Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2021-06-25 14:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Pomimo iż zmieniłem numer karty kredytowej i CV (wymiana na skutek utraty ważności) w połowie okresu rozliczeniowego usług, której firma z Niemiec świadcząca mi usługi internetowe, znać nie mógła po dwóch nieudanych próbach ściągnięcia środków z mojej karty kredytowej zawsze w środku nocy, ze starym i nieważnym od pól roku numerem karty i CV, pobrano mi w trzeciej i udanej próbie , tym razem kwotę 1475,95 PLN tytułem przedłużenia umowy na następny rok. MBank początkowo mnie poparł, określając działania ich jednoznacznie wysyłając gotowe druki do Policji ze złożeniem oświadczenia o popełnieniu przestępstwa, poczym dwóch reklamacji nie uznał podpierając się jedynie "regulaminem" usług tej firmy. Na kwestię bezpieczeństwa transakcji już potem uwagi nawet nie zwrócili. Firma pobierająca mi kwotę z karty z kolei zlikwidowała moją (opłaconą samowolnie - określam łagodnie) subskrypcję na rok następny i zabrał całość kwoty, nie ROBIĄC NIC.

    Napiszę tak: transakcje kartami SĄ NIEBEZPIECZNE W WYKONANIU TEGO BANKU.
  • ~Paulina / 2021-06-25 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam. Najbardziej problematyczny personel jaki znam.
  • ~Kamila / 2021-06-25 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta już praktycznie nie istnieje.... zatrudniają chyba pierwszych z łapanki. Niekompetentnych, nierzetelnych, bez wiedzy i umiejętności. Przesunięcie terminu pobrania składki jest w mbanku po prostu niewykonalne... to nie ten bank do którego przystąpiłam kilka lat temu. Żenada, nie polecam...
  • ~Pezu / 2021-06-17 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapisalem si e do Multibanku, a to jest jakies PZU.
    ZaletyPezu
    WadyZero empatii.
  • ~Robert / 2021-06-15 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w mBank to farsa. Przez jakiś czas nie korzystałem z konta. Zostało zablokowane a pieniądze przejęte przez mBank. Cały dzień poświęcony na kontakty z infolinią i wizyty w oddziale. I nic. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Totalna porażka
  • ~peroksysom / 2021-06-04 17:10
    Ocena: 4.33 / 5
    W razie jakichkolwiek problemów zawsze uzyskuję konkretną i rzeczową pomoc przez mLinię. Aplikacja jest bardzo użyteczna i prosta w obsłudze - mankamentem jest to, że nie można przez nią wykonać wszystkich operacji. Jeśli chodzi o ofertę kredytową - nie zawsze propozycje są korzystne, pomimo tego, że mam w mBanku dwa konta od wielu lat. I nie pobierają opłat za kartę czy korzystanie z konta.
    Zaletybardzo dobra obsługa telefoniczna, brak opłat za korzystanie z konta i karty, przystępna i łatwa w obsłudze aplikacja
    Wadymało atrakcyjna oferta kredytowa dla stałych klientów, nie zawsze do końca jasne opłaty za kredyt odnawialny i inne produkty
  • ~Mati / 2021-06-03 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś to był bank teraz to są banksterzy.
    Zalegalizowana lichwa horrendalne opłaty za wszystko od wszystkiego masakra uciekajcie stąd jak najszybciej.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
  • ~Niezadowolona Niedoszła klientka / 2021-06-02 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Absurdu!
    Założyłam z narzeczonym wspólne konto bankowe, jako że on już jest klientem banku zrobiliśmy to za pośrednictwem jego aplikacji. Po wypełnieniu moich danych, nie dość że wszystkie smsy o dostarczeniu DLA MNIE umowy przychodziły do mojego narzeczonego, to gdy zadzwoniłam na infolinie żeby się dowiedzieć gdzie jest MOJA umowa (dostaliśmy awizo z inpost) to powiedziano mi, że nie mogą mi udzielić informacji bo nie ja jestem wnioskodawca. Wspolwnioskodawca jest nie ważny i nie ważne jest to że dzwoni w sprawie swojej umowy a nie umowy drugiej osoby. Więc mi nie powiedział gdzie jest moja umowa, ale już mojemu narzeczonemu powiedzą o MOJEJ umowie wszystko... Co to za konto wspólne gdy nie mogę uzyskać podstawowych informacji dotyczących tego, chyba tylko z nazwy, wspólnego konta?!?!
