Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2031 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dj / 2023-09-24 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej . Zablokowani mi konto i nie zostawili nawet kwoty wolnej od zajęcia . Pozbawili mnie wszystkich moich pieniędzy . Złodziejski bank na pewno nie nastawiony na klienta tylko na zysk .
    ZaletySzybko blokują moje pieniądze to im najlepiej wychodzi i szybko tracisz do nich dostęp.
    WadyWszystkie najgorsze
  • ~djpaki / 2019-07-27 06:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak nie problem z kartą gdzie twierdza że wina leży po stronie Mastercard bo mają niby awarie to blokady pieniędzy które są dawno anulowane a pieniądze nadal niedostępne
  • ~dluznik / 2022-09-08 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    banda kretynow a nie bank, przestaje im placic. Bezdomny bez pracy i 10tysi dali debile. To niech szukaja teraz.. swiat wielki a w pl 1715 layt jestem.
    Wadybrak zalet
  • ~Długo miałem... / 2014-10-20 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto od 10 lat... na początku był to chyba najprzyjaźniejszy bank ze wszystkich. Niestety drobnymi kroczkami zaczęli wszystko psuć... koniec oprocentowania na RORach, opłaty za poprzednio darmowe produkty... ostatnio wykazali się szczytem arogancji: "nowoczesny" (łał) interfejs jest po prostu nieczytelny i mało użyteczny. Nie mam pretensji o to że go wprowadzili dopóki miałem wybór. Niestety po 9 miesiącach odcięli mi możliwość logowania się do starego interfejsu. Każdy kto miał styczność z komputerami wie, że nie było technicznych przeciwwskazań do pozostawienia starego sposobu logowania. Ale nie... firma wie lepiej co jest dla mnie dobre. I sama ta korporacyjna arogancja jest dostatecznym powodem aby mBank zwyczajnie odradzać.
  • ~Dnanix / 2023-09-05 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Życzę wam dwa miliony złych opinii. Jak można coś takiego odwalić a potem jeszcze człowiekowi powiedzieć że się nie da nic zrobić. Maskara najgorszy bank w Polsce
  • ~doma / 2023-02-10 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank godny pożałowania. Przed podpisaniem umowy wszystko jest piękne ładne i zrozumiałe. Kiedy zaczyna się "użytkowanie" zaczyna się okres składania reklamacji. Jeśli nie chcecie Państwo tracić czasu i nerwów wybierzcie inny bank. Nie polecam. Daję jedną gwiazdkę w ofercie, tylko dlatego by system przepuścił moją opinię. Jednakże uważam, iż ten bank nie zasługuje na żadną i wypada gorzej niż "Bardzo źle".
    Zaletybrak
    Wadynaliczanie różnych opłat, które są zaszyfrowane na wyciągach bankowych i trudno dojść czego one dotyczą
  • ~Domi / 2023-08-02 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozumiem bezpieczenstwo- ale zmienilam nr telefonu i teraz nie moge nigdzie wejsc, bo mmam zatwierdzic logowanie na aplikacji, to jest jakiś zart.
    czekasz na infolinii 20 min po czym pracownik sie rozlacza :))))
    Kazda jedma rzecz wymaga telefonu - zenujace
    Obsluga bankowowsci internetowej nie jest prosta jezeli kazdy krok jest uzależniony od rozmowy z konsultantem
    WadyWszystko - najlepiej niech wszystko zmienią, albo odeja z rynku
  • ~Dominik / 2019-11-04 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Mówią co innego niż jest napisane w umowach. Mi ukradli 2,5 tys. niby niewiele, ale zaufanie całkowicie stracone.
    Zaletytani ale do czasu
    Wadyniejasne umowy, bez skrupułów wyłudzają pieniądze, umyślnie wprowadzają w błąd
  • ~Dominik / 2021-12-30 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu. Nie polecam nikomu dodatkowo zablokowany dostęp do strony... Czy Ktoś to kontroluje w ogóle? Na połączenie czekam 30min nikt się nie odzywa, jak mam być zadowolony z takiej oferty (banku)?
    WadyBardzo źle
  • ~Dominik / 2022-09-08 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki jest , nic nie potrafią zrobić a dziewczyny w Rybniku są bardzo tępe
  • ~DOMINIKA / 2019-11-05 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat jest z tym bankiem. Niby taki nowoczesny a nie mają pojęcia o prawie które weszło ponad rok temu.
    Nic nie da się z nimi załatwić. Obsluga jedno mówi drugie robi. Co tydzień jestem w tym banku i ciągle obiecują że dostanę potrzebne mi zaświadczenie po czym wychodzę o niczym.
    W żadnym banku nie miałam tyłu problemów co tu. W żadnym banku nie czekałam też ponad 2 miesiąca na głupie zaświadczenie.
