Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dominik / 2021-12-30 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu. Nie polecam nikomu dodatkowo zablokowany dostęp do strony... Czy Ktoś to kontroluje w ogóle? Na połączenie czekam 30min nikt się nie odzywa, jak mam być zadowolony z takiej oferty (banku)?
    WadyBardzo źle
  • ~Dominik / 2022-09-08 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki jest , nic nie potrafią zrobić a dziewczyny w Rybniku są bardzo tępe
  • ~DOMINIKA / 2019-11-05 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat jest z tym bankiem. Niby taki nowoczesny a nie mają pojęcia o prawie które weszło ponad rok temu.
    Nic nie da się z nimi załatwić. Obsluga jedno mówi drugie robi. Co tydzień jestem w tym banku i ciągle obiecują że dostanę potrzebne mi zaświadczenie po czym wychodzę o niczym.
    W żadnym banku nie miałam tyłu problemów co tu. W żadnym banku nie czekałam też ponad 2 miesiąca na głupie zaświadczenie.
    Serdecznie nie polecam.
  • ~Dominika / 2020-05-08 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki mogłam spotkać. Jak jest dobrze to w każdym banku jest dobrze.
    Ale jak zaczynają się problemy to w mBanku jest masakra. Nie ma kto udzielić informacji np dotyczącej spłaty kretytu po zmarłej osobie. Wiadomo, że kredyt jest ale ile i gdzie wpłacić nie wiadomo. Na infolinii nie chcą udzielić informacji ciągle byłam odsyłana gdzieś....i każdy mówił coś innego, a pieniądze z konta znikały...za co i gdzie nie wiadomo. Wkoncu pomogła mi Pani z konkurencyjnego banku. Nikomu nie życzę takich przejść jak ja miałam z mbankiem.
    ZaletyBrak
    WadyNik nie jest w stanie udzielić rzetelnych informacji. Na wszystko czeka się 30 dni. Obsluga banku bardzo nie miła.
  • ~dorka167 / 2014-10-16 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam słowa mojego przedmówcy idiotyczny pomysl z wylaczeniem starego dostępu do konta ,po co utrudniać ludziom prace tam wchodziłam wszystko było czytelne i przejrzyste tu takies kwiatki cuda wianki pytam się po co i w dodatku wylaczaja bez zapytania się czy mnie to interesuje,niestety na tym traca ,razem z mezem przenoszę się do innego banku,nastepnym razem proponuje zapytać się klientów czy chcą takich zmian a tak po prostu ich tracą.
    Zaletybrak
    Wadyzmiany bez uzgodnien
    5
  • ~Dorota / 2017-12-09 02:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa telefoniczna i internetowa, podziękowanie SMS-em za spłatę karty, a 5 godzin później mail, że ta sama karta niespłacona w terminie i naliczą opłaty. Gdyby nie problem ze spłatą całości zobowiązań od razu, zamknęłabym z hukiem konto jak najszybciej. W życiu nie miałam konta w tak beznadziejnie nieuczciwym banku - niestety, przeniesione z dawnego multi.
  • ~Dorota / 2019-09-21 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to najgorszy bank na świecie. Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem. Zawsze jak załatwiam sprawy to są komplikacje i muszę jechać do Odzialu gdzie są wieczne kolejki i niekompetentna obsługa. Porażka totalna - odradzam wszystkim!
  • ~Dorota / 2022-03-31 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam drugi dzień konto w tym banku, I chce je zamknąć. Zblokowali mi dostęp do konta, nie mogę zrobić przelewów, nic!!!!! Dodzwonić się na infolinię to MASAKRA!!!!!! na każdy podany numer czas oczekiwania to pół godziny!! I nie dlatego że odbierają, ale dlatego że już nie miałam siły wisieć na słuchawce i dalej czekać.

    WIELKIE ROZCZAROWANIE!!!!!!

    JAK SZYBKO OTWORZYŁAM TO KONTO- TAK SZYBKO JE ZAMKNĘ!!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~DOROTA / 2023-12-16 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu z bankiem. Chociaz jesli ktoś lubi gadac z botem lub słuchać nędznej jakości melodii xxxx razy w ciągu tyg - polecam. Moja ocena- 0.
  • ~Dość tego / 2024-03-21 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny debilny system "biometryczny" (czy jak nazwać wymóg wpisywania kretyńskich słówek przy przelewie) nie zadziałał i płatność nie poszła! Co za dno!