    ZaletyBrak
    WadyMam wrażenie że wszystko, od obsługi klienta, po ofertę banku
  • ~Agnieszka / 2021-06-02 11:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam wszystkim ta beznadziejna instytucje6, lichwa anie bank. Niezależnych czy masz u nich kredyty od 15 lat i wzorowa obsługę mają to gdzieś jak tylko masz problem ze spłata raty. Żenada po prostu. Non stop awarie, niedouczeni pracownicy, ukryte opłaty, non stop podwyższane koszty obsługi.

    ODRADZAM
    ZaletyBrak
    WadyWysokie oplaty, non stop podnoszone koszty i dodawanie co 2 mce dodatkowych opłat, fatalna obsługa i brak szacunku do klienta, który miał u nich kilka kont i 2 kredyty. Żenada!!!
  • ~Sylwia / 2021-06-01 21:06
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z konta w banku. Wszelkie problemy szybko są rozwiązywane, rzetelnie przekazywane informację.
  • ~Monika / 2021-05-28 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. w ciągu ostatnich 3 tygodni wykonywałam dwa połączenia. Obydwa były przeprowadzane w taki sposób żebym poczuła sie winna ze w ogole dzwonie.
  • ~Monika / 2021-05-28 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. w ciągu ostatnich 3 tygodni wykonywałam dwa połączenia. Obydwa były przeprowadzane w taki sposób żebym poczuła sie winna ze w ogole dzwonie.
  • ~madamo / 2021-05-14 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem mbanku czyli parabanku. Kredyt na samochód dali w kwocie 90.000 zlotych ale splacam 180.000 zlotych. Kumacie jakie wałki robia z ludżmi? Zdecydowanie nie polecam. Spłacę co mam spłacic i olał ich. OSZUŚCI. Dodzwonić też się nie da
    ZaletyBRAK
    Wadymbank. Piszę z małej litery bo tylko na to zasługuja
  • ~Konto firmowe / 2021-05-13 09:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Przestrzegam przed zakładaniem konta firmowego walutowego!
    Po złożeniu dyspozycji zamknięcia konta nie ma możliwości uregulowania
    ewentualnych należności w związku z okresem zamknięcia!!
    Przez to macie ukryty debet na ukrytym koncie, który rośnie.
    Wprowadzanie w błąd i naliczanie opłat z tego tytułu, w sytuacji gdy nawet ich nie przedstawiacie...
    To się nazywa oszustwo!
  • ~MikePHX / 2021-05-13 00:34
    Ocena: 3.67 / 5
    Obsługa klienta jest na wysokim poziomie, jak i prostota (strona, appki), ale oferta? Z dobrej stała się masakrą. Właśnie dostałem wiadomość, brzmiącą jak groźbę, o tym że "od kilku miesięcy" nie wpłącam na konto 15% mojego kredytu odnawialnego. Wiadomość niby bez konsekwencji, ale oczywiście panika że wypowiedzą umowę. No i sprawdzam. Regulamin, kalkulator, wyliczam 15% i sprawdzam kwiecień? 16.5%. Marzec? 30%. Luty? 16%... Więc nasuwa się pytanie jak wygląda 15% mBanku, jeśli nie tak jak 15% matematyczne :/
  • ~Mateusz / 2021-05-11 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbuje sie skontaktować od 30 minut , nie moge sie zalogować do banku naliczane mam opłaty 6 zł za posiadanie Karty , plus aplikacja mobilna to dno co chwile musze potweirdzać urządzenia i dodawać do zaufanych wystarczy jedna aktualizacja i juz trzeba wszystko od nowa NIE POLECAM - ciągle sa jakies problemy - gdy próbuje sie zalogować za każdym razem musze dodawać urządenie do zaufanych ( jedno i to samo ) a i tak sie nie moge zalogować bo nie otrzymuje wiadomośći głoswoej z kodem i tak stoje od 5h i próbuje to ogarnac nie polecam zmieńcie Bank !!!