    Serdecznie nie polecam.
  • ~Dominika / 2020-05-08 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki mogłam spotkać. Jak jest dobrze to w każdym banku jest dobrze.
    Ale jak zaczynają się problemy to w mBanku jest masakra. Nie ma kto udzielić informacji np dotyczącej spłaty kretytu po zmarłej osobie. Wiadomo, że kredyt jest ale ile i gdzie wpłacić nie wiadomo. Na infolinii nie chcą udzielić informacji ciągle byłam odsyłana gdzieś....i każdy mówił coś innego, a pieniądze z konta znikały...za co i gdzie nie wiadomo. Wkoncu pomogła mi Pani z konkurencyjnego banku. Nikomu nie życzę takich przejść jak ja miałam z mbankiem.
    ZaletyBrak
    WadyNik nie jest w stanie udzielić rzetelnych informacji. Na wszystko czeka się 30 dni. Obsluga banku bardzo nie miła.
  • ~dorka167 / 2014-10-16 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam słowa mojego przedmówcy idiotyczny pomysl z wylaczeniem starego dostępu do konta ,po co utrudniać ludziom prace tam wchodziłam wszystko było czytelne i przejrzyste tu takies kwiatki cuda wianki pytam się po co i w dodatku wylaczaja bez zapytania się czy mnie to interesuje,niestety na tym traca ,razem z mezem przenoszę się do innego banku,nastepnym razem proponuje zapytać się klientów czy chcą takich zmian a tak po prostu ich tracą.
    Zaletybrak
    Wadyzmiany bez uzgodnien
    5
  • ~Dorota / 2017-12-09 02:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa telefoniczna i internetowa, podziękowanie SMS-em za spłatę karty, a 5 godzin później mail, że ta sama karta niespłacona w terminie i naliczą opłaty. Gdyby nie problem ze spłatą całości zobowiązań od razu, zamknęłabym z hukiem konto jak najszybciej. W życiu nie miałam konta w tak beznadziejnie nieuczciwym banku - niestety, przeniesione z dawnego multi.
  • ~Dorota / 2019-09-21 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to najgorszy bank na świecie. Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem. Zawsze jak załatwiam sprawy to są komplikacje i muszę jechać do Odzialu gdzie są wieczne kolejki i niekompetentna obsługa. Porażka totalna - odradzam wszystkim!
  • ~Dorota / 2022-03-31 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam drugi dzień konto w tym banku, I chce je zamknąć. Zblokowali mi dostęp do konta, nie mogę zrobić przelewów, nic!!!!! Dodzwonić się na infolinię to MASAKRA!!!!!! na każdy podany numer czas oczekiwania to pół godziny!! I nie dlatego że odbierają, ale dlatego że już nie miałam siły wisieć na słuchawce i dalej czekać.

    WIELKIE ROZCZAROWANIE!!!!!!

    JAK SZYBKO OTWORZYŁAM TO KONTO- TAK SZYBKO JE ZAMKNĘ!!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~DOROTA / 2023-12-16 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu z bankiem. Chociaz jesli ktoś lubi gadac z botem lub słuchać nędznej jakości melodii xxxx razy w ciągu tyg - polecam. Moja ocena- 0.
  • ~Dość tego / 2024-03-21 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny debilny system "biometryczny" (czy jak nazwać wymóg wpisywania kretyńskich słówek przy przelewie) nie zadziałał i płatność nie poszła! Co za dno!
  • ~Dradeel / 2022-10-25 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobrali mi opłatę za przelew na poczet komornika 30 zł od każdego zajęcia gdzie decyzją Sądu z ramienia UOKiK te praktyki są nielegalne I wpisane w rejestrze klauzul niedozwolonych. Po mimo składania reklamacji otrzymałem wiadomość otrzymałem wiadomość:-"Nie pobieramy opłaty za realizację zajęcia egzekucyjnego, ale za to, że robimy przelew do organu egzekucyjnego. Czyli pobieramy opłatę za każdy przelew, który zrobimy w ramach danego zajęcia. Opłatę pobieramy zgodnie z TPiO"-.
    Masło maślane. Zrealizowanie zajęcia to to samo co zrobienie przelewu na poczet tego zajęcia. Przelew nie wymaga tych opłat i inne banki tego nie robią. To ich widzi mi się.
    ZaletyKiedyś były jako dobry bank internetowy.
    WadyNaciąganie na prowizje i opłaty niezgodne z prawem.
  • ~Drago / 2024-06-28 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    MBANK jest Bankiem który upadł na psy jeżeli świadczenie z 800+ pobierają na opłatę opłatę użytkowanie konta osobistego który na leży do użytkownika to jest bezprawne
    Zaletynie ma zalet
    Wadyna psy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 953
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3031