  • ~Dradeel / 2022-10-25 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobrali mi opłatę za przelew na poczet komornika 30 zł od każdego zajęcia gdzie decyzją Sądu z ramienia UOKiK te praktyki są nielegalne I wpisane w rejestrze klauzul niedozwolonych. Po mimo składania reklamacji otrzymałem wiadomość otrzymałem wiadomość:-"Nie pobieramy opłaty za realizację zajęcia egzekucyjnego, ale za to, że robimy przelew do organu egzekucyjnego. Czyli pobieramy opłatę za każdy przelew, który zrobimy w ramach danego zajęcia. Opłatę pobieramy zgodnie z TPiO"-.
    Masło maślane. Zrealizowanie zajęcia to to samo co zrobienie przelewu na poczet tego zajęcia. Przelew nie wymaga tych opłat i inne banki tego nie robią. To ich widzi mi się.
    ZaletyKiedyś były jako dobry bank internetowy.
    WadyNaciąganie na prowizje i opłaty niezgodne z prawem.
  • ~Drago / 2024-06-28 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    MBANK jest Bankiem który upadł na psy jeżeli świadczenie z 800+ pobierają na opłatę opłatę użytkowanie konta osobistego który na leży do użytkownika to jest bezprawne
    Zaletynie ma zalet
    Wadyna psy
  • ~dsadsadas / 2023-06-14 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    nie dai sie płacic w internecie - nie polecam nie dai sie płacic w internecie - nie polecamnie dai sie płacic w internecie - nie polecamnie dai sie płacic w internecie - nie polecamnie dai sie płacic w internecie - nie polecamnie dai sie płacic w internecie - nie polecamnie dai sie płacic w internecie - nie polecamnie dai sie płacic w internecie - nie polecamnie dai sie płacic w internecie - nie polecamnie dai sie płacic w internecie - nie polecam
  • ~dzenon / 2022-07-22 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank najwiekszy smiec!!! Zablokowali mi wazny przelew zagranicznuy a przy okazji dostep do konta. o to zaa olityka szwaby??? Oby was zlikwidowali szybko zaa caloksztalt! Stawki z kosmosu, teraz jakies blokady. A telefonu nikt nie aczy odebrrc ponad 10 minut!!! UOkIk CZY NAWET MINISTERSTWO SZYBKLO POWINNO SIE WZIAC ZA TAKCH OSZUSTOW!!
    Zaletyjeszcze jakos isrnieje..
    Wadyuuuuu. same
  • ~Dziabong / 2013-09-27 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku.
    Ciągle jakieśproblemy z nimi, chcesz coś załatwić - dzwonisz na infolinię, a tam czekasz i czekasz.. Duzy problem by zamknąć rahunek. Od prawie 3 miesięcy zamykam tam konto. Po wysłaniu pisma o zamknięcie rachunku dzwonili i mówili że w ciągu 30 dni rachunek będzie zamknięty a tym czasem konto nadal działa! samo konto niby bez opłat ale za kartę do konta trzeba juz płacić.. Często przesyłają różne oferty - promocje a jak chce się z tego skorzystać albo odmawiają albo promocja nie obejmuje karty płatniczej która obenie posiadasz.
    ZaletyKonto internetowe, nie trzeba tracić czasu na stanie w kolejkach do okienka
    Wady-Konto darmowe a za wszystko trzeba płacić. - jak nie można załatwić czegoś przez internet trzeb adzwonić na infolinię i marnuje sie w najlepszym przypadku 15 minut a w najgorszym nawet i godzinę (zależy od sprawy w jakiej się dzwoni i czy ktoś łaskawie podniesie słuchawkę na infolinii).
    4 lata
  • ~E / 2021-04-19 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza funkcjonalność z banków polskich. Bardzo negatywne doświadczenia.
  • ~Ed / 2020-01-03 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank oszustów i złodziei. Co chwilę mieszają w opłatach, zmieniają informując że "coś" zmienili, ale nie piszą konkretnie co, trzeba się zagłębiać w regulaminy by zobaczyć. Żadnych profitów ze strony banku, lokaty to żenada. Dostałem 1grosz odsetek i mbank zabrał 1grosz podatku od tych odsetek, kpina ! Mają niedoszkolonych pracowników, niestety trzeba zrezygnować z ich usług. Niech wracają tam skąd są!
    ZaletyBrak
    WadyWadą jest ten cały bank.
  • ~Ed / 2023-03-07 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierują od jednego do drugiego na infolinia. Człowiek traci 30 min i dalej nic nie zalatwi. Obsługa to jakieś dno. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Edward / 2024-02-06 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie uciekajcie z tego banku .Obsługa to porażka. Po zamknięciu konta całkowita blokada.Jak chcesz coś załatwić to tylko w placówce ,a te tylko w wielkich miastach.
  • ~eee / 2021-12-31 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Udało się połączyć z konsultantem po ponad godzinie oczekiwania. Potem kolejny raz weryfikacja i kolejne 45 minut czekania na połączenia z konsultantem. DRAMAT
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 881
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4551
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963