być zeralizowana, mbank 14 dni wraca kase na konto. KURIOZUM
    WadyNIE POLECAM
  • ~Ela / 2022-07-20 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei ! Przez przypadek zostało wysłane na ich konto przeszło 4500zł. Za chwilę będzie 2 miesiące jak odsyłają mnie od Kajfasza do Judasza i nikt nie ma dostępu do sprawdzenia tego. Czyli przywłaszczyli sobie prawie 5tyś zł. Omijajcie ten bank szerokim łukiem. Ja sprawę wprowadzam na drogę sądową.
    ZaletyŻadnych!
    WadyZłodzieje, niedoeukowani konsultanci, ludzie na niewłaściwych miejscach.
  • ~Ela / 2023-01-06 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Źle naliczali mi odsetki na koncie oszczędnościowym zamiast 7.2% to 0.75% trzy rekalmacje żadna nie rozpatr#ona w ciągu 2 miesięcy. Żałuję że tak długo Zoztawilam środku na koncie.
    ZaletyŻadna
    WadyWszystkie
  • ~ELA / 2023-08-18 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze i oszuści ,wyłudzają pieniądze od klientów, wydawając niezgodne z zamówieniami dokumenty. Pobierają duże opłaty a nie można uzyskać swoich danych bankowych .NIE POLECAM ,NIGDY WIĘCEJ MBANK !!!!!!!
  • ~elba / 2022-11-20 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    BEZNADZIEJA !!! Niby infolinia dostepna calodobowo 7 dni w tygodniu, a od 2 dni , w roznych godzinach kontakt niemozliwy, zas wysluchiwanie muzyczki nie prowadzi do niczego.
    Goraco nie polecam
    WadyCzy tam jeszcze ktos fizyczny sie znajduje, bo robot nawet nie przelacza do konsultanta
  • ~Eleonora / 2024-03-14 02:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Instytucja,która nie szanuje klientów, korzysta z ich pieniędzy.Nie można załatwić żadnej sprawy w oddziałach, przez infolinię, online,listownie. Pracownicy nie mają wiedzy, kompetencji, dobrej woli. Spychologia, którą bezczelnie uprawiają jest ich wizytówką. Najchętniej użyłabym niecenzuralnych słów, żeby napisać co myślę o działalności tego banku. Nigdy nie polecę tej instytucji i likwiduje konta. Żenada!!!
  • ~Elsi / 2021-08-17 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    nic nie mozna zalatwic stacjonarnie ani przez internet ani mobilnie dziekuej za taka obsluge....
    Zaletyzadne
    Wadywszystko co zle
  • ~Elwira / 2020-10-31 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zbyt angażuje się polityczne. Bank powinien zajmować się finansami, nie ideami. Przechodzę do PKOSA
  • ~Elżbieta / 2020-01-17 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na ten BANK !!! dokładnie sprawdzajcie historię transakcji i wyciągi . Mnie z mojego ekonta pobrali sobie ponad 200 zł , tytułem "odsetek" nie wiadomo z jakiego tytułu . Oczywiście natychmiast zwróciłam się PISEMNIE o wyjaśnienie , minęło 30 dni - żadnej odpowiedzi , więc zadzwoniłam na infolinię . Konsultantka stwierdziła że rzeczywiście nie odpowiedzieli , czekałam kolejny miesiąc . W końcu otrzymałam odpowiedź " MIŁO NAM POINFORMOWAĆ ŻE ZAKOŃCZYLIŚMY PANI REKLAMACJĘ POZYTYWNIE " i że w ciągu KILKU DNI zwrócą reklamowane odsetki na moje konto ! I tyle -bez jakiegokolwiek wyjaśnienia czy przeprosin ! A zwrócili mi te pieniądze dopiero po 2 tygodniach , CZYLI PRZEZ 2 I PÓŁ MIESIĄCA przetrzymali moje pieniądze ! Ja żegnam się z tym bankiem ...