    Zaletyżadne
    Wadyopłaty za wszystko
    brak pomocy na czas
    tragiczne podejśćie do klienta
    Ogromne kolejki na MLINI
  • ~Ewa / 2021-05-10 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to dramat. Mama komornika na koncie. Składałam kilka reklamacji na działania banku i wszystkie zostały rozpatrzone pozytywnie, bo są oszustami, myślą,że klient nie zna prawa i nie będzie walczył o swoje. Wykorzystują niewiedzę. To,że ktoś ma komornika nie znaczy,że jest imbecylem- różne są historie w życiu i czasami płacimy za innych... Ale do rzeczy. Kwota zwolniona od zajęć komorniczych to 2100, a bank postanowił mi ją zmniejszyć do 1800. Pytam o podstawę prawną to nikt nie umiał odpowiedzieć. Sam komornik robił wielkie oczy na ich działania.
    Druga sprawa- dwa razy składałam dyspozycję w placówce, że na konto przychodzi 500+, które jest zwolnione od zajęć i co? Pierwsza gdzieś się zagubiła, a drugą nikt nie wziął pod uwagę i znów musiałam dzwonić i odzyskiwać pieniądze. W placówce dramat- pytam dlaczego zabrali pieniądze dzieci- pani śmiała się, bo za mną siedział inny pracownik i widocznie miał ubaw z mojego problemu. Szkoda,że tylko, gdy chcą wyłudzić kredyt są tak milusińscy,aż mdli.
    W związku z zadłużeniem, na koncie w aplikacji pokazuje mi inną kwotę niż ta, którą mam do dyspozycji. Nigdy nie wiem do końca ile rzeczywiście mam pieniędzy. Infolinia- tu jedynie mały plus za cierpliwość, bo ostatnio już doprowadzili mnie do kresu wytrzymałości
    więc nie przebierałam w słowach. Mimo to nikt mnie źle nie potraktował, wręcz doradził, ale minus za oczekiwanie na połączenie, bo tyle razy co musiałam dzwonić i walczyć o swoje, to sama już nie zaliczę. Minus również za to,że nabierają wody w usta mimo,że wiedzą,że zostałam oszukana.
    Pominę koszty związane z przelewami egzekucyjnymi.
    Reasumując ten bank to dramat i żerowanie na niewiedzy, działa niezgodne z prawem. Ja swoje prawa znam,dlatego przenoszę konto do innego banku i nie chcę ich znać.
  • ~Daniel K / 2021-05-06 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Mbank wraz z rokiem 2020 skonczyl swoja kariere...

    dramtyczna obsługa , opłaty za wszystko , brak informowania o tym bo przeciez moze Pan na stronie przeczytac...

    Kpina z klienta ( biznesowego )
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko i az ponadto
  • ~Vegas84 / 2021-05-04 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam współpracy z mBankiem. O ile samo trzymanie pieniedzy nie jest takie złe to zaczyna robić się pod górę gdy czegoś potrzebujesz. W moim przypadku moje dane zostały przekazane osobie, która prawdopodobnie nie pracuje w mBanku. Zadzwoniła do mnie z informacją, że należy zamknąć rachunek firmowy i spłacić kredyt jednorazowo lub przenieść kredyt na konto prywatne lub do innej instytucji. Niestety Pani nie była wstanie mi pomóc ponieważ pomimo że rozmowy są nagrywane to mam sie udać do placówki mBanku. Chciałem wybrać pierwszą opcję ale coś mi zasugerowało by sprawdzić prowizję i opłaty - i za wcześniejszą spłatę kredytu chcą 2% ale nie mniej niż 100 zł. Lichwa pełną gębą. Podnieśli koszty opłat za konto chyba że dokona się opłaty za ZUS. Oczywiście jak to w takich przypadkach bywa informację o tym otrzymałem mailem jak każdy inny spam oraz na platformie - nie masz opcji musisz zaakceptować lub zlikwidować konto ale wcześniej musisz spłacić kredyt za który kolejny raz pobiorą sobie opłaty. NIEPOLECAM
    Zaletykonto osobiste do podstawowego funkcjonowania
    Wady* konto firmowe
    * kredyty ( każdy rodzaj )
    * opłaty przy braku większych ruchów na koncie
  • ~Marek / 2021-04-28 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wg.UOKIK pobieranie opłaty egzekucyjnej 30 zł to grabież.Niemiecki Bank nie widzi problemu.
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 881
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963