  • ~Elżbieta / 2022-01-27 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank, który ogłasza się jako pomagający chorym dzieciom w WOŚP okrada samotną matkę z trzyletnim dzieciątkiem. US założył mi na koncie blokadę. Blokada pojawiła się na 12 kontach złotówkowych i walutowych jakie posiadam. Na każdym ta sama kwota. razem około milion złotych. Z kont walutowych bank przewalutował euro po złodziejskim kursie 4,3 zamiast 4,59. Każdy przelew po 200, 80, 50 zł do US, to dodatkowa opłata 30 zł. Na przewalutowaniu bank zarobił 1000 zł, kolejne 800 na przelewach. Nie polecam tego banku. Covid'19 zamordował przedsiębiorców, US ich dobija, a miłosierny mbank wali młotkiem samotną matkę wychowującą trzylatkę. Gratuluję właścicielom banku. W białych rękawiczkach pomagają państwu polskiemu zamordować mikro przedsiębiorców. Kiedy chcesz złożyć reklamację połączenie rozłącza się. Bezczelni i chamscy konsultanci.
    Zaletybrak
    WadyZłodziejski kurs walut
  • ~Emil / 2021-02-15 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Dostałem nową kartę która działa wtedy kiedy ma kaprys. Za to nie czyta jej żaden bankomat. Jeżeli chcesz mieć konto ale nie chcesz z niego wypłacać to super w innym wypadku można te pieniądze poprostu rozdać wyjdzie na to samo. Pomoc techniczna wyjaśniła że karta działa bo oni tak mają w systemie a jak nie działa to mogę zamówić duplikat za 15 zł. Jak z kredytami to dzwonią co miesiąc a jak jest problem to nikt się tam nie ruszy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak obsługi klienta
  • ~Emilia / 2021-11-24 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Raz w życiu miało mi się do czegoś przydać to konto - zablokowali mi myśląc, że to nie ja próbuję zrobić przelew i to do brata, który ma takie samo nazwisko. Tylko dlatego, że tego dnia zainstalowałam aplikację na nowym telefonie. Rozumiem, że robią takie rzeczy ze względów bezpieczeństwa, ale mogliby się postarać aby odblokowanie trwało jeden dzień, a nie 3 (oby, bo wciąż czekam). Pomimo dzwonienia na infolinię, zgłoszenia się do punktu mBanku i okazania dwóch dokumentów tożsamości, napisania oświadczenia, że nie padłam ofiarą złośliwych aplikacji i że to ja usiłowałam wykorzystać moje pieniądze - nadal nie mam do nich dostępu i na miejscu nie mogłam też wypłacić ich w gotówce. Gdyby to było moje jedyne konto, zostałabym dosłownie bez środków do życia na 3 dni. To jest uwłaczające - nie polecam nikomu.
  • ~Emma / 2023-06-22 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest najbardziej chciwy bank ze wszystkich na rynku. Wydaje kasę na bezsensowne apelacje i kasacje od wyroków ws. kredytów frankowych, przegrywa a potem płacze, że musi podwyższyć przez frankowiczów opłaty i zapłacą za to wszyscy klienci. Judzi klientów na kredytobiorców. Mam wyrok prawomocny, ale dalej przysyła smsy ponaglające do spłaty kredytu, kredyt dalej widnieje jako aktywny w systemie, ma gdzieś polski sąd, doradca w oddziale nie chciał przyjąć reklamacji na piśmie w tak dużym mieście jak Wrocław - chyba trzeba jechać do samej centrali Commerzbanku do Niemiec w takim razie. Można jedynie pisać na ich maila lub składać przez godzinę reklamacje - czas rozpatrzenia standardowo 30 dni, ale może się wydłużyć do 60 dni. Jeśli chcą płacić za komornika, to ich sprawa. Warto, by akcjonariusze zapoznali się z nieracjonalnym postępowaniem menedżerów w tym banku. W końcu utopią się we własnej chciwości
  • ~Eryt / 2023-09-05 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Teraz dajcie gościowi 2 miliony zadośćuczynienia
  • ~ES / 2024-04-19 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dbają o wieloletnich klientow. Konsultanci niewiele potrafią lub nie chcą pomóc. Proste pytania wymagają pisania pism, wniosków i dlugiego czekania na odpowiedź. Nie doczekalam się odpowiedzi na reklamację,którą miałam dostać pocztą. Kontakt z mBankiem to stres i strata czasu.
    ZaletyNie ma
    WadyDużo
  • ~Ewa / 2020-06-01 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam konto w tym banku ponad 10 lat, ostatnio padłam ofiarą oszustwa i co? Podjęłam szybko działania bank o całym zajściu wiedział w ciągu 15 sekund, i nic nie potrafili zablokować środków. Na dodatek kontakt poniżej krytyki. System bezpieczeństwa nie działa, a żądają podpisywania dokumentów które obciążają mnie jako użytkownika konta. Nie polecam nikomu tego banku. Do tej pory w mniejszym czy większym stopniu było ok a teraz nie polecam !!!!!!!!!!!! zdecydowane nie w ocenie na 10 dostaje 1 punkt. Nie polecam.
    ZaletyBRAK
    WadyNiekompetencja pracowników, źle lub nie funkcjonujący system bezpieczeństwa i ochrony transakcji, błędne podawanie informacji, pracownicy nie wiedzą o czym mówią, nakłanianie do działań niekorzystnych dla klienta, bezczelność i chamstwo pracowników placówek stacjonarnych, system słabo strzeżony przez departament bezpieczeństwa, chyba taki nie funkcjonuje, bank bombarduje tylko reklamami WOŚP na które nie wyrażałam zgody, aplikacja chat-bota czyli asystenta płatności nadaje się do kosza no nie właściwie to działa na korzyść i w interesie banku nie klienta. Jestem głeboko rozczarowana takim podejściem banku, który polecałam znajomym i rodzinie, dziś nie polecam
  • ~Ewa / 2021-05-10 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to dramat. Mama komornika na koncie. Składałam kilka reklamacji na działania banku i wszystkie zostały rozpatrzone pozytywnie, bo są oszustami, myślą,że klient nie zna prawa i nie będzie walczył o swoje. Wykorzystują niewiedzę. To,że ktoś ma komornika nie znaczy,że jest imbecylem- różne są historie w życiu i czasami płacimy za innych... Ale do rzeczy. Kwota zwolniona od zajęć komorniczych to 2100, a bank postanowił mi ją zmniejszyć do 1800. Pytam o podstawę prawną to nikt nie umiał odpowiedzieć. Sam komornik robił wielkie oczy na ich działania.
    Druga sprawa- dwa razy składałam dyspozycję w placówce, że na konto przychodzi 500+, które jest zwolnione od zajęć i co? Pierwsza gdzieś się zagubiła, a drugą nikt nie wziął pod uwagę i znów musiałam dzwonić i odzyskiwać pieniądze. W placówce dramat- pytam dlaczego zabrali pieniądze dzieci- pani śmiała się, bo za mną siedział inny pracownik i widocznie miał ubaw z mojego problemu. Szkoda,że tylko, gdy chcą wyłudzić kredyt są tak milusińscy,aż mdli.
    W związku z zadłużeniem, na koncie w aplikacji pokazuje mi inną kwotę niż ta, którą mam do dyspozycji. Nigdy nie wiem do końca ile rzeczywiście mam pieniędzy. Infolinia- tu jedynie mały plus za cierpliwość, bo ostatnio już doprowadzili mnie do kresu wytrzymałości
    więc nie przebierałam w słowach. Mimo to nikt mnie źle nie potraktował, wręcz doradził, ale minus za oczekiwanie na połączenie, bo tyle razy co musiałam dzwonić i walczyć o swoje, to sama już nie zaliczę. Minus również za to,że nabierają wody w usta mimo,że wiedzą,że zostałam oszukana.
    Pominę koszty związane z przelewami egzekucyjnymi.
    Reasumując ten bank to dramat i żerowanie na niewiedzy, działa niezgodne z prawem. Ja swoje prawa znam,dlatego przenoszę konto do innego banku i nie chcę ich znać.
  • ~Ewa / 2021-08-18 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu mBanku ponieważ w niedzielę złodzieją i oszustą z Ukrainy z Kijowa 15.08.2021 roku mBank bez mojej wiedzy udzielił kredyt na moim koncie w wysokości 7000zł z czego 5000zł złodzieje wypłacili a 2000.zdążyłam uratować ,ale jak ja chciałam kredyt od nich to musiałam wszystko udzielić ,gdzie pracuje jaka umowa itp. to nie dostałam ,a oszustom udzielili i wypłacili nawet do mnie nikt nie zadzwonił żeby zapytać czy na pewno chcę kredyt brak słów najgorszy Bank to właśnie mBank
    ZaletyŻadnych
    WadyNajgorszy mBank
  • ~Ewa / 2022-06-14 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze tak z 5 lat temu byłam zadowolona z konta, ale teraz jest tragedia. Zapomniałam wpłacić na ratę bo nie było mnie w Polsce i spóźniłam się o 9 dni to mi napisali, że zaraz naślą na mnie komornika. Masakra- przenoszę się do innego banku.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 881
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4551
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963